Bezdušový systém - únik vzduchu kolem ráfků

139 nepřečtených
  • Kaika

    Rozhodla jsem se pro bezdušový systém. Koupila jsem ráfky RODI Downhill Disc a pláště Hutchinson Python Tubeless Ready. K tomu jsem pořídila sadu na bezduše od Rubeny, bohužel nechtěně s rozměrem do 20C. Dle návodu jsem ráfky odmastila, nalepila oboustrannou lepící pásku 3M, umístila gumovou ráfkovou pásku, nadlidským výkonem nasadila pláště, nafoukala dílenskou pumpou a … unikal vzduch, hlavně přes boky ráfků. Řešení tedy nebylo optimální. Navíc jsem zjistila, že ve sváru ráfku zeje miniaturní mezera napříč celému sváru, což dle vyjádření servisu, kde jsem ráfky koupila, je u těchto ráfků zcela normální. No… Bez komentáře.. Sundala jsem všechno, co jsem zatím nainstalovala, zkusila místo oboustranné pásky použít dvojitou vrstvu elektrikářské pásky 25 mm + ráfková guma ze setu od Rubeny, který jsem tam měla předtím. Stejně to fučí. A to ze stran ráfku, což by nemělo, protože se na pohled zdá, že plášť do ráfku zaskočil v pořádku. Nalila jsem tedy mlíko do pláště, všelijak točila a doufala, že to mlíko nějakým způsobem zatěsní ten ty malé mezery mezi pláštěm a ráfkem, ale tak se nestalo. Máte nějaké zkušenosti, radu? Díky

    0 0
    • blisterexist  

      http://www.ferdus.cz/…nici-roztoky

      moje řešení, plášť nasadíš na ráfek, natlačíš patky do středového žlábku, natřeš tímto vnitřek ráfku, a obyčejnou pumpou nafoukneš jakýkoliv plášť:-)

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • kubad  

      pokud rafek není svařený tak na použití bez duší není vhodný

      boky pláště by měl utěsnil tmel

      0 0
    • Kynio  

      myslím, že ten ráfek není pro bezduše úplně vhodnej :(

      0 0
      • Kaika  

        Chtěla jsem ušetřit a dobře mi tak.. Kdybych věděla, jaké s těmi ráfky budou potíže, připlatila bych si :(

        0 0
    • scret  

      RODI Downhill Disc a Python?

      No myslim, ze sis nevybrala moc dobrou kombinaci…

      0 0
      • Flegmatik  

        No je to hodně zvláštní kombinace, 28 mm široký ráfek (vnitřní) a k tomu Pythony (asi 2.0"), která se asi nepodaří úspěšně nahodit.

        0 0
        • Kaika  

          Nahodit to šlo. Sice to byla práce, ale podařilo se.

          0 0
          • Flegmatik  

            Jo, já to blbě vyjádřil, nahodila si to, akundrát to netěsní – asi moc široký ráfek. Já co mám s Pythony (MRC High) zkušenost, tak ty patky nedržely pořádně ani s duší, posouvaly se. Ale je možný, že u těch nejnovějších, to bude lepší, i když podle fotek ta jejich patka pořád dost podobná těm jako na verzi MRC High.

            0 0
            • scret  

              ale plaste to nejsou spatny… s dusi…

              0 0
              • jecnak  

                Proc jen s dusi? UST a TLR vozim spokojene treti sezonu.

                0 0
                • scret  

                  ta vaha, ta vaha:(

                  Udajne ty TLR maj kolem 500–540g, ale moc se mi tomu nechce verit, vzhledem k tomu, ze kevlarove tusim MRC mely kolem 600g:(

                  0 0
                  • jecnak  

                    No to mas pravdu, ale taky kdybych nejezdil jak prase, tak nemam za ty tri sezony jediny defekt. 1× doskok do ostrych sutru a plast rozrezany (do cile jsem dojel). 1× doskok s pribrzdovani na ostrou hranu sutru – dira na podlepeni, ale plast uz byl sjety, takze letel (dojel jsem temer do cile a dal by to rozhodne neslo). Co tak posloucham lidi co jezdi Schwalbe, tak bych porad menil, podlepoval, stval se na zavodech s problemy.

