• jaykay

    Zdravim, mel bych dotaz na silnicni brzdy.

    Aktualne mam na silnici celisti SH 105 (nevim presne model ale neco kolem roku 2006) + kola hlinu a moc to nebrzdi. Pri delsich sjezdech to je skoro na krece v rukach.

    Ted jsem koukal na novou 105ku SH 5800 a vsichni se rozplyvaji nad ucinnosti novych dual pivot celisti. Myslite, ze bych si hodne pomohl nakupem techto novych brzd oproti stavajicim?

    Staci nandat jen nove celisti? Dulay mam 10 rychlostni Tiagry, budou si s celistma rozumnet?

    Diky

    0 0
    • McBlacky  

      není to tím, že máš vybroušený ráfky na nich zažranej bordel a blbý špalky?

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Concorde  

      Mám 5800 a brzdí fakt pěkně. Jen mě trochu štve, že už nové brzdy mají celkem vakl, takže jsou takové gumovější :-

      0 0
    • ememem1  
      • posilovat predlaktia
      • kupit novy bike s kotucmi

      ine brzdy alebo ine gumky toho moc neporiesia, to bude len taky placebo efekt na chvilu.

      0 0
      • McBlacky  

        některý silnice se dělaj s brzdama konstrukce V (giant propel) a to brzdí jako kráva i s gumičkama, proti těm co maj uchycení centrálně.

        0 0
        • ememem1  

          ale to neni jeho pripad ci snad hej?

          a ok, trocha som si robil srandu.

          0 0
          • McBlacky  

            to ne, to bylo spíš na doplnění, že i ráfková silnice může brzdit.

            0 0
    • Tina  

      Dual pivot brzdí fakt o poznanie lepšie a vyžaduje menšiu silu. Momentálne mám požičaný Tarmac na Ultegre a Alu kolách Roval. Shimano však upozorňuje, že niektoré ráfky nie sú moc kompatibliné z ich tvrdými gumičkami. Ráfky sú mäkké takže sa rýchlo ničia a ani moc účinne nebrdzia.

      0 0
    • tromboonen  

      Myslim, ze v celistech samotnych tak propastny rozdil nebude, musel bys mit tu verzi direct mount (na coz nemas ram)..

      Nejsem si jisty jak starou Tiagru mas, ale treba mezi 5600 a 5700 105tkou je pomerne velky rozdil v chodu a pace brzd (zmenila se vzdalenost mezi cepem paky a ulozenim lanka), je to pomerne dost poznat, spolu s jinym tvarem pak, tam bych spis videl rozdil nez v celistech samotnych..

      Jinak jak rikali vsichni lepsi spalky, spravne nastavene vcetne toe-outu, nove/nevydrene, ciste, namazane a spravne vedene bowdeny a lanka, ocistene rafky (kolikrat je v nic zajebanej bordel ze silnice, takovej ten prach smichanej s vodou, je to nekdy i dost mastne, neuskodi vzit na to aceton, obcas i jemnej medenej kartacek pokud je to zalezle v drazkach).. to vse IMHO udela vic nez celisti samotne, pokud se nebavime o uplnych no-name low endech..

      0 0
      • Singlespeed  

        Pomalu ti prestava byt rozumet… toe out… =:-0

        0 0
        • tromboonen  

          Ja jen abych setril pismena a neprudil alergiky = takove to nastaveni spalku aby byly malinko rozevrene, jak to Shimano doporucuje, jak to rict cesky… ale zas tak dulezite to neni, ve srovnani s ostatnimi doporucenimi..

          0 0
          • Singlespeed  

            Rika se tomu uz mnoho let, ze se spaliky nastavuji do sipu… ;~)

            0 0
          • Amoondre  

            sbihavost/roz­bihavost toe-in/toe-out

            brzdy by se meli nastavovat sbihave/toe-in

            0 0
            • tromboonen  

              No jo, do sipu, sbihave… clovek to v hlave nenosi.. Navody jsou vetsinou v anglictine…

              A jestli sbihave nebo rozbihave to zalezi odkud se divas :) Takze neresit nazvy, strcit vedle brzdy papir s obrazkem a je to..

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
    • popokatepetl  

      prosím o radu, jaké mám koupit brzdové špalky na hliníkové ráfky? Swisstop modré nebo černé?

      https://www.koloshop.cz/…spaliky-102/?…

      díky

      0 0
      • tromboonen  

        Mám na Ultegrách na jednici i MiniV na CX Kool Stop Dual Compound a spokojenost, brzdi dost, akorat na tech MiniV uz to za mokra a bordelu pocitove dost brousi

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.