• kolomagor

    Vážení, chtěl bych s vámi podělit o negativní zkušenost s internetovým obchodem Bikesport.cz. Zakoupil jsem minulý týden vidlici Recon s deklarovanou hmotností 1715g, doma jsem vidli převážil a měla 1916g, což se mi samozřejmě nelíbilo. Požadoval jsem výměnu nebo vrácení peněz. Na ani jednu variantu majitel nepřistoupil. S větší odrzlou arogancí majitele jsem už dlouho nesetkal!!! Takže POZOR NA WWW.BIKESPORT.CZ

    0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Honza321  
      1. vidlice vyzvednutá na prodejně, pak si ji nechat převážit
      2. vidlice zaslaná přes zásilkovou službu – vrácení nepoškozeného

      zboží do 14 dní bez udání důvodu

      0 0
      • vikicek  

        Je uplně jedno způsob dodání .. pokud objednána na netu a vyzvednuta osobně, pořád má právo do 14ti dnů vrátit.

        0 0
        • Honza321  

          pokud si to vyzvedneš osobně a objednával jsi po netu, 14dní doba na vrácení zboží není!!!

          0 0
          • slavekRM  

            §53 OZ neudává jakou formou musí být zboží převzato, takže je zcela jedno jestli to převzal na poště nebo osobně na prodejně.

            0 0
            • Honza321  

              máš pravdu, forma předání tam není uvedena

              0 0
            • Palec  

              Já se na to ptal fundované osoby (z ústavu soudního inženýrství) a pokud si pro zboží přijdeš osobně, tak se již nejedná o komunikaci na dálku. – právo na odstoupení od smlouvy nemáš.

              0 0
              • slavekRM  

                „Fundované osoby“ nemají pravdu. Občanský zákoník mluví zcela jasně… Podstatné je jak byla uzavřena smlouva, nikoli jakým způsobem bylo zboží předáno, či převzato. Za uzavření smlouvy formou „komunikace na dálku“ se považuje objednání zboží v internetovém obchodě, který musí mít na svých stránkách uvedeny zákonu odpovídající obchodní podmínky a následné potvzení dodavatele. Tím je smlouva uzavřena. A je jedno jestli si zboží vyzvedneš sám nebo ti ho přivezou na trakaři nebo nechají u protivné sousedky. Jen připomínka, pokud zboží chceš bezdůvodně vrátit musí být do 14 dnů u dodavatele (obchodu), nestačí ji 14. den odeslat.

                0 0
    • pelhrimov  

      Váha komponent, míra v hospodě a věk prostitutek :) Ten první, který lže je často oficiální dovozce, Ti ostatní jen drží basu.

      0 0
    • kubad  

      za váhu ale Bikesport nemůže, reklamuj výrobci :-)

      jinak jak tu padlo, máš zákonné možnosti na reklamaci, tak jich využij

      0 0
      • maajkee  

        Tady nejde o reklamaci, on má právo zboží prostě vrátit :)

        0 0
        • kubad  

          jasné, napsal sem tu druhou větu blbě, mělo tam být:

          … jinak jak tu padlo, máš zákonné možnosti na vrácení, tak jich využij

          0 0
        • slavekRM  

          Asi moc nemá. On je z Liberce, Bikesport je z Liberce, tak předpokládám, že si zboží vyzvedl osobně…

          0 0
          • roud  

            a bikesport chrudim ?

            0 0
          • blaf  

            jestli to bylo objednáno přes net tak je jedno, že si to vyzvedl osobně, nárok na vrácení ze zákona má…

            0 0
            • jonti  

              Nemáš pravdu.

              0 0
              • blaf  

                http://www.pravnik.cz/…-odberu.html

                pátý příspěvek:

                Dobrý den, rozhodující je způsob uzavření smlouvy. Byla-li uzavřena přes internet, pak platí možnost odstoupení bez ohledu na to, jestli si zákazník zboží vyzvedne fyzicky v prodejně či na pobočce nebo mu bude dopraveno až domů (poštou, smluvním dopravcem aj.).

