Podla starsich prispevkov su DT 240 horsie utesnene a maju menej standardne (drahsie loziska). DT 340 su (vraj) vodovzdornejsie. Pravdupovediac neviem sa rozhodnut. U 240 ma laka hmotnost u 340 potencialne menej problemov. Dik za nazory…
Podla starsich prispevkov su DT 240 horsie utesnene a maju menej standardne (drahsie loziska). DT 340 su (vraj) vodovzdornejsie. Pravdupovediac neviem sa rozhodnut. U 240 ma laka hmotnost u 340 potencialne menej problemov. Dik za nazory…
Jestli jdeš po váze tak 240, jestli né tak budou lepší i cenově ty 340 :-))
Problem s tym tesnenim je na zadnom naboji, kde sa dotyka orech vnutrajsku. Ostatok je co sa tyka utesnenie ok. Loziska stoja asi 200–300 kus .. sa mi zda. Ak ma 340tka rovnaky system ako 240 co sa tyka orechu, tak bude mat aj rovnaky problem. Ale toto sa tyka 240tiek starsich, neviem ako nove.
Mám DT 240 a chytil jsem vůlu do zadního náboje nevíte jaké tam příjdou ložiska......? Děkuuji
Podivej se na stranky DT,maji tam servisni manualy kde jsou rozepsany vsechny nahradni dily,tzn i cisla lozisek.
Chtěl jsem jít do DT 240 ale rozdíl 124 gramů oproti DT 340 (přední + zadní) se mi zdá celkem zanedbatelný. Za ušetřené peníze navíc pořídíš třeba dva ráfky. :o))
no situacia je taka ze set kolesa DT 240 a rafiky DT 4.1 + Louisy FR mozem mat z jedneho neovereneho shopu v nemecku za 549 EUR. zo shopu z ktoreho pravidelne nakupujem set DT 340 + 4.1 + Louisy FR za 574 EUR. o tu hmotnost mi az tak nejde, ale pokial pise lubos ze je to mechanicky rovnake tak je asi lepsie ist do tych 240. sem tam este nejake 240-ky tusim praskali. nebolo to vplyvom vypletania?
ja som kupoval z s-tec-bikes.de 240S+ DT4.1D+compet. s Martami, prisli velmi dobre vypletene, zatial absolutna spokojnost. Tie chyby ktore spominas sa netykali nahodou starsieho modelu oznaceneho ako 240 namiesto sucasneho 240S?
Myslim , ze je to ono. Starsie su 240,a novsie 240S. Ja mam tie starsie.
mrknem na ten shop. dik za tip…
cena na ten tvoj set je este lepsia ako na www.nubuk-bikes.de. na moju hmotnost by som ale radsej bral marty SL
Marta a Marta SL su absolutne identicke okrem karbonovej paky…a aj ta sa da dokupit, ak by si ju po case chcel doladit. To radsej Marty so 180kou kotucom.
jasne zle som sa vyjadril – myslel som 180 mm kotuc
Niekto tu kdesi tvrdil, ze rozdielov je viac. Iny kotuc napriklad. Tych 20g rozdielu neverim, ze je v pake.
kotuc je ten isty tusim od modeloveho roku 2005, predtym bol iny. Je to vraj inak uplne rovnake, aspon podla toho co som sa docital na mtbr/mtb-news a aj som sa pytal chalana u nasho importera. Teda pokial nemyslis farbu strmena a expanzky..
Pozeram katalog, tak rozdiel je tam 11g. No, tak to by asi mohlo byt tou packou. Takze to bola informacia, ktora platila pre stary modelovy rok. Hmm, tak za 11g x 2 a karbonovu packu davat naviac 6tisic MOC sa mi zda trochu moc.
tiez si myslim, ale nejaky weightweenies fanda by nam to urcite vysvetlil.
:) .. ja napriklad mam stale dost tazky bike na to, aby som za 6tisic odlahcil viac ako 22g.
