Zdravím,
chtěl jsem se zeptat jaký je rozdíl, nebo jestli vůbec nějaký je, mezi nábojem s asymetrickou a symetrickou přírubou na dráty u náboje?
Chci nové náboje na DH kolo, tak by mě to jen zajímalo co je lepší. :-)
Petr D.
Zdravím,
chtěl jsem se zeptat jaký je rozdíl, nebo jestli vůbec nějaký je, mezi nábojem s asymetrickou a symetrickou přírubou na dráty u náboje?
Chci nové náboje na DH kolo, tak by mě to jen zajímalo co je lepší. :-)
Petr D.
Myslis rozdilne prumery prirub?
Jojo, přesně tak, rozdílné průměry přírub.
cim vyssi tim kratsi draty potencialne pevnejsi vyplet ,zase tezsi naboje
S tou váhou to v tomhle případě neřeším, spíš mi šlo o tu tuhost výpletu, tak uvidíme co seženu. :-)
jj tak potom cim vyssi tim lepsi :) muzes kouknout na HALO ,ale nevim na jak drahy kolo to bude :)
Spíš mi šlo o to, že nějaké DH náboje jsou se stejnou přírubou a někdy mají na každé straně jiný průměr. :-)
jj jasne no je to tak ze kde je vyssi priruba tak se pocita s vetsim zatizenim takze ve predu je to jasny bude to u kotouce ale vzadu je to slozitejsi ,protoze samozrejme u kotouce to dostava ale dostava to zabrat i na strane orechu a do toho je ten vyplet jeste asymetricky utazenej :) takze u kazety na max a u brzdy min ,proto se mozna dela vyssi priruba pouze u brzdy :) nejlepsi je mit obe priruby vysoky a je klid a vzadu lehce asymetricky vrtanej rafek ,samozrejme pokud clovek chce aji slusnou hmotnost tak se prave dela ta vysoka priruba jenom na jedne strane
To jsem přesně potřeboval vědět, díkes. :-)
Casto se taky rozdilne prumery delaji proto aby na obou stranach vysly stejne dlouhy draty.