Continental X king RS vs Schwalbe Racing ralf evo

36 nepřečtených
  • Tejtum

    Zdravím,mám dilema mezi těmito dvěma plášti Continental X king RS(kevlar)2,2 a Schwalbe RaR 2,25 oba jsou cenově podobní, ale nevím který? co byste doporučili ,případně jiný pláště? jezdím 60% les 40% asfald na přejezdy, ale i ostřejší sjezdy či ňáke to drobné kamení(vysočina-žďárské vrchy). Díky za radu!

    0 0
    • scret  

      oba jsou dobry…

      0 0
    • devmixil  

      o techto plastich a to i v primem srovnani v tematech je tady toho napsaneho hafo …

      0 0
    • marapara  

      Jezdil jsem oboje, oba jsou dobré, ale contíky X-King 2.2" RS jsou lepší. Vydrží řekl bych víc, jsou rychlejší, drží lépe na vlhkém podkladu.

      0 0
      • MlokCZ  

        X-King rychlejší než současný 127tpi RaR? Tomu nevěřím. Oproti staršímu 67tpi RaR mohl být X-King o chlup rychlejší, teď už těžko.

        0 0
      • scret  

        souhlasim s Mlokem – mam moznost primeho srovnani a rekl bych ze pocitove jedou oba dva uplne stejne dobre, i grip maji stejny… V tabulk.mereni budou mozna nejake rozdily, ale tezko budou bikerem rozpoznatelne…

        0 0
      • whom  

        To, že jsou X-kingy rychlejší bych také netvrdil. Mě se líbilo, že v mém případě měly figury i při opotřebování pořád ostré hrany, což u RaR nebylo. Je ale fakt, že RaR jsem jezdil tak před třemi roky, a nevím, jak je to s dnešní směsí a výdrží. Podle mě tedy delší výdrž X-Kingů.

        0 0
    • MartinT1  

      Pokud jezdíš s dušema, tak výjdou nastejno. X-Kingy mě přišli takové předvídatelnější v zatáčkách, díky stejným figurám ale zase jsem s něma měl problém při bezdušovém použití, docela trvalo než jsem je zatěsnil a při jízdě v kamenitém terénu docela odcházely boky.

      0 0
    • Azmir  

      Oba jsou na tom slušně, contíky budou mít ale slabší boky, RR zase budou o něco těžší, výdrží na tom asi budou podobně, já osobn bych ale preferoval spíš XK, ale at zvolíš cokoliv, neuděláš špatně.

      0 0
    • mxv  

      taky sem se tohle resil, vyzkousel oba a je to jednoduche: pokud s dudi tak XK, pokud bezduse tak jedine RaR

      0 0
    • mastihuba  

      Ja letos na rar zanevrel kuli sekancum na behounu, staci sotolinova cesta a kdo ma obuty schwalbe resi defekt a ostatni jedou dal. Dnes jsem dal dozadu RK a asi jej dam i na leto. Schw je b-f bublina.

      0 0
      • Tejtum  

        právě sem to vyřešil tak že do předu XK a do zadu RK, tak myslím že to bude dobrý už aby bylo jaro! :D

        0 0
        • Jery01  

          Jestli tě mohu poprosit, tak sem potom napiš jak to jede. Jezdím RoR + RaR 2,1 ale RaR jsem říznul, tak dojedu Rona a budu kupovat 2,25 , jen nevím, jestli zase RoR a RaR nebo XK a RK :) notubes, jenom pro info :)

          0 0
        • Chiron  

          Myslím, že dávat RK dozadu je úplná zbytečnost, pokud teda člověk nejezdí v suchém a tvrdém terénu. XK jede téměř stejně, imho většina lidí rozdíl nepostřehne. Zato v terénu má lepší záběr a líp se čistí. Jako nevýhodu bych viděl, že v kamenitém terénu trochu trpí a životnost bude o něco menší, ale i tak hodně slušná.

          0 0
          • maajkee  

            Díky vyšším figurám se mi u XK začly poměrně brzdy párat boky jak se plášť „hrnul“. S RK se mi tohle nedělo.

            Jinak jak píšeš XK jede skoro stejně (poznat to ale trochu je) jako RK.

            0 0
            • Chiron  

              Jo s nižšími tlaky to asi bude problém. Já ho měl s duší, takže trošku vyšší tlaky (cca 2,2–2,5bar) a nakonec jsem ho zboku prodřel, ale po 3500km…

              0 0
          • marapara  

            Jsem velmi podobného názoru.