                    0 0
                    • McBlacky  

                      kdybych nejezdil jako prase je magická formulka :)

                      to bych totiž taky rád na závodech uměl…

                      0 0
                      • Reggie  

                        spíše kdo na to má výkonost aby si to mohl dovolit :-) (opravdu bez urážky na vás oba)

                        Proto se taky materiál prodává s kouzelnou formulkou: jeté 1 sezónu nezávodně

                        0 0
                        • McBlacky  

                          s tím materiálem je to zvláštní. Ono sezonu jeté věci mají max 2 tisíce najeto a to není moc. Vzhledem k tomu, že to má pořád servis, protože si nemůžeš na závodě dovolit mít kolo v bordelu. Navíc každý má několik kol, zatížení se rozloží. Podle mě hobby jeté kolo tři sezony jako jediné kolo je v daleko horším stavu než rok závoděné kolo 70kg jezdcem.

                          můj pohled teda…

                          0 0
                    • scret  

                      mas prosimte zvazene ty ruzne verze? ty TLR maji UST patku a jen tenci behoun a boky? Diky…

                      0 0
    • Hynas  

      Možná to je jen rukama…kdybys potřebovala ruční asistenci, dej vědět.

      Předáš kolo, předáš plášť a doma se na to mrknu. :o)

      0 0
      • Kynio  

        Já si myslím, že to je prostě i dost riskantní na tom jezdit. 28mm vnitřek ráfku spolu s 2.0 pláštěm? to je nesmysl :( ráfek je opravdu pro 2,4" a vejš..

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Kaika  

        jojo.. a pak už neuvidím ani kolo, ani pláště, co? :D

        0 0
        • jachymk  

          Nejsem si úplně jistý zda-li byl záměr opravit to kolo. (modří už vědí :D )

          0 0
        • Hynas  

          Nic z toho, rozměry tvého kola jsou mi ukradené, já nabídl jen technickou pomoc. Zálohu ti dávat nemíním. :o)

          0 0
        • Bysto  

          chlapáci ti tajne naznačujú, že im to máš ísť ukázať, oni ti pomôžu

          0 0
    • jachymk  

      Trochu hloupý dotaz, ale pokoušela jsi se to nafouknout až na horní hranici doporučeného tlaku?? Taky je zde ikdyž po tom co jsi se do toho sama pustila možnost, že patky neskočily do ráfku :)

      0 0
      • Kaika  

        jojo, zkoušela. Mám na to dílenskou pumpu. Samozřejmě patky nezaskočily hned, ale po natlakování zaskočily. Chvíli to dokonce i drželo. Ale pod vodou jsem zjistila, že vzduch uniká přes ty patky. A po nějakém čase se pláště vyfoukly úplně. Zkoušela jsem to i několikrát dokola, ale výsledek pokaždé stejný. Nakonec jsem jako poslední variantu vyzkoušela nalít tam přes ventilek mlíko. Všelijak točila a dopadlo to tak, že mlíko se začalo drát ven těmi místy, které jsem doufala, že zatěsní.

        0 0
        • Abuse  

          Podobnou zkušenost jsem měl s mlíkem CaffeLattex nebo jak se to jmenuje. Jakmile jsem použil NoTubes, během chvilky se zatěsnilo co mělo.

          0 0
    • nox159  

      muzu se zeptat ( nesouvisi to uplne primo s tim tvym problemem )

      ale kdo ti doporucil at davas na DH rafky XC gumy nebo co s tim vlastne chces jezdit?

