• Tatinek

    Jaký špalky na vodu? Experimentoval někdo? (MTB)

    0 0
    • Air  

      Kool stop dela na vodu cervene spalky. Nezkousel jsem, ale myslim, ze ohlasy byly vesmes dobre.

      0 0
    • Orbis  

      No jasně ja jsem měl taky Kool-stopy, ale Dual coputy(černo-červené) a na vodě brzdili docela slušně oproti normálu. Ale pokud chcete minimálně stejný účinek na suchu i na vodě, tak přejděte na keramický ráfky je to fakt super.

      0 0
      • lubos  

        Hmm, jezdil jsem normalni rafky a ve vode to brzdilo. Ted mam keramicke a minimalne zadni ve vode nebrzdi. A to nebrzdi znamena, ze kdyz chytnes paku vsi silou, tak to neudela nic. Ale naprosto nic. Tak takove je brzdeni keramiky na vode. Predni je lepsi, ale stejne nic moc.

        0 0
        • lubos  

          Abych tedy nepsal jenom problemy. Neni myslim ani poznat rozdily pri brzdeni sucho nebo blato. Jenom ta voda. Ovsem, cista voda.

          0 0
          • Orbis  

            A jajký máte špalky??? To by mohl být důvod, proč to na vodě nebrzdí. Já co jsem slyšel, tak je keramika fakt na vodu dobrá. Já ji mám tak ya je úplně o něčem jinym než hlinik. Jo a máte Mavic nebo nejaký jiný?

            0 0
            • lubos  

              Mavic X517, spalky Shimano – ty tvrdy na keramiku. Ale doted jsem nepochopil proc predni brzdila (stejne spalky) a zadni ne :( Ted mam Avid, ale jeste jsem cistou vodu neskousel, tak nevim. Ale az bude, dam vedet.

              0 0
    • McBlacky  

      pridávám hlas za dvoubarevný koolstopy, red/black super, akorát když je moc bláta tak je to na hovno, jinak na mokro bez bláta super a na suchu taky super…

      0 0
      • lubos  

        v blate nebrzdi ?

        0 0
        • McBlacky  

          trochu jinak, co v hnusnym blátě brzdí? možná je můj dojem taky daný tím, že za bláta nerad brzdím a moc páky nedrtím :-)

          0 0
          • lubos  

            Mne ale Vcka v blate brzdi bez problemu. Sjizdi se sice spalky docela fest, ale brzdi.

            0 0
    • Karaya  

      Ja davam hlas tribarevnym BBB… Za mokro brzdi natolik dobre, ze v pohode na asfaltu zablokujes predni :-)

      0 0
      • aku  

        trojbarevne barradine 955 – trojbarevne BBB jsou ty same, za vyssi cenu

        0 0
        • jakub  

          taky je zkousim, (ty BBB) docela to ujde

          0 0
          • dave lister  

            tak já se přidám… tříbarevné BBB brzdí slušně i na mokru… jen mi na předku docela rychle zmizely. kdyby někdo věděl, kde se daj sehnat v Praze, a o tuto informaci se podělil, docela by mne to potěšilo;-) Díky.

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
        • MARIN  

          trojbarevne BBB (200,– / 4ks) – parada

          0 0
    • biker007  

      uz nekolik let vozim cerveny koolstopy. jednak brzdi za kazdyho pocasi (teda mimo snehu a ledu) a jednak sou super setrny k rafkum. a vydrzi hoodne dlouho.

      0 0
      • scret  

        Naprostej souhlas!!!! Parkrat jsem se spalil, jenom kvuli blbosti experimentu a rad jsem se vzdy vratil k cervenejm KS, uz asi nebudu vozit nic jinyho, jsou proste dokonaly.

        0 0
      • Pida  

        Jak můžou dlouho vydržet a zároveň být šetrný k ráfku, to je trochu nesmysl ne? takový špalky jsem eště nepotkal

        0 0
        • kovar  

          ja jo, cerne Koolstopy, vydrzi fakt hodne, temer se nesjizdi, setri rafek, ale brzdi naprosto NEDOSTATECNE, ale o to nejde, coz?.

          0 0
          • Pekáček  

            Fakt? Já si na ně tedy ztěžovat nemůžu. Zkoušel jsem i dvojbarevný, mě se to zdá stejný.

            0 0
          • Marek  

            ted muzu srovnat cerny koolstopy s trojbarevnejma baradine a brzdi to prakticky stejne

            0 0
            • kovar  

              i to se muze stat. Na ktere brzde jsi je zkousel (predni x zadni)?