                0 0
                • akula  

                  Viz obchodní podmínky. Kupní smlouva se uzavírá na prodejně převzetím zboží, internetová objednávka je v tomhle případě chápána pouze jako návrh kupní smlouvy. 14 dní na vrácení zboží bez udání důvodu v tomhle případě neplatí. 99% eshopů to má v obchodních podmínkách, bacha na to.

                  0 0
                  • Vilém  

                    Bikesport to tak psano ma. Zda to je zakonne, nebo ne, to netusim, ale psano to maji.

                    0 0
                    • akula  

                      Je to v souladu se zákonem. Jak jsem psal vejš, kupní smlouva se uzavírá při předání zboží na prodejně přímo mezi prodávajícím a kupujícím s tim že si to můžeš prohlídnout a pokud se ti něco nelíbí, tak si to prostě nekoupit. 14 dnů při nákupu přes internet je jen pojistka když kupuješ „zajíce v pytli“ – nevíš co kupuješ.

                      0 0
            • MaPa  

              Pokud souhlasíš s obchodníma podmínkama, které určují že při osobním odběru přicházíš o možnost vrácení bez udání důvodu, máš smůlu.

              Dřív takhle fungovala drtivá většina e-shopů dodávajích mobily, jak je to teď nevím.

              A ještě dodatek. Na vrácení bez udání důvodu máš většinou právo jen pokud jsi výrobek nepoužil, leckde vyžadují i nerozlepené přelepky transportních obalů. Většinou je dobré si ty obchodní podmínky přečíst.

              Jinak osobní zkušenost s Bikesportem je veskrze pozitivní: vždy po odeslání objednávky se ozve (většinou do 10-ti min.) zaměstnanec bikesportu, vyjasníme si co je potřeba (například co není a jaké jsou cca termíny dodání, rozdělení objednávky apod.) a zboží vždy přišlo do druhého (!) dne poštou na dobírku, nikdy nebyl problém.

              0 0
              • marapara  

                Taky tak.

                0 0
              • kolomagor  

                S Bikesportem obchoduji osm let a do dneška to bylo taky dobrý. Dneska si nemůže stanovit obchodní podmínky každej jinak, ty jsou pevně daný zákonem. Já jsem si plně vědom svých práv a povinností. Do 14-ti dnů bez udání důvodu(samozřejmě v původním stavu), žádost podat písemně, a pokud na to prodejce nepřistoupí, vyvolat občansko právní řízení. Je to jen trochu krkolomný.

                0 0
              • Egesi  

                Taky mám dobrý zkušenosti

                0 0
            • přišlapávač  

              kdepak

              0 0
          • krokus  

            Pokud si to vyzvedl osobně, třeba by se s Bikesportem mohl domluvit na výměně např. za Rebu – s tím, že by něco doplatil.

            0 0
            • kolomagor  

              Snaha o domluvu byla, ale marná. Výměnu za vyšší s doplatkem bych bral, ale jsem vázanej véčkama a tam toho už moc na výběr není.

              0 0
    • parduba  

      Já jsem si letos objednal u této firmy vidli suntour na treka.Přišla ale bez návodu.Napsal jsem a poprosil o zaslání anic.Návod jsem našel na netu a nyní objednávám jinde.

      /koloshop a kupkolo/.

      0 0
    • Vilém  

      On za to ale nemuze. To ze udavane vahy jsou prevazne znacne nadsazene je vseobecne znamy fakt. Proste sis mel nekde najit skutecnou vahu a ne tu ted plakat.

      0 0
      • maajkee  

        řekl bych, že jsou ty váhy spíše značně podsazené :)

        0 0
      • kolomagor  

        Váhu jsem si taky našel, na KUPKOLO udávaj „po převážení 1703g“!!! Než něco koupím dost o tom přemýšlím a snažím se vybrat nejshůdnější variantu, mě spíš nasejřila reakce Budiny(majitele). To se přeci takhle nedělá, sám mám obchodní firmu a zákazníků si vážím, obzvláště těch co platí hotově!!!

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • Vilém  

          Chapu tvoji nasranost, ale priste si to proste over z vice zdroju.

          Co se tyce pristupu prodejce, tak ten moc nechapu. Pokud jsi neurezal krk ap., tak bych v tom, byt na jeho miste, nevidel problem.

