Tendle rok sem memnil vidlu a zadni brzdu tak sem vyplaznul okolo 15tis.
Tendle rok sem memnil vidlu a zadni brzdu tak sem vyplaznul okolo 15tis.
No tednle rok sem utratil asi 5tis.
Tolik aby to rodina nepocitila.
Spotrebak na kolo je nic, ale naklady, abych na tom kole mohl jezdit (dojet na hory, permice) to uz je jina palka :( ..
Lepsi nepocitat, jinak clovek zjisti, ze by mel setrit a penize investovat :)…
Každý rok je to jiné, ale letos hromadu. Obnovoval jsem bike (Procaliber 9.7) a dále jsem dokupoval nějaké oblečení, spotřebák na starší bike (Rumblefish – pneu, řetěz, servis tlumiče a vidlice), malému nákup SUP FLY 20, manželce spotřebák (řetěz, desky). Takže suma sumárum to nechci ani sčítat. :) Příští rok doufám, že to bude méně :)
A to nepočítám to na co jsem ve výčtu zapomněl :D
letos to bylo dost… 2 biky (cross a full), doplnky (svetla, blatniky, nosic…), spotrebak (plaste, duse, retezy…) a litam v tom asi za 65.000,– … ale jinak na upgradech a udrzbe tak 10.000,– /rok, teda pokud toho moc neznicim…
jo, vlastne sem jeste koupil dva postarsi favority za 100,– :)))
Skoro všechno!!
do 20 000,– (vetsinou) :)
jak ktery rok, zalezi jestli obnovuji cely bajk, nebo pouze spotrebni material. Pokud pouze spotrebak, tak cca 5 retezu (cca 5 tisic), jeden plast dopredu a 3 dozadu (bezusovky cca 4 tisice), 2 krat brzdove desticky cca 1600 Kc. Neco obleceni, takze tak 15 000 Kc. Pokud obnovuji, tak je to o necem jinem
Vsechno. Jsem student a zjistil jsem, ze uz si nekupuju ani zadny civilni veci. A to se snazim bajka jen udrzovat, aby jezdil.
Každej rok je to tak 8000 za spotřebák a 10000 za závody. Teď se chystám na upgrade za skoro 30000, tak mi taky nezbyde nic jinýho, než doufat, že civilní oblečení ještě rok vydrží :)
No jo holt my studenti to mame tezky ! :) By me zajimalo kdo za nas zaplati ty studentsky kontokorenty pro ucebni pomucky! :)
To se zaplati ono samo…prece…stejne jako kazdy rok…
ehm..sem to pocital..a dosel jsem na docela nehorazny cislo…takze radsi mlcim, kolik toho do bajku vrazim :o)))
Souhlasim. Fakt kdyz nad tim tak premejslim kam mizi vsechny prachy tak zjistuju ze skoro vsechno jde do kola. Obcas teda koupim naky to jidlo:-)
jj, dve brigady mi nestaci na to abych kupoval i nakej civil…
civilni obleceni nosim tak malo, ze se nebojim, ze by mi jeste 20–30 let nevydrzelo… :))) a civilni boty kupuju za dve kila u rakosniku, ten pulrok vzdycky vydrzi… :)))
Tak to jsme na tom stejně, až na to, že pracuju. Třeba dneska mi na vlhkém chodníku došlo, že mi nevadí roztrhané boty, ale že do nich teče.
V tretrách bych vypadal jako exot, takže je na čase pořídit k Northwave tretrám turistický SPD co vypadají jako civilní botky :-)))
a pak budes taky jako exot, protoze stejne budes klapat a elegantne drtit kaminky a terenni nerovnosti… :))) osobni zkusenost…
Kupodivu málo. Nový ram za babku, komplet zadní kolo na LX nábě, 8 kazeta a nějaký řetěz. Přístí rok bude podstatně dražší…
letos 30000
Vsechno c0 vydelam pres zimu a prazdniny. A to vydelam asi tak 1–2 prumerny cesky platy..
I se startovnym to vidim neco kolem 25.000 … No, docela se divim, kde na to jako student beru…
vic nez dost. letos cca 65 000 (nova FR masina). nastesti si dokazu sehnat spoustu veci zadara, za nakupku nebo protisluzbou (grafika) popripade jete od kamosu za par korun. jinak prumerne kolem 8000–10 000 kc/rok – pokud jenom udrzuju 2 biky (retez, plaste, rafky…) a nekupuju nic velkeho noveho
pravidelná roční výměna biku, nové hadry, ňáké ionty, ba?oh atd., cca 30.000,– Kč. Asi to už jednou budu muset ukončit, ale když každým rokem je tolik nových věcí.. Jedině něco trvalé hodnoty – Leftynu na Scalpelovi nebo Prophetovi či tak nějak. Zdar.