              0 0
        • biker007  

          ja vim ze si to na prvni pohle odporuje, ale moje zkusenosti sou proste takovy.. zadni vydrzi okolo 6000km, predni okolo 8000km. este se mi treba nestalo abych je pri blativym zavode ojel uplne. (ale uznavam nejel sem Sudety '01) a v rafku nejsou patrne zadne ryhy, nic. jasne bezne opotrebeni tam je, ale stejne behem tech 2–3 let rafek bouchnes nebo postavis novy kola. mozna to ma neco spolecneho s tim, ze KS nehytaji do sebe spony z rafku, kaminky a podobne.

          jo – tohle se tyka cervenejch KS, dvoubarevny (cerna/cervena) sem nasadil pred mesicem, takze o vydrzi nemuzu referovat. ale brzdi stejne jako cervene – cili dobre;). take sem nezkouel ty barrandine co tady lidi takr chvali. zkusil sem taky ty trojbarevny BBB ale zdalo se mi ze proti KS to za mokra ani za sucha moc nebrdi. ale mohlo to bejt tim ze to bylo na brachovo kole s pakama Acera a no-name celistema a rafkama.

          0 0
          • Air  

            no, tak ja ti neco reknu. Ja mam Deore vecka i paky, bracha ma cross od Authora (2.kolo od spodu zebricku), ma tam zakladni paky s razenim na v-brake shimano, 2prste a vecka Kalin (hodne masivni a asi o 2 cm delsi nez moje Deorka – ze by tou vetsi pakou?). Od novoty tam ma stejne spalky, VUBEC se o to nestara (i kdyz sice jezdi hlavne po asfaltu, ale i tak…) a brzdi mu to lip nez me! Zpocatku jsem z toho byl pekne nasranej, ale ta jeho pul kilova sestava mu brzdi lip nez moje Deorka. On i ja jsme tam meli originalni spalky… Chapu ze Deore spalky stoji za XXX, ale i tak to nasere. Aspon ze po vymene spalku za Baradine mi to zaclo brzdit lip.

            0 0
            • biker007  

              jo, je klidne mozny ze nejaky no-name paky + brzdy muzou brdit suprove, treba lip nez deore nebo LX. rozdil se muze projevit v utesneni cepu celisti, nebo v tom ze no-name paky nebo celisti chyti rychlejs vakl. ale treba moje paky LX maji po 5 letech vakl jako bych mel dualy;) celisti LX taktez po 5 letech taky mmji uz znacnou vuli, ale brzdi to spolehlive a nepiska to.(model 99, posledni rok bez paraleogramu- nebo jaks e to pise:) )

              ja jen chtel rict ze ty BBB spalky nemuzu hodnotit, protoze sem je nemel na stejnym kole (paky, celisti, rafky, bovdeny, lanka,tuhost vidle a zadni stavby) jako ty KS.

              0 0
              • Air  

                jasne, chapu. Cenim si objektivity.

                A ja jen chtel rict, ze neni vsechno zlato co se trpyti :))) Proste ze me zarazilo a nastvalo, ze x-krat drazsi brzdy z takove sady jako Deore (resp. jak tuto sadu radi Shimano) brzdi hur nez nejaky no-name. Ale je to fakt zajimavy. Utesneni cepu ti podle me urci max hladkost chodu, ale brdzny ucinek v metrech ti podle me moc zasadne neovlivni. Ja bych rekl, ze to bude spis tou delkou ramena v-brzdy. Protoze je to jinak fakt low-end cross Author Horizon (2001).

                Zdarec

                0 0
                • Daf  

                  Deore jsou dobry brzdy. Ale opravdu az po vymene spalku protoze ty original jsou hrozne. Me se moc nechce verit ze nejake brzdy jsou o dva cm delsi nez shimano. Spis si myslim ze to na tom krosu tak vypada a ten vetsi brzdny ucinek bych si spis vysvetlil vetsimy koly u krosu nez na MTB.

                  0 0
                  • Air  

                    to ma urcite taky vliv, ale fakt jsou delsi. Jsou i strasne masivni. Moje Deorka jsou jako paratka vedle nich :)

                    0 0
                    • malko  

                      Hmm..tak to je zajímavý. Já sem po dlouhé době vyměnil deorka za 3barevný BBB a na suchu nemuzu rict, ze brzdi nejak lip. Za mokra sem je jeste poradne neprojel ale z toho co sem zkousel, tak to na velkej rozdil taky nevidim. Mozna to zalezi na tom, co ma clovek za rafky…

                      0 0
                      • Air  

                        to urcite. Ale zkus vzit jemnym smirkem ty spalky. Pak je ocisti benzinem a taky ocisti rafek. Pak by ten rozdil mel byt znat. Me to aspon brzdi suprove… ale jen dokud jedu po suchy silnici… Za mokra jsem zkousel jen pri preprave na 1 km na silnici (jen jsem parkrat zabrzdil) a ucinek se mi zdal dost mizerny.