      0 0
      • Kaika  

        Na předchozím kole jsem měla úzké ráfky a nebylo to při sjezdech optimální, tak jsem se rozhodla pro širší. Můj nový rám s vidlou je kontruovaný na pevné osy, tak jsem nepřeplétala kola, ale rovnou v servise řekla, aby mi sehnali širší ráfky a zapletli je. V servise mi řekli, že tyhle by měly něco vydržet (dle některých ohlasů v různých fórech, to zas až tak nevypadá, ale snad to nebude můj případ). Pláště měli na kupkole s 50 % slevou a já předpokládala, že i když jsou o něco užší, než by měly být, tak se na širokých ráfcích trochu roztáhnou. Jezdit chci hlavně Beskydy.

        0 0
        • nox159  

          beskydy na pythonech ? co mas vlastne za kolo?

          ale tak nekup to kdyz to bylo za pulku ze ? :D

          0 0
          • Kaika  

            Rám CUBE Stereo Team, vidlice SR Epicon z tuning.testu a ostatní komponenty z bývalého kola (taky CUBE).

            0 0
            • nox159  

              tim padem vubec nechapu volbu plastu :D

              0 0
              • Kaika  

                V čem myslíš, že je mé řešení tak špatné? Do Beskyd to mám 40 km a stejně poslední dobou dávají skoro všude asfalt. A co se týče sjezdů – pokud to nepůjde, na příští sezónu pláště vyměním. Co bys mi tedy doporučil?

                0 0
                • nox159  

                  pokud si davas v pohode 40 + 40km na presunech a zbytek po kopcich tak jsem radeji ticho protoze si na tom jiste lip nez ja…

                  proste takove plaste na ty rafky je nesmysl… to ti tady rekne snad kazdy…

                  ja tedka vozim NN 2,25 a to jeste moc v terenu nejezdim… tedka chcu nahodit HDcka 2,35" a doufam ze uz to bude tady na to jezdeni prijatelne…

                  ale samozrejme jezdi si na cem chces a co ti vyhovuje jen jsem psal svuj nazor nic vic… :)

                  edit: jinak mluvis o asfaltu ze je ho plno a nahazujes rafky na sjezd… to mi hlava nebere..

                  0 0
            • scret  

              osobne si myslim, ze jsi mela koupit na takove kolo ZTR Arch EX anebo Flow, pokud chces neco odolnyho… PLaste Schwalbe TLR a mela bys po starostech…

              DH rafky na takovy kolo jsou blbost a ikdyz jsou Pythony 2,0 docela balony (oproti dnesnim podvyzivenym gumam) tak v kombinaci s bezdusema je to snad to nejhorsi… bohuzel…

              0 0
              • Kaika  

                To by sice byla skvělá volba, ale já byla navíc limitovaná penězi :( Takže dát 1.900,–Kč anebo 530,–Kč za jeden ráfek je fakt rozdíl. Zase na druhou stranu je pravda, že dnes už vím, že jsem si měla připlatit. Ovšem ráfky už jsou koupené, kola zapletená, takže teď už se musím poprat s tím, jak to udělat, aby to fungovalo s tím, co mám.

                0 0
                • PatrikL  

                  360kč – fakt fajn ráfik, x-krát vhodnejší na ten bicykel http://www.koloobchod.cz/…32der-cerny/ :)

                  0 0
                  • Kaika  

                    Já chtěla široké ráfky, aby vydržely co nejvíce.. Tyhle mají jenom 21mm.

                    0 0
                    • PatrikL  

                      na stereo + epicon + 2.0" plášť by to bola snáď ideálna šírka :) A nie je problém nájsť aj o trochu širšie za priaznivú cenu: http://www.cykloadam.cz/…ve-disc_3804

                      Jednoducho teraz tam máš veeeeeľmi predimenzovaný ráfik, zbytočné ťažítko. K limitom „obyčajného“ AM ráfiku by si sa aj tak nepriblížila.

                      0 0
                    • Bysto  

                      aj MlokCZ má na stereu 21mm šíroké ráfky, ja ich mám na endure tiež, (a predpokladám, že jazdíme trošku tvrdšie ako ty a menej po asfalte), tak nevidím problém

                      0 0
                    • obda  

                      21 je pro tebe IMHO ideální, nic širšího nepotřebuješ.

