Myslím to upřímně :) Ne vážně, uvidíte suntour a už budete říkat, že stojí za ho… Chci objektivní posouzení. Kdo s ní jezdí a? se vyjadří. Jak jí upravil apod. Předem fenkjů
Myslím to upřímně :) Ne vážně, uvidíte suntour a už budete říkat, že stojí za ho… Chci objektivní posouzení. Kdo s ní jezdí a? se vyjadří. Jak jí upravil apod. Předem fenkjů
Asi není, když nikdo nic neříká. Tak to jsem rád.
zajímavá úvaha…
a nebo již bylo řečeno vše?
Je naprosto stejná jako XCP 75 Lo kterou jezdim, ale nechce se my tu rozepisovat. Ve skratce by se dalo říct že je naprosto bezporuchová ale trochu tužší a to zvláš? při nízkejch teplotách. Zdarrr
Mám ji, najeto cca 500 Km. V otevřeném stavu prakticky netlumí, chod plynulý. Zavírání funguje OK, akorát když jsem ji kupoval, tak jsem myslel, že když vidlici zavřu, tak zůstane zavřena v té poloze, jak jsem ji zavřel – tedy třeba napůl „stlačená“. Praxe je taková, že vidlice po uzavření vždy „vyjede“ do nejvyšší polohy. Co se týká citlivosti, tak mi vyhovuje, ale chce to mazat. Trošku na prd je uzavírací páčka – má dost dlouhý chod, pro uzavření (pokud mám vidlici v „klidovém“ stavu úplně otevřenou) se musí dotlačit prakticky až k trubce řídítka. Já mám páčku umístěnou tak, že je pod ní objímka brzdové páka a tak jsem musel do té objímky vybrousit díru, aby objímka nepřekážele páčce uzavírání vidlice. Jinak – měl jsem předtím taky Suntourku (XCP-D) a co se týká vaklu atd., tak je to solidní bytelná konstrukce a vše bylo OK.