            0 0
      • Adar77  

        Jezdím RaR

        +RoR druhým rokem a počet defektů 0, úplně bez problémů,jestli nějaký byly, pobralo je mlíko.

        0 0
        • mastihuba  

          Tak bud rad. Jen jsem popsal realnej stav kterej sem videl letos na sudetech. Jiste je to taky tim ze je to oblibena guma s velkym zastoupenim. Nicmene nikoho jinyho nez uzivatele schw jsem letos nevidel. Kdyz riznu bok je to moje chyba ale kdyz je behoun jak reseto, tak je nekde neco spatne

          0 0
          • Kublaj  

            Letos ty Sudety byly masakr co se týče defektů :D Bohužel jsem se k těm méně šťastným přidal taky, RR prokouslej o šutr, slyšel sem jen cinknutí, mlíko všude a díra jak do tramtárie :D Byla to částečně moje chyba, ale i tak jsou to děsný papíráky, ale s tím člověk musí počítat když to kupuje :D

            0 0
            • mastihuba  

              Tlr snake skin takova slupka neni, jen ma nahovno behoun. Ja mel defekt hned jak se sjelo z asfaltu. Pak uz celou cestu fklidu. Me zas nikdynenechal ve stychu RKing kterej nema ani 500g.

              0 0
    • maajkee  

      Co je to ten asfald?

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • tomfree  

      Pořiď Maxxis Ikon a k takovým plášťům se už nikdy nevrátíš.

      0 0
      • jIrI___  

        Kéž by tak měl Maxxis i něco rozumného typu NN na předek.

        0 0
      • Kublaj  

        Nějaký reference o Ikonech? Docela o nich přemýšlím :) ale dělají dvě verze, máš nějaké zkušenosti? ;)

        0 0
        • maajkee  

          Myslím, že je recenze v tom zatím jediným číslu BIKE časopisu a tam se z toho plášti celkem posírali :) Taky přemýšlím, že bych je zkusil, ale zatím jsem nenašel velkoobchodní zdroj :)

          0 0
          • Kublaj  

            posírali v jakým slova smyslu? :D jen je dělaj jen v 2.2 a 2.25 což je asi už slušnej balón…

            0 0
            • maajkee  

              Jakože je dobrej a psali tam, že je poměrně širokej a na užší ráfek jak 21 mm by ho nedávali :)

              0 0
              • Chiron  

                Mám dojem, že stejná recenze, možná trošku osekaná, je i na B&R. Ta šířka je fakt slušná, mám ho na 20mm ráfku a naměřil sem 56mm, pokud se dobře pamatuju. Pohodlí oproti XK bych řekl že výrazně lepší.

                Mám je s duší, bezduše jsem zatím jetě nezkoušel, ale zrovna Ikon šel na ráfek docela lehce, což by mohl být problém při nahazování bez duše. Jinak jede slušně, asi podobně jako předešlé XK, možná o něco málo hůř. Mám ho s EXO protection, takže na váze je oproti XK RS těžší, ale za tu odolnost to stojí. Co mě ale na něm trochu se*e, jsou vibrace, konkrétně když jedu po hladkém asfaltu do nějaké stojky, tak sítím docela výrazné vibrace od pedálů. Přisuzuju to teda plášti, protože jsem si toho všiml až když sem přezul z XK na Ikona. Druhá věc, oproti XK na sfaltu docela hučí, ale od zadního kola to tolik nevadí. Shrnul bych to asi tak, že Ikon mi vyhovuje víc jak XK, i když každý má svoje plus. Na druhou stranu Ikon je drahý jako prase, já ho koupil v akci ani ne za 8 stovek na zkoušku, kdybych věděl jaký bude, asi jich vemu víc. Teď ale za něj 1300 fakt nedám…

                0 0
          • mastihuba  

            Aspire?

            0 0
        • tomfree  

          Vystřídal jsem všechno možnné a nakonec jsem pořídil tu nejdražší verzi 3C EXO protection a nelituji,jede to zhruba stejně jako x king,ale daleko více vydrží jak figury,tak boky proti průrazu,porovnávám z verzí protection,normální x kingy jsou nepoužitelné jako bezduše.

          Jako negativum můžu říci jen to,že na bezdušovém kole mavic jsou dost volné,takže nahodit to je celkem boj.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.