http://forums.mtbr.com/showthread.php?… kratky popis a foto
http://gallery.mtbr.com/showgallery.php?…
trochu viac foto
takze to vyzera na pneu M a tie brzdy mozno tiez (ale spojitost M a XSIV uz existuje)
http://forums.mtbr.com/showthread.php?… kratky popis a foto
http://gallery.mtbr.com/showgallery.php?…
trochu viac foto
takze to vyzera na pneu M a tie brzdy mozno tiez (ale spojitost M a XSIV uz existuje)
Tak to teď budou všichni italofilé jezdit na stejných pneumatikách :0))
Ty koutoučovky sou fakt fustý. Tak mě napadá kdy bude dělat AmericanRacing li?áky na MTB :o))
By me zajimalo, jak okecaj, ze zrovna pneumatiky se vzorkem v podobe jejich loga, maji nejlepsi jizdni vlastnosti :) U podkovy se jim to podarilo klasickou mystifikaci o 30% vetsi tuhosti, ale to o reverse arch tvrdil jeden nejmenovany vyrobec taky :)
No on ten 12ti uhelnik bude mit asi naky novy, necekany moznosti :o)))…sem zvedavej :))…
Kazdopadne mi All Mountain uz ted pripada jako spatna vidle :)
Ne brzda nebude opravdu MArzocha, dyt je tam Brembo, naprosta klasika z motorek, co se objevovala jiz na souteznich strojich pro 6tideni na Jawach v dobach jeji nejvetsi slavy…
No, jsem myslel ze hnusnejsi barvu uz nejde udelat, a ono to jde :( Ale jsem zvedav, kdyz ve Velu psali, ze tam nejake bikerka testuje novy model 1.5kg zavodniho Bombera. No jsem zvedav.
hmmm to je asi nazor kazdeho soudruha, me pripada prinejmensim zajimava
Myslis tim tu barvu ? :o)
jo jo samozrejme i ta vidle , mi santouraci nejsme uplne tak spokojeni (((-:
All Mountain 3 strucny popis z manualu
tak těch 150 na XC mě už přijde dost. zůstanu u svých 105 :)
proc XC ? All mountain je imho enduro. Vzdyt i nohy to ma 32mm.
je tam AM and XC. sice agressive, ale XC. Furt přemýšlím, co vlastně to A XC je a dospěl k názoru, že přesně to, co jezdím já :-)
Aha. To jsem si nevsim. A otazka je vaha. Pisou 1950g. Jenomze asi bez sloupka. Ten vazi tak 350g ocelovej, nebo mozna i vic.
rada All-mountain ma sloupek z duralu stejne jako MX rada krome air…
Ted jsem to nepochopil :) Z MX Rady ma alu sloupek pokud vim jenom MX PRO. All-mountain 3 ma ocelovy sloupek. Pokud si dobre pamatuju nejaky ten popis.
rada All-mountain ma sloupek z duralu stejne jako MX rada krome air…
a co ostatni vidlice – zustane MX Comp? A nevite jestli bude mit taky 32 mm nohy? Jinak jsem si vsimnul ze u MXC Air s ETA pisou – vzduch, olej + PRUZINA – mysli tou pruzinou tu ETU (zdvih 30 mm) nebo je tam navic dalsi pruzina? Kolik vazi cca 1 pruzina do M. vidle?
Je do ruzova nebo se mi to zda?
Bud se mi to zda taky, nebo to je blba obrazovka, nebo je na nas už pozdě:)
vzhledem k tomu, ze je pripravena pro dve zensky, tak asi jo… me to taky pripada, jak ruzova perlet
Myslim ze ne. Ze standardni bila perlet, ale ty nalepky jsou mozna takove.