          0 0
        • Vilém  

          jeste jedna poznamecka. Mozna jsem to prehledl, ale neuvedl jsi jakou verzi recona jsi od nich bral. Jestli nebyla ta vaha pro jiny model.

          0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • přišlapávač  

      spíš pozor na Tebe ;-) za deklarovanou vahu muze v prvni rade vyrobce.

      0 0
      • kolomagor  

        Hlavně já mám obchodní vztah s prodávajícím!!! A odpovědnost za správnost deklarovaných údajů má především prodejce.

        0 0
        • roud  

          prodejce akorát kopíruje váhy z katalogu výrobce (většinou) nemluvě na tom že nikde nebejvá uvedeno zda je váha vidlice s náplněma nebo bez a pak se člověk nemůže divit že to vypadá jak to vypadá dokonce někteří výrobci udávali váhu vidlice bez sloupku…

          0 0
          • Kubiczech  

            Ale to zákazníka zajímat nemusí, ať si to prodejce zkopíruje kde chce. On si objedná věc požadovaných vlastností a ve výsledku ji nedostane. Já bych si to uměl představit jako důvod reklamace.

            0 0
            • roud  

              A co má prodejce dělat vážit každej šroubek výrobce garantuje nějakou váhu jen by nebylo od věci aby psal v jakym stavu ji udává zda s nální či bez či se sloupkem nebo s čepama na véčka atd…

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
    • Bafoon  

      jelikož je to obchodní korespondence tak ji sem klidně nakopíruj :-) většinou to totiž není takhle hezky černobílé

      jinak – takže máš domá bílého recona soloair na V? proč jsi nechtěl třeba epicona? jen mě to zajímá

      0 0
      • kolomagor  

        jezdil jsem skareba (1556g) a chtěl jsem něco v podobné váze. Takže jsem uvažoval o R7 nebo Recon(papírově měl být o 150g těžší, ale 32 nohy mě přesvědčily).

        0 0
    • JakeF  

      Na jednu stranu se nedivím, že ti to vrátit ani vyměnit nechce, váhy kol a komponentů udávané na netu jsou často dost mimo a prodejce většinou nemá čas ani možnosti všechno převážit, navíc i tak tam můžou být odchylky, jako důvod reklamace to taky nepovažuju, vlastnit eshop, tak tam určitě někde v podmínkách mám, že „uvedené váhy jsou pouze orientační“, protože to při vší dobrý vůli ohlídat nejde.

      Na druhou stranu, už jsem taky dostal dost nepříjemný email, když jsem stornoval objednávku (zpětně to už neověřím, ale možná byla chyba, že jsem přehlídnul dostupnost), takže na tom jednání by se zapracovat určitě dalo a řešit věci ve stejném smyslu, ale slušnějšími způsoby :).

      0 0
    • McBlacky  

      to bys takto reklamoval 90% komponentů nabízených na eshopech.

      váha je určená pro konkrétní model – u vidlic například

      pro konkrétní velikost – rámy

      rozměr – představce

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • roud  

        u rámů taky občas narazíš na váhu kterou bys navážil jen u velikosti XS bez patky hlávka laku a sedlový objímky :O(

        0 0
        • McBlacky  

          a naplněný heliem :)

          dá se ale ± říct, že u top endů a gramařin ta váha většinou sedí. Nejvíc se ojebává střední třída, kde je užitná hodnota u většiny značek stejná a těžko hledat konkurenční výhodu – když pominu marketing :) kde FSA prodá stejný představec, sedlovku, rodla za 2× tolik co ritchey a za ještě méně než Ritchey to dá Pells atd…

          0 0
          • roud  

            mezi ritchey a fsa zas tak velkej rozdíl cenovej neni ale ten pells je zase maličko o něčem jinym :O)

            0 0
    • Ruprt2  

      jestli myslíš tuto:

      http://www.bikesport.cz/…0-cerna_2578

      tak kde máš tu udávanou váhu, kterou reklamuješ?

