• magicdan

    Zdarec,

    třeba mě ukamenujte že zakládám po 1000cí to samé, ale přijde mi to jako snažší cesta :D

    Chci si pořídit bezduše. Na kola crossridy :)) Jaké pláště mi doporučíte? Nějaké rychlé co vydrží…

    Co nějaké Schwalby Racing Ralph , Nobby Nic nebo nějaké Continetal X-king ? či něco od Spěšlů jako Fast Trak a Sauserwind ? Nebo Pythony ? (Rubeny, Geax,…atd)

    A co tahle sada pro bezduše? Nějaké negativa, pozitiva? Vystačí tmel pro 2 kola?

    Anketa: Jaké pláště na bezduše?!

    6x
    26%
    0 0
    • Forester  

      zdar,

      nejsem žádný specialista, ale řešil jsem podobný problém. koupil jsem rubenu sadu, k tomu dle místních rad No Tubes tmel. ráfky DT SWISS XR4.1D a pláště Conti X-king Protection verze a Conti MK bez Protection. Z9tra nandavám :-).

      0 0
    • TomT  

      Z vlastní zkušenosti vím že Schwalbe v Evo verzi toho moc nevydržej, sou to závodní šlupky:)

      0 0
      • MlokCZ  

        EVO je evolution řada, což jsou všechny lepší verze s pacestar/tra­ilstar/vertstar směsí. Tedy i snake skin verze, double defense verze, UST verze…

        Tedy je nesmysl obecně psát, že EVO verze jsou šlupky.

        0 0
        • TomT  

          To já samozřejmě vím, myslel sem tím přímo ty na který dával odkaz:)

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
    • PitrisN  

      Tedka sem na Cridy daval WTB nanoraptory 2.1 s rubena kitem a jde to v pohode nasadit i dilenskou pumpou a rekl bych ze to nejede vubec zle. Navic vypadaji ze by mohly vydrzet vice nez RaR.

      Takze co se tyce toho kitu vpohode jen je dobre se drzet navodu a ventilek utahovat spise jen rukou nez klicem.

      0 0
      • PitrisN  

        Edit: Jinak mliko sem daval no tubes ne s toho kitu, podle zdejsich doporuceni.

        0 0
    • Necris  

      Boha jeho, pláště si nevybíráš v tomhle případě podle ráfku, ale podle toho co jezdíš a JAK jezdíš. Dopředu větší držák (třeba Ron), dozadu něco rychlejšího a klidně i užšího, dle využití.

      Na tom Fast Traku jsem dneska odjel závod a jsou mnohem lepší než RaR na rychlé jezdivé tratě. Proč se tu s místními hádat nebudu, prostě proto ;)

      0 0
    • Coffin Corner  

      Dělá se ten Hutchinson Python i v zelené?

      0 0
    • scret  

      to je zas tema…

      0 0
    • Forester  

      tak v sobotu nandáno … DT XR 4.1D, dopředu Conti X-king RS a dozadu Conti M-king Protection, Rubena Tubelless sada a tmel No Tubes. Nasazeno pouze za pomocí kompresoru, pak doplněn tmel a nafoukáno dílenskou pumpou. RS verze moc nedržela, Protection víceméně v pohodě. V neděli jízda, během jízdy žádný únik, dnes ráno už jsem zase foukal, ale spíš zadní (Protection). Do konce týdne myslím, že to bude OK.

      0 0
      • Lister  

        dopředu Conti X-king RS a dozadu Conti M-king Protection

        …zvláštní.