                      0 0
                      • Mr.Duck  

                        Supr si po 4 letech cist, ze na enduro vic nez 21mm neni treba :)

                        0 0
                        • obda  

                          Dobrá archeologie :D Já sem ale neměl pocit, že Kaika chce jezdit enduro ;)

                          … Do Beskyd to mám 40 km a stejně poslední dobou dávají skoro všude asfalt ..

                          0 0
                          • Mr.Duck  

                            Ja to nevytahl, todole Jirina! :) Ale kdyz na to kouksm, nevim jak jsem na to prisel, byl jsem na morfinu po operaci! Ale tak nejak se pise o Stereu a Beskydech, nejake to AM bych z toho pochopil, jen ten asfalt me tam smrdi :)

                            0 0
                • jecnak  

                  Sezen si pasku, ktera pokryje cely vnitrek rafku od patky k patce, nalep ji vic vrstev a pak to zkus rovnou s mlikem znovu. To, ze ma rafek kolikovany spoj nicemu nevadi. Treba silnicni Notubes ZTR340 ma taky kolikovany rafek a tlak (nekolikanasobne vyssi jak na MTB) drzi zcela bez problemu.

                  0 0
                  • nox159  

                    pokud by to tam porad unikalo staci ten spoj napatlat nejakym pruznejsim epoxidem nebo necim podobnym…

                    0 0
                    • jecnak  

                      Ta siroka paska to spolehlive vyresi.

                      0 0
                      • Kaika  

                        Dneska se to pokusím znovu přelepit + namazat patky butylovým roztokem, co mi poradil Blisterexist a uvidím, zda se to vyřeší. Díky moc za rady všem!

                        0 0
                          • Vilém  

                            Toto jsem kdysi v drevnich dobach, kdyz zadne Notubes neexistovalo, jednu sezonu vozil s tufo tmelem a fungovalo to. Kdyz ale nad tim ted premyslim, tak mi neprijde moc bezpecne aby mezi patkou rafku a patkou plaste byla priskripnuta ta tesnici rozriznuta duse.

                            0 0
                            • bathed  

                              tak pravda – ne s každým pláštěm… To je fakt. Patka musí být dostatečně vysoká a silná. Nicméně – normálně to perfektně funguje!

                              0 0
                            •  
                              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                              0 0
                  • Jenda  

                    v podstate to pomalu ale jiste konverguje ke gheto reseni – tedy 24" duse ktera bude i pod patkama a bude cumet ven z rafku. Tak uz to nema sanci nejak zasadnejs utikat :-)

                    0 0
                    • Flegmatik  

                      Jo, to by mohlo pomoci. Když se 25 mm (?) páska z Rubena sady vloží do 28 mm širokého ráfku, tak to fakt fungovat nebude.

                      0 0
                    • kubad  

                      to s těma ráfkama je asi jediné možné řešení

                      0 0
                • scret  

                  Tak budto se m..dat s paskou, jak psal jecnak a doufat, ze se to povede… Nebo udelat ghetto tbls verzi (viz. youtube) anebo jezdit s dusema…

                  Bohuzel tvoje volba rafku byla spatna, to ti nekdo poradil? Psalas, zes chtela vydrz… Kolik vazis? Myslim, ze by ti bohate stacil i nejaky 21 rafek…

                  0 0
                  •  
                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                    0 0
                • Bysto  

                  mno ono stačilo kúpiť aj od remexu Magicy, alebo Hurry ( to už by mal byť AM ráf). A k tomu si mohla zobrať nejaké dobré osvedčené plášte, dozadu RaceKing/Rocket­Ron/RacingRal­f, a dopredu X-king/mountingKin­g/NobbyNic/Roc­ketRon. Keby si sa poradila a napísala štýl jazdenie a kde jazdíš, miestne osadenstvo by ti poradilo

                  0 0
    • HKou  

      Mám dotaz na ty Pythony. Mají ty TLR těsnější patky? Ty obyč Airlighty byly volné, sice zaskočily (po usilovném snažení s dílenskou pumpou), ale při rozumném tlaku zase vyskočily ven (s efektem vymalování chodby NoTubes tmelem).