Asi aj. No musis brat do uvahy, ze 240 su XC naby. Ziadne enduro. Ako pozeram, tak Lousie FR su tiez nie velmi XC :) A vobec, kombinacia 240+4.1+Louisy FR , hmm, preco ? Mali by tam byt Marty aspon, ak nie Marty SL. Ved Louisy FR nie su nejak lahke :) Radsej si vezmi k Louisam FR nejake Crossmax XL.
takze na enduro asi radsej 340. Marty SL by som samozrejme mohol ale cena je oproti Louisam FR vyssia. Rozdiel je tusim 80 g na jednu brzdy v neprospech Louisy FR…
80g ? No fakt, som sa pozrel. No cakal som , ze su tazsie. Pritom su vraj najlepsie.
presne tak. Louisy pokladam za ideal co sa tyka pomer cena/vykon
No ak ma 340 ten isty tesniaci system ako 240S (ta ma novy), a nie ako stara 240tka, tak radsej 340tky. Hmotnost naviac je asi 120g. S brdami je to naviac 280g. To je zanedbatelne.
Využiju toho a zeptám se jestli jsi DT rozdělával, je to problém? Jakou používáš vazelínu nebo olej? Jezdím je půl roku a už několikrát se namáčely tak by jim možná prospělo rozebrání a promazání. Dík…
U obou je to tak, ze do neceho chytnes ty koncovky a proste je vytahnes jako spunty. Pak to vycistis, das vazelinu a nanadas zpatky. U zadniho jeste predtim vyhtanes (rukou) orech. Tam to taky cele vycistis. Vazelinu ale tam nesmis dat, ponevaz ty ozubene kolecka strati kontakt a nebude to zabirat. Resp. muzes dat, ale tak aby se nedostala na kolecka, ty muzes velice jemne potrit (pak se mirne ztrati ten vrcivy zvuk). Pokud jsi s tim nejel v hlubokem potoce nebo bahne tak pocitam, ze predni bude cisty, orech mirne spinavy, a kolem praveho spuntu na zadnim naboji bude neco spiny (ale na vnejsi strane).
Spíš jsem jezdil v dešti, počkám asi po sezoně náboje zatím běží hladce. Doteď jsem se je akorát snažil držet v čistotě a jen je otíral. Zatím mám zkušenost takovou, že to co funguje tak do toho se příliš často nemá lézt :o) Paráda dík, teď už vím jak na to.
Tohle muzes klidne otevrit aniz bys cokoliv pokazil, nebo tak. Je to jako shodit a nahodit plast. Otevres, skontrolujes, jestli tam neni sajrajt (muze se stat) a zavres. Paklize tam sajrat mas, muze ti to oddelat loziska a pak … :) Teoreticky pokud mas silne prsty a hlavne nehty, tak to muzes udelat i pocas vyjizdky :)
:o) bál jsem se, že to bude ****** jako s konusama. Teď jsem rád, že jsem se rozhodl pro DT.....
Štelování kónusů je ušlechtilá zábava …
Jezdím 340, zatím najeto pouze cca 2000 Km a zatím se točí, nevím o nich tak asi budou ok…
A teď nemůžeš najít technické nákresy s rozměry ložisek co?
Poprosím vás, nemůžu na stránkách www.dtswiss.com najít za Boha technický nákresy nábojů DT340, nemůžete mi někdo hodit link.
Taky je tam ted nemuzu najit. Asi udelali nejaky zmeny, nedavno tam jeste byly i stary modely vcetne Hugy ap.
Oc konkretne ti jde? V te nabe neni zadna slozitost, aby bylo treba manualu.
Jen jsem si chtěl koupit ložiska a rovnou je při vyklepnutí vyměnit, tak je budu muset nejdřív vyklepnout, ale to nevadí.
Koukni sem, na cenik ND, nektera loziska, mozna vsechna, jsou tam uvedena.
tady mají manuál na DT240, nevím jestli ti to k něčemu bude
Jezdím 240 už pátým rokem a nikdy jsem zatím do nich nelez a fungují stáje super .mají zasebou několik desítek brodů a bláta s deštěm a nebylo proč zatím čistit a mazat .cca 15000 km.
Rozhodně 240, můj víc jak metrákovej bratr je jezdí pátým rokem a vše stále v pořádku. To že by byly hůř utěsněný než 340 se mi zdá jako nesmysl.
No vidíš, to je kupoval chvíli po tazateli :D.
tak to si sa z odpovedou poponahlal, dufamje ze chalan je nerozhodny typek :-)
kokoti :D Já tohle archivní vlákno nevytáhnul, kdo se má pořád dívat na datumy u příspěvků :)