cau mam dilema cely prazniny sem setril na vidliated nevim co je lepsi co by ste vybrali r7 9490 nebo reba sl za stejnou cenu vahy skoro to samy dik
cau mam dilema cely prazniny sem setril na vidliated nevim co je lepsi co by ste vybrali r7 9490 nebo reba sl za stejnou cenu vahy skoro to samy dik
sice nemám zkušenost ani s jednou ( ale ono těch co jezdily tyhle dvě vidle moc nebude :o) ), ale bral bych jednozněčně REBU, když je za ty prachy.
myslis ze vic vydrzi,nejak nevim videl jsem r7 vypadala taky docela masivnejc (v porovnani se skarebem)
Hele mě se na nic neptej, jak jsem psal zkušenost nula. Já jen pokud bych se sám za sebe měl rozhodovat tak bych vzal tu REBU – mě by lákal ten Daul Air, 32mm nohy a floodgate.
Ale jak už psali jiní, důležité bude určení té vidlice a tvůj jízdní styl.
Záleží jakej máš rám. Jestli jezdíš Cross country, a máš pevnej rám, tak R7. Jestli máš Odpruženej rám a jezdíš spíš freeride, tak REBA. Reba je dost vysoká při stejném zdvihu jako Manitou. Stejně ale hlavně nejvíc záleží na Tvém vkusu.
no, nevim jestli bych si na freeride vybiral mezi takovejma vidlema :-D
Bylo myšleno ve ztylu ježdění ze schodů, občas něco seskočit, a hlavně celoodpružený kolo. Chápu, že freeride je dneska to nejdrsnější v MTB, ale tak opravuji na enduro.
reba a enduro, hahaha imho na xc a ta sl chrti xc…
souhlasim s tebou.. ale co maj potom delat lidi na tech vidlicich co maj ty… no ty,28mm nohy?!:-))
a cos delal ty? nebo ja? no koupil novou vidli!:)
no jiste ze:-)
Rebu sl jezdím od května, naprostá spokojenost, hladký chod, nastavíš si, jak chceš. Je pravda, že tedy moc neznám novou R7. Obě jsou pořádný vidle. Koupí jedné nebo druhé fakt neprohloupíš.
Dovolím se ti sem vecpat taky s dotazem ohledně vidle. Mám M Splice Comp 80 OEM, V-brake a chtěl bych to upgradovat na něco lepšího (10–12tis.)se zaměřením na maratony (mám 90kg).
tak to myslim spis t rebu ja mam 65 jinak bych se nerozhodoval
Hmmm. Reba na enduro. Ak si dobry,mozno ti vydrzi aj rok..;)
Jen pro zamyšlení. Když má tora, reba, revelation i recon (vlastně skoro i pike) stejné vnější i vnitřní nohy a pravděpodobně i kluzná ložiska. Tak asi všechny vydržej stejně…
dyt je mezi nima na vahu asi kilo rozdil, to ma pike vylity nohy olovem ?
tak dyž vezmeš toru, tak ta má ocelové vnitřní nohy a ocelový sloupek… a kdoví co je ještě z jiného materiálu
jasně, jsou rozdílný systémy pružení i tlumení, některé mají pružiny a jsou těžší, pike má pevnou osu tak váží víc… také se liší materiálem vnitřních nohou a krku…
Jó letos mají různé korunky, tak to trochu hraje roli, na to jsem zapomněl.
ja jsem si vybral R7,protoze jsem vernej znacce Manitou,protoze se mi libi,ma krasnou vahu,jsem zvedavej na jeji tuhost,a cena byla taky super… Reba bych si tipnul bude tuzsi (ma 32mm nohy),ale tezsi,R7 jenom 30mm
no tak hodilo by se kdyby jsi napsal i zkušenosti s R7
ja sjem ale… chtel jsem napsat ze ji budu mit az za 14dni,zapomnel jsem na to:) az bude na biku,projedu ji a napisu!!!
tora, reba, revelation i recon nie su na enduro…su skor na xc, ziadne dropy a vacsie skocky by som s nimi nedaval…v zaujme vlastnej bezpecnosti;)
Jak by jste porovnali jejich pevnost s Marzcochi MXC (která z mého pohledu na Enduro ježdění (mého stylu) je)
A Co Black na 100–120. Výrobci ho taky osazují na Enduro biky
revelation a recon(pruzinova verze) sou imho typickymi zastupci enduro vidlic, proste nezavodni xc…
Kde je reba za tyhle prachy?
x-bike.cz
A kde je za tech ± 9500,–?Nejak jsem to nenasel.Nejlevneji jsem ji videl na www.kolokram.cz,kde stavala 9000,–, ted cenu neuvadeji,sdeli na telefonickej dotaz.Zrejme se nelibila mistnimu dovozci:))
Omlouvá tě jedině bílá, hůl jinak to fakt absolutně nechápu :o(
Tak to jsem fakt nenasel, nedojel jsem tak nizko v nabidce RS vidlic, omlouvam se.
