jen dotaz: kdo je vozite, mate je nasazeny podle sipek na plasti? Napr. u RR to vychazi presne naopak: sipovite dopredu a obracene dozadu!
jen dotaz: kdo je vozite, mate je nasazeny podle sipek na plasti? Napr. u RR to vychazi presne naopak: sipovite dopredu a obracene dozadu!
u rr je to spravne, vepredu kuli lepsimu brzdeni a vzadu pro lepsi zaber
Jenže každý má ten vzorek úplně jiný, takže bych ty směry u nich moc nesrovnával. Oba vozim, tak jak je na nich psáno. Ve předu u NN se mi to tak zdá dobrý, protože hlavní přednost NN oproti RR je (aspoň u mě se tak ukázalo), že mě dokáže při rychlejším sjezdu vytáhnout z hlubší delší díry nahoru do strany. A k tomu podle mě přispívá právě vzorek na předním, když se dá, tak jak píšou.
Na druhou stranu on nebude podle otočení pláště nijak velký rozdíl.
Právě jsem se chtěl zeptat, ale vzorně hledám v historii. Jenže u NN
když dám vpředu plášť tak, aby šipka „Front“ směřovala dopředu, je
šípovitý tvar vzorku (figur) otočen směrem dozadu.Řada bajkerů mě tak na
první pohled upozorňuje, že mám plášť obráceně a nebýt šipky,taky
bych ho otočil??
U RR nevidím problém.
ten rozdíl ve valivém odporu je hodně velký pokud dáš přední RR obráceně. A bude hůř brzdit šíp se tak nezakousne jak Vprofil. Nevím jak bude držet v terénu. Ale je to o tom co jezdíš pokud zkopce dolu proč ne ale na úsecích kde potřebuješ aby to jelo budeš strácet. Na míň technické trasy a na sucho dám klidně RR do zadu tak jek ve předu, líp to jede a brdí. jen záběr je horší, ale na suchu a tvrdém to nevadí.
já ale řeším Nobby Nic a vpředu
Ale ono to bude podobné NN má taky směrový profil, ne tak moc jak RR. Kdyby to bylo jinak není tam rotace označená.
Ja mám NN v predu šípom do predu-funguje výborne.Časom to otočím a porovnám.