No tak jako většinu z vás mě to potkalo taky poškozený plášť a duše šel jsem 10 km pěšky domů a v horku 32 C a pokud máte pláště rapid rob tak pozor najeto necelých 1900 km a je konečná byl to zadní plášt
No tak jako většinu z vás mě to potkalo taky poškozený plášť a duše šel jsem 10 km pěšky domů a v horku 32 C a pokud máte pláště rapid rob tak pozor najeto necelých 1900 km a je konečná byl to zadní plášt
Precist se to neda, smysl taky moc nechapu, ale diky za info.
Asi úžeh.
Jestli jezdíš tak, jak píšeš, tak se ničemu nedivím.
to je eště dobrý , mě vydržel rapid rob vzadu asi 1200
Nevozíš náhradní duši a plášť???
Tak to mi už přesluhuje. Jezdim všechny povrchy a mám na něm najeto 2100. Zatím nemám pocit, že by životnost končila. Tak uvidíme.
1500 a vzadu už vzorek téméř neexistuje.
Asi nejezdim tak ostře. Po letech jsem začal jezdit letos v únoru, tak nemám s jinejma gumama zkušenosti. Možná letošní várka má lepší životnost?
To se holt občas stane :D. Musíš vozit správný nářadí…
Sice nevím jak by mu tohle řešení pomohlo s defektem, ale tak aspon si tu hodil fotku.
Na fotce je podle tebe co, když ne defekt? Duši zalepíš nebo dáš novou. Pokud ani jedno neměl, tak nemá moc smysl řešit, že měl defekt i pláště, protože by tlačil i bez něj…
Tak je rozdíl když máš v plášti minidírku jaká většinou při defektu vznikne nebo když roztrhneš celý plášt.
Asi to minidírka nebyla, když kvůli tomu šel pěšky a založil vlákno…
Ještě jsem neviděl příspěvek od Blackboye který by byl nějak „normální“, vždycky buď úplně mimo mísu nebo výkřik do tmy :D
No já ti nevím, ale ona i milimetroví dírka dokáže vyprázdnit duší myslím hodně rychle, běžné defekty co jsem zažil tak většinou do 30 sekund tam byl tlak tak malý že to bylo nejetelné.
A co jako? Milimetrovou dírku nemusíš řešit, prostě dáš novou duši a jedeš dál… Tomu se neříká poškozenej plášť, mlíko by to taky pobralo.
No tak zakladatel jí zřejmě neřešil tak, že náhradní duší zřejmě nevozí vůbec nebo čteš ty vůbec vlákno na které reaguješ? To řekni rovnou že ses chtěl jenom pochlubit a všichni to vezmou, netřeba to nějak obkecávat.
vyjimecne JakeF reaguje uplne presne, zakladatel pise: „poškozený plášť a duše“ a „pokud máte pláště rapid rob tak pozor najeto necelých 1900 km a je konečná“ z ceho bych usoudil ze mel v prdeli i plast :)
Nevím napsal dvojí defekt, nikde nepíše že to říznul, že měl nějakou velkou díru, prostě když někdo zmíní „jenom defekt“ beru to jakože prostě píchl, nic víc, nic míň a vzhledem k přímo jeho osobě a k tomu co tu píše bych věci typu pozor na plášť bral s nadhledem.
vsak dvoji defekt=poskozen plast, poskozena duse = 2 poskozeni
je treba si ujasnit co znamena defekt – poskozeni, vada, porucha, ubytek… kdyz mas defekt na aute, tak taky nepichnes jen dusi, protoze tam zadne nejsou, proste mas diru v pneu libovolne velikosti
A jak by se dal udelat jednoduchej, kdy by byla poskozena jen duse?
No mozna od pasky, ale jinak me toho moc nenapada.
utrzeny ventil, skripnuta duse,pretlakovani,sterela duse,zniceni rafkem pri nulovem tlaku, vyrobni vada, prasknuti horkem a pak hlavne male diry od trnu ktere plast pouze propichnou, ale neposkodi (pokud pujdem hodne do detailu, ano plast propichnuty necim malym tenkym lze brat za poskozeny, ale v realu neni :D)
Tak defekt je dycky dvojí, jak psal vilém, těžko píchneš tak, že přes plášť neprojde nic, jedině že máš třeba bordel v ráfku, ale tak za to plášt ani duše nemůžou :)
No ale při klasickým defektu propíchnutím, kdy poškození pláště ani nemáš šanci najít, úplně nechápu, že by někdo zakládal vlákno, jak si na to maj lidi dávat pozor… Ale je fakt, že na BF už bych se nedivil moc ničemu a třeba se zakladatel vyjádří :D.
Jeho osobu neznám, ale to bys pak měl „dvojí defekt“ podle tvý definice i při propíchnutí trnem.
Jinak samozřejmě, kdybych se nechtěl pochlubit, tak to sem nedávám, byla to celkem vtipná situace :).