napadla me zajimava myslenka. dneska jsem si zkracoval retezy na sezonu a z kazdyho zbylo pres 10 clanku. co s nima delate? me napadlo, ze teda postupne slozim z tech zbytku dalsi retez. co vy na to
napadla me zajimava myslenka. dneska jsem si zkracoval retezy na sezonu a z kazdyho zbylo pres 10 clanku. co s nima delate? me napadlo, ze teda postupne slozim z tech zbytku dalsi retez. co vy na to
Anketa: Co delate se zbytkem retezu, po zkraceni?
Je lepší to vyhodit, různě se mi válí kusy osmičkovejch a devítkovejch, sramy a shimana různý typy, prostě akorát bordel v bedně na materiál. Pokud bereš jen jeden typ řetězu a sjedeš jich víc jak 6 za sezonu tak si za rok a půl budeš moct jeden snejtovat, ale o pevnosti 10krát nejtovanýho mám svoji představu :)
já je teda nevyhazuju, takovej kousek mám pořád v batohu a párkrát se už hodil, když někdo přerval už tak zkrácenej řetěz, že nastavení bylo nutný
Kdyz je ale sjeta retez, tak je to nanic :( Jinak ja nosim SRAM spojky. Kdyby neco.
na nic to rozhodne zatim nebylo
nie je pravda. My sme tymi kuskami uz viackrat opravovali aj stare retaze a v pohode to fungovalo.
stejně tak, vozím cca. 8–10 článků stále v batohu a už nejednou jsem je použil
a když použiješ spojky tak ti jich stačí jen 9! :)
Podle mne ma ve vetsine pripadu nytovany clanek dostatecnou pevnost, takze i deset spoju na jednom retezu by nemel byt problem. Teoreticky i kdybys snytoval retez clanek po clanku, tak bude dostatecne pevny, ale samozrejmne cim vic spoju, tim vetsi pravdepodobnost, ze jeden z nich spojis spatne.
Ale dost teorie :)) Souhlasim, ze abych nytoval rok a pul jeden retez, tak to by musel byt ze zlata :))
FV
Ulořím na potom a apk se chystám pospojovat. :-) Páč používám stejný řetězy, nemělo by to podle mě dělat problém.
nýtované spoje (min 10 ve tvým případě) nemají takovou pevnost. Takovej řetěz bych použil max na zimáka
ti reknu moji prihodu. zkracene. :) koupil jsem merku na retez->zjistil ze mi odesel retez->koupil jsem retez, rychlospojku a nytovac->sundal jsem stary retez a ucil jsem se s nytovacem.rozpojil a spojil a rozpojil a spojil … asi tak 7–8×->nasadil jsem novy retez->projel se->zjistil, ze mi odesla kazeta->vratil stary retez->a jezdil a jezdil… pred nytovanim jsem na retezu dal pres 4kkm a po nytovani jsem dal dalsi 2kkm. ja tomu verim. a to jsem nepouzival „spojovaci“ cepy nebo tak neco. to jsem zjistil az pozdeji, ze neco takovyho je. urcite to nebude retez, ktery bych si chtel vzit na maraton, nechtel bych nekde uprostred lesa hledat retez. ale na bezne (cti moje) jezdeni, to bude stacit. pravda. este tak rok,dva a budu mit jeden retez
Nosím je zpátky do cyklo servisu, dávají mi pak slevu na nový řetěz ;-)
no to preto lebo je ta nova vyrobena z tvojich starych odpadov :P
no, nosil sem z toho náramek:-)
Já to rozdávám jako přívěsky ke klíčům :)
9 sekund!!!
tohle :-)
to se mi moc a moc libi
a co tohle? :)
jo, celej nadsenej bych porad zasival rozervany kapsy :-)
tak to uz je ujety.
nenechám se zahambit:))
to si si na ruke znytoval?
To by me zajimalo cim to mazes?
A pračku řetězu na to používáš? :-))
presne takto to mam aj ja :P
Hlasoval jsem uložím na potom, ale žádný potom nikdy nebylo :). Takže mám plno různých kousků řetězů.
presne tak jsem to „potom“ myslel. ulozit, zapomenout, ztratit :)
Tak tri clanky retezu vetsinou vozim sebou. Zbytky schovavam, vloni jsem je experimentalne pospojoval (vybral jsem jen PC 59 a PC 69) a hybrid normalne odjezdil (neprasklo to, zadny problem). Ale spis to byl experiment, ekonomicky to asi neni. Krabicka s kousky je ale uplny muzeum, obcas si vyndavam sribrny sedis a laskam se s nim.
ja vzdy nechavam len clanky z novej retaze.. ono kym ju zjazdim aj tak zabudnem kde su.. btw. kamos zo starych clankov vyrobil bic na kazetu :)
Jestli mate zbytky na 8cku tak sem s nima, ja musim retery prodluzovat pro Favorita (ma nejakou delsi stavbu nebo co).