HOJ LIDI JENOM BY MNE ZAJÍMALO JESTLI MÁTE TYHLE NÁBY A JAK JSOU KVALITNÍ DÍK MOC.
HOJ LIDI JENOM BY MNE ZAJÍMALO JESTLI MÁTE TYHLE NÁBY A JAK JSOU KVALITNÍ DÍK MOC.
je to náhrada za DT cerit a onyx. ja vozím cerity a som spokojný. tu na fóre je dosť ľudí, čo vozia buď jedno, alebo druhé, myslím, že negatívnych skúseností mnoho nebude. nevýhoda tých 370 je cena, oproti pôvodným ceritom sú drahšie. ale išiel by som do nich v pohode ;)
moje řeč – mám cerity a jsem s nima spokojenej.
jen ořech je tak nějak potichu – proti mavicu
Pokud je Mavic ořech hlasitý, tak je nejvyšší čas namazat. Pokud je namazaný, tak je rozhodně výrazně tižší než DT ořech (srovnávám Crossmaxi ST, Crossridy, Onyx, DT XRC 180 letošní a loňské, což je téměř totéž co Onyx a co letošní 370tka).
fungl novej ořech u Crossride, dělá takový pěkný CRRRRRR, u onyxu jen crrrrrr
známej má k Cossmaxi SLR a na vyjížďce to dělá taky CRRRRRR
ale možná, že uš nemám sluch jak za mlada.....
myslím, že vo nic nejde
O ten samotný zvuk až tak nejde (jestli je hlasitější než DT nebo ne, i když všechny tři ořechy Mavic, co máme doma jsou namazané výrazně tižší než všechny tři DT ořechy, jen jeden ořech na Crossmaxech je teď už o něco hlasitější a ty DT dohání, ale příští týden před bikovou dovolenou se ho chystám máznout). Ale o to namazání jde hodně. To je vlastnost Mavic ořechů, že postupně zvyšují hlasitost a když je hlasitý, tak je nejvyšší čas mazat, za chvíli pak přestane chvílema volnoběhovat a tahat za přehazku a kliky až se z toho může stát furtošlap. Na vyjížďce hodně nepříjemné. A po novém máznutí je Mavic ořech krásně tichoučký. A namazání je otázka 2 minut.
já s těma nábojema
když mě přišly Crossridy poštou, tak byl „cvrček“ od začátku výraznej
jinak bajkovou dovolenou závidím, s naším malým a mojí ženou co bajkerka asi nebude, jedem k moři, kde budu ráno jezdit kolem pobřeží a pak se věnovat rodině…
já s těma nábojema tolik zkušeností nemám
ahoj Mloku, hele ze te s tim zas otravuju:) konecne uz mam Mavic olej, tak esli mi muzes plyz poradit jak to maznout… manual jsem k tomu nikde moc nenasel…
a jeste se te zeptam, precijenom jses taky takovej trochu fanda do Mavicu (CRide, CMax ST atd.) jaky mas nazor na CMaxy STcka na 20mm osu? zvazuju nakup Reigna a ze bych si udelal trochu radosti a vrznul tam STcka,ale rikam si jestli uz precijenom nebudou na nej poddimenzovany… jezdit na tom budu shruba stejne jako ty, tzn. velkej zdvih pro pohodli, ne zadny skoky…
Určitě bych se STček s 20mm osou na Reigna nebál, pokud s tím nechceš nějak extrémně prasit.
A na mazání návod nepotřeubješ. Rozděláš (žádné speciální nářadí, jen se to povolí), sundáš ořech, vyčistíš a nakapeš olej. .
Na stránkách Mavicu jsou všechny manualy a postupy dostupné. Login „mavic-com“ password „dealer“.
prasit s tim rozhodne nebudu, ale ono se nabizi otazka co je prasit:) dropy urcite ne… stejne by STcka mely byt taknejak nahrada za XLka a ty lidi vozili na pevny ose uplne v klidu…
diky za link, odpo se na to nejspis hned vrhnu a uvidim jak mi to pujde:))
STcka (XLka) at uz s 20mm osou nebo bez vydrzi bez vetsich problemu i slusne doskoceny dropy kolem 1m. Skoky s doskokama a nebo ostrejsi sjezdy nejsou nejmensi problem. Je to ale hodne o jezdcove technice.
STcka mam na KHSu,ale obyc ne disk… zatim drzej,ale rikam si jestli na toho Reigna nejsou az uz moc podvyziveny…
Rikam, skakal jsem s XLkama na placku skoro metrovej dropik, zadnej problem. Jiny skoky atd taky zadny problem. Mam uz je snad 6 let a furt drzi. Jinak jestli se bojis, tak zkus SX ty vypadaji hodne odolne.