      Ano-li, zase bych se k nim vrátil (z RaRa).

      0 0
      • Kaika  

        Mají velmi těsné patky. Málem jsme to neobuli. Byl to pomalu nadlidský výkon.

        0 0
      • jecnak  

        Ano maji. Normalne se nove daji nafouknout dilenskou pumpou.

        0 0
      • Jenda  

        neblazni, nasad konecne poradnou gumu (HD:-) porid teleskop a uzivej si Lugana dokud jeste muzes :-)

        0 0
        • HKou  

          Ten teleskop me hloda a to velmi :)

          0 0
          • Bysto  

            teleskop je určite najlepšia vec na biku, s ním si vychutnáš naozaj každý zjazd a ešte je to aj bezpečnejšie

            0 0
    • McBlacky  

      některé kombinace plášť / ráfek prostě netěsní. Dá se to různě bastlit, ale ideální to nebude.

      0 0
      • micinka  

        ..a některé kobinace nejdou spolu vůbec. Bontrager Race Lite a Python tubeless ready RED nejde vubec nasadit :(

        0 0
        • McBlacky  

          Alpine a Crest od ZTR + UST schwalbe zase jen třema kovovýma montpákama. To je na to to dojezdit a pak rozřezat :)

          0 0
    • Jiřina97  

      Z dovolenim to ozivim. Na Spectralu jsem hned od Novoty presel na bezduse, pneu Conti Mountain King Ii 2.4. Rafek 30mm. A bohuzel mi to porad kolem rafku uchazi. Predni kolo vic nez hadni, dokonce tlaci ven mliko. Mate prosim nejake rady? Sundat to, vycistit a zkusit znovu? Nebo?

      0 0
      • JakeF  

        Obuj Maxxis.

        0 0
      • Mr.Duck  

        Kolik mlika? Na rafcich s ne uplne idealnim profilem jsem vzdy pri agresivnejsim jezdenim mel boky spinave od tmelu co utikal za jizdy kolem patek, ale neneslo to s sebou zadne vyznamne ztraty tlaku, a ani jsm ten tmel nemuselnejak resit, casteji dolevat nebo tak.

        0 0
      • MlokCZ  

        Použil jsi dost širokou pásku?

        Dle specifikace Canyonu jsou tam protection verze. U nich jsem nikdy (větší množství kusů) neměl problém se zatěsněním patek na vhodném ráfku. Ty DT ráfky co tam máš jsem nejezdil, ale ty snad také problém nebudou.

        A ještě je otázka, zda to vůbec uchází kolem patek. Trochu vytlačeného mlíka se stát může, ale to ještě není dostatečný důkaz, kde to uchází. Třeba je špatně nalepená páska a uchází to kolem niplů.

        Ověřoval jsi ve vodě kde to uchází?

        0 0
        • Jiřina97  

          Vše je přímo od Canyonu, ja s raflem nic nedelal. Ale je oravda, ze jsem pod vodou nezkousel, kudy vsude to unika ;(

          0 0
    • lazza  

      Rok jsem jezdil v pohodě na bezduších a po přehození na nový plášt to začalo výrazně utíkat kolem jednoho z niplů. Strhal sem původní pásku a vlepil novou a utíká to ve stejném místě opět. Nemůžu za boha přijít na příčinu: ještě můžu vyměnit nipl/drát, ale nevím, zda to vůbec něčemu pomůže. Event. tam pod nipl nase*u sanitární silikon, protože už sem to nahazoval asi 5× a přestává mě to pomalu bavit.

      Jestli někdo v minulosti už řešil, díky za radu.

      0 0
      • Slavoš  

        Nemusí to být ten nipl. Do vnitřku ráfku se tlak dostane ve většině případů kolem ventilku ( pak jen shrnutá páska ). No a z ráfku to pak fučí podél některého niplu ven.

