Continental X-King ProTection, Rozměr 26x2,2.

24 nepřečtených
  • žába1

    Ahoj,chtěl bych se zeptat kde se u nás dají sehnat tyto pláště ve verzi s duší.Podle katalogu by se měli vyrábět pouze pro Německý trh.Děkuji za info.

    0 0
    • zapl  

      Já jsem je kupoval tady a je tam opravdu made in germany…http://ww­w.kupkolo.cz/plast-continental-x-king-racesport-26×2–2-kevlar_z89827/

      0 0
    • Azmir  

      http://www.bikedream.cz/index.php… tohle jediné vyplivla heuréka

      0 0
    • žába1  

      Nějaká kamenná prodejna od Prahy na východ??

      0 0
      • Jarda636  

        To chceš asi moc, koloshop je i kameňák.

        0 0
        • žába1  

          Jo,ale jaksi směrem na Sever od Prahy.A já bydlím na Moravě.Sice jezdím Po půlce ČR,ale na Sever bohužel ne.

          0 0
    • esti  

      V bikedreamu určitě jeden mají/měli :)

      Vracel jsem tam jeden kus ,protože po nasazení to byla šílená úžovka.

      0 0
    • orgoj.chorchoj  

      prizivim se tady – je protection verze vhodna na bezdus? Jaky je rozdil proti UST (krome vahy)? Na posledni vyjizdce jsem skrabnul bok u XK RS a byl jsem v tu ranu nasuchu :

      0 0
      • mirabike  

        dopadl jsem stejně… přešel jsem na Protection (2.4 2012) a pohoda – jen zatěsnění chvíli trvalo, píšou na krabici RTR – „Revolution Tubeless Ready“ a bokama tekl tmel mnoha dírkama.. jinak super (mám jí jen vzadu – vpředu MKII) a jede mi bajk jako nikdy dřív a drží taky velmi slušně…

        0 0
        • orgoj.chorchoj  

          boky ma XK RS taky jako reseto, takze nic noveho :\

          0 0
        • orgoj.chorchoj  

          tak XK Protection je doma, na pohled vypada dost solidne, odolnost konstrukce vypada srovnatelne s RK UST, nahozeni byl mensi problem, byl na to treba kompresor a vymontovat ventilek aby to melo patricny „psouk“, po nahozeni plast drzi, nikde zadne uniky, v porovnani s XK RS ktery mel boky jako cednik to je nebe a dudy

          0 0
          • scret  

            to je uz nejaky novy model? ten s TLR patkama?

            0 0
            • MlokCZ  

              Já jsem zkoušel 2012 RK protection ve 29 verzi, což je ono. Patky mi přijdou pořád horší než u TLR Schwalbe a těsní taky hůře než snake skin Schwalbe (které ± odpovídají hmotností když beru RK x RaR ve 29").

              Sice jeden těsnil i bez tmelu (zkoušeno jen asi 30 minut), druhý už ne, ten na jednom místě fučel ven (to se zacelilo rychle tmelem).

              Ale následující ztráty tlaku o hodně větší než u RaR snake skin. Po tom co jsem tam dal tmel, tak jsem poctivě protřepal a nechal pořádně nalít i na boky. Do druhého dne ztráta tlaku dost velká. Doufknul jsem a po projetí cca 60km ještě stále znatelná ztráta tlaku i jen během vyjížďky.

              Věřím, že časem se zacelí více a zlepší se to (mně už ne, RK jsem zase dal pryč), se snake skin RaR na tohle ale nejsem zvyklý (ty těsní mnohem lépe hned od začátku i bez pořádného promíchání tmelu).

              0 0
              • scret  

                spis mi slo o to, ze starsi Conti byly TLR jen verze RS a ted by se snad mely delat konecne i Protecty…

                Rad bych je totiz zase vyzkousel zpet… Nejak porad nejsem s gripem Schwalbin spokojeny:(

                Zkusil bych kombinaci MKII a XK ve 2,4… ale musim mit jistotu, ze to nevyzuju, coz u tech starsich Portectu bych nemel… U snakeskinu TLR mi ta patka dava opravdu jistotu, ze vyzout to nebude tak jednoduchy…

                Ale stejne me to krka, jak oproti UST to nejde nahazovat:( UST na druhej stouch pumpy se chytnou i nove… SS nahazuju klidne 20minut/ks, kdyz jsem totalne vystavenej od zurivyho pumpovani… Zkouseny vsechny pomocny metody…

                Kupodivu to slo nahodit hur, nez ted XK 2,2 RS…

                0 0
                • mirabike  

                  mám 2.4 XK Protection vzadu a 2.4 MKII Protection vpředu bez duší s tmelem a jede to jako sviňa… oropti NN 2,25 PS to jede na asfu jak silnička – kde jedu na silničce 33km/h s tímhle tam jedu 30.. je to bomba a v terénu ti drží.. (ta kotva NN jen o kousek líp:)

                  ale ty nový XK 2.4 Protection jsou dost řešeta..:O na krabici je nápis RTR „revolution tubeless ready“ a po nasazení z nich crčel tmel půl hodiny, co jsem s nima cvičil, klepal otáčel, dofukoval – vždycky, když jsem je dofouk na 3bary, tak se ukázaly nový dírky – jel jsem na tom jel do práce (35 km) a od rána už tlak o pohmatem značný kus klesl… znovu jsem klepal a jel domů a už se utěsnil a drží několik dní… Přední MKII 2.4 Protection. který jsem kupoval v lednu, tak držel celkem slušně od začátku a tmel na obvodu nikde ani nevykouk, ale za dva dny uteče… nerozumím tomu..:(

                  jo, vážím 80 a tlaky vpředu 1,7 bar a vzadu 2,0 bar. a obrubníky kolmo bez problému…

                  0 0
                  • scret  

                    Tak jestli mas pocit ze NN drzi lip, tak to asi Conti nezkusim… Me prijde NN 2,25 vepredu uplne tragickej… I od FA 2,25 trailstar bych cekal lepsi grip…

                    0 0
            • orgoj.chorchoj  

              na krabici picou RTR – Revolution Tubeless Ready, tlak zatim drzi a nezda se ze by byly nejake uniky, zkousel jsem to bezprostredne po nasazeni ve vode bez trepani/rozlivani tmelu apod, nikde zadny bubliny, na vyjizdce super, tak zatim spokojenost maximalni, casem napisu jak se to vyviji

              0 0
      • Jarda636  

        Já dával v sobotu 2,2 UST a super, nahozeno pumpou, tlak držel, tak jen preventivně nalito mlíčko a ani kapka.

        Váženo 694 g.

        Puvodně jsem měl tak verze RS a u obou kol boční řezy, tak doufám že UST vydrží víc.

        0 0
        • scret  

          UST jsou o dost odolnejsi… a hlavne drzej tlak i bez mlika, tim padem nemuze pres boky nic utikat:)

          0 0
          • orgoj.chorchoj  

            vcera objednal jeden XK Protection tak se uvidi, snad se neukaze ze je sice drazsi ale o to blbejsi :(

            0 0
            • scret  

              Protection ma silnejsi boky, resp. opatrene odolnou tkaninou, tu je obtiznejsi riznout… Bohuzel boky je potreba taky zatesnit, jinak to pres ne fyci…

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.