Letos to je supa.Cca 115.000.Je v tom ale novy bajk.Jinak zhruba tech 15.000.Obleceni,retezy,plaste,desky atd.
asi 60 000. Jenze to je cele kolo + nejaky komponenty navic.
Takhle jsem to měl loni: Investice – rekonstrukce kola = 10 000,– nákup nového po krádeži = 35 000,– nákup doplňků cca 5 000,– kalhoty = 1 000,– Tak tedy výsledek – investice = 51 000,– najeto = 2100 km průměrná cena za 1km = 24.30!!!!! Asi začnu jezdit taxikem:-(((
Letos radši nepočítám:-)
letos jsem na tom podobně, akorát že jsem rekonstruoval za cca 25000Kč a najel na tom asi tak 150km :-) cenu za km ani nepočítám, moh bych jezdit limuzínou…
když jsi rekonstruoval za 25 000,–, co ti proboha zůstalo? :-)
z věcí co stojej za řeč jenom rám :-)
no máúcta – to ho musíš mít hodně rád:-)
no já už ho právě nemám, někdo mi ho ukrad, proto jsem napsal, že jsem na něm najel jen 150km :-(
Pravda. Ale vim, ze ten pocit z kola bych za tu limuzinu nevymenil. Proste to stoji za vsechny prachy:).
Hodne casu, usili a penez. No nekdo zas profetuje :-) B.
Tak ja zatim letos:
udrzba silnicky: cca 3000 obleceni: 2000 oprava skod po padu: 1000 nakup noveho bajkaL: 31000 celkem: 37 000
letos toho bylo trošku víc :-) musím se krotit a? rodina nestrádá
2001…12500,– 2002…65500,– 2003…12500,– 1–8/2004…12000,–
Vzhledm k tomu, že máme doma 4 horáky a silničku tak bych to radši ani nepočítal. Ale tak z hlavy letos to nebylo tak hrozný:
Oblečení tak 10K Spotřebák (pláště, duše, pumpičky atd…) tak 7K Komponenty vylepšení atd… asi. 8K Závody + doprava 4K
Suma: ??? ještě není konec roku a možná bude novej horák pro ženu, tak to vylepšíme.
Vzhladom na to ze som mal zaciatkom roka 8 bicyklov tak som v pluse. Dva sa mi podarilo predat a treti je tiez na ceste :-)
Manželčin bike: nový rám / Traction /cca 3 500,–, nášlapy Sh 515 cca 800,– , sedlo Fizik Vitesse cca 1 500, 2× řetěz connex 808 cca 1 000,–, kra?asy, dres Sensor cca 2 500,–, rukavice LG cca 350,–, Celkem asi i s drobnostma 11 000,–
Můj bike: 3 x řetěz Connex 808 cca 1 500,– šaltr LX cca 1 200,–, kra?asy a dres Sensor cca 2 400,–, rukavice LG cca 350,–, 2 x pláš? Maxxis cca 800,–. Celkem s drobnostma cca 7 000,– Takže dohoromady 18 000,– Kč a to je teprve konec srpna. Takový dotazy by se snad ani neměly dávat.