        0 0
        • lazza  

          Prohodím ještě ventilek za jinej, to je to nejsnazší. Ale udivuje mě, že to fičí ven pořád tím stejným niplem.

          0 0
          • alinceb  

            Rubena dává k ventilkům ještě takové gumové kroužky. Zkus si vystřihnout náhradu třeba ze staré duše…

            0 0
            • lazza  

              Právě že sem vyndal DT s těsněním pod matkou a nahradil Rubenou vč. kroužku. Budu s tím muset nějak experimentovat – ale aspoň vím, že to nejspíš bude ventilkem a nemusím sahat do drátů.

              0 0
              • lazza  

                Jak sem byl vzteklej, tak sem ventil zalil sanit.silikonem. Ucházení se znatelně zmírnilo, ale pořád to lehce fičí. Tak uvidíme zítra – zkusím ještě nahradit Rubenu ventil za původní DT.

                0 0
                • rdx  

                  ja po xx pokusech kdy to ficelo jak svin koupil sirsi tesnici pasku a simsalabim hned na prvni pokus to drzelo. lepeni je trosku opruz, protoze tou sirkou je i mirne do stran (25 do 22 rafku)

                  0 0
                  • krabica  

                    Však páska by měla být lehce širší než vnitřni rozteč ráfku.

                    0 0
                  • lazza  

                    Původně sem měl CaffeLatex, která začala ucházet. Teď sem to na pankáče oblepil vodě-odolnou Pattex páskou a v záloze mám ještě stříbrnou armovanou pásku na lodě. Tak uvidíme, zda je nutné brát předražené origo lepenky anebo postačí ty stavební.

                    0 0
                    • krabica  

                      Když nechceš origo, tak vem Tesu tesapack 4289, to je ekvivalent ověřené NoTubes pásky a nediv se, že s těmi hokusy pokusy ti to blbne. ;-)

                      0 0
    • Lachtis  

      Ahoj, využiji vlákno a prosím o radu.

      Mám ráfky DT Swiss XR 1501 Spline ONE 22,5 a použil jsem sériové pneu Continental Xking/Race king Performance a s pomocí tmelu No Tubes a ventilku Cafe Latex si udělal bezduše. Kromě nahození (u Race kinga), kde byla potřeba kompresoru, proběhlo vše OK.

      Bezduše mám už cca 2 měsíce, ale poslední cca měsíc řeším problém s předním Xkingem, kterému velmi rychle uchází tlak. Příklad, nahustím na 1,5 atm a za dvě hoďky mám 1 atm. Je úplně jedno, zda jedu, či kolo nechám stát, prostě to někudy uchází.

      Vizuální kontrolou jsem nic nenašel, pro jistotu jsem se podíval dovnitř s tím, že doliju tmel. Tmelu tam bylo dost a patky krásně seděly, měl jsem co dělat je povolit, ale i tak jsem ještě nějaký tmel doplnil. Nicméně výsledek opět nula. Uchází a uchází hodně.

      I jsem zkoušel dát celé kolo (až po niply a ventilek) pod vodu, vždy alespoň pět vteřin nechat pod vodou a postupně projít celé kolo. Samozřejmě, že ani bublinka neutíkala. Rovněž na plášti není ani zmínka po tmelu, který by případně zalepil defekt a vnitřek jsem prošel a taktéž nic nenašel.

      Nechápu tedy, kudy to může utíkat a když to utíká tolik (0,5 atm za 2 hoďky), tak by to přece mělo být vidět pod vodou, ne?!

      Chápu, že takto na dálku se těžko radí, ale nenapadá vás ještě něco, jak to vyzkoušet a najít případné místo úniku?

      0 0
      •  

        duši a máš pokoj:-)

        0 0
        • Lachtis  

          :-D duši nikdy, když pominu tento problém, tak od nahození bezduší (i u druhého kola) jsem neměl žádný defekt. Dřív to bylo pořád, trny, ostré konce větviček atd…

          0 0
      • vysmátej bajker  

        nastříkej to jarovou vodou z venku a uvidíš kudy to utíká.