        0 0
        • kubad  

          +1

          0 0
        • scret  

          zrejme stara skola:))

          Dozadu co nejvetsi drapak a dopredu neco se „sipem“:))

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • Forester  

            stará škole … to je fakt, už nejsem nejmladší :-)

            0 0
          • vsn  

            když někomu poradím že do předu NN a dozádu RaR před mechanikem tak jsem za vola kterej to radí obráceně :D … dycky argumentuju teda tím, že Specialized to tak dává i na kola (zadek Renegade, předek Fastr nebo Fastr/Capt)

            0 0
            • scret  

              kterej mechanik nesleduje uz cca 10 let vyvoj?:D

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
              • Forester  

                tak on i vývoj má slepé uličky :-)

                většinou je pro mě důležitý grip při výjezdech (jasně, lepší práce s těžištěm :-), takže MK vzadu a XK vepředu je OK

                0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
                • nox159  

                  takze jezdis vlastne jen zavody dovrchu v terenu a v bahne a z kopce po asfaltu ?

                  0 0
                • kubad  

                  kontrolní otázka :D co se stane když proklouzne zadní kolo, a co se stane když klouzne přední?

                  0 0
                  • Lister  

                    Když proklouzne ve sjezdu přední, tak to zvládneš kontrolovaným driftem, kdežto když ti ve výjezdu podklouzne zadní, tak jsi dojel ;-)

                    0 0
                    • scret  

                      ne-e, musis jen pridat vic plynu a doufat, ze se chyti:))

                      0 0
                  • Forester  

                    když proklouzne zadní, tak stojíš a při prudším výjezdu musíš buďto sjet zpět a zkusit znova nebo pěšky a přední klouznout nesmíš nechat :-), resp. si občas přibrzdit (vím, kdo brzdí, tan nevyhrává :-). Limituje mě spíš proklouznutí zadního kola než předního.

                    0 0
                    • kubad  

                      chápu, ale v tom případě bych volil stejné gumy na obě kola

                      0 0
                      • nox159  

                        si pomatuju jak jsem mel na prvnim 26" ocelovem horaku vzadu 1,9" s poradnym vzorkem a vepredu tak 1,4" slick :D

                        0 0
                        • Forester  

                          když jsem před 20 lety začínal, mít více jak 1,95 bylo hřích :-). 1,4 jsem teda nejezdil, ale 1,8 a 1,95.

                          0 0
                      • Forester  

                        já taky, ale darovanýmu koni na zuby nekoukej :-). jsem spokojenej, No Tubes zatím drží, Protection vzadu úplně a RS vepředu musím maličko dofukovat.

                        Jen jsem ještě pořádně neodladil správnej tlak, zatím mám kolem 2,5 –2,8 atm. a přijde mi to hodně (na duši jsem jezdil 3–3,5).

                        0 0
                        • JakeF  

                          Tak to má opravdu smysl řešit trakci vzorku :D.

                          0 0
                          • nox159  

                            tak pokud ma 130kg tak proc ne ? :D

                            0 0
                          • Forester  

                            když dám míň, tak se z vyjížďky vracím kolem 1,5 … takhle to je kolem 2 a to je OK

                            až to bude fakt držet, tak půjdu níž … těch 2–2,2 se jeví jako OK, pod 2 už je to nejistota … možná síla zvyku

                            0 0
        • Forester  

          mě to zase tak zvláštní nepřijde. zkoušel jsem to i opačně na dovče v Beskydech a nebylo to ono. takhle nemám problém. ale když budou potíže, rád se přijdu poradit :-)

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
      • magicdan  

        No… zvládne to nasadit lamička jako já? doma?! :)) ale musim si koupit velkou pumpu ://

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • Forester  

          nasadit to určitě zvládneš, návod u tý Rubeny je OK, ale nafoukat to může být problém. záleží na kombinaci plášť a ráfek, mě to každopádně pumpa ani obyčejný kompresor nevzali, musel to být kompresor co to tam foukne najednou a ne postupně (nevím, jak se to jmenuje, něco jako velká nádrž, kterou naplní a z tý to tam jde). po usazení to už pumpuju buď dílenskou nebo malou pumpou a OK

          0 0
        • Necris  

          Specialized pláště jdou na většinu ráfků skvěle. Mají hodně těsné patky. I malou dílenskou pumpou nasadíš bez problémů. Chce to jen navlhčit patky pláště vodou.

