Máte někdo zkušenosti s tímhle pláštěm na předním kole – mtb?
Máte někdo zkušenosti s tímhle pláštěm na předním kole – mtb?
Nikdo jste se s tímhle pláštěm nesetkal?
Kdyz te to zajima…ja ne…
Ne. Uz jsem Hutchinsony jakekoliv vyskrkl ze sveho seznamu kandidatu na plast.
A co rikas na Maxxis Ignitor 2.1 ? Zkousel jsi ? Ten by Ti mohl vyhovoat – je to docela peknej balon se vzorkem jako Continental explorer.
diky za tip, podivam se na nej v obchode, jestli ho maji. Ono nema smysl vozit predrazene plaste (od Komersie), ktere znicim stejne rychle jako ty levnejsi.
No ja bych se pro nej moc nehnal,jestli jezdis vic mas ho na pul sezony.
nezkoušeli jste náhodou WTB nanoraptor 2.0? na léto bych ho chtěl dát místo Zmaxů dopředu i do zadu.
NanonoRaptor a i Python uz se tu hodne resil, hledej. Osobne ted jezdim Pythona. Zmaxa sem taky jezdil, v ruznych variantach i sirce. Jako univerzal je Z-max vynikajici. Nanoraptor je neco jako semislick, takze od nej nemuzes v zadnem pripade cekat to co od Zmaxa. Zalezi co ocekavas od plaste. Jestli chces jistotu v ruznem pocasi – Zmax. Jestli chces rychlejsi plast a mas zvladlou dobre techniku jizdy zkus Nanoraptora. Radeji ho vyzkousej treba jen vzadu a pak se rozhodni. Takhle mi to pripada velky skok…
dík za názor. v odkazy sem si samozřejmě přečetl, ale je v nich absolutní klasika. Někomu sedí a někomu nesedí. Pokud bude tak suchý leto jako vloni tak se mi drapáky zdají zbytečný.
semislick?ty trochu moc padas na hlavu vid?:-)
urcite vyskou vzorku a stylem vzorku to neni klasicky univerzal… Na hlavu uz jsem 2× spadl… :-)
univerzal je pak podle tebe co???
No, kdyz se podivam na Nanoraptora a Z-maxa, tak mi Z-max pripadne vice univerzalnejsi…
Z-max nema podle me vyssi vzorek.ted mam pred ocima jenom toho nanoraptora,takze si nejsem zcela jisty,ale Z-maxe znam dobre. tobe mozna prijde jako semislick protoze ma uprostred tenkej pruh na silnici,ale to tak pouze vypada.
Je vice Z-maxu, ja mel spis na mysli, klasickeho Z-maxa, vysoky, hruby vzorek… Ale to je jedno, hlavne, ze si rozumime, :-)
já mám Zmaxi 2,1 a u těch je ten vzorek větší než u 1,9 když jsem dal ten Nano Raptor 2,0 vedle té 2,1 tak je tam dost zásadní rozdíl, mě jde ale spíš o ten pruh na silnici. Kvůli brnění prstů.
Musim se pridat ten popis na Nanoraptora 100procentne sedi.
nejsem si jistej jestli uz ses nekde rozepisoval o tech Ignitorech ale co zaber a cisteni v blate, odpor na silnici a jak se chovaji na sotoline a kamenech a mokry trave a ...... :)
Ja no nemam – budu si ho teprve ted kupovat. Jen jsem to nadhodil jako dalsi pohodlnej plast, proze tu porad kazdy sklonuje v teto kategorii Continental, WTB, nebo Hutchinsna, a ted Ignitor mi prisel hooodne zajimavej (i vzhledem k cene) – videl jsem jej na Mrdidach TransMission a vzhledem k cene to za zkousku stoji. Drive se mi vubec Maxxisy nelibily, ale pak jsem zkusil Medusu 1.8 a ta me nadchla. A prave pro kamenite tereny (Beskydy, v lete Dolomity a Alpy) chci ten Ignitor, jinak budu po zbytek roku jezdid na Meduse (okoli Brna)
Tak tu moji otazku vztahni na Medusu je to spolu s Ignitorem taky kandidat ale asi hlavne do blata
Hodne me prekvapila svoji sirkou – sirka 1.8 vcetne krajnich spuntu je vetsi nez napr. u Ritchey Excavader 1.95, Rubena Highlender 1.9. V blate jsem nepoznal lepsi plast. Pokud ho budes foukat na 60 PSI, nema ani velky valivy odpor na asfaltu (rozhodne mensi nez napr. Panaracer Fire XC). Na maximalnich 65 PSI uz je ale relativne nepohodlny. Vyborne brzdne vlastnosti a podrzi i na sikmem povrchu – napr. hrana vyjete koleje od traktoru. Slabiny ma dve – na namrzle silnici (lesni ceste) je o o hubu a taky se docela sjizdi. Zatimco jine plaste mi pri prehazovani predek / zadek vydrzi kolem 4000 (±), tak Medusa jen 2500. Ale zase ma polovicni cenu, takze to vyjde na stejno a casteji mam novy neojety vzorek. Jinak plaste co jsem jezdil : Ritchey Speed Max (ty jsem dal po 500 km pryc – neumim na slikach jezdit), Panaracer Fire XC Pro, Hutchinson Python Gold, Rubena Highlender, Ritchey Excavader, Maxxis Medusa.