        0 0
        • Lachtis  

          OK vyzkouším! Nicméně, pod vodou, celé včetně niplů, jsem to měl a ani bublinka.

          Tak nevím, zda tomu pomůže jarová voda, ale OK zkusím :-)

          0 0
          • Ricci  

            pod vodou je to vidiet, ale su to velmi male a pomale bublinky, chce to dobre svietit a mat dobre oci :-)

            0 0
      • MlokCZ  

        Je divné, že jsi to nenašel pod vodou. Pod vodou jsem vždy našel i výrazně pomalejší úniky. U Contíků protection to byly vždy patky (stačilo, že už docházel tmel a i když to předtím těsnilo, tak přestalo) i když byly pěkně zaskočené v patkách ráfku (UST ráfky s hrankou proti vyskočení do středového žlábku). Performance ani nejsou oficiálně TLR, tak ty nevím jak na tom jsou s těsněním.

        A zkus to pro test úniku ve vodě fouknout na trošku větší tlak.

        0 0
        • kubad  

          podle mě je v té Performance verzi problém – pouští a tměl to asi neutěsní.

          0 0
          • MlokCZ  

            Je možné, že pouštějící boky se pod vodou moc projevit nemusí. Pláště s mizernými boky nejezdím, takže tohle jsem pod vodou nikdy hledat nemusel.

            0 0
          • Ricci  

            potvrdzujem, ale casom to zatesni pomerne slusne

            0 0
            • kubad  

              tohle může být i o tmelu, a hlavně je potřeba kolo protočit tak aby se tmel na boky dostal

              0 0
              • Lachtis  

                To jsem samozřejmě dělal.

                0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
              • MlokCZ  

                Pokud jsou boky opravdu papír tak ani to nemusí stačit. Jednou jsem zkusil u Schwalbe vzít šlupka verzi bez snake skin boků.

                Dal jsem 120ml tmelu, nejdříve po 15 minutách točení kolem na každém boku (položené kolo na zemi na boku a udržování točení kola). Pak jsem to ještě projel 50km. A jednomu z dvou kousků to stejně nestačilo a pak byl za 2 dny zase prázdný. Od té doby jsem vyléčen z toho používat pláště se špatně těsnícím bokem.

                0 0
                • Lachtis  

                  Hm, možná budu mít stejný problém… TLR jsem měl v plánu, po sjetí těchto pořídit, ale zatím, kromě tohoto problému, jsem s nimi byl spokojený :-(

                  0 0
                • Lachtis  

                  Navíc mám v plánu letos dlouhou Sudety a jet to s tímto pláštěm je asi dost velké riziko…

                  Nicméně, na druhém kole mám taky Contíky performance (bezduše) a to ještě z kupkolo za 350 nebo 390 a fungují naprosto perfektně. Odjel jsem s nimi i několik závodů a vůbec žádný problém, krásně drží, říznuté nejsou. To třeba takové Schwalbe (ne TLR) byly mnohem větší papíry, ty jsem po bocích řezal často.

                  0 0
      • kubad  

        natlakuj na max a znovu do vody unik musíš vidět

        0 0
    • Lachtis  

      díky moc za reakce a přesně jak píšete, pod vodou to musí být vidět a fakt nebylo, dal jsem to do sudu, kde je stojatá voda a vždy chvíli nechal a opravdu nic neucházelo. Nabušil jsem to tehdá na 2 atm, no zkusím tam naprat 3 atm a uvidím.

      Ano, performance nejsou TLR, ale vozím takto i u druhého kola a naprosto bez problémů. Defekt (trn, díra apod.) tam není, takže to taky tipuji na ten bok nebo podél ráfků, ale když jsem plášť zouval, tak jsem měl fakt, co dělat, abych jej od ráfků uvolnil, tmel to krásně utěsnil…

      No nic, zkusím to teda nahustit na max. tlak a znovu to dám pod vodu a když to nezabere, asi mi nezbyde nic jiného, než koupit TLR verzi…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.