      0 0
      • felix.org  

        na kupkole :-D

        0 0
        • nox159  

          1*

          0 0
        • Ruprt2  

          tak ať to tam reklamuje :-D

          Nebo lépe, ať to tam koupí ;-)

          0 0
        • Ruprt2  

          model 2011 přibral :-)

          http://www.kupkolo.cz/…la_1283.html

          Ale jo, postavil bych to asi takto:

          "Dobrý den, chtěl bych vrátit vidlici, protože jste mě v bajksportu podvedli. Ta vaše pitomá vidlice těžká, protože na kupkole je prý lehčí :-)

          0 0
          • Vilém  

            Tos nemel delat, to asi nebude rad, ze ji tam maji o 2000,– levneji:)

            0 0
            • Ruprt2  

              to byla pointa příspěvku ;-)

              Tak trochu naznačuju, jestli to celé není trochu jinak ;-)

              0 0
            • PatrikL  

              je to recon silver verzia… Čiže viac-menej tora (oceľové vnútorné nohy) s recon nálepkou. To by ho zabil pohľad na váhu.

              0 0
              • Vilém  

                Co znamena ta Silver verze? Nikde v popisu nic zvlastniho nevidim, tak jak se to pozna?

                0 0
      • PatrikL  

        mali to tam napísané, už to odstránili, viď google cache alebo foto čo som priložil

        0 0
    • StuntJ  

      Naprosto normální, např. na jednom nejmenovaném shopu mají FRM3 s váho okolo 1700g a reálná je 1900g ( výrobce už neříká taktně, že je to váha holého kola… a ani nemusí ) takže neřešit a jezdit !

      0 0
    • radek80  

      doporučuji ti omluvit se Budinovi, a to nejlépe otevřeným dopisem zde na bikeforu. Koupil jsi Recona V-brake 2010 s deklerovanou váhou 1890g. Váha 1715g je pro verzi bez čepů a bikesport ji má správně u discové verze, stejně tak Kupkolo. Udělal jsi chybu, měl bys ji chlapsky přiznat a omluvit se. Bikesport je mimochodem jedním z obchodů, který uspokojuje mnoho cyklistů kvalitním zbožím za nejnižší ceny. A dělá to dobře, nemám rád takový, co ho neprávem očerňují, počínaje Hulánem a tebou snad konče.

      0 0
      • kolomagor  

        jsi vedle jak ta jedle, prodejce udával váhu 1715g!!! Po ranním telefonátu váhu vymazal. odkaz : http://www.bikesport.cz/…0-cerna_2578

        Nemám taky rád rejpali a svým zbožím mě uspokojoval 8 let!!!

        Na těch pět kol, co vlastním jsem tam nakoupil za spousty peněz, proto bych očekával poněkud jiné jednání, ale nic nadstandardního, pouze v rámci slušných mravů. A co se týče chyby, ano, nemusel jsem si třeba nic kupovat a otravovat.

        0 0
        • jIrI___  

          Tvůj nick na tebe pasuje :)

          0 0
          • Splinter  

            az si u pumpy koupis 0.8l benzinu za cenu litru tak to taky budes resit…

            Chyba byla si tu hmotnost nezkontrolovat jinde.. Ale prodejce inzeruje danou hmotnost a tim to konci… Kdyz to nejsou schopni kontrolovat tak to nemaji udavat.

            Kazdopadne me udivuje ze se k tomu nepostavi celem…

            Mit obchod a dlouhodobyho zakaznika tak to s omluvou vezmu zpet…

            0 0
            • jIrI___  

              Tak samozřejmě, ten postoj prodejce by se mi taky nelíbil. Ale zas řešit takové malichernosti, jako je pár gramů navíc oproti psaným údajům, tak celé dny asi nic jiného nedělám a nakonec si proženu kulku hlavou. Víš jak to je, „Důvěřuj, ale prověřuj“.

              0 0
              • Splinter  

                pres 200g u vidlice neberu jako par..

                0 0
                • McBlacky  

                  je vidět, že nemá ponětí co to je podnikat. Věř, že tohle je fakt mizivý problém… řešit každou podobnou věc, tak potřebuješ vlastní ministerstvo :)

                  0 0
                  • kolomagor  

                    nemáš pravdu, podnikám 16 let a věř, že vím co to obnáší! Ale tys to nepochopil z předchozí diskuze. O rozdíl váhy si jde, ale především o přístup. Stane se mi občas, že mi něco unikne a zákazník je nespokojen, nikdy ho neodpálkuju ale snažím se problém řešit a vyhovět mu, vždyť chci aby příště zase přišel!!!

