Zdar! Mam dotaz, myslíte, že je velkej rozdíl mezi kotoučema různých výrobců? Jedná se o 203 kotouče a zajímalo by mě jestli třeby Avid polygon je lepší než Hajes nebo Aligator apod.!
Zdar! Mam dotaz, myslíte, že je velkej rozdíl mezi kotoučema různých výrobců? Jedná se o 203 kotouče a zajímalo by mě jestli třeby Avid polygon je lepší než Hajes nebo Aligator apod.!
Anketa: Který kotouče 203 jsou podle vás nejúčinnější?
Je to jedno, rozdily jsou v destickach.
Myslíš? A co Hayes ocel vs Magura Dural vs Brembo keramika? :o) Myslím že rozdíly budou, jen si nikdo nedá stím práci a taky neinvestuje do testu.
Magura dural? tos četl kde?
Byvalo to na Gustavovi
Nevím co tam dřív dávaly, ale teď nabízí Magura jen ocel.
A to ještě sem viděl carbonovej … …od thaywance B-]
jenze karbonovy sou na hovno;) prej brzdej az dyz se zahrejou
jj , ucinost je az od hoodne stupnu. Vyplati se to jen na superbike a par sportaku. Pamatuju si neco okolo 470stupnu?
Asi není karbon jako karbon. Myslíš, že ti herci a playboyové, kteří mají Enzo, při pomalé jízdě po Monte Carlu nepotřebují zabrzdit? Nebo Enzo nesplňuje ani vyhlášku Min. dopravy ohledně brzdění?
www.autorevue.cz/default.aspx?…
Neboj diskant Mareš s Feráčem jezdít rychle nebude, to by ne něj nemohli lidi čumět.
Jinač opravdu jen malé procento vozů superGT a supersport má homologaci
pro ČR.
Myslím, že zrovna Enzo, Zonda, Veyron, Sellen a jiný ji nemají. Údajně
jediná homologace je pro Ultimu, FordGT a Porsche
porshce taky prakticky nema zadnej supersport ve srovnani s Enzem nebo Veyronem… ono stejne tech aut u nas je tak malo ze se asi nikdo s tou homologaci zabejvat nebude… Nikdo u nas nema Enzo, Veyron atd…
Spish byla myshlena asi Carrera GT… Jinak Enzo je v republice jedno, pokud me pamet neklame.
Robert (majitel) ho prodal do Nemecka, takze uz neni… carrera GT je zvlastni… ma to byt supersport ale na okruhu tomu da na prdel modena…
Nová Carrera GT je defakto supersport. Naproti tomu bájný VW Výron je spíš luxusní GT. No a Feráč ten si jede posvým.
No homologací se zabejvat bude, zvláš když teď te může šikanovat kde jakej příslůšník MP a člověk stim chce jezdit že. To se člověk diví co tu pak je, třeba ty Enza
Ohledně těhle snových vozů tak na dopravním inspektorátu… Ze stáje
Ferráče je v ČR prakticky vše . Lamba jsou tu opět zastoupena všechna.
Bugatky tu jsou zastoupeny až po výroční EB 110.
Veyrona tady ješ asi nikdo nemá Lotusy všechny. Porsche atd…no je toho
hodně, ale so tu chybý je zmíněný Sallen a Mercedes CLK-GTR .
S.P. To sme se tostaly ale k jinejm kolum. ;-)
Enzo tu uz fakt neni, zrovna ve stredu jsme to resili.. JInak mas pravdu ze tu je uz snad vsechno ale oni te sice muzou buzerovat i MP ale pokud mas takovy auto tak to z 99,9 procent proste ukecas a nikdo se Te ani na takovou vec nezepta…ted ve stredu v noci jel kamos zaparkovat modenu do garaze a v tunelu ho odchytli policajti ze tam nema jet 200km/h a nakonec to dopadlo tak ze ho do ty garaze jeste doprovodili…
A zitra tam uz tu Modenu mit nebude :-D
Hmm to mi kua odpovídáte na danou otázku :) Sem rád, že se dozvim takový sqělý vědomosti ohledně karbonu, ale ptal jsem se na něco inšího!
Ale odpověď tu je :-) Ano rozdíly určitě sou. Jenže se nikdo se u horských kol nebude dělat s nejakým testem, kterej kotouč líp kouše. Prostě žádnej nebrzdí špatně, rozdíly nebudou poznat jinak než jako rozdíl dou čísel nějakého měření.
nejlíp se kouše větev v drátech.....
no, mně na Šumvě pěkně kousali hovada a komáři:-)
To nemusím ani na Šumava – komárů tady máme.
Na Lefty – nekousneš :-(
stačil by laboratorní test..zahřejvání a tak