Vyplatí se pořídit si na xc, závody a podobně karbonovej HT rám nebo je lepší za tu cenu pořídit třeba dva tři hliníkový. Nebo třeba koupit rok jetej karbon rám?
Vyplatí se pořídit si na xc, závody a podobně karbonovej HT rám nebo je lepší za tu cenu pořídit třeba dva tři hliníkový. Nebo třeba koupit rok jetej karbon rám?
ja bych asi sel do naky lehky hliny (tim vyjimecne nemyslim rb :-)
cože? nevěřím…:-D
no saint, north…
to bylo na to RB;-) ale jo, taky mám rád RB, ale uznávám, že sou i lepší věci…
north vypadava, no saint nevim jak to ma z dovozcem…
…jaké??!!:D
…koliv;)
Katastrofa rozhodne ne:o)
Vzhledem k tomu jak vypada muj ram po nekolika zavodech tak jsem rad ze nemam karbon :) Myslim ze v cene kolem 10k je slusnej vyber hlinikacu na kterych se da plnohodnotne zavodit. Mas vetsi vyber geometrii. Sel bych do hliniku pokud teda nemas moznost koupit karbon za dobrou cenu, nebo nemas sponzora. K jetemu ramu bych asi nikdy nemel duveru.
Já taky ne.
Když něco chceš, měl bys nejprve více specifikovat na co to chceš, co přesně jezdíš, máš v plánu jezdit, kolik peněz, strop… .
IMHO Cena/výkon .. Al. Taky kvůli možnosti výběru řekl bych … Ale pokud ti nejde o cenu a chceš něco „netradičního“, težko říct :-)
Na bika by se mi krabon rám libil, ale nekoupil bych si ho. Musel bych ho dostat. Prijde mi za ty prachy(dobrej tak 35000) moc krehkej- zasukujes retez…Kamos v Kurimy Znicil karbonovyho scotta, vyrval patku z karbonu.
A co Merida?…na karbonovém rámu bajk za 55 táců. A věř…taiwanský karbon je jeden z nejlepších, prostě je to tak…třeba ve Velu konfrontace Treku 9.8 a Meridy…no Taiwan lepší USA…světe div se!
co to placas?????? ty ses snad uplne zblaznil ne? V tom velu z toho testu naprosto jednoznacne vyjde lip trek 9,8 s tim, ze ta merida je kostitras. Mimo to sou to podle me nesrovnatelny kola. Trek je totiz kolo!
Aha
Takže bližší specifikace: Chtěl bych nějakej rychlej (nejrychlejší :-)) rám vcelku jen na závody, či nějaký ostrý treninky. Za rok by toho moc nenajel, ale v bavlnce by určitě nebyl. Co se týče peňez, tak samozřejmě, když bude levnej, tak jenom dobře, ale omezovat to nechci. Koukal jsem nejvíc na Scotty a Gianty.
Co zaskar. N a Velohanak ho maj zlevnenyho z 12 na 6. www.velohanak.cz/…_detail.aspx?…
GT se mi moc nelíběj. Za takový peníze taky chci aby byl opravdu podle mého gusta.
zaskar pro za 6000 je super cena, podobný rámy stojej 10+.
taky se mi gt vubec nelibi. Nekoupil bych si kolo, ktery by se mi osklivilo i kdyby bylo celkem vyhodny
tak co Duratec RASS? to je moc hezkej rám a udělaj ho přesně na míru
To je fakt moc pěknej rám. Zahrnu ho mezi kandidáty, kdybych se rozhodl pro karbon.
jj, a libi se mi na nem, ze ma zadek hlinikovej, takze ho neznicis kdyz treba zasukujes retez a sou schopny hoobravit i kdybys treba zlomil rouru
Já bych šel do novýho karbonovýho…určitě. Třeba Meridy už jsou na tom s cenou hooodně dobře.
fuj meridy :)
Jé…to né! Mňam Meridy.
