Zdar, kolik mate tak defektu za rok na silnici,poridil sem si silnicku a zda se mi ze picham nejak casto :) Dejme tomu ze jezdite tak 3× tydne cca 60km.
Zdar, kolik mate tak defektu za rok na silnici,poridil sem si silnicku a zda se mi ze picham nejak casto :) Dejme tomu ze jezdite tak 3× tydne cca 60km.
Minimálně tak 4 roky nic, musím zaklepat. A předtím taky ne, jen když jsem měnil pláště, nebo se v tom nějak hrabal, tak sem si přivodil defekt(blbě daná páska, skříplá duše). Ale na švihu ještě nikdy žádný.
Do loňska conti ultrasport. Letos Conti grand Prix 5000
Zatim nic, klep klep klep. Tak 4000km na Conti Ultrasport II 28mm a ted asi litr na Sworks Turbo Cotton 26mm. Oboji s normalni dusi a to obcas jedu i kousek po nejake hline a sotoline.
Dokud sem měl pláště Conti UltraSport Kevlar, tak sem měl 5 let klid. Pak sem přešeL na galusky a měl sem cca 2 ročně. Teď vozím pláště Veloflex a zatím ,,ŤUK ŤUK" klid
v roce 2018–3×
v roce 2019 –8×
v roce 2020 2×
pokaždé to byla procvaklá duše(nízký tlak) a jen jednou kamínek v plášti
Dej k dobru co se ti stalo 2018 na Zeleňáku
Je to nerelevantni dotaz, spis napis co vozis za plaste, kde jezdis , na kolik foukas a kolik vazis. Duse/bezduse?
A jak moc má obutí sjeté, protože defekty přibývají geometrickou řadou s klesající mocností běhounu. Galusky?
Schwalbe Lugano (zimák) jsem ještě nepíchnul (cca 5000 km)
Continental Grand Prix 4000 S II zhruba co 4000 km defekt
Continental Gatorskin galusky: za 16000km 2× defekt propichnutim (jednou nevim cim, jednou jsem projel sklem, ktereho jsem si vsiml na posledni chvili) a 2× prorizla bocnice (1× na kruhaci o plastovy strep ze svetla po bouracce, 1× kdyz jsem jel po sotolinove cesticce…)
Continental GP5000, dusove: za cca 500km tri defekty a nasledne riznuta bocnice, pak mi dosly nervy a sly na dojeti na trenazer.
Taky máš pocit, že GP5000 velmi rádi chytají bordel, jak je měkká směs zachytí se tam kamínek, neodskočí a spíš to propíchne? Největší problém to byl na jaře, teď to už jde.
Zajímavý, že GP4000 to nedělal.
Zcela uprimne mam pocit ze GP5000 je uplne nahovno guma. GP4000 dle me byly citelnejsi, mene defektily… Ale mluvim o obyc dusove verzi, TLR na tom muze byt jinak.
Gatorskiny taky maji mekkou smes, co chytne kaminek, ale ten neprojde pres dvojitou vrstvu Vectranu. Skrz to projde fakt jen ostre sklo apod.
Zcela upřímně mám úplně stejný pocit. Odvalují parádně, ale podruhé prasklá bočnice. Prvně 28mm duše, podruhé 32 mm TL. Už ne. Hledám náhradu
Naposledy včera, jinak když sečtu silničku a štěrkolet, tak zhruba 3 – 5× ročně.
Chce to pláště s kevlarovou vložkou. S obyčejnými několikrát ročně, od pořízení Maxxis Maxxprotect před 2 lety (10 Mm) nic. Trek, 35 a 32mm, převážně po Praze.
Rekord mám 16 defektů za 12 000 Km, letos je nájezd bídný, ale defektů už bylo aspoň 6. Loni dokonce 2 x totálka skoro nových plášťů.
Na ziletce? Tos musel nejak riznout ty plaste nebo mega hrebik?
Na zimáku s CX obutím a na silnici s Contíkama GP5000. V obou případech jsem najel na v listí schovaný kámen a řízl gumu.
To neplatí, CX se nepočítá. :-D
(Čekají mě na podlepení tři defekty – jednou hřebík dvoustovka až do pásky na polňačce, dvakrát kámen v lese na cestě a na potvoru dvakrát do nového pláště pod 100 km nájezdu.) Ale na silnici … ťuk … ťuk … (rekurze) musím zaklepat už dlouho nic.
Tak s CX to bylo ke konci kazda druha vyjizdka – alespon jeden prosekly bezdusak :D Pak jsem se toho bavil s tim , ze na uzke gumy jezim v terenu moc jak prase :)
No ja ted byl tejden v Rychelbkach, na sterkoletu jsem dal Trail podel cernyho potoka (zadna velka zabava to nebyla), jezdil v Rychlebskejch horach a kazdy rano vypusteny kolo, pomalej defekt, jednou defekt cesou. Predni i zadni. Tak jsem nasadil Conti ProTection, ale ocekavam, ze doma okolo komina bude klid, pac tam jezdim hladky lesni cesty, asfaltky, cyklostezky a znam to tam. Taky jsem asi mel nizky tlaky.
Pardon za cx vlozku.
Vittoria Rubino nebo jak se té gumě nadává … Měním cca v 2/3 životnosti ⇒ od té doby bez defektu, ťuk ťuk. Než se ***** s defekty (obvykle je to v době, kdy spěcháš, začíná být tma atp …) tak to nesjíždím tolik a světe dív se, funguje to.
Ale chápu, že pokud měníš gumy jak na běžícím páse, tak je to méně ekonomický přístup ;-)…
Vloni 1 – Tufo Dry (používám na zimáku), letos 0