jsou nejake podstatne rozdily mezi pouzitim cartridge a celym spalkem co se tyka jednoduchosti serizeni, vymeny, trvanlivosti (pri stejnem naterialu brzdne smesi), …?
jsou nejake podstatne rozdily mezi pouzitim cartridge a celym spalkem co se tyka jednoduchosti serizeni, vymeny, trvanlivosti (pri stejnem naterialu brzdne smesi), …?
tak s cartridge jednou seřídím a nechytám na to a jen měním gumu.Paráda.Mám už přes 2 roky cartridge BBB a pohoda.Už bych se k normálním nevrátil.I když teď jsem dal na léto dopředu ještě staré klasiky na doježdění,přece je nevyhodím.Ale cartridge vřele doporučuji.A ceny jsou dnes u nich-těch gum někdy i lepší než celé špalky.
Tak tak, u kartridge seřídíš jednou a pak jen měníš gumky – třeba i každý týden (mokro x sucho).
doplnim, ze je to i lehci.
a taky je levnejsi menit jen samotnou gumu :)
muze to byt i celkove levnejsi i hned pri porizeni: koolstopy za 500,– a nebo noname cartrige s gumickama za 150,– + vymenny gumicky koolstop za 200,–. Kdyz jsem si spocital tutu cenu a pricet vsechny vyhody tak jsem prestal chapat proc jeste nekdo kupuje (a vyrabi) ty nemenitelny. Ma to vubec nejaky nevyhody?
Ja kupuju ty nemenitelny. Jsou levnejsi. Cca 89–139Kc za par. U brzdovych spalku totiz nema cena s vykonem vubec zadnou spojitost. Nic mi tam nehrka nebo se neztraci. Potrebuju brzdit i do zadu a to si nejsem s vymenitelnyma botkama jestli by to slo. Nemenim je nijak casto a k novym dostanu i nove matky a moc sikovne podlozky :)
Slo, otazka jak dlouho :) Asi u tebe moc dlouho ne :-))
brzdeni dozadu, konecne nejake minus! jinak pokud jde o cenu a kvalitu to bychom se dostali zas do debaty stylu „ktery spalky?“ ale napadaji me jeste dve vyhody – muzes snadno vozit nahradni gumicky (ty nemenitelny muzes vozit taky ale jsou hur skladny) a hlavne je vymenis v terenu prakticky bez naradi, bez serizovani, rychle a snadno.
Jak kdy, nekdy tu zapadku jinak nez klestemi vyndat neumim :(
Noo…dyt staci mit multiklic-zespodu zatlacis…vytlacis nahoru..a jak se ti dostane takovej zoubek nahore trosku vis, tak uz to muzes i tam podeprit treba malickym sroubovackem, ktery mas treba v multiklici (ja ho tam mam…)…nebo si vem treba obcanku :)))
Jinak – klestema je to rychlejsi a ohleduplnejsi
No já jezdím i v zimě a tak je pro mne dost důležité které špalky kupuji.Opravdu je v tom rozdíl.Jinak pokud potřebuješ brzdit i dozadu, tak tam bych raději cartridge nedával.