                    0 0
                    • kubad  

                      souhlas,

                      určitě by stálo za to zveřejnit korespondenci a vyjádření prodejce k problému

                      0 0
                    • McBlacky  

                      o přístup určitě jde, ale nelze hrotit každý detail. Navíc v době před vánoci, kdy všichni odkládají nákupy a pak jsou nervozní, když náhodou není něco po jejich.

                      já Budinu chápu. On nakoupí od dovozce a to ti prodá. On tu vidli nestaví, jen ji přeprodá. Víš sám jak je to s váhou cyklokomponentů a je úplně jasný co mu na reklamaci řekne Žitný.

                      Je to jak s Rebou, tam váha přes 1700 je úplně normální a kdo to reklamoval kdy?

                      pointa je v tom, že tohle řešení stejně nemá. Možná tě odbyl moc ostře, ale i přes slušný jednání by byl nakonec stejný výsledek

                      0 0
                      • Kubiczech  

                        Všichni vědí (možná mimo výrobce), jak je to s vahou komponentů. Proto mi uniká, proč bych dával k popisu zboží váhu, o které jsem sám přesvědčený, že je chybná. Uniká mi, proč se pak někdo strašně diví, že se někdo ozve a místo uznání chyby nadrápe nějakou arogantní odpověď.

                        0 0
                        • rasto  

                          rasto

                          0 0
                        • RomanH  

                          Protoze popis zbozi drtiva vetsina e-shopu kopiruje od vyrobce – je to tak i na zahranicnich webech. A treba zrovna tam, kde konkretni zbozi prevazi, pak napisi jeste jimi zjisteny udaj.

                          Tohle bych jako zasadni chybu nevidel, ale druha vec je nasledna komunikace + moznost podle zakona vratit zbozi zpet. Cela komunikace zde ale zverejnena nebyla, tak se neodvazuji soudit.

                          0 0
                          • kubad  

                            tak tak, pozadí neznáme, takže těžko soudit co se událo.

                            0 0
                        • jIrI___  

                          Přesně tak.

                          0 0
                        • kyl  

                          Tohle

                          je podobné,popis zboží neodpovídá názvu zboží,obědnám karbonovou,dojde hliníková.

                          0 0
                          • Vilém  

                            o kousek nize ale pisou „MTB pevná hliníková vidlice určená pro XC závody…“

                            0 0
            • StuntJ  

              Heh, to jsi mi připomněl jednu postarší paní, která si kupovala salám. Obsluha pultu ji navážila za 7,50Kč a paní se začala dožadovat dalšího kolečka salámu, že přeci nebude platit tom obchodu 50 haléřů, když už neexistují. Dostala další, cena byla 8,20Kč a maximální spokojenost, že má ještě kousek zadarmo … :o) prostě paráda …

              0 0
            • Kubiczech  

              Asi tak. Navíc to promptní vymazání váhy ze stránek mluví za vše.

              Za sebe musím dodat, že od té doby, co to Bikesport seká jak Baťa cvičky (v Kupkolo stylu), tak kvalita komunikace klesa a míra arogance stoupá.

              0 0
      • rasto  

        s bikesportem mam ty nejlepsi zkusenosti.

        pravdou ale je, kdyz deklaruji vahu u nejakeho vyrobku, meli by si za tim stat. kdyz za vahu neruci, at si do podminek napisou „vsechny vahy uvedene na netu jsou deklarovany vyrobci, bs za ne neruci“. hotovo smytec. ze maji maslo na hlave, uznali vymazanim vahy z vyse uvedeneho vyrobku.

        nevim, jakym zpusobem spolu komunikovali, ale snad v soucasne dobe by melo platit MUJ ZAKAZNIK MUJ PAN!? jestli skladem neni vyssi „V“ model, snad ho maji dodat, ne? zvlast kdyz o nej zakaznik ma zajem!