          0 0
          • gargamel  

            Pravdu díš, spešl pláště šly nasadit opravdu lehce a to dokonce i dráťáky na obyč (NEtubeless) ráfek.

            0 0
    • magicdan  

      Co třeba ty Schwalbe smart sam EVO?…

      0 0
      • nox159  

        ne!

        0 0
        • rexa  

          Co máš proti Smart Samu!?!? :D Vozím ho vzadu a zdá se mi jako plášť, kterej sice nemá nějakej extra brutal grip, ale tragédie to není, jede rychle a hlavně dlouho vydrží ;)

          0 0
          • MlokCZ  

            Omyl je to jede rychle. Smart Sam právě vůbec moc rychle nejede a to je jeho zásadní problém (třeba RaR je daleko rychlejší a přitom ještě i troškulépe drží). A když k tomu nemá ani nic moc grip, tak zcela postrádá smysl.

            Jediná výhoda je hodně dobrá výdrž v jednosměsové verzi (ta ale drží ještě hůře), ta má smysl, když někdo potřebuje hodně šetřit na pláštích.

            V třísměsové už drží trošičku lépe (pořád ale žádný zázrak a horší než RaR) a už zase nevydrží nijak extra dlouho.

            0 0
            • rexa  

              Tak to teda žiju v iluzi :( Asi jsem k jízdním pocitům tupej. Když vzadu obuju NN 2.25 EVO PSC nebo SS 2.25 EVO PSC Triple Compound, tak se mi zdá že SS jede lehce rychleji, grip má trochu horší, ale nic co by mě nějak omezovalo v tom na co si troufnu. Hlavně mě ale štve jak ten NN vzadu ubývá :(

              Teď chci přecházet na bezduše a budu kupovat nový pláště. Zvažuju NN 2.4 TLR SS, dopředu TSC směs a dozadu PSC. Je to dobrá volba? Nevíte jak je to s výdrží těch nových PaceStar směsí na zadním kole? Případně prosím poraďte alternativu – větší objem, slušný grip a slušná rychlost a slušná životnost. Vím, chci toho trošku moc :(

              0 0
              • MlokCZ  

                Tak NN už rychlejší než SS není. NN ale drží už mnohem lépe. A vůbec netvrdím, že by se SS vzadu nedal jezdit (taky jsem ho dříve vozil a mám na něm odjeto dost přes 5tis. km), jen bych ho už dnes nevybral.

                NN trail/NN pace je určitě dobrá varianta do terénu, ale rozhodně už ne moc rychlá. Pacestar trojsměs je pořád stejná a u plášťů, kde se neměnil vzorek tedy i výdrž pořád stejná.

                0 0
                • Sayuz  

                  Jakej je rozdíl mezi těmito plášti?:

                  http://www.koloshop.cz/…-kevlar.html

                  http://www.koloshop.cz/…-kevlar.html

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Jeden je snake skin verze, druhý plnohotnostná UST verze. UST ve 2,4" je už docela těžítko (co jsem měl zváženo pár kousků, tak většinou kolem 850g).

                    0 0
                    • Sayuz  

                      Ale zase víc vydrží? Nebo myslíš, že to nemá smysl?

                      Ten snake skin je lehčí, levnější (otázkou je co vydrží)

                      ten ust je dražší, težší (otázkou je jestli opravdu vydrží víc?)

                      Rozhoduju se který objednat…

                      0 0
                      •  
                        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                        0 0
                      • MlokCZ  

                        Pro 67tpi Schwalbe (což je NN ve všech variantách) platí, že boky jsou ± nastejno u UST a snake skin verze. UST verze má pak znatelně odolnější běhoun.

                        V UST verze výrazně lépe funguje tmel, nemohou být žádné problémy se zatěsněním (bude těsnit i bez tmelu). I když snake skin verze těsní také slušně a většinou i bez tmelu.

