Máte někdo upravený tlumič nebo patronu do vidlice od Avalanche suspension?
Máte někdo upravený tlumič nebo patronu do vidlice od Avalanche suspension?
Nikdo nic?
Takže jsem pořídil úpravu monarchu plus..
dej vědět, jak tahle legenda funguje
Jo až budou zkušenosti tak sem něco napíšu.
Nenechal jsem si tlumič upravovat ale ukecal jsem Craiga o kit dle mojí specifikace.
Tak uvidíme až ho nainstaluju jsem na to moc zvědavej.
Plíšky atd. jsou doma..
Cos udal jako Type of riding?
http://www.avalanchedownhillracing.com/…initions.htm
Enduro racing
Třeba to bude někoho zajímat ale nevím připadne mě že lidi řeší spíš mít hezký karbon kliky než pořádný odpružení.
Vím že yýrobci odpružení to mají těžký navrhnout tlumič aby byl vhodný pro mnoho typů kinematik,aby byl tlumič nastavitelný pro rozdílné hmotnosti jezdců,atd…atd…o přizpůsobení jízdnímu stylu nemůže být řeč.Prakticky všude mi něco vadilo tak jsem se rozhodl pro úpravu u avalanche suspension.O jiných firmách jsem ani neuvažoval o Avalanchi jsem dohledal jen kladné refernce.Taky má na stránkách dobře definované přednastavení pro danou disciplínu a tak.Nejprve jsem se zeptal jaký tlumič je pro úpravu a moji kinematiku rámu vhodný.Napsal monarch plus s debon air komorou a ten jsem měl doma.
Avalanche má nyní zastoupení v Anglii ale nechtěl jsem mít něco zprostředkovaně a taky nikam jsem nechtěl posílat tlumič.Napsal jsem tedy Craigovi do Avalanche jestli by neprodal dle mé specifikace kit pro monarcha plus.Napsal mi že neprodává kity pro tlumiče že by si to lidi neuměli nainstalovat a že by ho s tím potom pořád otravovali že jim to nefunguje.Ukecal jsem ho a kit mi prodal..Cena byla bohužel jako za nového monarcha plus na bazarech+moje práce a olej atd.
Tlumič po úpravě jsem ještě neotestoval úplně tak jak bych chtěl ale již nyní po pár jízdách vím že jsou to nejlíp investovaný peníze do kola co jsem kdy utratil.
Hodně zkráceně-progresivní komprese,pevný útlum,málo topení se ve zdvihu,tlumič se nerozhoupává mojí hmotností,jde líp za pedálem přitom je citlivější než byl a žravější ve sjezdu dříve jsem si myslel že tyto vlastnosti nepůjde skloubit dohromady.
Craig je opravdu mega odborník s obrovskýma zkušenostma.
Hustý, to zní zajímavě, a to došly za cca 3k jen gumičky? Nebo tam toho je víc.....
Neblbni ty myslis ze gum.tesnenieni vlastnosti tlumice:)
Tak zas tak mimo nejsu…:-) ale vic toho na fotce nevidim a ani v popisu neni psano co vse se s tim delo…
Vyměnil jsem všechny shimstacky pro kompresi,tlumení u hlavního pístku a i v pístku pro přednastavení komprese jsou jiné.Vnitřek ovládání přednastavení komprese je demontován a je to nahrazeno dílama který ani nevím jak mám nazvat.Komplet těsnění je součástí servisu když je tlumič u avalanche a proto mi ho taky dodal.Součástí je manuál jak naskládat shimstacky dle rozměrů.
Oproti originálu je na hlavním pístku pro komresi i tlumení víc shimstacků.
Dík za info…zajímavé…škoda že je tak komplikované se k těm dílům dostat. A ta cena…
Jo cena..tys napsal 3 já jsem platil 8 nebo 9 už nevím.Ale radši budu mít tuto úpravu a odrbanou sadu klidně deore než mít standartní odpružení a třeba eagla.
Jasný…jsem stejného názoru…dik za info…:-)
http://www.avalanchedownhillracing.com/…t%20assy.jpg
Díky tomuto je to pevnější na pedálech a stále velmi citlivé.
Jeste jsem zapomnel napsat ze mam konecne oporu za sagem pro odraz pri pouziti debon air komory a pouze dvou vlozek v pozitivni komore.tedy neni prefoukanej a prevlozkovanej.a taky i pres to ze to mam na ramu s fsr odpruzenim to ve stoje jede.
zní to parádne, dík za info, i když ho asi nikdy nevyužiji. ale avalanche mám rád :-)
Take jsem na avalanche koukal, zejmena v dobe nez meli zastoupeni v Evrope. Za sebe musim rict, ze najezdim prilis malo na to abych byl schopen resit detailni tuning, jsem rad kdyz zvladnu zakladni nastaveni (potiz je hlavne v tom case, nejsem vyjezdeny abych mel cit pri ruzna nastaveni a nemam cas je testovat).