tak mi praskla pneumatika (pujde na reklamaci) zatim ne cela ale je to prasklina asi 10cm podelne na miste dotyku se silnici (nahore)
doporucite nekdo nejake kvalitnejsi, nejlip url, na XC, ktere vydrui vic nez 500km?
tak mi praskla pneumatika (pujde na reklamaci) zatim ne cela ale je to prasklina asi 10cm podelne na miste dotyku se silnici (nahore)
doporucite nekdo nejake kvalitnejsi, nejlip url, na XC, ktere vydrui vic nez 500km?
Jo, znám takový, třeba Maxxis Larsen TT, MiMo, Oriflame… Vše 2,0", ale velmi tlustý, víc jak Pythony. Zrovna Python co mám teď je náchylnej na proříznutí (Air Light), Gold se zase rychle sjížděl, skoro drolil. V tlustejch gumách mi přijde ten Maxxis jako nejvýhodnější v poměru cena/výkon.
hmm ja mam Pláš? přední – Maxxis Ignitor 2,1 Pláš? zadní – Maxxis DO-NY-MITE 2,1
Maxxis Medusa 1,8" – pres 1000km v naprosty pohode…
Maxxis Mofo XC…oba......300 km…ok
Maxxis Larsen TT a po 1000 kiláících sjeté, přijdou mi i hrozně měké, ale neprotrhla se
To je zvláštní, asi jiná série. Já je mám přesně rok, v drátu, zadní je sjetej, ale určitě toho najel podstatně víc než uvádíš ty. Jo, drátová verze.
Jo, dneska jsem prorazil duši, tak taky přemýšlím o nějakém tlouštíkovi místo mého zadního Maxxis High Roller. Zatím to vypadá, že Larsen TT je jedním z favoritů.
Ja jsem loni ozil Larsena a ted jsem nechal presvedcit na Worm Drive. IMHO, pokud chces slicky, je ten Worm lepsi. Mam na nem najeto cca 500km a vypada jak novej (ale problem se sjizdenim jsem nemel ani s Larsenem)
Opet potvrzuji, ted jsem se vratil ze 14-ti denni dovolene po svycarskych a francouzkych Alpach a bez defektu. Byl jsem zvedavej na jizdi vlastnosti takto „uzkeho“ plaste v hrubem terenu a byl jsem mile prekvapenej, jak na sotoline, prachu a kamenech drzel. A s pohodlim to taky nebylo tak zle, jak jsem si myslel.
Jak moc ti vydrzi ta medusa vzadu? Kolik km? :)
cca 2kkm, ale mne jine plaste vydrzely vetsinou kolem 3.5 – 4kkm.
Aha…ja porad medituju nad moznosti to dat na porad dozadu a mam obavu z prilis male zivotnosti… :-/
Ja ho vozil prave nejdrive vzadu, pak jsem zkusil i predek. Vydrz oproti jinym plastum je zhruba 3/4 az 1/2 a primo se zkracuje s narustajici vzdalenosti ujetou po asfaltu. Na druhou stranu stoji o polovinu mene nez plate, ktere jsem drive kupoval, tak se mi to vyrovnava a casteji mam novy vzorek :o)
no to jo no…ale prece jenom chci, aby mi plast chvili vydrzel…kdyz uz ho koupim :)
mam je taky oba a bez problemu
Já jezdim Schwalbe Racing Ralph 2.25 a krome docela rychlýho sjíždění (hlavně vzadu) jsou to nej plaště co sem kdy měl. Na 2.25 valej úplně libově. Na mokru trošku nejistý, ale to je detail. Měl sem Micheliny a po třech měsících popraskaly boky a když sem to šel reklamovat, tak se mnou vyjebali, ze sem na nich jezdil bez napumpovani...... tak kde to sme, přátelé?
Zrejme vadny kousek – ja mam na zadnim! maxxis wormdrivu cca 7000km, defekt si zadny nepamatuju, ale uz je to slick totalni:)
Tak to mě vydrží asi tak 2000 km – po 1000 zcela sjeté prostřední špunty. U maxisů asi klesá kvalita, před 4 roky jsen najel na wormdrivu na zadku 3500 km.
Po čem to lidi jezdíte? :o) Já mám to TéTéčko rok a čím víc je sjetý, tím ubývá míň. Sjetý prostřední špunty, není to z přehuš?ování?
Jo…to je vcelku logicky, protoze novej ma mensi styk s povrchem nez ojety – ty kosticky maj trojuhelnikovy prurez… :)
Podobný je to se Z-Maxem, nejdřív rychle ojedeš špičky špuntů a pak drží. Ale co to přehuš?ování?
No to nevim…je to dost mozny…ale taky byt nemusi…kdyz se ti sjede prostredek tak je to mene nebezpecne nez kdyz se ti sjedou boky…ne?
Já myslel, že přehuštěný Larsen TT se sjede nejdřív na prostředním pásu výstupků a správně nahuštěnej se bude sjíždět rovnoměrněji, sedne větší plochou na podklad. Názorně:
,,,,,,,, DDDDDDDD přehuštěnej ´´´´´´´´
DDDDDDDD DDDDDDDD akorát napumpovanej DDDDDDDD
No nevím jak se to zobrazí, zkusil jsem to… :o)
Aaale jo…ja to samozrejme chapu, ale moc bych to neresil…nemam moc rad podhusteny plaste…
No jasně, všeho s mírou. Podhuštěněj cvakneš a přehuštěnej hrozně odskakuje.
Ten muj je od lonska.
Mimochodem, cim se lisi maxxis Ignitor a DO-NY-MI-TE? na pohled mi prijdou oba stejne. Teda az na ty napisy?
Ja nevim co resite proste najky vadny kus normalka,to mate jedno jakou znacku,proste petikilo v prdeli,maximalne si to muzes zasit a divat se na to.
a není rozdíl jen v barvě – Dynomite celočerný bez oranžových pruhů?
ty moje jsou oba colocerne. Jeden je udajne na predni a druhy na zadni kolo. Akorat mi nejde do hlavy proc, kdyz na pohled jsou uplne stejne.
jde o to, aby nápis MAxxis byl na kole vidět z obou stran. Kdyby jsi si pláš? nasadil jak chceš, tak by se mohlo stát, že nápisy budou oba na jedné straně, což je reklama jen na 50 %, čemuž kluci čínští chytří chtějí zamezit.
dobry. to vysvetluje smer otaceni. Ale cim se lisi predni od zadniho?