Ahoj, čo to znamená, keď je plášť z kevlaru a drátený? Aký je medzi tým rozdiel? Ako poznám, že je to kevlar?
Ahoj, čo to znamená, keď je plášť z kevlaru a drátený? Aký je medzi tým rozdiel? Ako poznám, že je to kevlar?
Kevlarovej plast nema pevnej kord – je skladaci a zpravidla bejva lehci a snaz se nasazuje nez ten s dratem.
A kvalitnejší je ktorý ?
kevlar
Kevlarový je dražší a jeho nespornou výhodou je ta skladnost a pochopitelně menší váha. V jízdních vlastnostech vyjdou nastejno. Ze svých zkušeností ale vím, že kevlarový plášť je odolnější proti proražení, takže bych ti doporučoval kvalitní kevlarové pláště. Vyplatí se to.
Prosimte nepis sem takovyhle nesmysly.
Takovou mám zkušenost a za tím si stojím – jak na XC, tak hlavně na silnici – tam je povrch mých Pro Racu samá díra, ale ani jedna není skrz. Možná je to taky tím, že u kevlarových plášťů máš přece jen jistotu, že jsou z kvcalitnějších materiálů.
tak to ses stastnej clovek,pac si asi jeden z mala co nezprasil radu ralphu..
jak psal jecnak,taky bych s tim moc nesouhlasil…
jak vlastne poznam kevlarovej plast, kdyz bude viset v obchode a nebude to na nem napsany?
nejspis bude slozenej v krabicce:)
Leda ze by ten kevlar byl v behounu, ale to se moc nedela ;)
to by mozna nebyl spatnej napad:)
dela to schwalbe, ale ty pláště sou potom těžký
vittoria to robi, mal som plaste na cestaku (silnicce) s dratenou patkou a s kevlarom v behuni
kevlarove plaste v porovnani s plastom rovnakeho mena v nekevlarovom prevedeni sa lisia vycsinou tymto:
Vysledok je (vymenovane body priciny): mensia vaha: a, d, e mensi valivy odpor: c, d lepsie drzi: b
a teraz negativa ovela mensia zivotnost: b, e lahsie sa prepichne: b, e lahsie sa presekne bok: c, d je o dost drahsi
Ja sa do toho moc nevyznám. Čo je TPI? A behúň = dezén?
behoun je prostredek plaste a dezen je vzorek
A TPI je tusim hustota vlaken
Threads Per Inch/ vlaken na palec, eh?
Jj. Čím víc, tím líp.
Presne tak.
ale ne vždy platí všechny body… záleží to na výrobci a modelu
ved som napisal ze vacsinou
jasný ale „vyscinou“ nemusí všichni interpretovat správně že :) mě to jasný bylo, ale já tě chráním aby tě pak někdo nežaloval :)
dakujem za ochranu
y je na mojej klavesnici hned vedla a, preklep sa stane, sorry…
este by som rad podotkol, ze mame doma nejaky dratovy Michelin ktory vyzera navlas ako „comp S light“ (alebo co to ten moj syn ma na zavodaku) ale vazi asi dvakrat tolko a odlisuje sa vo vsetkych vypisanych bodoch.
Ještě bych počkal co Ti na to napíše brouk pytlík olkyc, ale to bude na dlouho.
no nevim ale asi sem ho nastval takze asi nic nenapise :-(
Psal jsem Ti, že jsem nad věcí, není toho mnoho, co mne vyvede..
jasny jasny a proto ze ses tak klidnej a nic te nerozhazi napises nekomu za fetuje.. hmhm ses to ale koumak :-D
nešťastníče, zakřikl jsi to .. :(
ba naopak ;-)
(Díky za důvěru, Beruško.)
Je třeba rozlišit kevlar v patce a v běhounu (jak už někdo psal).
V patce když je, pak je skladný, řekl bych, pokud však v běhounu (neboli
kordu), to neprůstřelný jest, dí mnohý prodejce a dodavatel. Ovšem my,
zasvěcení, víme, že je to blábol pustý a klam. Stalo se mi na Panaracerech
622/20, Stradius, kde kevlar v patce i běhounu uváděn jest, ale po 500 m
sklo udělalo dírku skrz a kamarádovi již po 50 metrech!! Reklamační
technik generálního dodavatele (Universe Agency v Sedleci, Petr Mittig), kam
plášť zaslán byl, tvrzení své vyřknul, že zaslán byl plášť jiný,
než zaslán byl. Já tvrdil, že zaslán byl, co byl zaslán, však co na
dálku jsem mohl zmoci?
Do češtiny přeloženo: Tvrdili, že zaslaný plášť (Stradius
K 700 × 20, č. zboží v katalogu Author 04: 37544403) je model Stradius
Sport Kvr 700 × 23, č. 37544420!!! Čili lež!!! Mám to na papíře, mohu
ukázat!!! Navíc se tyto pláště liší nejen šířkou 20/23, ale
i barvou!! Přímo ve velkoskladu mi bylo řečeno, že kevlar před defektem
neochrání! Takže z toho vyplývá, že kevlar v běhounu je bluf, podvod a
tahání peněz!
!!!Takže kevlarové pláště nebrat!!!
Prosim ta, nevies nahodou kolko je hodin? Fakt by som tuto informaciu teraz potreboval.
Je přesně tolik, kolik právě je! Máš – li na svých hodinkách více, nebo méně, není to má chyba, protože já mám vždy správný čas!
A teď vydýchněte, mám práci, než se tu .....
proc si porad myslis ze kazdyho zajima co delas a co budes delat? musis bejt asi porad stredem pozornosti. jeeee uz zase zacinam :-)
Nápodobně, nápodobně.......
tak nic no :-( sem cekal vic :-(