Už ani nevím, co jsem letos kupovala. Za nový na mým biku považuju přední kolo s nábou Hope Bees, ráfkem Mavic X517, dráty DT Revolution, rychloupínáky a2z Ti, pláště Schwalbe Black Jack Light. To by mělo dělat nějakých 7000 Kč. Pak jsou to určitě kliky Shi XT Hollowtech II z kolokrámu za 4700 a nová kazeta Sram 830. A už doma mám novej rám Merida Magnesium Elite, sedlovku Selcof CNC, IHS Stronglight Raz, karbonový podložky pod představec od Stronglightu a vedení Clarks Clim8. Ještě musím dokoupit přesmyk XT 04 Down Swing, chránič zadní vidle Speedstuff a nějaký ochraný samolepky pod bovdeny. A ke všemu musím ještě shánět novou helmu a moooc se mi líbí Cratoni Tremor Tribal. Ale záleží, jak bude sedět. A dokonce roku už nic nekupuju. Je to fakt hrozný. Zjistila jsem, že si skutečně za celej rok vydělám tak 1,5 průměrného platu v ČR. Takže všechno jde do kola. Jediný „štěstí“ je, že mi nezbývá čas jezdit. Ono skloubit VŠ, brigádu a kolo prostě nejde. Teď jsou „prázdniny“ a já plním 4 týdenní praxi do školy (zadarmo) a k tomu všemu roznáším letáky. Za posledních 14 dnů mám najeto 270 metrů, nebo? když už jsem se na kolo dostala, tak mě přesně po 270 metrech nabrala nějaká ženská autem. Odnesla to akorát přilba a camel je trochu odřenej, ale kolo snad bude OK…
co to meleš za blbosti ? typická ženská…když se ji člověk zeptá kolik je hodin odpoví mu že dneska si zapomněla vzít deštník, protože by ji neladil k šatum
hele streci, prestan prudit a zacni se ucit jezdit skopce
strécu, zacina se mi zdat, ze ses kus zavistiveho kolika. vadi Ti stari, kteri umeji dupat do kopce a vadi Ti zenske, ktere busi sve uspory do kola… nebo se pletu?
jsi si možná měla koupit levnější věci a jezdit…
Pánové, Jane nás bude iritovat ježěním po skončení prázdnin až jí začne škola (a nám skončí dovolené). Jinak z výčtu je docela jasné kolik utrácí za bike. Takovou lepší šatit než jí stavět kolo :-)
To souhlasím. Bohužel z ježdění asi po „prázdninách“ mnoho nebude. Letos jsem si dala předsevzetí, že musím zimní semestr zakončit s průměrem tak 1,9 a kdyby byl lepší, tak bych se vůbec nezlobila. A do toho psat nějakou bakalářskou práci. By mě zajímalo, co vlastně budu tvořit… Nicméně po zkouškách v zimě valím shánět tretry a pak k nim pedály Shi PDM-540. No, a pak se budu učit na státnice a po nich bych si chtěla udělat radost nějakým Sidem – tedy za předpokladu, že budu dál studovat…
… a pak přijde karbonový rám a dál už jen samá pozitiva ;-)
Sice nevím co studuješ, ale jestli to není medina, tak na zájmy se vždycky najde spousta času…
To je asi pravda, jenže já si vždycky všechno blbě organizuju, takže mi mnoho času nezbývá. Jináč studuju Pefku na MZLU a třeba taková informatika v rozsahu v jakém se bere je fakt zážitek. Kam se hrabe MU, kde ekonomický obory maj prý jenom nějakej Exel a Word, a tudíž se nemusí pachtit s Pascalem, Unixem, Javascriptem, HTML, databázemi, kódováním… Včera jsem byla konečně u Šírera vyzkoušet si tu helmu Cratoni Tremor Tribal a vypadá doopravdy dobře. Ale na pultě měli otevřený Velo, tak jsem zalistovala a hle – Merida má na rok 2005 karbonový rámy i na biku. Už jsem měla v ruce jejich karbonový silniční rám a nestyděla bych se za něho. Ale někdo mi říkal, že ty rámy nejsou ještě tak tuhé, takže počkat tak 5 let, až to vyladí do optima, cena by mohla taky spadnout a pak se uvidí… A na hořčíku je jen jediný model v nabídce. A to jsem si říkala, že aspoň nějakou dobu budu jezdit s rámem, na kterým jezdí světoví profíci…
Informatika … vítej do klubu strukturovanýho a objektovýho myšlení :-) Až nastoupíš do praxe, všecho to zahodíš a začneš znovu :-)) teda pokud nechceš zůstat u šroubováku a klávesnice. (Jsem v oboru už cca 20let, dlouho ničemu už nerozumím, ale ještě na to nikdo nepřišel :-)))
Rám světovejch profíků ? – dlouhodobě stabilní je jedině Morati, Cannondale, všichni ostatní jsou buď kultovka nebo všecko mění každý rok … Jinak silničku bych vybranou měl, karbon jen na zadní stavbu a vidli – Klein Aura, jen to Shimano mě na něm nesedí. No stejně si ji nekoupím, kola by se mi ve sklepě prala :-)
4200kč Zatím špalky 2×50,– 2× řetěz+spojka Sram PC48 á 220, 1× Motoraptor 2,14" 370kč,kliky Truvaitv Firex 1250,– kazeta Sram 5.0 510,– přehazka LX 1250,– výměna konusu a guliček vzadu 190(servis) Baterie do kompu 5Euro
To je lepsi nevedet.