                        0 0
                        • jakub  

                          teda mam na nich najeto 150km v dost slusnym bordelu i na suchu a muj verdikt zni : NIC MOC – znovu bych si je nekoupil… asi fakt priste koupim ty kool stopy a vykaslu se na experimenty

                          0 0
                          • Air  

                            hmm tady zase spousta lidi tvrdi, ze jsou lepsi nez koolstopy. Ale hlavne jsou za babku a jsou i dost hruby. Ale priste taky zkusim koolstopy a uvidim co to udela… jen tak pro srovnani.

                            0 0
                • Žanek  

                  Víš, čím to je?? Ráfkem!! Vždycky, když tyhle levný crossy seřizuju, tak si říkám, že to brzdí mnohem líp než moje LX. Prostě obyčejný ráfek za 139 Kč brzdí líp. Buďto jsou ty obyč. ráfky z měkčího materiálu, nebo je to tím, že nemají frézované brzdné plochy.

                  0 0
                  • Air  

                    ale proc by se teda u drazsich rafku ty plochy frezovaly, kdyz to nema dobry ucinek na brzdeni? Logicky mi prijde, ze cim hladsi, tim by mel lip brzdit. a ty frezovane to maji jeste udajne delane tak, aby to lip odvadelo spinu z brzdicich ploch…

                    0 0
                    • Žanek  

                      jj, zní to nelogicky, ale asi na tom něco bude. Vozím stejný špalky, který se dávají na ty levný kola, při stejné výšce čelistí mi to brzdí hůř. Pak už je jediný rozdíl v ráfku;

                      0 0
                    • blue  

                      to frezovani se dela hlavne z toho duvodu, ze se tim srovna ta brzdici plocha

                      0 0
                    • lubos  

                      Na spinu to asi nepomuze, imho to bude na vodu.

                      0 0
                      • Air  

                        spis tak, asi mas pravdu. ale kazdopadne by to melo lepe brzdit si myslim.

                        0 0
                        • lubos  

                          Mne by zajimalo, jestli udelam vodorovny kanalek na spaliku jestli to pomuze na vode. Jsou tam jenom klasicke pricne.

                          0 0
                          • vlk  

                            a nebylo by lepší zřezat ten náběhový konec do špičky?

                            0 0
                            • lubos  

                              Hmm, to asi tolik nepomuze. Ale neco na tom bude. Kdyz si vemu, ze Goodyear F1 Eagle pneumatika ma sipovitej vzorek … no kazdopadne kanalky na odvod vody ma. Ale zajimalo by me, jestli to nekdo zkusil. Nebo budu prukopnik ? Kdyz bude pokracovat tohle pocasi, tak asi fuckt se vykaslu na Vcka. Vsude voda a voda a voda :(

                              0 0
        • scret  

          Taky mi cerveny KS drzej, najeto cca 5tis. km a zatim jsou tak max. ve 2/3. Ted je vozi otec. Ja koupil XT a dal do „boticek“ zase cerveny KS, tak jsem zvedav kolik vydrzi ty „botickove“. A brzdej na SUN RIMS a Mavic 717 jako svina!

          0 0
          • vlk  

            Kde mají ty KS špalky -někde na netu-chci se podívat na nějaký obr.jak vypadají.Jo a jaké jsou špalky corratec.Koukám-ty by mohly hezky odhrnovat špínu při brždění.To by nemuselo být špatné do sněhu nebo bahna

            0 0
    • Thapsus  

      Na Stratosu jsou taky no name brzdy a brzděj líp,než moje deorka.Že to není jenom plus,poznala moje žena u Agipu v Braníku,když se lekla auta,lehce přibrzdila přední a udělala i s kolem krásný akrobatický půlpřemet…

      0 0
      • Air  

        no dobre, ale to je jako bys psal, ze dobry brzdy nejsou zas tak uzitecny… je to o tom, jestli umis brzdit. Pokud jedes volne, turisticky, tak flekovky jsou asi spis na obtiz, ale pokud to beres trosku adrenalinovejc, tak je nutnost mit dobry brzdy

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.