• Kinetic

    Mám hloupý dotaz, odpověď jsem nikde nenašel..

    Měří se sag na FOX RP23 při otevřeném tlumiči nebo v pozici na propedal? (Rozdíl je dvojnásobný, byť to nechápu…)

    Díky..

    0 0
    • chodec  

      open

      0 0
    • coffield  

      Myslim, ze tam nekde pisou open, ale melo by to byt jedno. Sag neni dynamicka zalezitost.

      0 0
      • Kinetic  

        V manuálu jsem o tom v jaké pozici to má být nic nenašel. Ani v Aj ani v Nj(ale tam si teda nejsem jistý).

        Jinak je to divné, když mám sag nastaven při propedalu 2 správně a otevřu tlumič, tak hned klesnu ještě o centimetr dolu. Divné. 

        0 0
        • Attila  

          Na tom nic divného není!

          0 0
        • Kinetic  

          Teď jsem ten rozdíl přeměřil. Rozdíl v sagu při propedalu 2 je oproti open pozici o 4mm méně. Měřeno sedím při propedalu, přepnu na open – pokles. Přeměřeno – sedím na open, nakloním se nad řídítka přičemž přepnu na propedal2 a sednu si zpět – stejné rozložení váhy. kroužek zůstane níž z open pozice..Takže rozdíl tam vidím..

           

          Díky, nastavím sag optimálně na open..

          0 0
        • coffield  

          Myslel jsem, že je to tak, protože to nasednutí v klidové pozici není nikdy úplně klidné. Ale pokud by bylo, měl by si ten tlumič sednout vždycky stejně. Lépe řečeno: Když sedám na kolo „v klidu“, tak i při open-pozici se ten sag vždycky trošku liší.

          0 0
    • Kinetic  

      Jeste mám dotaz, když pustíte kolo postavené jen na předním kole na zem, odskočí vám jednou zadní stavba? Ideální by asi bylo aby dopadla jak těsto, bez odrazu, ale ať mám rychlost návratu tlumiče jakkoliv tak vždycky poskočí, a výrazně víc než Reba vepředu. Sag mám ok.

      0 0
      • Tomcat  

        SAG nemám OK a neodskočí.

        Zase se tu řeší pěkný blbosti. Lépe řečeno snaží se někdo najít pravidlo v něčem v čem není.

        Jediný co je jasný je, že SAG by měl být. Ale kolik a jak ho ladit, je nějakým jednostmým pradlem nedefinovatelný.

        Záleží na tolika faktorech že je prostě na konkrétním uživateli jak si to poladí

        0 0
      • MlokCZ  

        Pro zadní kolo je tohle špatný test a nezjistíš s ním nic. Vzduchový tlumič má příliš velkou hranu odtrhu, tedy nepůjde při tomhle testu ani pořádně do zdvihu, tedy ani nemůže to zpět utlumit nezávisle na tom, jak ho nastavíš.

        Stejně jako u vidlice, odskok nastav na nejrychlejší a přitlum jen když tě to za jízdy bude kopat.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.