Zdravim,
pomalu ale jiste mi dosluhuji me MK (dratove) tak jsem ted docela hledal, co noveho. MK jsem mel original uz na kole co jsem koupil a koupil jsem je pote i znovu, protoze jsem s nimi nemel nejaky problem. Ale tak nejak si rikam, ze jsou mozna zbytecne na moje jezdeni. Uz jsem docela starsi a s vekem se clovek stal srab, takze uz nejezdim silenosti. :) Nejsem nejaky clovek co testuje plaste, nebo resi co dopredu a co dozadu, takze kupuju 2 na cele kolo. Proto jsem taky docela hodne hledal a cetl vsechno mozne, az jsem dosel k zaveru, ze chci X-Kingy. Jezdim prevazne stezky at uz asfaltove (ty prevazuji) tak i lesni, sterkovite…proste takova klasika. Nezavodim, nesoutezim. Proste jezdim (docela rychle co svaly dovoli), nekdy i hodne km treba na chatu…tam prevazuje asfaltove cestovani :) Takze jsem chtel neco co bude mit mensi valivy odpor na tech cestach co jezdim, co tedy pojede rychleji, a co me udrzi na neasfaltu, abych si nemusel davat nejak vetsi pozor ze si nabiju protoze to v prvni blatene zatacce pojede rovne i kdyz kolo smeruje na stranu :) X-King mi vysli jako dokonaly kompromis. Ted mi jde jen o to jake. Docetl jsem se, ze ta RS verze s black chili smes snizuje ten odpor a lip drzi. A ma otazka – opravdu je to tak lepsi, ze se vyplati? Do ceny jedne clovek skoro nakopi 3 draty. Opravdu to stoji za to? Opravdu to jako clovek, co nejezdi zavody a souteze (byt se snazim jezdit rychle) poznam? Je tu nekdo, kdo mel moznost jezdit na obou a muze rict, ze RS je opravdu znatelne rychlejsi a lip drzi? Diky