Co si myslíte o týhle vidli?dá se to nějak vytuningovat?a dá se na tom vůbec jezdit?je tam otevřená lázeň nebo patrona?
Co si myslíte o týhle vidli?dá se to nějak vytuningovat?a dá se na tom vůbec jezdit?je tam otevřená lázeň nebo patrona?
Patrona. Jo mimochodem. Ty neumis cist? Rekni tomu co ti napsal tenhle prispevek, at ti precte ty elaboraty co uz tu jsou napsany.
už je tu toho docela dost.jen bych přidal takový příspěvek co řekl Darjanovi jeden prodavač v Ostravě,když sháněl nové těsnící kroužky a chtěl vyměnit pouzdra u jedné starší suntour.
„To my neděláme.To je k ničemu,to normálně hodíme do hnoje a koupí se nova.“
no měli byste to slyšet s tím ostraváckým přízvukem.
To si dovedu predstavit :)))
To je hukooot :o)))…ale ma pravdu.
jestli si nedelas srandu, tak dost riskujes tenhle dotaz…:-) Pouzij vyhledavani, a nebo napis nejaky info mam posbirany, jsem taky majitelem SunTour
Santura mám a už bych do něj nešel. Raději si připla? a kup něco jinýho.
S tím, že po použití se to dá vyhodit, tak to považuj za holou skutečnost. Olej se v patroně nedá měnit a ke všemu je ještě pod tlakem vzduchu. Jedině koupit novou patronu. Údržba spočívá tak akorát ve výměně vazelíný a olejování a otírání kluzáků. Když se kluzáky zaserou víc, tak se chová jako pevná vidle. Pokud vjedeš s takto zasranou vidlí do nějaký díry, tak už se pravděpodobně nezvedne, nevěřil jsem tomu, ale hold je to pravda – stalo se mi to, a bylo to dost nepříjemný překvapení. Tím že po ujetí určité vzdálenosti povolí je jen pouhá iluze, na tyhle řeči zapomeň.
Takže:
Hawg
„Olej se v patroně nedá měnit a ke všemu je ještě pod tlakem vzduchu.“-to je pravda u SE. SL má sice patronu, ale je normálně rozebiratelná a není natlakovaná. Olej si můžeš vyměnit sám.
a nevite jak je to u Suntour AXON? taky je olej v patrone nebo ne?
Podívej se na nákres a na starší debaty o téhle vidli.Rozhodně PRO_SL se dá komplet rezebrat a olej vyměnit.
Omlouvám se, právě jsem se podíval na SL a jde opravdu rozebrat a vyměnit olej, ale asi bych to nenazýval patronou, protože ta je u vidlic s lockautem a opravdu ji nelze rozebrat.
Je to patrona v pravem slova smyslu. Olej je v ni uzavren.
tak napiš jak se ti na tom jezdí.dík