• Marek 2

    Jaký je rozdíl mezi Rebou a Rebou SL?

    0 0
    • MlokCZ  

      Rozdíl je v tom, že Reba SL existuje, kdežto model čistě Reba žádný neexistuje.

      A na stránkách Sramu máš rozdíly mezi jednotlivými Rebami (SL, Race, Team).

      0 0
      • Splinter  

        :-D

        0 0
      • Marek 2  

        Asi jsem to špatně napsal,rozdíl mezi Rebou SL a Rebou Race,pokud jsem to pochopil tak Race má dálkově nastavitelnou kompresi?

        0 0
        • marapara  

          SL nemá stavitelný floodgate, Race má. To znamená, že si můžeš nastavit sílu otevření zamčené vidlice při nárazu.

          0 0
          • Marek 2  

            dík

            0 0
          • Dvain  

            Seš si jistý? Spíš si myslím, že SL má nastavitelný floodgate imbusem a Race zlatým kolečkem.

            0 0
            • maxtor  

              JJ, je to přesně tak.

              0 0
            • marapara  

              Viděl jsem SL verzi bez regulace floodgate, ale tuším starší model 2006. Je možné, že novější 2008 má regulaci imbusem.

              Každopádně Race jde regulovat kolečkem i za jízdy. SL pokud má regulaci imbusem, tak při jízdě je to nepoužitelné.

              0 0
              • jup  

                Mohu potvrdit, mám model 2008 a floodgate má nastavitelný imbusem. Musí se sundat čepička a strčit tam 2,5 imbus, nebo to červený nastavovátko odskoku zespodu, takže za jízdy fakt nic moc.;)

                0 0
                • maxtor  

                  Alespoň já nevidím sebemenší důvod, proč by se měl footgate často štelovat.

                  Smysl locku je v tom, aby se vidle nehoupala při silovém šlapání např. do kopce, smysl Motion Controlu v tom, aby zavřená vidle propružila při najetí na větší nerovnost a minimalizovala tak možnost jejího poškození a smysl foodgate je právě najít kompromis mezi prvním a druhým v závislosti především na hmotnosti jezdce… Dál není co řešit.

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Přesně tak.

                    0 0
                  • marapara  

                    Tak smysl není asi v častém štelování, ale spíš komfortu nastavení. Asi by se mi za jízdy nechtělo v tom moc hrabat imbusem nebo pořád zastavovat, sesedat, když si to nastavuju. Točit kolečkem je mnohem snažší a jde to i za jízdy. Samozřejmě, když se to jednou nastaví, tak už se s tím víceméně pak nehýbe.

                    0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.