Prosím o pomoc !!!! Máte někdo nějaké zkušenosti s Authorem Era pro ´06? Vyplatí se koupit?
Prosím o pomoc !!!! Máte někdo nějaké zkušenosti s Authorem Era pro ´06? Vyplatí se koupit?
radsi bych za ty prachy koupil marina s foxem nez artura se splice.. ovsem nekdo muze mit nazor jiny…
.. porad mi v hlave vrta jedna vec .. kdyz jsou Mariny tak dobry, tak proc se tolik neprodavaji .. :)
clovece nevim.. asi je na ne malo billboardu.. ;)) no a par let nebyl dovozce..
Kdo je vozi ted?
Komersia
Já myslím ,že za ty prachy už seženeš něco co nemá nápis ARTUR :-) ale jinak to nevypadá až tak špatně…
myslím, že ten nápis není vůbec důležitej. ale je pravda, že za ty peníze se daj sehnat asi lepší fully
rekl bych ze existuji mraku fulu za stejny penize ve vyrazne lepsi kvalite (osazeni) nez tento
Tak mi nějaký ten mrak poraď:-) Já už z toho mám hlavu jako pátrací balón!!!! Je fakt, že za ty prachy Splice nebude asi to nejlepší… Zase se mi nechce platit za značku. Som z toho volaký zmetěný…
nejdřív řekni, kolik jsi ochotnej do fulla investovat, jaký zdvihy si představuješ a jakým stylem a kde asi tak jezdíš. pak teprv se ti dá radit;
predpokladam ze to chces na chrteni takze namatkou – Ravo Marathon 1 (zbyde ti 10kkc na solidni tunning), Giant NRS2, Canyon, GT, postavit spydera atd atd
ted uz je to tak, ze u authora se za znacku plati.. to vis, kultovka.. ;))
Mi uz par let prijde, ze za napis Author se plati.
Giant Trance 3 a ještě ti zbyde cca 7000 na výměnu brzd.
Protože jsi tady nový, tak ještě nemůžeš vědět, že ptát se tady na Authora je jeden z největších prohřešků, ikdyž není v desateru.
Tak to jsem posral.....Prosím o rozhřešení otče.
no ja bych dal BAN tak na mesic a kdyby to nepomohlo tak dozivotni :)
Jsem asi debil, ale co je BAN? No jo, jenže já pořád nevím do čeho jít…Každej říká něco jinýho a já v tom mám ještě větší zmatek než na začátku…To je hrozná alchymie, sedim celý den na netu a čumim do toho jako blázen.Koupím si Ukrajinu a bude,tam mě žádná zadní stavba trápit nemusí…
BAN= vyhazov/zamezeni pristupu :) no ja kdyz vidim na tech vahadlach to A tak semi to nelibi.sice mam ram nejakej leader fox starej bez laku jakej presne se uz asi nedovim ale vypada celkem slusne a sedne mi takze u me je to jasny.ten autor semi proste nelibi.
Bych se zeptal fousace na toho Marina, ten se mi desne libi a rek bych ze to moc okoukany neni. Skoda ze nesplunuje me pozadavky na kolo
no neni nadhernej?? ;)) www.marinbikes.cz/…_springs.htm
jen skoda ze oproti lonsku nejak podrazili.. :///
No to nevim jestli bych nekoupil radsi za polovic Jamis XLT… az je zase slevnej na normalni ceny ;)
pokud budes hrat na slevy a vyprodeje, tak to je jina… ale za oficialnich 58kKc to je skoro to samy.. a marin ma vzadu vetsi zdvih a bude lehci..
No Jamis se mi tolik nelibi, toho Marina si s nicim nespletes, ale je pravda ze je docela drahej. P.S.: Proc najednou vsichni vyrobci na svy kola zacaly veset Foxky vidle?
No jo. V ty cenovy okolo 60 tisic uplne vymizel osvedceny Suntour ;)
No sem myslel Marzocchi, ale prej je to to samy
.. mas pravdu neni .. :)
.. mi to prijde jako koza ..
GRRRRR!!!! ;))
neee… koza je treba merida mission… i se tak chova..
.. ta merida aspon vypada jako kolo .. :)
konzervo… ;)))
a kam si dáš na tej koze flašku ?
Do kosiku?