                        UST verze pak má i jiný tvar patek.

                        Za svoje výhody je UST verze o dost těžší a je na každém co zvolí.

                        Na UST verzi je potřeba mít UST ráfek nebo nějaký, který má podobný tvar patek jako UST, tedy např. ZTR ráfek.

                        Já jsem jezdil dříve UST verze, pak chvíli snake skin a teď zase zpět UST. U NN je rozhodování mezi UST a snake skin verzí aspoň jednodušší tím, že obě verze jsou 67tpi, u RaR a RoR to celé ještě komplikuje (a dělá další rozdíly), že UST verze je 127tpi a snake skin je 67tpi.

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          A ještě jeden rozdíl. Snake skin verzím (RaR, NN, RoR, u těžších kousků s více materiálem jako HD/FA jsem to nikdy neviděl, což to ale ještě nevylučuje) občas trošku prolíná tmel na běhounu (nemusí to dělat ze začátku vůbec a dle kousku a podmínek se to i časem liší).

                          0 0
                        • Sayuz  

                          Díky moc!

                          Já to měl jednodušší o to, že jsem myslel, že UST půjde i na normal ráfek…

                          Beru tedy jen Snake Skin a mám vyřešeno :)

                          Pak poreferuju, jak teda funguje tahle kombinace:

                          http://www.koloshop.cz/…-kevlar.html

                          zlutá noteubes

                          tmel notubes

                          ventilky cafélatex

                          0 0
                        • rexa  

                          Mám ráfek WTB LaserDisc Trail. Je prosímtě jeho profil potencionálně vhodný pro UST verzi? Viz.obrázek

                          0 0
                          • scret  

                            mas tam napsano UST?:) ne, tak neni!

                            Ale pokud se ptas na bezdusove reseni, tak idealni jsou na to TLR plaste, napr. od schwalbe…

                            Jinak prese na tenhle rafek jsem zkousel davat pasku a diky hlubokymu vnitr.profilu se paska lepi uplne na …

                            0 0
                            • rexa  

                              3,14ču? :) No měl jsem právě v úmyslu použít jen pásku ( případně ve 2 vrstvách) a ventilek (rubena nebo něco podobnýho). Takže blbé řešení, jo? Fungovalo ti to s tou páskou?

                              Co jsem viděl na webu, tak tam ještě cpou pěnovou pásku a na to Café Latex pásku. To se mi zdá už ale vopruz :(

                              Tady jsem viděl, že používaj jen jistou Gorila pásku.

                              To vypadá slušně, ale jen kde něco podobnýho sehnat … :-/

                              0 0
                              • scret  

                                ja to lonskej zacatek sezony pritelce nabastlil ala ghetto tbls a drzelo to uplne paradne! Urcite i diky patkam rafku, ty jsou super…

                                letos jsem ale chtel udelat klasicky bezduse – paska, ventilky atd. A koupil Rubena sadu…

                                Bohuzel paska se tam nedala uspesne nalepit diky hranatymu profilu:( takze to pak kolem pasky utikalo, resp. vzduch sel kolem niplu… Myslel jsem to predelat s NT paskou – sirokou a vyhrat si..

                                Pak jsem ale objednal zene rovnou novy kola s ZTR rafkama:))

                                0 0
                                • rexa  

                                  Zkoušel jsem si zkusmo nalepit kousek 25 mm pásky (ne teda přímo NT) do WTB LaserDisc Trail ráfku a jde to opravdu blbě. Ale všiml jsem si když to udělám tak, že na díru niplu nalepím jen kousek pásky, cca 4 cm, tak to jde mnohem líp. nejdřív kraj pásky přilepím v jedné patce a pak to protlačím dolů přes žlábek a pak zase nahoru ke druhé patce. Páska se tak dá vlepit aby pěkně kopírovala profil ráfku. Vkrádá se tak otázka – šlo by díry v ráfku přelepit těmito úseky pásky? Co myslíte, je to blbost? Bylo by to určitě drbačka, zase by to ale mohlo potencionálně líp těsnit. Otázka je jak by tam ta páska dobře držela když by ty kousky pásky nebyly navzájem podélně spojený, kvůli lepší fixaci.