Jen doporucuju u tech tvejch zapatlat na prednim naboji dirky kolem dratu do naby silikonem, jinac ti bude po dratech tect bordel a voda primo k loziskum a zrusis je.
tzn. ze budou driv loziska v haji? nebo oddelam celou nabu? kua to maj ale nevychytany:(
jj, na SX jsem koukal, prave ze se rozhoduju jestli neco zaplict nebo si udelat radost a jit do ST na 20mm osu nebo rovnou vzit SXa… bohuzel SX jsou stribrny:( :))
budu se toho (nejspis Reigna) ladit asi do lehka… Pika dopredu, lehky kola…stejne neskacu, takze to bude spis na pohodovy XC:)
Vzal bych ty STčka, bez většíno skákání není vůbec co řešit. Ty SXka už jsou zbytečně těžký.
tezky?:) maj 1,92 kg… ale je pravda ze ST jsou jeste nekde jinde:) chjo, to bude zas penez:)
Presne tak.
Driv odejdou loziska – pokud jezdis v bahne a desti. Nabe samotne se nic nestane.
bahno obcas, dest ne tak moc casto,ale mrknu na to a maznu to asi tim silikonem… kdyz uz se s nim v praci vyblbnu dost:)
zapleť Kingy :-)
tak to byl hezkej vtip:)) imho Kingy jsou nadherny, ale nabu za dvojku asi nesezenu co?:)))
kua, v tomhle compu to nemuzu otevrit:(
tak odsrouboval jsem Mavic klickem tu krytku na 6 direk, a zbyde mi tam jakoby osa, jak ji vyndam?? protoze bez toho asi orech stahnout nepujde co?:(
aha, tak uz to mam, stacilo se jen trochu zamyslet a zaexperimentovat:))
Jenom hlavne neztrat ty pruzinky u zapadek ;-)
jj, jsem na to koukal jak blazen, vubec ty zapadky, pruzinky to jsou tak mrnavoucky a krehky veci, jsem se az bal vzit to do ruky:))
Tak potom si kup dozadu nabu DT340 a min. Ta ma jiny system volnobezky, je s celnim ozubenim a ty hrkaji teda pekne:)
Taky je mam a no problem…
…mám je tak a žádný problém!
po dvou LX sadách první náboje o které jsem za 1200km nezavadil ani pohledem, zatím moc fajn a moc hezky cvrkaj
obcas DT praskaji, bud priruba na draty nebo cely naboj, ale vzhledem k rozsirenosti, dobe a cetnosti pouzivani bych tuto vlastnost popsal jako statisticky nevyznamnou :)
Mám Cerity a krom slabounkého a zcela náhodného pískání zadního náboje sem naprosto spokojen(neví někdo čím to může být, projevuje se to při nízkých rychlostech, ale opravdu jenom někdy).
brzda?
Nemyslim si, kotouč je rovnej a třmen seřízenej, každopádně možný to je, hmm…
Nemáte někdo tušení, jestli se dá sehnat ALU ořech na tyhle náboje? Je ořech stejný jako u vyšších řad nebo jiný? Případně kdyby měl někdo mrtvý náboj s dobrým ořechem, tak bych měl zájem…:)
Z vyssich rad asi tezko, tam uz jsou rohatky s celnim ozubenim. Jinak muzes kouknout na rozkresy DT nab, jsou tam katalogova cisla, z nichz bys zjistil zda je to s necim zamenny a taky zda neexistuje Al verze.
SL verze by měla mít ALU ořech, ale je otázka, jestli se dá samostatně sehnat. Náboj sem sehnal za pusu, ale má 405g, tak bych ho chtěl trošku „vylepšit“…:)
Nasel sem tyto naboje ve sklepe .. jete tak 5000 .. myslite ze se na nich oplati zaplest treba ZTR Arch EX??
Tyhle ráfky by si zasloužily aspoň 350 v top stavu, bych tak viděl.
ne
Nemáš doma náhodou nějakou přední 370ku non disc? Klidně i jetou.
OK :D .. tak jiny rafek ? :D
Já je teď zaplétal na Mavic XC717 (teda byl to zadní DT370 a přední Formula). Každopádně to nebudou nic moc lehká kola. Pokud to chceš na AM ježdění, tak adekvátní by imho bylo něco jako RMX Hurry…
nene .. mel bych to na Scale, jako horsi nahradni kola … otazka ale je jestli nejsou lepsi nez ty co mam ted (DT Swiss XR30) … nasel jsem ty 370ky zaprasene dva roky nepouzivane ve sklepe a nevim co snima ..
Záleží, jestli máš klasické DT370 nebo 370SL (alu osy a alu ořech). Klasické 370ky jsou celkem těžítka. Teď je mám zapletenou zadní + přední Formuli (220g) s lehkýma XC717, tenké Sapimy a mosazné niple a kola budou mít kolem 1800g s páskou. Takže by sis možná pomohl, ale ne o moc.
Pokud máš ty SL, tak s lehkýma ráfkama (XC717, DT X400 nebo WTB i19) a třeba Sapimama Laser nebo Race by to mohly být dobrý kola…:)
To budou urcite klasicke DT370 ..
na DT X1900 jsou taky počítám 370ky náby?
náhodou někdo klíč na povolení zubatky v náboji? Praha.
nikdo
Ahoj, v servisu máme. Omlouvám se, jestli je to reklama neplacená tady......