Zdravim,chtel sem se zeptat jestli mate nekdo zkusenost s timto obchodem? Potreboval bych koupit par novych veci na kolo a po hledani na netu mi vysel tento obchod nejlepe. Diky moc za vase odpovedi
Zdravim,chtel sem se zeptat jestli mate nekdo zkusenost s timto obchodem? Potreboval bych koupit par novych veci na kolo a po hledani na netu mi vysel tento obchod nejlepe. Diky moc za vase odpovedi
párkrát jsem tam nakupoval a vše bez problémů.takže mohu doporučit
Fajn obchod, rychlé jednání, solidní ceny a o něco férovější než kupkolo.
V čem férovější jak kupkolo?
Také mohu doporučit, solidní a rychlé jednání. Ceny také v pořádku. Poslední léta nakupuji právě zde a pak na www.kupkolo.cz, kde mají ale přes sezonu logicky trochu vyšší ceny.
Kupoval jsem kola, i při reklamaci vsřícné a rychlé jednání. Můžu doporučit.
Vesměs jen pozitivní zkušenosti. V současné době na něj kupkolo, dle mého názoru bývalá jednička na trhu, dost ztrácí.
No jo docela supr ceny. Nedávno jsem kupoval na kupkole za cca 2300,– a tady bych cca 200,– ušetřil. Většinu věcí co jsem já kupoval maj na kupkole levnější(ale jen o pár kaček), ale třeba na dvou pláštích bych v Liberci ušetřil přes kilo.
Škoda že jsem si nevšimnul dřív že je tento shop v Liberci.
Nakupoval jsem tam taky, jednání solidní, svojí blbostí jsem objednal špatný průměr sedlovky, obratem vyměněno a s poštovným grátis, takže vstřícnost maximální. Je fakt, že jsem tam tenkrát udělal nákup hodně přes deset tisíc, ale věřím, že by tomu tak bylo i jindy.
Já mám jen dobré zkušenosti, vše bez problémů. Ceny solidní, web je přehledný, komunikace funguje na výbornou, můžu doporučit.
V pohodě.
Taky v pohodě. Kolikrát jsem už skoro objednával něco na eshopu (kupkolo, kolokram, bagbike), ale pak jsem se ještě koukl na bikesport a měli to levnější tak nebylo co řešit.
maximalna spokojnost
+1, jen jednou mi neuznali reklamačku jedné hydry.
Nakupuji tam poslední dobou často, většinou přes e-shop objednám, a vyzvednu osobně…zatím víceméně spokojenost…
Bral jsem tam něco asi třikrát, jednou jenom nějaký gumy, dvakrát trochu větší balík – bez problému. Nějaký gripy jednou neměli skladem, tak zavolali, vybrali jsme jiný. Ceny už tenkrát byly slušný, jak jsou na tom teď nevím, už je to asi dva roky, co jsem odtud bral poslední větší balík.
Bikesport má v podmínkách napsáno že musí vyřídit reklamaci do 30 dnů, co když se tak nestane?
Všichni prodejci musí reklamaci vyřídit do 30 dnů. Když to nestihnou, mužeš požadovat vrácení peněz bez ohledu na to, zda reklamace byla nebo nebyla oprávněná.
Díky
… zrovna dnes jsem si tam byl vyzvednout objednávku :) tento obchod mám v oblibě, kombinuji s KupKolo dle cen :) takže naprostá spokojenost a mohu jen doporučit…
Řešim reklamaci brzd u tohoto prodejce, po 30 dnech se mi dnesa ozval s tím že brzdy mi odešlou příští týden, ale já odjíždím na víkend na kolo do zahraničí tudíž už jsem si koupil nové brzdy? Jak by jste postupovali vy? Jelikož uplinulo 30 dní do kterých by se mi měli ozvat tak mám nárok na vrácení peněz. Jak by jste teda postupovali vy? aby mi byla částka vrácena
Pošli mu email s číslem účtu a žádost o převedení peněz emailem se zdůvodněním (+ písemně s doručenkou, ale to je docela extrémní opatření…), měl by ti přévést peníze na základě dobropisu max do 14 dnů.
Když účtenku chtěl on ode mě poslat společně s reklamovaným zbožim, takže já účet nemám
Hnoj myslel cislo tvyho bankovniho uctu, aby ti meli kam poslat vydobropisovanou castku.
Dobře a v případě že odmítne?
To byla dost fatální chyba, NIKDY nesmíš dát z ruky origo doklad…
Viz. Deekay
Odmítne? Asi sotva. Hlavně ať ti odmítne písemně, to se bude ČOI náramně líbit :-))))
Pošle ti brzdy a máš smolíka ;-)
Promin, ale je na to nekolik zákonů který jasně mluví v můj prospěch
Já neříkám že zákony na to nejsou, já mluvím o praxi. A nepředpokládám, že se kvůli tomu budeš soudit.
A jak se mám jinak dovolat spravedlnosti? k čemu by jinak ty zákony byly?
Bral jsem tam docela dost věcí, bez problémů.
za mě také supr jednání a dobrá rychlost a ceny
Čerstvě zkušenost s reklamcí rámu. Chápu že reklamací novej kšeft neudělá ale teda přístup takovej vlažnej, tradiční odvolávání se co na to dovozce (což mě jako zákazníka ale tak nějak nezajímá, že). Rám poslal nový, dřív než je zákonná lhůta, konkrétně po 18 dnech, takže potud super. Bohužel byl rám bez průchodky na side swing přesmykač. Když jsem mu volal že to zapomněli, dostal jsem čočku že jsem si dovolil poslat rám na reklamaci i s patkama na pevnou osu a tou osou a tou průchodkou a co že to jako posílám když to není součást rámu. No nevím, poslal jsem to co jsem koupil a co on si jak vyřizuje s dovozcem mě upřímně nezajímá. Čekal bych reakci spíš – pardon, nevšiml jsem si/zapomněl jsem, zařídím poslání. Mimochodem proto má v reklamačním listu seznam věcí co jsem posílal. Po té jeho „vstřícnosti“ si to vyřídím radši rovnou s dovozcem.
Takže se mi opět osvědčilo, že dobrý prodejce se pozná až při reklamaci. Osobně tam nejspíš i přes dobrý ceny a slušnej výběr spíš nakupovat nebudu.
Tak beru z větší části zpět, průchodka na přesmyk tam nakonec byla přidělaná v pytlíčku na rámu ale nebyla namontována, při zběžný obhlídce jsem si toho nevšiml. Nicméně ten dojem nijak extra vstřícnýho přístupu tam zůstal.