• jaski

    Co si myslíte o týhle vidli?dá se to nějak vytuningovat?a dá se na tom vůbec jezdit?je tam otevřená lázeň nebo patrona?

    0 0
    • Pá-dlista1  

      Patrona. Jo mimochodem. Ty neumis cist? Rekni tomu co ti napsal tenhle prispevek, at ti precte ty elaboraty co uz tu jsou napsany.

      0 0
    • vlk  

      už je tu toho docela dost.jen bych přidal takový příspěvek co řekl Darjanovi jeden prodavač v Ostravě,když sháněl nové těsnící kroužky a chtěl vyměnit pouzdra u jedné starší suntour.

      „To my neděláme.To je k ničemu,to normálně hodíme do hnoje a koupí se nova.“

      no měli byste to slyšet s tím ostraváckým přízvukem.

      0 0
    • SkyRider  

      jestli si nedelas srandu, tak dost riskujes tenhle dotaz…:-) Pouzij vyhledavani, a nebo napis nejaky info mam posbirany, jsem taky majitelem SunTour

      0 0
      • Seveřan  

        Santura mám a už bych do něj nešel. Raději si připla? a kup něco jinýho.

        S tím, že po použití se to dá vyhodit, tak to považuj za holou skutečnost. Olej se v patroně nedá měnit a ke všemu je ještě pod tlakem vzduchu. Jedině koupit novou patronu. Údržba spočívá tak akorát ve výměně vazelíný a olejování a otírání kluzáků. Když se kluzáky zaserou víc, tak se chová jako pevná vidle. Pokud vjedeš s takto zasranou vidlí do nějaký díry, tak už se pravděpodobně nezvedne, nevěřil jsem tomu, ale hold je to pravda – stalo se mi to, a bylo to dost nepříjemný překvapení. Tím že po ujetí určité vzdálenosti povolí je jen pouhá iluze, na tyhle řeči zapomeň.

        Takže:

        1. pokud od vidle moc nečekáš, kup ho, pokud jó, tak na něj zapomeň
        2. pokud chceš utrácet peníze, tak raději za něco jinýho
        3. když už jí náhodou koupíš, tak docela pomáhá olejování kluzáků teflonovým olejem
        4. pokud jezdíš švihově, tak se dá skousnou, pokud pro zábavu a chceš komfort, tak zapomeň

        Hawg

        0 0
        • Lišák  

          „Olej se v patroně nedá měnit a ke všemu je ještě pod tlakem vzduchu.“-to je pravda u SE. SL má sice patronu, ale je normálně rozebiratelná a není natlakovaná. Olej si můžeš vyměnit sám.

          0 0
          • Steel  

            a nevite jak je to u Suntour AXON? taky je olej v patrone nebo ne?

            0 0
        • jiri1  

          Podívej se na nákres a na starší debaty o téhle vidli.Rozhodně PRO_SL se dá komplet rezebrat a olej vyměnit.

          0 0
          • Seveřan  

            Omlouvám se, právě jsem se podíval na SL a jde opravdu rozebrat a vyměnit olej, ale asi bych to nenazýval patronou, protože ta je u vidlic s lockautem a opravdu ji nelze rozebrat.

            0 0
      • jaski  

        tak napiš jak se ti na tom jezdí.dík

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.