Vadí když jsem dal obráceně pláště?Konkrétně jsou to Racing Ralph Schwalbe a jak je tam značka rotation tak ja to mam obráceně…Vadí to nějak ?
Vadí když jsem dal obráceně pláště?Konkrétně jsou to Racing Ralph Schwalbe a jak je tam značka rotation tak ja to mam obráceně…Vadí to nějak ?
v celku ne, a to je taková práce to dát jak patří?
No neni ,ale přece jsem čech ne? :D
A jakožto čech to pro dobrej pocit nakonec dáš, tak jak to má být :) Tak jako jsem to udělal i já přesto, že se to tak debilně nandavalo jako novej plášť. Dost natěsno. Ale nějak mi to špatně jelo (jak sem to měl v hlavě).
Sice kdyby sis táý šipky nevšim, tak to asi ani nepoznáš :D Ale dej ho jak má bejt… :D
Takže závěr je jaký??? Vadíto nebo ne???
nijak extra to nevadí, ale až hodíš tlamu že ti to ujede tak mužeš přemýšlet jestli to bylo nebo nebylo špatně nahozenou pneu :D
Mně to u tebe nevadí…
NE nevadí.. nevim jakej to má vzorek ten plášt ale max to nebude tak zabírat v bahně třeba..
Za tu dobu co to tady řešíš bys měl ty pláště přehozený. Jinak to asi zásadně nevadí. Btw. inteligentně pojemnované vlákno
Za tu hodinu, co to tady řešíš, jsi to mohl mít otočený už třikrát…
+1
Lze přece večer prožít líp než přehazováním pláštů a nervováním ;)
Nech to tak. Už se to řešilo mnohokrát – do šípu je to lepší, bo to tak mají i traktory. Vyzkoušeno
To určitě lze, ale s tim nervováním při přehazování plášťů ti nevim. To jsem docela klidnej :)
Třeba plkáním v diskusi, viď :-).
když se ti do toho nechce, ještě máš možnost obrátit jenom náboj.
A jak bude brzdit? Tohle šlo u V-brake, ale u kotoučů ne.
Tak to může jen přeplést. Nába zůstane stejně a směr otáčení změní plášť současně s přepleteným ráfkem.
Pokud už jsi někdy vyplétal kolo, tak by ti mohlo být jasné, že musíš mít na rozpletení i zapletení sundanej plášť. :) Ale pokus dobrý :)
nesmyls na tohle fakt plast sundat nemusis
Jak bys to tedy proved? Leda, že by niply držely v dírách pomocí pásky. Ale stejně než něco vyplétat je lepší přehodit ten plášť. :)
tak lepsi to je, ale jak sem psal problem to neni. paska niple udrží pokud to neni nejaky vysoky rafek
To máš pravdu, ale je to už trochu extrémní a překombinovaný příklad. Než si dávat pozor aby mi nezapadl nipl do ráfku, to fakt radši ten plášť sundám. :)
Já taky obul obráceně, tak si říkám, že to nebudu kvůli tomu zas sundávat, že to spravím, až píchnu, což stejně bude brzo. No a jak na potvoru píchnout ne a ne :) Ale opravdu žádnej rozdíl tam necítím. Asi jezdím příliš pod možnosti materiálu :)
U Racing Ralphů je to úplně jedno…
To bych netvrdil, nejprve jsem dal oba šipkou front ve směru otáčení, jednou mi to nedalo, otočil jsem zadek a rozdíl v záběru byl dost znát. Logicky se tak bude předek pod brzdou chovat taky hůř, když bude otočenej.
Jako vzorkem dovnitr? Nebude to tak sedet.
No jedno to asi nebude, když tam ten směr rotace dávají. Ale zase když budeš couvat tak zabere :-)
Přendávat pláště je nuda, já bych tu šipku označující směr rotace zbrousil a namaloval tam výraznou bílou šipku opačným směrem.
Uz me ***** serou ty nazvy temat jako: DOtaz, pomoc, poradte prosim apod. Jste dementi???
Napadlo mě to samé (ale slušněji) :D
Navrhuji z takovýchto vláken udělat v rámci pravidel fóra kůlničku na dříví.
vpredu jazdim Racing Ralph zásadne proti šípke na plášti.