                                  0 0
                                  • kubad  

                                    nebude to drzet

                                    0 0
                                  • Lada,s  

                                    Musíš pásku pořídně napnout, pak to jde líp

                                    0 0
                                  • rexa  

                                    Hm, tak to teda zkusím klasicky a nějak to vypiplat. Dík.

                                    0 0
                                    • Sayuz  

                                      Já jsem zkoušel napoprvé (sice Notubes pásku), ale šlo to dle návodu viz:

                                      http://www.notubes.com/helpcenter.aspx (video: Yellow Tape Install)

                                      Natahoval jsem docela dost a na konci jsem nechal 10 cm přesah na každé straně a nenapínal. Vše bylo ok, až na to, že jsem to ustříhl do pravého úlu.

                                      V servisu mi poradili ať to stříhám do špičky, že to pak má menší tendenci se to odlepovat a kupodivu měli pravdu :)

                                      Jinak taky je prej dobrý pak ještě plášť nasadit s duší, sedne si plášť (pokud je nový) a sedne si i ta páska trošku.

                                      0 0
                                      • rexa  

                                        Dík za tipy. Nevím, jaký máš konkrétně ráfky ale ty moje (LaserDisc Trail) mají takovej specifickej profil s hlubokou středovou drážkou. A to právě komplikuje rovnoměrné vlepení pásky. S tou duší to bude každopádně dobrej nápad.

                                        0 0
                            • MlokCZ  

                              S páskou může být problém jak popisuješ, ale patky ráfku pro patky pláště jsou téměř identické s UST patkami. Tady bych se UST pláště nebál.

                              0 0
                              • scret  

                                no maji TLR patky, ale UST bych na to asi necpal…

                                kazdopadne obyc plaste na tom drzej fakt fest…

                                0 0
                                • MlokCZ  

                                  Jak který výrobce patky nazývá je celkem jedno, důležitý je jejich reálný tvar. Mně nepřijde, že se něčím znatelně liší od UST patek Mavicu a Fulcrumu.

                                  0 0
                                  • scret  

                                    V tomhle jsem takovej striktni, pokud to nemam vyzkousene, radeji nedoporucuju… ono napr. svliknout gumu v rychlosti nebude to prave orechove… Ikdyz tady toho rafku bych se osobne taky nebal, ale radeji jsem opatrnej…

                                    Svym kamaradum radeji treba ani nedoporucuju klas. kevlar plast na UST rafky… ikdyz jsem tuhle kombinaci jezdil cca 2 roky… Takze radeji TLR gumy…

                                    0 0
                                    • MlokCZ  

                                      Riziko svléknutí gumy v extrémních situacích tam bude a to úplně vždy, jen záleží na konkrétní variantě jak je velké.

                                      Pláště bez TLR patek na UST ráfku mi taky přijdou jako ne moc dobré řešení a také ho nedoporučuju. Oproti tomu je na ten uvedený ráfek dát UST plášť úplně v pohodě.

                                      0 0
                                      • scret  

                                        a ted aby si rexa vybral:))

                                        OK, priklanim se k tvemu nazoru, precijenom v tom mas trochu vetsi zkusenosti nez ja.

                                        Jinak mam ted na LV CMaxy SX a TLR SS schwalbe a rekl bych, ze se jen „nevozim“ a kupodivu mam pocit bezpeci stejny jak u UST gum..

                                        0 0
                                        • rexa  

                                          :P uf nó Ále půjdu to do nějakýho toho SnakeSkinu. Teď jen jak to utěsnit :( Mám odma 16 mm pásku NoFlats. Což teda bude podle tebe asi dělat problém. Zkusím teda možná použít 25 mm NoTubes pásku a nějak to tam nacpat.