Nebo máš zkušenost, že je to šit,
Bratr má Trans Missiona a věř…je to kouzelné kolo…teď tam chce dát nejvyšší Truvativ Stylo Team, nášlapy TIME Atac XS, boty spešl Sport 06. Navíc to není bajk zas až tak moc těžký, jel jsem na něm 50 km…a sjezdy i výjezdy…něco neuvěřitelného. Navíc SPV…nepohupuje se zadní stavba zbytečně, když nemá, vidle Black s SPV taky solidní nádobíčko…
He tak to se ti musim vysmát, sry. Jestli je podle tebe vydle s SPV solidní nádobíčko, tak co uz ne? Jo a bratr tuhle plecku klikama a pedalama nespasi, lepsi koupit poradnyho bika nez vyhazovat prachy vylepsovanim jakoby biku:) Taky bych řekl že je to neco neuveritelnyho, ze si to tolik lidi koupi. Ja sem to nikdy nemel po tolika ohlasech na praskly ramy. Ale je to asi nejmin pohodlnej full, tak asi tak
Jakoby bajka? Jé, ty si mi vůl… Nejmíň pohodlný full…když napereš tlumič co to de, tak je to jasný…, ale není problém si to vyladit tak, aby to byla žehlička. A SPV ve vidli je fakt dobrý…když deš ze sedla do kopce, nebo třeba na pevném podkladu (asfalt), tak se ti to nepohupuje, tož tak…
A v rozbitém terénu, kde následuje překážka po překážce?…Na to je SPV!…Ale musel bys na tom bajku jet… Jinak, když ho bratr kupoval…měl zkušební jízdu…porovnával Meridu Trans Mission a GT I-drive…no GT pohodlnější, ale houpačka…ztráty energie při silovějším šlapání značné, při jízdě ze sedla už ani nemluvě…Merida jednoznačně lepší.
Tak to si holt musim vysmat podruhy. Ty tady mluvis o teoreticky funkci. Bavil sem se s Kristianem a je to uplne na hovno, nefunguje to. Jen cekaj az jim dojdou klasicky zaviraci. Ja sem na SPV jel, tlumic dobry, ale u vidle na hovno. jo a abych nezapoměl, vůl si ty. Jdi to probrat s bratrem, jestli chces:))
tak ted se musim zase zasmat ja,jestli je gt houpacka tak uz teda vsecko a pokud si myslis ze SPV ve vidlici je dobry na prekazky ktery nasledujou rychle po sobe tak si asi nikdy nejel na poradny citlivy vidli..
Díky, snad prozře ze svojí slepoty a lásky k bratrovy, co má BRATR je svaté :)
neni zac,ja jsem meridu totiz mel a vim dobre jak praska..
Kup si dva nebo tri hlinikovy a dle pocasi na ne prehazuj komponenty :-)
Já si taky myslím, že hliník bude lepší. Cena karbonovejch je fakt značná (až asi na Superior a tam nevím jak je to s kvalitou) a na závodech se akorát odrovnaj. Gianty jsou dobrý rámy, záruka pět let, vcelku nejsou ani drahý (9000) akorát jsou trochu těžší.
Právě že se rozhoduju mezi rok jetým karbonovým Scottem (na novýho fakt nemám) nebo něčím z hliníku. Na Gianty jsem koukal, až na tu váhu (1400 karbon a 1700 hliník) to jsou pěkný rámy.
no, tak to bych sel zas do toho scotta, kdyby byl levnej, po technicky strance by to nemelo mit zadnou skrytou vadu. proste se na to poradne podivat a nebal bych se toho
scott karbon docela umi..
to rozhodne, sou to jedny z nejlehcich ramu.
Jsou a moc by se mi třeba líbil (oblíbená značka :-)). Jenže za tu cenu (viděl jsem 20kkč, nevím jestli to neseženeš levněji) pořídit skoro dva nový hliníkový. A jestli to půlkilo se vyplatí riskovat, těžko říct.