mooooc… ale porad je to malo.. :(
Tak velky cislo jeste nikdo nevymyslel :)
Když to vezmu v průměru od 1993, kdy jsem začal za (svoje) kolo utrácet, tak to není špatný, cca 18.500 ročně. Ale měl bych to vlastně násobit dvěma… Ovšem letos to stálo za to: vidle (nová), 2×obutí, 2×řetěz, hlavovka, gripy, duše, brzdy (několikeré), sedlovka, 3× ráfek, nějaké servisní zásahy, mazadla, čistidla = bylo by z toho nové kolo (ale něco zbude i na zimáka a tře?áka) a ještě bude pastorek, řetěz, další obutí, možná sedlo a ještě něco manželce do bika a vozík pro malého a nějaké hadry a ještě bych chtěl silničku = doprčic, budu to muset začít hlídat…
Tak nevím, jestli to k něčemu je, ale Merida by měla nějaký kola 2004 zlevnit až o 25 %…
Dik za info, myslel jsem to s humorem. Silničku mám vpodstatě vybranou a i peníze by se našly. Jenže :
:-)
tento rok moj bike zhltol nieco cez 20000,– a ani na to nevyzera :))
Tenhle rok jsem začal víc investovat do kola. Zatím dohromady cca 30k, ale nemalá část z toho je za servis, letos mám nějakou smůlu na defekty :-(
predloni nove kolo (sfinx, kotouce, marzoska lx/ xt) – 60k loni vymena ramu (bouracka) + drobnosti 14k letos dres, plaste, retez, olej, duse, brzdove desticky 3k (nepocitam maratony + panskou jizdu TdF) radeji to nepocitam… netusim jak uzivim planovanou rodinu :-)
Hosdně už nekupuju nic jinýho…8)
Kola 12500 Kč Dualy 6707 Kč Pláště 1880 Kč Kazeta 2002 Kč Řídítka, představec, sedlo, sedlovka, rohy,gripy 5550 Kč 4× řetěz PC 59 2000 Kč řetěz XTR 999 Kč Kliky 4500.Kč Bovdeny a lanky 850 Kč
Já už radši přestanu jezdit:)
jezdit neprestavej, prestan pocitat :-)
a nakupuj jinde PC59 500Kc/kus je moc
Letos už se do žádných větších akcí pouštět nebudu, tak to můžu uzavřít :-)
Tomu říkám archeologie. :-)
Je to vlákno přesně k věci, tak nač zbytečně zakládat nové.
Fascinují mě ta obrovská čísla ve sloupečku Kč nehledě na počet km, podle toho se může cyklistika nezasvěceným zdát jako sakra drahý sport.
Započítáváš i příjmy z prodejů, jestli teda vše rovnou nevyhazuješ?
Já nikdy nic neprodal. Ale ani ceny ze závodů jsem neodpočítával :-)
Ty to dobre porad drtis ;)
Rád bych namotal 500 000 km takto evidovaných. Tak pokud zdraví slouží, jezdím. Abych to stihl :-)
Ty clekový náklady jsou šílený, ale cena za km je jak u auta a to toho najezdíš opravdu hodně.;)
Jo taky to tak vidím – jezdit autem nebo na kole, vyjde to na peníze stejně. Zatímco však ježdění autem představuje pouze ztráty, na kole je tomu obráceně. Jenomže ten luxus nemít auto a všude jezdit na kole, si asi nemůže dovolit každý :-)
autem me osobne to vyjde na km vyrazne levneji. Takze to neplati univerzalne
U mě výrazně víc, cca 8 Kč na km. Kolo je proti tomu kávička :)
S takto dlouhou historií by už stálo za to násobit inflací, aby se ta čísla dala porovnávat.
