Zdravím,
v servisu mi vyměnili zadní sjetý plášť za tento a neustále řeším problém s prázdným zadním (procvakutí duše, občas defekt).
Díky za radu.
Zdravím,
v servisu mi vyměnili zadní sjetý plášť za tento a neustále řeším problém s prázdným zadním (procvakutí duše, občas defekt).
Díky za radu.
Vepředu Smart Sam 2,2 – 4200 km bez defektu , vzadu crossmark 2,1 cca 2700 bez defektu.
Hlavně jestli je pumpuješ podle toho co máš napsáno přímo na tom plášti…
Doporučit můžu taky Rubena Charybdis
Skoro rok jsem jezdila bez starostí, měla jsem míň nahuštěno, ale byla jsem moc spokojená, hlavně v terénu se mi jezdilo dobře.U nového pláště jsem měla více, právě podle pokynů… Jezdím docela dost, vlastně denně…
Tak jestli fouka co ma napsano na plasti, tak ma prefoukano :). Nicmene papir od schwalbe. Ale nevime jaky tazatelka jezdi teren apod.. Nelze rict tento plast drzi xy km, kdyz zase nevime v jakem terenu jsou jezdeny. Ja bych ty tvoje plaste znicil za chvilku.
bezduše s CONTINENTAL X-King 29 ProTection TL-Ready…1000 km letos bez problému…
Tak je fakt, že tento plášt je papír, ale procvaknutí je chyba jezdce.
Na takové to toulání a normální ježdění by s ním ale neměl být problém, záleží kde jezdíš (na jakém povrchu).
Ty procvaknutí jsem měla např. na kamenitém sjezdu… Terénu si teď užívám dost. Na asfalt jsem si pořídila jiný stroj.:-)
Tak pokud cvakáš, musíš přifouknout nebo jezdit víc technicky a ne to tam prostě poslat a čekat jak to dopadne.
Nebo bezduše…
Schwalbe jedině Snake skin. U konkurence se odolné provedení značí např. Maxxis EXO nebo Continental Protection.
U konkurence se odolné provedení značí „butyl“
Tak to jsi o dalsi rad vejs.
S těmito plášti asi není něco v pořádku, nebo jsou navzdory vzorku určeny jen pro hladký, umetený asfalt :-). Stejné na 26" jsem měl do loňského roku a nic mimořádného jsem nepozoroval, ale od začátku letošního roku jezdím nový 27,5" – a hrůza. Najezdil jsem na nich skoro 2000 km a defektil jsem 6× (5× zadní, nikdy procvaknutí). Poprvé hned po 15 km, když jsem si jel celý nedočkavý projet doma okolo komína funglovku (říkal jsem si – náhoda, je to za trest, že sis nevzal s sebou ani pumpičku do kapsy). Většinou se jednalo o defekty na šotolině, ostrý kamínek se dostal i úplně skrz plášť, díra, že jeden plášť jsem musel už vyhodit. Jednou taky defekt na dlouhém Králi Š., za 15 let co jsem ho jel, jsem měl defekt 2×, podruhé letos, je to jen náhoda? Za skoro 20 let, co jezdím na MTB snad už něco poznám a tohle se mi zdá fakt divný.
Takže jdou Schwalbe jdou pryč (škoda, vzorek je ještě dobrý) a dal jsem CONTINENTAL X-King, zatím na zadní, přední půjde taky. Tak uvidíme.
V současnosti jezdím maxxis ikon a spec. Ground control. Bezduše. Bez problémů
šlupky se musí více foukat,trochu pomůže i výměna duše za odolnější
RaR dopředu a dozadu odolnější plášť viz scota
Jezdím taky Racing Ralphy Evo vzadu a Rocket Rona vepředu a OK. Jezdím duše, foukám předem cca 1,3 – 1,5 Baru – dle terénu, zadek – 1,5 – 2.0 Bary dle terénu (váha jezdce cca 78 kg). Proříznutí se mi stalo zatím jednou o šutr, kde bych prořízl asi vše… a jednou při závodě jsem procvakl, ale to byla moje chyba…
Zkus přifouknout a jezdit víc technicky…
Takže mám přehodit Racing dopředu a tu přední starou dozadu? Původní záměr byl,že si nechám zadní race jako rezervní.
Duše jdu dnes kupovat. Jednu jsem musela vyhodit,myslím tu novější light.
Ze zkušenosti musím říct, že Ralph (a to jsem měl SS) na zadním kole v kombinaci s duší je pro jízdu v terénu nepoužitelný, to byl defekt pomalu každou vyjížďku. Předchozí X-King RS a následující Ardent naopak v podstatě bez defektů a to po mnoho km. Cvakání bude z větší části vinou špatné kombinace tlaku a jízdního stylu, z menší potom obyč boky pláště. Duše naopak ani na jedno v podstatě nemají vliv, já vozím jenom odlehčené.
Mám odjeto asi 10 000 na Smart Samech vepředu i vzadu a defektů minimum – možná tak 4.
to tady nemůžeš říkat, nejsou dost in a moc laciné
hezký. :-)
Dotaz jak stehno :-/
Hmotnost jezdce, jízdní styl, jizdní podmínky (terén , teplota), nahuštění…
Před přezutím jsem nic neřešila a jezdila v klidu… Takže hledám příčinu a shledávám ji v plášti a nahuštění,protože se stejnou technikou a jiným pláštěm jsem jezdila bez problému.
Cvaknutí – pravděpodobně podhuštění, defekty – odolnost pláště, a to řešíš jen výměnou materiálu (nebo jezdit po asfaltu a piánko).
prejdi na bezduse ako mnoho tych co mali problemy s defektami
Koupila jsem nakonec jen novou duši, natunila na 2 bary a uvidím, jak dlouho to vydrží.
Musíš foukat podle toho, jak máš těžký zadek, to je vše.