        0 0
        • Volf  

          Kupoval jsem u něj Sidi a naopak jsem byl spokojený s jeho ochotou, takže nevím nevím.

          0 0
    • maajkee  

      Je to jako s chlapama, taky většinou tvrděj, že ho maj delšího, než je skutečnost a málokdy má možnost to ženská reklamovat a stejně si ho nakonec vezme :)

      0 0
    • bikermx  

      ja od nich kupoval zbozi,mel sem narok na sedlo zdarma,kdyz mi ho poslali,tak nauctovali,20 minut sem to resil po telefonu s majitelem,byl arogantni az sprostej,po te se zacal omlouvat jen abych koupil a nastesti penize za sedlo odeslal na ucet,ale pak uz sem od nich nekupoval,a NIKDY NEBUDU podoporovat sprostaky

      0 0
      • StuntJ  

        neznám eshop, kde by se k problémům stavěli rozumě, dokud člověk platí je vše OK, pokud mají řešit eshopy problém, dělají mrtvé brouky, nebo jsou agresivní … PRostě normální stav…

        0 0
        • jIrI___  

          Co jsem měl možnost párkrát řešit nějaké špatné velikosti oblečení nebo objednání zboží, které už nikde nebylo k dostání, tak se k tomu prodejci postavili velice vstřícně (skateshop.cz a IQsport.cz). Asi jsem narazil zrovna na dobré prodejce :)

          0 0
          • StuntJ  

            Tak to máš asi kliku, já co jsem zatím řešil, tak to moc v klidu nebylo, ale nechce se to jen tak jednoduše oblbnout …

            0 0
    • Pa.T2  

      Mě taky jeden eshop v říjnu slušně naštval. Objednával jsem oblečení. Ještě ale před potvrzením objednávky jsem si pro jistotu přečetl obchodní podmínky a stálo tam, že zboží lze bez udání důvodů do 14 dnů vrátit, já myslím, že je to snad i uzákoněné. Tak jsem si zboží vyzvedl, a hned jak jsem rozdělal balík, bylo mi jasný, že to hned posílám zpět. Tak jsem prodejce kontaktoval mailem, neodpovídal, pak telefonem (i na pevnou a mobil) žádný reakce. Po týdnu jsem se mu konečně dovolal, domluvili se, že mu to mám poslat zpět. Na vrácení peněz jsem čekal 4 týdny od podání balíku na poštu. takže asi tak s těma dnešníma eshopama..

      0 0
      • přišlapávač  

        ty mesicni lhuta na vraceni penez po vraceni zbozi je obvykla. vetsina jich to ma v obch. podminkac.

        0 0
        • Honza321  

          Řekl bych, že to bude dáno zákonem, každopádně jsou e-shopy a e-shopy…někde částku za vrácené zboží zasílají během pár dní, jiné čekají téměř měsíc.

          Proto není až tak důležitá nejnižší cena o pár korun, ale také další „služby“ s tím spojené (uznávání reklamace, servis, vrácení zboží-vrácení peněz, řešení záruky atd.) :-)

          0 0
          • Pa.T2  

            No právě proto jsem to objednával z mého pohledu důvěřivého eshopu, cyklo-obleceni.cz. Já si myslím, že reklamace neuznávají snad nikde rádi. I s kupkolem jsem měl „problém“, kdy jsem kupoval přehazku a novej řetěz. Tak jsem dal oboje nové, ale přehazka přeskakovala a řetěz se tak jaxi namotal a škubl. Eště jsem neměl tolik zkušeností s kolem, tak jsem jim psal, že přehazovačka přeskakuje atd. oni mi napsali, že mám dát nový řetěz (přitom jsem tam měl ten, co jsem koupil od nich). tak jsem prošel řetěz článek po článku a našel ten vadný spoj:) Na reklamaci jsem se radši vyprdnul. Ale to jen tak mimochodem. Každopádně KK je asi elitou na ecyklistickém trhu, jsem za ně rád:))

            0 0
            • Honza321  

              i kk posílá jiné zboží než je objednané tzn. pak se to musí zbytečně řešit, navíc odpověď emailem jako zdůvodnění kde vznikla chyba bylo „******* skladník“ no tak co si potom mám myslet:-) Krom toho kk nemá v nabídce spoustu věcí, protože s ním hodně zastoupení odmítá spolupracovat…

              0 0
              • jIrI___  

                …odpověď emailem jako zdůvodnění kde vznikla chyba bylo „******* skladník“ do mě dostalo, pěkně od srdce :-D

                0 0
              • Vilém  

                To v uvozovkach je doslovna citace? To snad ne.

