Takze totez jako loni RAVO a RockMachine…
jo ale na vahadle maji logo tak to bude o 5tisic drazsi
Kdyby aspon to vahadlo nebylo z plechu:)
Nishiki, Spyder a desítky dalších značek, tedy značek- lepičů svých nápisů na konfekční asijské rámy. A co na to Specialized? Ochranu svého patentu má jen v USA?:-)
spesl ma ale zadni cep nad patkou, takze to bude trochu rozdil, nejen v konstrukci, ale i v chovani, ne?
spesl???
kona :-)
Jo Konu bych rád :-) Nejraději Dawg.. Ale nějak nésou many :((
Tak od vcera mam Kikapu DeLuxe :) a je to fajne zvezenie
Co si bol v Kaktuse? :)
No bol som v Kaktuase. Obzeral som ho uz asi pol roka a teraz ked tam maju tie hovacke zlavy… Nebolo co riesit…
Slint slint… bledá závist :))) Ale už jsem si koupil prasádko tak začínám šetřit.
rani error, mea culpa
To je uz druhej pokus o horst-link od Autora. Prvni prototypy meli tlumic chycenej k horni ramovy trubce, ale byl tam nejakej konstrukcni problem – nekde ty ramy praskaly. Jedinej exemplar sem videl u Rehuly na XT na Hluboky.
To byl Horstlink ? Ja mam pocit, ze to byl prepakovany jednocep.
jo jo byl to prepakovanej jednocep velmi podobnej trekovi – ze by praskal na stejnych mistech:-) ale tohle nevypada tak tragicky no taky jsem zvedavej na cenu
Jo dělali, jeden měl dokonce Pádlista.
dělali ho jak v CrMo(nižší model) tak Al. Další bylo „Tabu“ to byl jednočep. Pak přišla spolupráce s RB a neslavně praskající A-zone
no jo na tuhle historii jsem uz uzplen zapomnel a to jsem si to kdysi chtel koupit sakra to uz je davno:-)
To na cem jezdi Rehuja je prototyp z lonska. Mel byt uz letos v prodeji, ale praskal, tak ho stahli.
To většina Authorů.
je jasný, že jako největší prodejce kol v ČR musel přijít konečně s nějakým fullem, když suverén byl ******* na druhou, uvidíme jaký to bude, každopádně asi dost mastný, začátek tipuju tak na 35000 s RST nebo Sixem :-)
skoda ze to nebude mit lempl:-(((
kazdopadne myslim ze autor poradne zaspal dobu…
mozna ho to ani nestalo moc zisku ,prece jen ma teziste prodeje asi nekde jinde, vic skody bude spis na image…urcite mu neprida, kdyz poradneho fulla udela az na potreti a posledni..
jestli něco vydrží, bude za dobrý peníz a nebude vážit tunu, tak si rychle získá příznivce, přeci jen author je masovka a má tak i dost peněz a prostředků na propagaci. Každopádně bych tomu dal čas :-)
jestli ten rám dají za 15–20kkč i s tlumičem tak začnu vážně přemýšlet
to je tak můj odhad rám max do 20tkč včetně shit tlumiče, což by pak mohlo být 35tkč za hotový basic model…
Tož toto jsem našel an jednom webu :)
Модель велосипеда: Author ERA Рама: suspension, shocker
DNM AO-22AR (79mm) Размер: M, L, XL Вилка: MANITOU Axel Elite (100mm)
(амортизационная) Задний амортизатор: DNM
AO-22AR Зад. Переключатель: SHIMANO LX Пер.