Jinak teda drsný. Já to počítám necelé 3 roky, utratil jsem 10300 Kč a ujel 15000 km, tj. 0.68 Kč/km, ale příští rok plánuji koupit nové kolo, takže to najednou skokově vyroste. Ale jinak mám problém, co tam mám započítat – například když si koupím tretry nebo oblečení, tak to počítám jako na kolo, ale kdybych na kole nejezdil, tak bych přece taky nějaké oblečení a boty potřeboval. Nebo když někam jedu na kole a díky tomu nemusím platit za jízdenku. Ale naopak když někam jedu na kole 2 dny a přespím v kempu či chatičce za 70–300 Kč, zatímco kdybych jel vlakem, tak zase zaplatím jízdenku. Nebo když někam jedu na kole (ušetřím za jízdenku), ale zpátky se vracím vlakem (jízdenka dražší o přepravu kola).
Tady je kompletní výpis započítaných nákladů. Oblečení a boty počítám plnou sazbou, naopak jízdenky a kempy nepočítám vůbec.
rok Kč popis
2018 322 kolo bowdeny
2018 1190 kolo kolo, špalky, stahovák, řetěz
2018 395 kolo plášť
2018 28 ali kolo odrazky
2018 450 kolo řídítka gripy
2018 493 kolo dres
2018 300 tašky na kolo
2018 169 kolo řetěz
2018 220 kolo řetěz
2018 229 kolo rámová brašna
2019 1000 kolo helma
2019 120 kolo gripy
2019 169 kolo řetěz
2019 74 kolo kuličky a dráty
2019 395 kolo zadní plášť
2019 500 kolo kalhoty
2019 2125 kolo boty
2019 120 kolo brzdové špalky
2020 961 kolo řetěz kazeta kliky
2020 115.01 kolo ali kufry
2020 450 kolo kalhoty
2020 449 kolo přehazovačka
Ha, jezdím levněji než RT :D (pro rejpaly – i v přepočtu na km ;)) To jsem skoro nečekal.
Kvalitní rozbor. Když jsem jezdil 18k za rok, taky to stálo hodně. V posledních letech není čas jezdit a mám něco přes 1k, tak mě ti nestojí skoro nic :D
Nejezdit není zas tak zlý.
2018 0 kč
2019 0 kč
2020 5700 kč pláště, cyklostar, pumpa, sedlo
To je verze pro manželku? :-)
No vypadá to tak :-)
Přední a zadní kolo 13 000, pláště 2000, 5× řetěz 2000, helma( ta stará praskla) a něco málo cykloošacení tak 5000, kazeta 1000. Tak tohle doma raději neříkám :-)
Nějak si nedovedu představit rok, kdy bych do kola nedal ani korunu…
jsem svobodný a mám hodně věcí do zásoby jakou jsou gripy, řetězy
Letos jsem skoro nic nového extra nepotřeboval, dojížděl jsem gumy z 2019, jen jedna rozmařilost za karbonový představec. Tak to vychází, rychlý přehled z účtů na Kupkole, Koloshopu a R2-bike:
3× Conti 5000 GP 3000
Pedály 1500
4× řetěz 4000
Omotávka 800
Kazeta 6500
1× Schwalbe G-one 1200
1× Schwalbe RoRo 1000
4× brzdové destičky 1600
2× kladky přehazky 1000
Mazání a čištění 2000
2× hlavko 4500
2× představec 7500
Tyčky, gely, pití 12000
Startovný 5000
Hadry 6000
Pivo (odhad :) 1500
Zwift 2000
Suma 61100
Servis si dělám sám, tam ušetřím. K tomu teď ta záloha na nový rám a jsem přes 100. Příští rok to bude doplatek rámu, nějaký koniny na ten rám, jestli se začne cestovat tak Mallorca za 25, Itálie za 15 a budu rád, když suma nebude začínat 3.
Silnička – 1,32kč/km (vč. servisu v servisu)
Bajk – 6,79kč/km (pouze materiál, servisy nezapočteny → s nima cca 8kč/km, nevím přesně)
Ja se celkem drzél.. Až na konci roku som to dobehol.. Nová kazeta retez prevodník.. 10k
Raději si to nepočítám. Nejspíš bych se zhrozil toho čísla a zkazilo mi to radost. Letos jsem v tom plus mínus asi za 100k
Asi radšej nepočítat:D
To by tak mohlo být plus mínus 10k měsíc šroubek ke šroubku vždycky se najde co koupit
V těch 100k je hlavně nákup nového kola za 70.
Me stala letos cyklistika víc, než roční hypotéka na barák i víc než jídlo pro 5 clenou rodinu. 2 kola, hadry, tretry, závody, vlastně vše nové. Když nad tím tak přemýšlím, trochu z toho mám i blbý pocit. Že jsem na to téma klikal.
