Čo znamená ten kevlar na plášti?

41 nepřečtených
  • LoL

    Ahoj, čo to znamená, keď je plášť z kevlaru a drátený? Aký je medzi tým rozdiel? Ako poznám, že je to kevlar?

    0 0
    • Meesha  

      Kevlarovej plast nema pevnej kord – je skladaci a zpravidla bejva lehci a snaz se nasazuje nez ten s dratem.

      0 0
      • LoL  

        A kvalitnejší je ktorý ?

        0 0
        • raceman  

          kevlar

          0 0
        • maxtor  

          Kevlarový je dražší a jeho nespornou výhodou je ta skladnost a pochopitelně menší váha. V jízdních vlastnostech vyjdou nastejno. Ze svých zkušeností ale vím, že kevlarový plášť je odolnější proti proražení, takže bych ti doporučoval kvalitní kevlarové pláště. Vyplatí se to.

          0 0
          • jecnak  

            Prosimte nepis sem takovyhle nesmysly.

            0 0
            • maxtor  

              Takovou mám zkušenost a za tím si stojím – jak na XC, tak hlavně na silnici – tam je povrch mých Pro Racu samá díra, ale ani jedna není skrz. Možná je to taky tím, že u kevlarových plášťů máš přece jen jistotu, že jsou z kvcalitnějších materiálů.

              0 0
              • enjoy  

                tak to ses stastnej clovek,pac si asi jeden z mala co nezprasil radu ralphu..

                0 0
          • scret  

            jak psal jecnak,taky bych s tim moc nesouhlasil…

            0 0
          • Daf  

            Leda ze by ten kevlar byl v behounu, ale to se moc nedela ;)

            0 0
            • scret  

              to by mozna nebyl spatnej napad:)

              0 0
              • raceman  

                dela to schwalbe, ale ty pláště sou potom těžký

                0 0
              • martt  

                vittoria to robi, mal som plaste na cestaku (silnicce) s dratenou patkou a s kevlarom v behuni

                0 0
          • martt  

            kevlarove plaste v porovnani s plastom rovnakeho mena v nekevlarovom prevedeni sa lisia vycsinou tymto:

            1. maju kevlarovu patku (to je jasne)
            2. pouzivaju prilnavejsiu zmes
            3. maju viac TPI
            4. maju tensie bocne steny
            5. vacsinou maju aj tensi behun

            Vysledok je (vymenovane body priciny): mensia vaha: a, d, e mensi valivy odpor: c, d lepsie drzi: b

            a teraz negativa ovela mensia zivotnost: b, e lahsie sa prepichne: b, e lahsie sa presekne bok: c, d je o dost drahsi

            0 0
            • LoL  

              Ja sa do toho moc nevyznám. Čo je TPI? A behúň = dezén?

              0 0
            • jecnak  

              Presne tak.

              0 0
            • McBlacky  

              ale ne vždy platí všechny body… záleží to na výrobci a modelu

              0 0
              • martt  

                ved som napisal ze vacsinou

                0 0
                • McBlacky  

                  jasný ale „vyscinou“ nemusí všichni interpretovat správně že :) mě to jasný bylo, ale já tě chráním aby tě pak někdo nežaloval :)

                  0 0
                  • martt  

                    dakujem za ochranu

                    y je na mojej klavesnici hned vedla a, preklep sa stane, sorry…

                    0 0
              • martt  

                este by som rad podotkol, ze mame doma nejaky dratovy Michelin ktory vyzera navlas ako „comp S light“ (alebo co to ten moj syn ma na zavodaku) ale vazi asi dvakrat tolko a odlisuje sa vo vsetkych vypisanych bodoch.

                0 0
            • elbi  

              Ještě bych počkal co Ti na to napíše brouk pytlík olkyc, ale to bude na dlouho.

              0 0
              • jaski  

                no nevim ale asi sem ho nastval takze asi nic nenapise :-(

                0 0
                • multib  

                  Psal jsem Ti, že jsem nad věcí, není toho mnoho, co mne vyvede..

                  0 0
                  • jaski  

                    jasny jasny a proto ze ses tak klidnej a nic te nerozhazi napises nekomu za fetuje.. hmhm ses to ale koumak :-D

                    0 0
                • elbi  

                  nešťastníče, zakřikl jsi to .. :(

                  0 0
              • multib  

                (Díky za důvěru, Beruško.)
                Je třeba rozlišit kevlar v patce a v běhounu (jak už někdo psal). V patce když je, pak je skladný, řekl bych, pokud však v běhounu (neboli kordu), to neprůstřelný jest, dí mnohý prodejce a dodavatel. Ovšem my, zasvěcení, víme, že je to blábol pustý a klam. Stalo se mi na Panaracerech 622/20, Stradius, kde kevlar v patce i běhounu uváděn jest, ale po 500 m sklo udělalo dírku skrz a kamarádovi již po 50 metrech!! Reklamační technik generálního dodavatele (Universe Agency v Sedleci, Petr Mittig), kam plášť zaslán byl, tvrzení své vyřknul, že zaslán byl plášť jiný, než zaslán byl. Já tvrdil, že zaslán byl, co byl zaslán, však co na dálku jsem mohl zmoci?
                Do češtiny přeloženo: Tvrdili, že zaslaný plášť (Stradius K 700 × 20, č. zboží v katalogu Author 04: 37544403) je model Stradius Sport Kvr 700 × 23, č. 37544420!!! Čili lež!!! Mám to na papíře, mohu ukázat!!! Navíc se tyto pláště liší nejen šířkou 20/23, ale i barvou!! Přímo ve velkoskladu mi bylo řečeno, že kevlar před defektem neochrání! Takže z toho vyplývá, že kevlar v běhounu je bluf, podvod a tahání peněz!
                !!!Takže kevlarové pláště nebrat!!!

                0 0
                • Krys  

                  Prosim ta, nevies nahodou kolko je hodin? Fakt by som tuto informaciu teraz potreboval.

                  0 0
                  • multib  

                    Je přesně tolik, kolik právě je! Máš – li na svých hodinkách více, nebo méně, není to má chyba, protože já mám vždy správný čas!

                    0 0
    • multib  

      A teď vydýchněte, mám práci, než se tu .....

      0 0
      • jaski  

        proc si porad myslis ze kazdyho zajima co delas a co budes delat? musis bejt asi porad stredem pozornosti. jeeee uz zase zacinam :-)

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.