                                          0 0
                                          • scret  

                                            rozhodne 25mm NT, 16mm by byla malo… mliko NT, plaste SS a myslim, ze to bude v klidu..

                                            0 0
                                            • rexa  

                                              Prima! Díkec! ;)

                                              0 0
                                            • rexa  

                                              Jo ještě prosímtě, který ventilky se ti s tím WTB ráfkem a NT páskou osvědčily? Můžou být třeba Café Latex? Nebo jsi používal něco jinýho?

                                              0 0
                                              • scret  

                                                Jak jsem psal vys, mel jsem tam jen kratce nahozeny ventilky z Rubeny… a cca rok ghetto tbls (viz.strejda gúgl)

                                                0 0
                          • MlokCZ  

                            Vypadá podobně jako profil UST ráfku, to by s UST plášti asi šlo.

                            0 0
                            • rexa  

                              Dík

                              0 0
                            • Vilém  

                              Tento ma dobrej profil, bohuzel v 26" verzi jsem jej zatim u nas nepotkal, takze leda to CRC apod.

                              0 0
                              • rexa  

                                Jojo, to je ta jejich nová TCS varianta dělaná pro použití s WTB TCS páskou.

                                0 0
                                • scret  

                                  jj, tam uz je krasnej zlabek, takze i paska pujde nalepit mnohem snadnejs…

                                  0 0
                • rexa  

                  Jaká terénní kombinace by tedy dle tebe byla rychlejší? NN/RaR? RaR se ale ve 2.4 asi nedělá, že? :/

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    RaR se dělal ve 2,4", ale už nedělá. Pokud chceš aby to bylo rychlejší, tak bych dal NN/RaR 2,25. Pokud chceš aby to lépe drželo, tak případně nějaké 2,4" nebo 2,35" (ať už NN, FA, HD,…).

                    Nebo případně jinou značku. U Contíků třeba X-king protection, ten je ve 2,4" verzi k mání a pojede také ještě velmi dobře. Protection verzi jak kvůli odolnosti, tak kvůli slušnému zatěsňování tmelem. Ona už i protection verze se zatěsňuje hůře než snake skin u Schwalbe.

                    0 0
          • nox159  

            nejede ani nedrzi…

            zbytek viz mlokCZ :)

            0 0
    • Sayuz  

      Zkusim to tady:

      JAKOU BYSTE VOLILI TUBELESS SADU?

      (jaké se všechny dělají a co mají za výhody nevýhody…-je mi jasný, že je to tu někde v historii, ale nevím zda informace staré 2 roky jsou stále platné. Eventuelně prosím odkaz kde se to řešilo)

      Mám ráfky Alex TD24 a pláště Racing Ralph a Nobby Nic.

      Díky!

      0 0
      • Forester  

        za sebe doporučuji Rubenu, za tu cenu Tubeless Kit není co řešit. když to nepůjde, tak to vyhodíš, případně pošleš dál. Dle doporučení místnch znalců jsem dokoupil No Tubes a tmel od Rubeny nepoužil

        0 0
      • scret  

        za sebe bych se na Rubenu uz vy..al:)

        Takze zluta paska NT atd.

        0 0
        • Sayuz  

          Chápu to, že je teda úplně jedno co použiju? :)

          Dám tam žlutou pásku, jakýkoliv ventylky, nákej vhodnej plášť, a zvolim jestli do toho naleju kafe, notubes nebo něco jinýho na utěsnění?

          0 0
          • scret  

            stejne z rubeny pouzijes ventilky, jejich paska je na … Tmel to samy…

            Taky jsem si ji koupil a nasledne hodil do skrine:)

            Mliko bych pouzil bud NT anebo FRM… Cafelatex ne…

            0 0
            • nox159  

              pokud se neboji tak at koupi jakekoliv ventilky namota tam takovou tu pevnejsi stribrnou pasku za 20,– od vjetnamcu nalije no tube mliko a je to

              0 0
              • jIrI___  

                Hlavně tam nemotat Duck Tape od Pattexu. Po nějaké době se od sebe odlepí vodotěsná vrstva a lepící vrstva s vlákny.

