V popisu u bika máš zapletený kola drátama DT Revolution 1.8/1.5. Budu přeplétat kola, řeším jaký dráty, tak by mě zajímalo, jestli nepraskaj, eventuelně jak často musíš centrovat. Dík
V popisu u bika máš zapletený kola drátama DT Revolution 1.8/1.5. Budu přeplétat kola, řeším jaký dráty, tak by mě zajímalo, jestli nepraskaj, eventuelně jak často musíš centrovat. Dík
měl jsem je na předchozím i současném biku, za 4 roky praskl jeden u kazety. Kola v podstate necentruji, mam Mavic UST rafky a v podstate to neni potereba, ale nevylucuji, ze kdyz dam kolo do Programcycle z nejakeho jineho duvodu, takze to kluci z pilnosti neprecentruji. Ale fakt si nepamatuji, ze bych nekdy explicitne rikal, precentrujte to. Pricitam to tuhosti Mavic rafku.
jo a jeste dodam, ze nejsem zadnej drobecek, potreboval bych tak 5 kilo shodit.
Díky za odpověď, chtěl jsem totiž zaplést tyhle dráty a Lukáš mě od toho zrazoval, i přes mojich 70kg. Tož tak.
no, mě taky Lukáš zrazoval a jsem rád, že jsem ho neposlech, mám 81 kg a drží v pohodě.
A me se zdalo, ze tu nekdo psal neco o prasklem dratu u kazety. :)
to se ti za 4 roky zdá moc ?
Mě se to zdá úplně v klidu, taky do toho pudu.
ještě jedna zajímavost, někde jsem se dočetl (myslím v Cykolservisu byl článek o výrobě DT), že to zeslabování vůbec neznamená úsporu váhy, že do dělají kováním a hmotnost zůstává stejná, ale kovaný materiál je odolnější (asi je to blbý termín, ale nejsem strojní inženýr).
To asi není úplně přesně, protože tenčí dráty jsou skutečně lehčí, ale ta střední část má větší pevnost v tahu.
Zda, me nikdy zadnej drat neprask.