A kde si dáš košík na flašku?
prisroubuju… takovejma sroubkama.. uplne normalne..
na ram, treba. Nebo na sedlovku, na riditka… to zalezi.
do košíků.
no, řekl bych, že chtěl kolo a ne poloviční motorku
No vidis a ja Marina nechci protoze se mi zda ze ma maly zdvihy
Odkud jsi spad?
Ze silnicky :)
Nebo je to mozna navstevnik z minulyho stoleti. :)
Amobeu nebo Motexy to by se ještě dalo, ale za Authora rozhřešení… ,,ajej u mne pomoc nehledej,,
tak dík…
Teď vážně. Když se podíváš na mý kolo, tak je asi jasný, že bych do Authora šel. Je jen problém, že fulla tolik lidí nejezdí, aby jsi se dočkal nějakýho sriozního hodnocení. Já bych se toho ale nebál.
Sem se na ty fotky měl podívat dřív…:-)Já si ho snad půjdu půjčit a vyzkouším to… DÍK
no do autora bych možná aj šel ale do fula od autora nikdy…koukni na již zminovaný gianty, ty vycházej fakt líp a nebo něco jiného ale tendlůe kousek fakt není dobrej poměr cena/výkon nehledě nato že nikdo neví jak to bude fakčit a jak moc bude praskat.
Mrknu na ně…
A co Suntour??:)))))))
proti authoru nic nemam ale fulla bych si od nich nekoupil. neverim tomu a jak pise vejs Fousac – za ty prachy se da sehnat vyrazne lepsi stroj
Já jsem si postavil Egoista a nemůžu si stěžovat, ale z fulem od Artura:-) zkušenosti nemám…
Je hele ctyrcep, neni nic lepsiho, jasna volba. :)
Hele. Jednocepovy komplexak Venca je tu ;-D
jednočepový to se ještě dá, ale jednočepový-cannondale, to už je diagnóza
A nemam snad pravdu?
A ja? :)
To nevimm, ja se zeptam svyho psychoanalitika.
milana?
Kteryho? Toho co byl odstranen na pozadani?
Ne. Toho co se vratil bez vyzadani ;)
Tak to bych asi nerozdejchal. :) To bych snad fakt nakonec uveril ze vsechny ctyrcepy vcetne authora a meridy (tato narazka nema nic spolecnyho s prispevkem od kovare trochu vyse :), jsou lepsi nez vsechny jednocepy.
merida je jednočep (i když torzně tužší)
Transmission? Me to pripada, ze je tam tech cepu vic.
no je jich tam sice vic ne na Cannondalu ale 4 cep to neni:-)
No a ted jsem nasel toto, psali to v cykloservisu:)
Zadní stavba LRS je čtyřčepová a její zdvih dosahuje 120 mm. První čep je umístěn hned za středem na úrovni středního převodníku. Pro hmotnostní úsporu je zadní vidlice asymetrická, pravé rameno jde kvůli řetězu níž, než levé. Patky jsou hodně protaženy směrem vzhůru, kde na ně navazují pomocí mohutného čepu horní vzpěry a na levé straně také tlumič Manitou Swinger 3 Way LRS se systémem SPV. Oproti jiným značkám je tlumič systému LRS (Low Ratio Suspension) o poznání delší, takže 1 centimetr pohybu zadní stavby odpovídá 1 centimetru zasunutí tlumiče. To má za následek, že by tlumič měl mít daleko citlivější chod, než krátké jednotky ostatních kol. Pokud je pro někoho novinkou systém Stable Platform Valve, pokusíme se jeho funkci znovu osvětlit. Uvnitř olejového tlumiče se nachází záklopka, která reguluje průtok oleje tlumičem. Nad ní je umístěna vzduchová komora. Tlak vzduchu, který v PSI odpovídá zhruba hmotnosti jezdce, určuje sílu, jakou bude záklopka přitlačena. Pokud tedy jezdec šlape, na stlačení tlumiče tato síla nestačí. Jakmile však kolo dostane ránu odspodu, zapříčiněnou nerovností či překážkou, záklopka se otevře a tlumič začne pracovat. Spoj horních vzpěr a sedlové trubky tvoří malý frézovaný dílec, který zároveň aktivuje i tlumič. Zde se také nacházejí zbylé dva čepy.