Já letos udělal přesně 5 nákupů – pláště, přední světlo, sedlovka, blikačka a řetěz, takže spokojenost. Když to porovnávám s okolím, tak mi kolo naštěstí stále vychází jako jeden z nejlevnějších koníčků. Počáteční investice je sice v desetitisících, ale pak už je potřeba dokupovat jen drobnosti a spotřebák, ale především není třeba nikam dojíždět autem, pronajímat si haly apod.
Kupodivu jen kolem 2 – 4 tis. Kč. za rok. tedy asi 1 Kč/km. Sem-tam si ten spotřebák především pláště, řetězy, oblečení vyhraji na závodech když se zadaří. Taky budu na staré kolena konečně končit se studiem takže počítám, že nyní na úplný závěr směrem ke státnicím bude 1/2 roku 2021 bude vcelku úsporná.
To teda koukám, že s 2–4 tisíci za rok se dají vyhrávat závody.
Toto mě také zaujalo, ale pravděpodobně to myslí jen jako provozní roční náklad. Nepočítá jednou za nějakou dobu s nákupem nového stroje, což je veliká investice.
Jestli je dobrej, tak zbytek platí sponzor. :-)
Si zjisti jake jsou podminky pro sponzorovane jezdce nejdriv ;)
Myslim v CR mimo kategorii Elite.
Na mne se sponzori nehrnú :(
Mno neni to málo. :) Když beru jen materiál – spotřebák, upgrady, oblečení a příslušenství, tak to bude možná 90. A to letos žádné kolo nepřibylo. :) I když
Lepsi nepocitat, ja si to ze zvedavosti scitnul za posledni tri roky a takova castka se snad ani neda verejne publikovat (malem jsem dostal infarkt) :D
Vše se odvíjí od rozpočtu rodiny. Naše rodina měla posledních 8let příjem necelých 30tis měsíčně čistého. Takže jsem za kolo utratil neskutečné prachy. Žádné dovolené, hezky korunka ke korunce + přesčasy abych je pak uvalil za kolo. Šetřit neumím pouze 2× otáčím korunu. Poslední větší nákupy pokryl prodej věcí s minulého koníčku audiovizuálního dje. Autem najedu tolik co na kole takže mám auto za daleko dražší položku a jezdím málo. Okolí bez auta neudělá ani krok a kolo je pro ně drahej krám. Ale jejich příjem je v průměru 50+ čistého
Poslední roky to bylo odhadem cca 10–15k.
Ale letos to byl masakr.. odhad 130k
To nepočítám, že se někam jede ,pivo jídlo atd…
Vždy jsem si říkal jak jsou lyže drahý sport :D
Já se letos vlezu do 25t, dělala jsem si 112 nějaký hadry atd…je to můj jediný koníček, dojizdim na kole do práce tak to tak neberu :D člověk musí něco dělat jinak by zcvok
Jako každej rok 100k (bez cestování). Hold to naskáče rychle!
Běžně cenu spotřebních věcí + práci (kazeta, řetěz, destičky +servis). Loni to byla raketa – nové karbonové kolo, wattmetr, nějaké oblečení. 100k… Letos budu dokupovat zapletená kola, a pár dalších věcí a pak bude zase pár let klid.
Tak letos to bude síla. Minulý rok ve stejnou dobu, stejné komponenty, řetěz +100 Kč, převodník +500Kč,kazeta +600Kč. Na jaře to bude ještě horší.
Bych ještě podotazku kolik utratíte za rok za servis. Ať vidím v tomhle téma kolik ušetřím :D
Myslíš servis v servise v krámě nebo za domácí servis?
Jj servis v servise tj. za práci v servise
Tam nic uz delsi dobu.
Nejvíc ušetřim když na kole nejezdim.
Nebudu psát částky ale v roce 2020 jsem se rozjel a letos ještě víc, už mi z toho lockdownu hrabe tak, ze se na každý balíček těším jak na Ježíška, každý den snad jedna objednávka. Cyklodily, cyklohadry, kytary.cz … no jede to … : /
Klasika – mám to stejně. Taková ta radost, že bude něco nového… :) Jen si musím dávat pozor, aby bylo na živobytí. Občas se nechám unést a pak koukám, co to sakra všechno mám v košíku…
Za letošek, tj. 2021 zatím cca 150k. Ale je v tom nový full, hardtail a rafky