Mám tři roky starý rám Trek 4500, původně s vidlí Judy TT, 80 mm. Teď uvažuju, že u své MX comp coil změním zdvih ze 105 na 120 mm. NEbude to pro rám už moc velkej skok??
Mám tři roky starý rám Trek 4500, původně s vidlí Judy TT, 80 mm. Teď uvažuju, že u své MX comp coil změním zdvih ze 105 na 120 mm. NEbude to pro rám už moc velkej skok??
Co budeš dělt s tou judinou?
Judy leží už skoro půl roku doma, nakonzervovaná… Nepočítám, že bych ji nějak využil, asi ani zimáka stavět nebudu a přitelkyně ji nechce…
Jak má dlouhej krk a co cena?
Krk jsem neměřil, ale podložek pod představcem bylo 4 cm na výšku, takže krk bude dost dlouhej… Nemám ji teď u sebe, ale můžu dodat info, pokud máš v profilu maila…
Takže… Délka krku staré Judy TT je přesně 210 mm, změřeno s tolerancí plusminus 2 mm.
A jak zmenis ten zdvih? Ta MX je letosni?Ted uz to nejde jako driv ze se koupily kratsi negativni pruziny:(Jinak k veci,vic polozenej uhel vidlice zklidni kolo ve sjezdu ale tezko rict jestli se to nebude moc lamat do zatacek.
Je to model 2003, tam ještě jsou kity na zvýšení zdvihu. Zatáčky mi tolik nevadí, spíš jde o odolnost rámu. Jsem spíš hravej jezdec, než švihař a sprinter…
Rám se bude určitě namáhat víc, ale pokud se nepletu tak 4500 není žádný závodní odléhčený rám a měl by to v pohodě vydržet. Záleží taky ne tvojí váze. Já mám na svým kole kde původně byla vidla s 6,5cm teď 9cm a uvažuju, že půjdu ješte víš(duro –130mm). Vše drží v pohodě.
Mohl bys sem potom napsat jak se to DURO osvedcilo? Pokud mozno co nejobjektivneji. Po par mesicich provozu. Obzvlast me zajima az se zacne prasit. Kazdopadne co jsem videl, tak vnitrni nohy se odrou snad uz na prodejne, tak s cernyma nohama nepocitej :)
řekni mi jediný ROZUMNÝ důvod, proč chceš jít zrovna do DURA? Cenu jako důvod neberu.
Tak zrovna mou hmotnost bych neřešil, i s plným Camelem mám nejvýše 66 kilo… 4500 není zrovna lehkej rám, máš pravdu. Uvidím, co to s tou potvorou provede:)))