                0 0
          • Sayuz  

            Jen pro jistotu, když koupim tohle všechno:

            http://www.kupkolo.cz/…-kusy_z5823/?…

            http://www.kupkolo.cz/…afku_z90307/?…

            http://www.kupkolo.cz/…473ml_z3613/?…

            Tak je to vyřešeno?

            Bude to fungovat i s těma caffe ventilkama? Nebo mezi nima může bejt nákej rozdíl, když jsou o půlku levnější než Notubes :)

            0 0
            • nox159  

              jakou mas diru v rafku na AV nebo galuskovy?

              0 0
              • Sayuz  

                Právě, že galuskový nemám, ale co s tím teda? Já jiný než galuskový zatím nenašel. Dělaj se?

                0 0
                • Kubiczech  

                  Café ventilky by měly být nově použitelné i na ráfek s AV dírou. Respektive na mém balení je ta možnost znázorněná a je k tomu daná nějaká další gumová fičura. Když jsem kupoval před cca půl rokem, tak to tam nebylo, takže záleží jak má KupKolo velký sklad. (:

                  0 0
                  • Sayuz  

                    Díky moc! Už to mám, jen kde se to prodává?? :(

                    http://www.effettomariposa.eu/…ariposa2.png

                    0 0
                  • nox159  

                    hnoj ma i s tema gumovyma bazmekama :) bral jsem od nej nekolik kousku…

                    0 0
                    • Sayuz  

                      Napsal jsem mu na to info, tak snad odpoví :) na bikez.cz jsem je totiž nemohl najít…

                      0 0
                      • Sayuz  

                        Jen pro doplnění, bikez.cz úplně v pohodě, ve středu jsem napsal, dneska v 9 v kanclu už PPLko :)

                        Nevíte, kde seženu něco čim můžu naplnit ten plášť tmelem? Nekupoval jsem celou sadu totiž…

                        0 0
                        • scret  

                          jak to myslis?

                          0 0
                          • Sayuz  

                            No dávaj k tomu takovou tu stříkačku… ale už jsem koupil v lékarně 10ml, tak to s ní půjde snad taky, jen budu muset pořád doplňovat…

                            0 0
                            • scret  

                              no bud dolijes s nenasazenym plastem anebo pres injekcni strikacku…

                              0 0
                              • Sayuz  

                                Takže to mám jen vylejt do toho pláště a pak nafoukat jo? :) Je to náky podezřele jednoduchý :)

                                0 0
                                • bosmilan  

                                  Ale jestli chceš,tak si to můžeš nějak stížit a udělat trochu náročnější :-)

                                  0 0
                                  • Sayuz  

                                    V poho, na to jak se to pořád řeší, tak mi to prostě přijde podezřele jednoduchý… no uvidím co výsledek, prostě to tam naleju asi bokem a bude vyřešeno. Nafouknu to jakoukoliv pumpičkou ne? Nemusí to bejt nákej speš kompresor?

                                    0 0
                                    • scret  

                                      nektere kombinace jdou dilenskou pumpou, nektere blbe i kompresorem u benzinky…

                                      0 0
                        • gargamel  

                          Buď přes ventil inj. stříkačkou, nebo stáhni na jedný straně patku (na části ráfku) a dolej.

                          Nebo taky používám tu hubici z notubes lahve jako trychtýřek a nasadim na ventilek a dolívám.

                          0 0
            • scret  

              melo by…

              Ale otazka jak budou ty rafky vhodne na TLR…

              Podle rafku i vhodnou siri pasky…

              0 0
              • Sayuz  

                Ráfky jsou nákej shit co tam byly: Alex TD24… tak jsem na to zvědavej.