Jestly se v cykloservisu nespletly, prave ta veta:„Patky jsou hodně protaženy směrem vzhůru, kde na ně navazují pomocí mohutného čepu horní vzpěry“ by spis ukazovala na prepakovanej jednocep, jestly se nepletu
no spočítat čepy snad zvládnou i v první třídě ZŠ, ale podle toho snad nebudem škatulkovat zadní stavby FS, když už škatulkujem, ne?
hehe ale todle: takže 1 centimetr pohybu zadní stavby odpovídá 1 centimetru zasunutí tlumiče.
takže máš vlastně 4čep s chodem tlumiče za jakej by se nestyděl ani curnut od foesa(já mám na M3 240tku tlumák a ten chodí jen ubohých 76mm).....musím si příště toho tvýho transmišna pečlivějc prohlídnout
no on ten tlumic ma fakt celkem velky zdvih (rekl bych, ze vic nez 76mm, ale ram uz nemam tak to neoverim)
no jezdil jsem meridu lrs, měla tlumič s chodem 63mm, je to stejnej tlumič jako se dává dneska i do ostatních…fígl je v tom že to pravidlo 1:1 platilo pouze pro misiiona a to v případě že máš nastavenej zdvih 6cm…pokud si dal zdvih na maximálních 8cm tak už to neplatilo…natož u tranzmišna kterej má zdvih 12cm…ted nevím teda jestli merida si myslí že jsme debilové a cpe nám takový hlouposti do hlavy a nebo jestli si to myslí autor článku…nejspíš to bude ale tak že autor neví o čem mele takže ve finále je trouba on.
No, je to styrcep, ale s jednim cepem mezi osou zadniho kola. Pak jsou tady jednocepy, prepakovane jednocepy, a pak jsou tady i styrcepy s vic jak jednim cepem mezi osou zadniho kola. Treba horstlink, maestro, VPP … Proste oznaceni styrcep z hlediska pohybu zadni stavby je zavadejici … celkovy pocet cepu na tohle totizto nema vliv.
takze zase jsme u toho ze jednocep ma proste mezi osou zadnoho kola a ramem jeden cep a ty ostatni cepy uz trajektorii kola neovlivni:-)
:-D Zase dneska perlis… :o)
Neee.
Jako ostatní si taky dokážu představit levnější, lepší, hezčí alternativu než tohle.
No ochotnej třeba i mámu, ale nejspíš tak do 60 000kč. Jezdím silnici i les a sem tam nějaký ten maraton…Takže takovej univerzál. Zdvih ve předu stačí 100 a vzadu tak do 80.
tak to už je slušnej rozpočet, výběr máš slušnej. mne se líbí tohle: www.mtbs.cz/katalog06.html?…
Canyon Nerve XC7: www.mtbs.cz/katalog06.html?…
přesně tak :)
Taky se přidávám,je krásnej..:)
Ten není vůbec špatnej, díky!!!!
Ono upřímě řečeno, zase tak moc horších nabídek než ten Author nebude :o)
PS: nic proti Arthurovi, taky jednoho mám
Ha ha…:-)
mě se celkem líbí :)
Za tu cenu mozes mat aj noveho propheta…to je taky snobsky bike:)
?? To myslíš jako jenom rám?
Nee, cely bike, aspon na slovensku…za 66tis mas propheta 400…
Tos nemel, takhle to prozrazovat. Ted je cela image v pr… :))
ale zase se 400stovkou budeš mezi kanonistama nejvetší powl :)
To je jasny, ta nema lefty. :)
Lefty , co je to lefty? :D
album od Garfunkela…
Podívej se na fotku a procitneš…
:D Myslel som to s nadsazkou, homure:)
Houmre..
Já vím, dělám si prdel!
upadla ti noha od vidlice :-)))
Tad je jasne videt, ze ta vidle vypada jak z ulomenou nohou, a vypada fakt nepekne…
Fuj, to je hnus, vrchnosti já se asi pobliju.
odpověď je jednoduchá-nekoupit jinak u Artura není nutno vycházet z katalogových cen protože výprodeje –30% se už staly standartem a posouvají se čím dál více do časného podzimu. Takže když bereme cenu 55k jako zcela nereálnou, je dobře od ní odečíst 16.5 a sme na 38.5k…no myslím že i za tu cenu lze najít něco lepšího…zdar.dada
pomoooooooooc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a taky ??????????????????????
zlatej kuryr