Переключатель: SHIMANO LX (34,9) Манетки: SHIMANO Deore (27)
Тормоза (пер/задн): HAYES MX-1XC disc mechanical 6" rotors
Тормозные ручки: TEKTRO MT-4.0 Каретка: SHIMANO
ES-30 Octalink splined Система: SHIMANO M4408 44–32–22 170/175mm
cranks Педали: AUTHOR clipless Цепь: SHIMANO HG-53
Цена на велосипед: 1323 у.е Кассета: SHIMANO HG-50–9
11–32 Втулки (пер/задн): AUTHOR disc 32 holes Спицы: black
stainless steel Обода: RITCHEY Girder Pro OCR 32 holes Покрышки
(пер/зад): PANARACER Speed Blaster 26"x 1.95" Рулевая
колонка: RITCHEY Zero Logic Integ 1–1/8" Вынос: RITCHEY Comp V2
Руль: RITCHEY Comp Грипсы: AUTHOR dual density Седло: AUTHOR
Azoto Logica F3 Подседельный штырь: RITCHEY (27.2)
Подседельный зажим: AUTHOR (34.9) Болт: AUTHOR alloy QR
Цвет: нет данных Вес: 13,80 кг. (L) ТИП: горный
велосипед Количество передач: 27
a nebo,
Модель велосипеда: Author ERA Pro Рама: suspension,
shocker MANITOU SPV Swinger Air 3-Way (102mm) Размер: M, L, XL Вилка:
MANITOU Skareb Comp(100mm) lock out (амортизационная)
Задний амортизатор: (79mm) Зад. Переключатель:
SHIMANO XT Пер. Переключатель: SHIMANO LX (34,9) Манетки:
SHIMANO LX (27) Тормоза (пер/задн): HAYES HFC-9XC disc hydraulic
6" rotors Тормозные ручки: HAYES Каретка: SHIMANO
ES-51 Octalink splined Система: SHIMANO LX 44–32–22 170/175mm
cranks Педали: AUTHOR clipless Цепь: SHIMANO HG-73
Цена на велосипед: 1857 у.е Кассета: SHIMANO HG-50–9
11–32 Втулки (пер/задн): AUTHOR disc 32 holes Спицы: black
stainless steel Обода: RITCHEY Girder Pro OCR 32 holes Покрышки
(пер/зад): PANARACER Speed Blaster 26"x 1.95" Рулевая
колонка: RITCHEY Zero Logic Integ Comp 1–1/8" Вынос: RITCHEY Pro
Руль: RITCHEY Comp Грипсы: AUTHOR dual density Седло: AUTHOR
Azoto Logica F3 Подседельный штырь: RITCHEY Comp V2 (27.2)
Подседельный зажим: AUTHOR (34.9) Болт: AUTHOR alloy QR
Цвет: нет данных Вес: 12,95 кг. (L) ТИП: горный
велосипед Количество передач: 27
No jestli jsou to přesně tydle kola nevím ale sou bez fotek tak snad možná.
Jinak to logo tam je fakt úlet :)
Sákryš tak koukám, že tomu moc azbuka nejde :(
Nu což skoro tapeta :)
No a hlava děravá ještě jsem zabyl link.
http://www.velokatalog.ru/…talog1-5.htm
snad to bude lepší.
Já to nepochopil, napiš mi to ještě jednou:)
:o) Napiš mi to v „hexa“ kódu to možná pochopim víc.
tipuju 38–40tisic za ERA a 52–54 tisic za ERA pro.
To logo na tom vahadle je nejvetsi kyc! Uz kvuli tomu bych si to nekoupil…
Horst Link je jako součást FSR patentem firmy Specialized only pro US trh. A znamemá, že čep na spodní trubce zadní kyvky je níže než osa zadního kola. Intense, Mongoose atd. museli platit jako Spešl Leitnerovi za patent porvé použitý u AMP.
Tak teď jste to Havlenům fakt natřeli. Myslím si, že po vaší odborné kritice si musí hodit mašli. Nikdo z vás na tom ještě neseděl a už je to shit. Škoda, že tam nejsou nálepky zs spešlu to by ty odpovědi byly o 180 stupňů otočený.
no myslim, ze je tu dost ludi, co maju objektivny nazor a zotru aj specialized resp. vid cannon prophet. skor je to o dlhodobych skusenostiach s fullami tejto znacky – ma podobne renome spesl?
Hele…Spesl nemeni ramy jako Author…author ma za poslednich X let nekolikatyho fulla zas s uplne jinym systemem…jako mne je to fuk…ja fulla od Authora nechci ani za nic…
Mimochodem…ten ram jsem videl na Selovi pod nakym clovekem :)…Jestli to testovali ciste takovym zatizenim, tak to je na pohodu, to bude praskat jako nic :o)))
Ten spešl tam byl pouze obrazně. Jinak ale řekni, že nemám pravdu.
Nemas :) Ale meli bychom tomu dat sanci, to zas jo.
to volf, hele nikdo to tady neodsuzuje zatim, dáváme tomu možnost a šanci a jak jsem uvedl není to nereálné že se to bude dobře prodávat, ale zase považ, když tam v základu narvou Axela (tak pro babu, max do 65kg), DNM 22 (Lempl zničil dva za dva měsíce) a HMX mechaniky (dost lidí si na ně stežuje, jakej je to shit)), tak je jasný, že i kdyby byl rám průměrnej, tak si na to budou lidi stěžovat. V tý lepší verzi s hydrama hayes, scarebem (comp) a manitou SPV to třeba bude dobrý… uvidíme, ikdyž porovnám li cenu tak ten slabší stojí cca 37000kč a silnější 55000kč (stejně jako egoist), no a neřekni že by jsi radši nebral za stejný prachy NRS1… já bych nepřemýšlel ani minutu, takže asi tak :-)