                0 0
                • scret  

                  aha, takze mas autoventilek? hmm, tak pak jedine asi ghetto tubeless – viz. strycek google…

                  0 0
                  • nox159  

                    proc tak slozite jsou ventily s redukci a funguje to co jsem zkousel zatim bez problemu… daval jsem to na nejake extreme jumba nebo proste neco takoveho a vozi to tady 2 AM/EN jezdci a zatim si nikdo nestezuje… a vsechno drzi :)

                    0 0
                  • Sayuz  

                    Takže jako pokud nemám galuskovej, tak jsem teda zkončil jo? :)

                    To všichni vozíte galuskový ventilky??

                    0 0
                  • -Alan-  

                    dělá se i plastový spacer, který se dá do otvoru pro auto a zmenší ho. A já ho tam neměl a taky to těsnilo. Ale neměl jsem tam jen ventilek, ale gumu alá rubena po celém obvodu. Je to jen potřeba dobře dotáhnout a mít tam nějaký těsnění, v mém případě tu gumovou pásku.

                    0 0
                  • Sayuz  

                    A to myslíš tohle jo?

                    http://www.ridemonkey.com/…icks-240026/

                    0 0
                    • scret  

                      jj, ale jak psali kolegove nade mnou, lze to resit plast. vlozkama do rafku… Jak psal i nekdo vys, bude to zrejme neco noveho, driv to tusim enslo a pokud ano, tak to blbe tesnilo…

                      Kazdopadne ja se na nejaky bastleni vykaslal a pro pritelkyni objednal ZTR rafky (resp. cely novy kola)… Na svejch kolech vyzaduju a mam UST rafky…

                      0 0
                      • Sayuz  

                        Já jsem o UST uvažoval, ale zatím se mi za to ty peníze dávat nechtěj (mám vyhlídnutý Mavic EX 823 Disc, náky zkušenosti?).

                        Každopádně jsem na bikez.cz objednal café latex autoventilky, žlutou notubes a litrovku tmelu. Odpověď rychlá, tak doufám, že výsledek bude stát za to :)

                        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • magicdan  

      Tak jsem si nakonec pořídil oba pláště Spešl Fast trak control 2,00… po nasazení těsnili docela i dobře bez mlíka :) pak jsem tam nalil WTB mlíko od Notubes, a nafoukl pumpou SKS kterou jsem si nato pořídil… Je to v celku a vypadá že to drží :) Dneska ozkoušim :))

      0 0
      • Necris  

        Poděl se o dojmy ;)

        0 0
        • magicdan  

          Včera jsem natom měl vyjíždku i s kamenitým sjezdem. :)) řekl bych že jsou i malinko rychlejší než moje původní Pythony. Mají pěknej záběr, a na pevném povrchu drží jak fík. Sjezd jsem sjel taky bez problému, a nikde nic neutíká :) Zatím z nich mám skvělý pocit. Zítra testuji na závodě, tak uvidíme :))

          0 0
          • magicdan  

            Závod v sobotu odjet… pláště mi vyhovují, je to paráda :) možná první pocity ale na jehličí a pěšíách v lese ve sjezdu mě krásně podržely. Paráda ;)

            0 0
    • Necris  

      Cca 1000,– (né Kč, ale Km), z toho zweimal závodní ničení. Zatím bez defektu, leč né bez efektu. A minimální známka opotřebení.

      V bahně jsou fakt naprd, jak jsem si na kolopro na Zadově vyzkoušel, ale za sucha i za mokra super plášť. Vpředu široký ron a vzadu oproti němu úzký 2.0 Fast Trak → zezačátku jsem si sám myslel, že jsem se musel zbláznit. Jenže zatím se mi nikdy nejelo rychleji a jistěji. I vpředu bych zkusil něco rychlejšího než Rona, která má jediný problém s náklonem na asfaltu (narozdíl od RaR, ten má problém s náklonem všude).

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.