Ted sem se dival jeste jednou a ona je fakt jemne ruzova:) Skoda ze neni jemne modra by se libila pritelkyni:)
to muze byt chybou ztratove jpeg komprese.
nerad bych se hadal, ale tohle rozhodne neni chyba jpg komprese
Tak jsem si to stahnul a pustil v acdsee mirne zvetsene. Vypada, ze tam skutecne je nejakej ruzovej odstin. Ruzova vidlice, cerne nohy. Hmm. Hmmm.
nevozila Paola Pezzo už kdysi skoro vše růžové na kole?
jo vozila růžovou Maratonku, byla to nějaká speciální edice…
Jezis, ta druha…ta XCckova…to je hnus.
to je mx comp 05 a ta korunka je totalni bleee
to tam ma byt? ja myslel, ze je po mensi havarii :))
No to jo…to je peknej hnus.
s tema korunkama to je v posledni dobe nejake divne
libi az na ty samolepky, to je rok od roku cim dal vetsi hruza (aspon u XC vidli)
Do certa, ona mxc eta 105 stoji 10900? Loni byla aspon o 2000 levnejsi! Pokud se opravdu dela v Italii, tak vubec nic nechapu…
Uvidis kam padnou ceny, az se to bude vozit normal…ted je to jediny shop, ktery to nabizi, tak si nasadi ceny jaky chce…pak je bude muset snizit atd…normalni…ofic. MOC je normalne kolem tydle ceny…a ja bych ETU nechtel…je to zbytecny…
Korunka u mxc 2005 je sice blee :) ale uz zda se nema diry: http://www.bikestore.cz/…_obrazek.asp?…
zatimco allmountain ma krasne diry …v korunce :) http://www.bikestore.cz/…_obrazek.asp?…
ALL MOUNTAIN… pružiny, proč tam nejsou pružiny !? :(
Dvojka, nebo jednicka ma i pruziny. Ale libi se mi.
a proč tady píšou, že to tak není ? www.freeride.cz/…m05/mal1.jpg
Hmmm, hmmm. No minimalne v jedne noze pruzina je, ale cisto coil verze ne, zda se. Zajimave. (jeste jsem v ruce nemel sheet od 1 a 2ky). Tez nevim co je to tam za tlumici system. Nejak se mi to cele nelibi.
Hehe, jenomze allmountain ma korunku jako Z1 letos. To uz je neco o dost jine.
Nekde (http://www.dreambike.com/…ts/scoop.htm) jsem se docetl ze:
There will also be a new damping circuit based on their motocross bladder system.
Je to dobre, nebo spatne ? :)
Kdyz to nepoznas, tak to bude stejne jedno :)) Na mym soucasnym MX Compu jsem zatim neshledal vadu v tlumeni…takze zatim nevim co tam vylepsovat…
Nevíte jak je to s korunkou u MX Comp 03 má ty nepěkný „odlehčovací“ otvory nebo to začali dělat až u vidlí 04 ? Dík D.
no mx comp 03 mam…ale zadne „nepekne odlehcovaci otvory“ nema..ma jen normalni odlehcovaci otvory.tim chci rict ze nevim proc by mely byt nepekne.me nevadi…
03 je ma taky…ale mensi :o)…05 je uz nema…ma jinou korunku…pekne hnusnou :-)))
ICON DAMPING SYSTEM What the hell is ICON Damping system anyway? Does the MTB world need another new revolutionary damping system? Will it really work? What will it do? ICON Damping System is the next step in the Evolution of Marzocchi’s legendary design prowess. Whenever we decide to work on a new damping system or introduce a new concept, we first make sure it will offer real world performance to the rider, not just be an overhyped marketing concept. For example, the concept Extension Control was envisaged while climbing for hours on tight switchbacks on a long travel fork. ECC & ETA exist to aid the rider in climbing a long travel fork/bike to the top of the climb so that the rider reaps the rewards on the downhill. The same concept applies to the ICON Damping System. It’s a real world performance advantage conceived on the trails of the Whistler MTB Park. ICON is a damping system that can be easily adjusted to accommodate various terrain conditions without hassle or complicated set-up. For example, a DH damping set-up should provide greater high speed damping with less low-speed compression thus providing high speed sensitivity (keeping the wheel on the ground) while delivering big-hit capability. A FR set-up would provide more low and high-speed compression damping to handle large drops and jumps without getting “bucked” upon impact. On the opposite end of the spectrum, a climbing setting should deliver greater low-speed compression damping to resist pedal input and the “bob effect”. Lastly, the XC setting provides the best of both worlds by lessening the bob effect while providing great all around trail sensitivity. We call it ICON because you simply match up the ICON on the top mounted knob to the terrain, DH, FR, XC, or UP for uphill and away you go. ICON damping system, designed by riders, built for riding.
ICON Damping System can be found on the new VR line of rear shocks, the Marathon S, and the new All Mountain 1 suspension fork models.
the five settings look like DH, FR, XC, or UP and OFF.