Ucarovali me dual paky, ale co jsem prohlizel tak pominu-li rozdil v cene a gramech tak jsem mezi LX a XT rozdil nenasel. Mate nekdo jiny nazor? Saltr mam XT a smik X-gen.
Ucarovali me dual paky, ale co jsem prohlizel tak pominu-li rozdil v cene a gramech tak jsem mezi LX a XT rozdil nenasel. Mate nekdo jiny nazor? Saltr mam XT a smik X-gen.
Vzal bych XT. U LX je odrazovaci packa napevno spojena s brzdovou pakou – tim padem ztraci veskery vyhody pro toho kdo ji pouziva. Ale netusim, jestli jde ta packa u LX uplne sundat.
Jde sundat a zůstává jen malý výstupek,který vůbec nepřekáží. Navíc podle mně mají LX líp tvarované páky nehledě na to že jsou celkově menší a líp vypadají XT jsou hrozné „kopyta“ to už raději XTR,ale ty už jsou cenově kapku mimo! Na vyzkoušení dualů bych volil LX pro obvzlášnění HONE (jinak barevné LX):-)
hone jen pokud máš shimano hydrauliky…na mechaniky tedy jen LX. Mě se teda víc líbí XT, ale to je vec názoru;) ale ted bych šel do XTR za 6590 Kč na mechaniku nebo za 6850 Kč na hydrauliku na bikestore:-)
podívej se na EBAY tam byly dualy XT minulej týden za 40 euro prodány.
LX vubec nebrat .. sou stradne maly a vubec nepadnou do ruky .. absolutne vubec se snima neda brzdit dvema prsty ..
proste DC je system uplne na hovno ..
určitě běž do XT. Ale jestli chceš dualy, tak si je neber na V-čka, zkoušel jsem si je a oproti hydraulikám je to hodně velký rozdíl (sám jsem jezdil hydrauliky a jsou v poho) dá se snima o hodně líp řadit při brzdění (nekoušou se jako V)