Ne ze bych vam do toho chtel moc kecat ale nejsem si tak jistej jesli je x-bikes zas az tak moc duveryhodnej. Staci se podivat na reklaamcni podminky.. Odporuji totiz platnym zakonum. Zakaznik VZDY uplatnuje reklamaci vuci obchodnikovi a NIKDY vuci distributorovi!!!
a nejsou ty ceny bez DPH?
ne
Kdyz uz jsme u toho, tak jak je to s vyskami obou vidlic (Vzdalenost patka ↔ vrsek korunky)? Vsude se pise jak je Reba vysoka vidlice atd…
Vim, ze Reba uz tady nekde zmerena je, ale nemuzu to najit :-(
pokud se nepletu tak ve Velu udávaly výšku vidlice 505 což je fakt dost a odpovídá to běžné vidlici kolem 130 mm.
jo a je zajimavy ze presne stejnou vysku udavali u jine vidlice(nixon? vanila, nevim) takze bych soudil- preklep, casty to jev ve velu a predevsim co se tech. udaju tyka…
Nixon ma na 145mm stejnou vysku jako 03 Sherman 130mm = 515mm.
± 10mm :o)))))))))))))
nevim jestli jsem te pochopil spravne ale vanilla je standardne na 130mm ne?:-)
a pokud jde o R7 tak moc bych se nedivil kdyby to bylo 460mm pro 80mm a 480 pro 100mm – takový Manitou standart, ale možná se pletu, třeba ji někdo změří a vyvede mě z omylu.
Tak jsem to zrovinka zmeril a R7 ma 480mm (100mm) a Reba 460mm na zdvihu 85mm a 490mm na zdvihu 115mm
vychazej mi podobny cisla.
Duke SL 2002 na 100mm ma 470mm.
Tak aspoň s R7 jsem se nespletl :o)
nevite este nekdo jak je na tom se zaviranim? resp. jestli se zavre a je zavrena nebo se zavre a chodi… Nejak se ztracim v tech jejich pojmech a taky se mi to nechce hledat… :-) Dik
Která???
R7 – zavře se a zůstane zavřená – teda pokud to není SPV Reba – jze nastavit bod otržení z klidu od jemné hranky až po prakticky tuhou vidlici.
Myslel sem Rebu, sorry. Takze u Reby neni ten klasickej lockout, ze bud chodni, pak otocim packou a nechodi? Dat bod odtrzeni naplno – to by zase pak byla tvrda furt, ne? :-)
no tobe bude tezky to vysvetlit, to ti radsi na chvili pujcim bike:o)
To nevim jestli je vhodny testovaci nacini! :-D Ale jooo :-) Ja proste chci vidli bez nejakejch sracek s bodama odtrzeni apod. Proste bud chodi (podle nafoukani) nebo ji zavru a nehne se.
to me by se libilo prepinani budto CHODI nebo SPV,to by bylo teprve zajimavy:)
tak to je prej ten Poplock na Rebe – ted sem prosel skolenim… :-)
akorat se to neda zavrit… :-/
no konecne nekdo pochopil poplock:o)
ja nevim,nejakou dobu jsem si s tim hral na Rebe a nepoznal jsem fakt rozdil,ale mozna by to chtelo delsi cas a hlavne projet tu vidli
…a hlavne projet tu vidli
Myslím že to nepotřebuje komentář :o)))))))
nerej!:) ja nikde nepsal ze jsem ji jezdil!Na to bacha. Hral jsem si s tim na Sportlifu loni. Podle me by chod ty vidle mel byt trochu znat i ve stojanu,nebo se pletu?
ne, protože tam dostává ideální podmět, ne působí na to brzdná síla atd…
No jasne,ale castecne se to poznat da!
Ja si s tim hral na Pilotu,funguje stejne jako Reba.Bud mas vidli bez vseho a nebo prepnes na poplock,coz Ti zavre vidlici,otevre ji az naraz nastavitelny malym imbusem uprostred zaviraciho kolecka.Tento system je mi mnohem sympatictejsi nez SPV nebo klasickej tvrdej lock,ktery kdyz vlitnes do diry,muzes odrovnat.
Nevim jak u ostatnich,ale u Manitou se ma LO pri tvrdym narazu otevrit taky,ale nezkousel jsem to,co kdyby to nahodou nebyla pravda:)) A neco podobnyho ma tusim i FOX ne? Tam se da taky LO nejak regulovat…
jenom u tech drazsich kousku:-).neboli pokud ma za nazvem 3 pismenka:-))
jj,RLC jsem myslel
Ja som ho na skarebe odrovnal po celkom makkom naraze, zoskoceni z obrubnika, takze to asi vela nevydrzi.
Hmm,a co to bylo za modelovou radu?A kolik vazis?
To je vtipny skakat s Lockem z obrubniku :o)))
ale jenom jednou:)))
tak jestli je to pro vidli problem,to abych ho radsi vubec nepouzival.
jenom mozna nechapu pouziti LO jiny nez do kopce po silnici a to vetsinou nikde neskacu:))
a co treba na chodniku ve meste:-)
ve meste LO nepouzivam,neni to treba…
A kdyz trefis kanal nebo vymol ( i to se muze ve vyjmecnych pripadech stat :), takovou vidli oddelas? Wow nestacim zirat.
zlatej poplock…
no, ten se nikdy nezavre… :-)
Ticho! Všechny vás zabiju!