• LubDud

    Zdravím,

    Jdu si pro radu. Mám obyčejné hydraulické kotoučovky 150ky z 11 rychlostní sady. Destičky, i kotouče (tuším 160ky) tovární. Absolutně nejsem s brzdným výkonem spokojen. Dal jsem jim nějakých 300km na rozbrždění, ale je to pro mě slabota. Destičky jsou samozřejmě čisté. Nemáte někdo tip na upgrade? BTW mám cca 100kg.

    Díky

    0 0
    • novas752  

      Hope dělá 4 pístkový třmeny.

      0 0
    • Alojs01  

      Ultegra kotouce a galfer desky. Rozdil bys mel poznat.

      Pokud mas kolo fungl novy, je potreba ty brdy trochu zajet, jsou ze zacatku fakt jalovy.

      0 2
    • macomb  

      Po uvařených brzdách ve slovinském průsmyku (bikepacking setup celkem asi 120kg včetně mě) jsem na silničce i gravelu šel do 180mm kotoučů vepředu ( adaptérem na třmen) a zatím dobrý. Ale prvně bych zkusil jiné destičky (metalické) a pak případně zkoušel dál.

      0 0
      • kubad  

        tak pokud to výrobce povoluje

        0 0
      • adam1  

        Pro ten výplet celkem záhul??:)

        Pak jedině rafkové :)))

        0 0
        • Vilém  

          Ty vis co ma za vyplety?

          To bych se spis bal o vidlici.

          0 0
          • macomb  

            Záplety (viz profil) na silnici carbon, sapim cx ( teda pouze 24 drátů, při sprintu už se trochu kroutí pod mou váhou). Gravel originál Giant Al záplety. Raději oželím životnost (silniční mám 4 roky, gravel asi rok a půl ). Vidlice oboje origo Giant Ve Slovinsku jsem na 160 brzdil i očima a byla to kolikrát hrana, už bych to nechtěl zažít. Se 180 toto nepociťuji ( i když už jsem podobně hodně dlouhé sjezdy zatím neměl možnost znovu vyzkoušet).

            0 0
    • Elektronik743  

      Hydrauliky na 105 11s sadě mi přišly taky dost slabé a to mám 70kg. Pak jsem měl GRX 400 10s, ty byly naopak perfektní, silné. Teď mám GRX 600 11s a ty paradoxně tak dobře jako ty 400 nebrzdí…má někdo podobnou zkušenost? Nicméně jsou pořád o parník lepší jak ty 105, mám do nich nachystané černé desky Galfer, všichni je chválili ;)

      0 0
      • Sulka  

        Kotouce na tech GRckach stejny? Je fakt ze se ctyrstovkama jsem po vymene desek a kotoucu max. spokojen.

        0 0
      • Hrabex1  

        zalezi na destickach a hlavne na tom, jestli si sednou desticky s kotoucem. Novy desticky nikdy moc dobre nebrzdi.

        0 0
      • tompca  

        První a nejdůležitější krok je brzdy dobře odvzdušnit (u silničních pák to je o něco pracnější jak u mtb, a aspoň mě se to napoprvé málokdy podaří). Pak brzdí všechny tebou popisované modely podobně a je jedno jaky je nainstalovaný kotouč a destičky, limitem je vždy jen adheze pláště.

        1 0
      • LubDud  

        ty černé Galfery jsem taky uvažoval pořídit

        0 0
        • vik  

          Myslíš ty 496? A směs máš vyhlídnutou jakou?

          0 0
    • krabica  

      Za mně je něco špatně, s těma brzdama, na silmničních pláštích, musí jít dostat kolo kdykoliv do smyku.

      0 0
      • rafi  

        Přesně.

        Jezdím 105 11sp, Ultegra 11sp a Ultegra 12sp ani s jedním není problém. Limitem je rozhraní plášť silnice a ne brzdy. Všechno organické Shimano destičky a ultegra kotouče (160mm přední, 140mm zadní). I dlouhý sjezdy v Dolomitech ty organiky dávaji v pohodě.

        0 0
      • LubDud  

        no ale pokud by byly zavzdušněné, tak by přeci brzdová páčka byla moc měkká ne? Což v mém případě není

        0 0
        • Hrabex1  

          Jo, byla by mekka. A dela to pri brzdeni naky zvuky? Piskaji? Zkusil bych vymenit desky, Tyhle brzdy museji brzdit.dobre.

          0 0
        • krabica  

          Takže zmáčkneš brzdu na plno a přesto kolo nejde do smyku? Nemáš zamaštěné desky/kotouče?

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.