                0 0
              • Martin  

                ******* skladník? tak to už je fakt moc :-)

                je pravda, že komunikace s kupkolem je občas děsná. já jsem se jich ptal jestli mi můžou sehnat zelený gripy. odpověděli, že maj v nabídce cosi od ergonu. to se mi nelíbilo, tak jsem se zeptal, jestli můžou sehnat i něco jinýho v zelené barvě. a odpověd opět obsahovala odkaz na gripy ergon, které jsem nechtěl :-)

                tož jsem se na kupkolo vydlábl a gripy koupil jinde.

                0 0
              • maajkee  

                Však to taky nespadá pod běžný shopy, je to prostě parta kluků, cyklonadšenců, co se snažej prodávaj co nejlevnějc, to že se občas neco nepovede, bych nehrotil a odpověď „******* skladník“ bych bral spíš jako plus za upřímnost :)

                Já jsem teda zatím neměl ani jeden problém a už jsme toho něco naobjednal, i když jsme objednával třeba rukavice a byly mi velký, nebyl problém vyměnit, dohodnout se třeba na kooupi kotoučovek bez kotoučů za sníženou cenu, na všechno hned pozitivní reakce.

                0 0
    • Kohout  

      CTRL+C ze spotrebitel.cz

      Podle § 616 odst. 1 občanského zákoníku odpovídá prodávající kupujícímu za to, že prodávaná věc je v okamžiku převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, tj. má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popř. jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé. Nejsou-li tyto podmínky splněny, jedná o tzv. rozpor s kupní smlouvou, tedy případ, kdy výrobek má ve smyslu § 616 odst. 1 občanského zákoníku vady, které existují při převzetí kupujícím. To platí i v případě, že se tyto vady projeví později. Podle § 616 odst. 4 občanského zákoníku platí, že pokud se totiž projeví do šesti měsíců od převzetí zboží, považuje se to za rozpor (vadu) existující již při převzetí věci, pakliže prodávající neprokáže opak. Podle § 616 odst. 3 občanského zákoníku máte v takovém případě právo na výměnu věci nebo její opravu. Zákon přitom výslovně stanoví, že volba mezi výměnou a opravou je na kupujícím. Jestliže výměna ani oprava nevede k nápravě nebo není možná (například proto, že vadou trpí všechny shodné výrobky), máte právo na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo na odstoupení od smlouvy (tedy vrácení plné výše kupní ceny za zboží). Volba mezi slevou nebo odstoupením od smlouvy je opět na Vás jako kupujícím.

      Dle mého laického názoru je uváděná vyšší hmotnost vidlice důvodem ke vrácené zboží z důvodu rozporu s KS.

      0 0
    • petrun  

      S tímto e-shopem mám naopak velmi dobré zkušenosti. Výborná komunikace, rychlé dodání, spokojenost. Na druhou stranu by mně ale nikdy nenapadlo něco převažovat, nejsem gram-onanista :-)))

      0 0
    • Kaco  

      Taky přidám jeden zajímavý postřeh k Bikesportu. Pokukoval jsem u nich po jedné sigmě. Sigma vydala poslední kolekci 2009, na Bikesport měli napsáno model 2010. Tak jsem si říkal super, sice model je to stejný, ale třeba tam na rok 2010 opravili nějaké drobnější mouchy a je to prostě to nejnovější. Teď se na bikesport dívám znova a ze všech modelů Sigma 2010 se přes noc staly modely Sigma 2011… Je to sice blbost, ale rozhodně to nesvědčí o seriózním přístupu. Sice tu ten obchod hodně lidí obhajuje, na druhou stranu jsem ještě nenarazil na eshop s tolika negativními ohlasy.