A z techto plastu mi prijde pro muj styk jizdy (a teren, ve kterem se pohybuji) jako nejlepsi univerzal. Ty Ignitory si chci koupit hlavne kvuli obcasnym vyletum do Beskyd, Jeseniku, a letni dovolene, kterou planuji do Dolomitu a Alp
jeste jeden dotaz jak se krouti vzorek v zatackach na asflte a tvrdem podklade neujizdi neustreluje?
Krome toho ledu na asfaltu jsem si nevsiml
A to uz preco. Co si nasiel lepsie? Snad nie Mich XL.
Zklamal jsem se v Pythonovi(mizerny zaber a brzdeni, nedrzi temer na nicem, krome asfaltu) a Aligatorovi (drzi dobre, mel jsem dva a oba hazely, nesly vyrovnat, jizda na nich pripominala jizdu po panelech, kdyz to prezenu) MIch XL je sice jakz takz, ale staci krivy pohled a plasti je rozparana dira. Jedine, co mi zatim vyhovuje je Conti Verical vepredu, dozadu fakt nevim, zkusim toho Maxisa nebo Kendu zvanou IRC Serac.
a hlavne cena Hutchinsonu, nemohu se zbavit utkvele predstavy, ze Komersia (progescykle) ma nejak trochu vetsi ceny, nez je slusne.
Proc tak razantne ?
aha nic .. nech to byt, precetl jsem si dal az ted :)
Já ho mám!)))Až bude čas napíšu víc, zatím prohlídni starší příspěvky, už jsem o něm tady a na starým BF psal.
Je to dobrá guma, jak vpředu – celkem slušně vede(v rámci XC, nedá se však srovnávat s FR nebo DH plášti), tak vzadu. Zvládá všechny povrchy včetně bahna a asfaltu celkem slušně – prostě univerzální. Je jasný, že do konkrétních podmínek by se dala najít i lepší guma, ale ta by zase měla jiný neduhy. Tohle umí skoro všechno na velice solidní úrovni, váží to do 600g, celkem i vydrží, slušnej valivej odpor a zároveň taky podrží a hlavně stojí to cca 400Kč. Co víc od gumy chtít? Já jsem s nima spokojenej.Mám i jiný gumy, ale tyhle se mi zdají nejuniverzálnější.
mne sa ako velmi dobry univerzal osvedcil hutchinson spider airlight. akurat ze cenu ma ai dvojnasobnu.
Plánuju ten pláš? na předek. Kolik ti vydržel km? Vzadu mám Hutchinson – On the rocks, tak to chci sladit. :-)
mam ho vpredu aj vzadu. predny po asi 1500km je v pohode a predpokladam, ze dasich 1000km aj bude. zadny si uz pyta vymenu. teraz vyzera skoro ako semislik. povedal by som, ze ma asi tretinovu vysku dezenu oproti prednemu teda zhruba 1/5 vysky noveho.
No těžko říct, když se mi zdál trošku obržděnej – byl vpředu, tak jsem ho dal dozadu aby se to ojíždělo rovnoměrně a vzadu už dosloužil. Novej dám vždycky dopředu, jak se trochu opotřebuje jde dozadu, protože mezitím je ten, co je vzadu na odpis. Takže jeden pláš? zvládne tímto způsobem cca 2500 Km – ale to je z něj už semislick. Můj soukromý odhad tak 3000 Km předek a 1700 Km zadek u novýho pláště při provozu pouze vpředu nebo vzadu. Možná bych je ale měnil o trochu dřív než dosáhnou hranice své životnosti – při té ceně se to dá zkousnout a bude to bezpečnější.
Ja ho mam taky. Ale na zadnim kole, protoze si myslim, ze je to je vhodny kandidat na zadni pneu. Hodne univerzalni. Dopredu Schwalbe Black Shark. Nanoraptory mam taky, ale ty nasazuji az na sucho…
Jo já ho mám. Vcelku dobře drží na suchu a kamení. Rychle mizí a běda když je vlhko. Příště si ho nedám, hlavně kvůli životnosti
Zdravíme pozemšťany!