      0 0
      • StuntJ  

        každý se snaží nějak vydělat …

        0 0
        • kolomagor  

          a proto ta diskuze, aby to nebylo za každou cenu, sám nemám rád, když mi někdo maže med kolem huby

          0 0
      • mr.antik  

        Nevim jak jinde, ale tady těch negativních ohlasů je jen pár ks…

        Samozřejmě popisky dílů nečtu na žádnym shopu, vždycky se snažim najít víc zdrojů nebo se radši zeptám.

        0 0
      • kubad  

        ono předělat stránky taky není jednoduché, že přepsali v popisu jen ročník, přece neznamená že ti poštou přijde model 2010, hledáš problém kde není,

        0 0
        • Kaco  

          teď nevím jeslti jsi nepochopil ty mě a nebo já tebe. Jde o to že žádný model 2010 ani 2011 neexistuje. To že se všechny přes noc změnily z 2010 na 2011 to jen potvrzuje.

          0 0
          • kubad  

            pokud se model nemění tak kde je problém, jestli prodejce uvádí 2009,2010 nebo 2011?

            nechce se mě to dohledávat u Sigmy na stránkách uvádí modelový rok?

            0 0
            • Kaco  

              Neuvádí, ani jiné eshopy ho neuvádí, prostě poslední kolekce je 2009, proto všechny označení končí číslicí 09. Kdyz jsem se díval na 2010, věřil jsem tomu, že je to nějaké nové zboží. Ne ve smyslu nový model, ale že se to tam neválí od podzimu 2008. Ale je to prostě 2009. Stejně tak 2011 je ve skutečnosti 2009 a znamená to, že jim to tam klidně už dva roky leží na krámě. Je to blbost, já vím. Nepsal jsem ten příspěvek s tím že je to naprosto skandální. Ale je to takové drobné klamání a jak jsem psal, nesvědčí to o serióznosti.

              0 0
              • kubad  

                jak víš že jim tam leží od 2008? jak víš že to nejsou nové výrobky?

                0 0
                • Kaco  

                  Právě že když jsem se díval na 2010, mylně jsem se domníval, že to jsou výrobky 2010. Ale tím že se všechny přes noc změnily na 2011 (počet kusů skladem zůstal naprosto nezměněn) tak je mi jasné, že údaj není moc pravdivý. Možná ty 2010 jsou opravdu 2010, kdo ví… Ale 2011 rozhodně 2011 nejsou. A to je trapné.

                  0 0
                  • Vilém  

                    No i kdyby to tam lezelo od konce roku 08, nebo zacatku 09, tak v cem je problem? To jako myslis, ze se to zkazi, nebo z ceho mas strach?

                    Pokud ti jde jen o princip, tak ten je trosku nelogicky, ale nic jineho bych v tom nevidel.

                    0 0
                    • kubad  

                      asi tak

                      0 0
                    • Kaco  

                      Vadí mi klamání zákazníka, úplně zbytečné. A samozřejmě bych radši něco, co tam neleží dlouho. I třeba kvůli baterkám (1 v snímači rychlosti, další v kadenci, další v tepkáku, v computeru, plus jsem uvažoval o čidlech na další kola… to už je 6 baterek:) Jak jsem psal, vím že je to všechno maličkost. Ale o to víc se divím, že ten obchod kvůli takové blbosti takto „podvádí“. A že to spolu s dalšími negativními ohlasy ukazuje na neserióznost tohoto shopu, minimálně v některých ohledech…

                      0 0
                      • StuntJ  

                        A divíš se ? to si mohou lidi sami, šílí po trendy modelech a dnes vozit komponent na kolo z roku 2010 je totálně out, když Venca sehnal vidlu model 2030 ultramega­gigasuper SAYOSS plus. Pak se nediv že i obchodníci jsou zblblí a předhání se kdo bude mít dříve edici dalšího roku apod … Prostě jsem už totálně zdegenerovaní …

                        0 0
                        • Kaco  

                          nj chudáci :D Bikesport je jediný eshop, u kterého jsem našel uvedení ročníku u nějaké sigmy. Právě že to nedělaj všichni.

                          0 0
          • mr.antik  

            Tak pokud už neni v katalogu Sigmy pro 2011, tak je to minimálně na otázku, co to je za výrobek…

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.