Zdravím, Jaký ráfek by jste mi doporučili, nyní mám na kole Jalco DX221 (559–19), ale když na něj dám plasť 2.3, tak se mi nezdá tak široký. Půjdu nejspíš do ráfku Mach 2.3 disc. Máte s ním někdo zkušenosti. Nebo připadně doporučté jiný.
díky
Zdravím, Jaký ráfek by jste mi doporučili, nyní mám na kole Jalco DX221 (559–19), ale když na něj dám plasť 2.3, tak se mi nezdá tak široký. Půjdu nejspíš do ráfku Mach 2.3 disc. Máte s ním někdo zkušenosti. Nebo připadně doporučté jiný.
díky
aký plášť? výmena ráfika ti veľmi nepomôže, získaš tým na plášti tak 1–2 mm…
No nyní tam mám Kendu Nevagal 2.35 vepředu, a Continental Vertikal 2.3 / Schwalbe Big Jim 2,35 vzadu.
2,3 vertikal je tak 2,1" od jinych vyrobcu. Big jima jsem nemel,takze tezko soudit. Je pravda,jak pise mar_tin ze ti sirka plaste moc nenabude,nainstalovanim sirsiho rafku. To je poznat zretelne pri zmenene z 20mm rafku na 40mm. Ten Mach1 2,3 vozim, a pokud nejezdis jako uplny prase,tak zas tak spatnej neni.
Nevim kolik měří ty jeho ráfky, ale všechny Schwalbe 2,25 pláště mají na 19mm ráfkách (jako DT 4.2d nebo Crossmax ST) 52–53mm a na 23mm ráfkách mají 55–56mm. Rozdíl to hodí celé 3mm. Já měl pak Fat Alberty na těch 19mm ráfkách přesně stějně široké jako kamarád Alberty na těch 23mm.
No ten ráfek Jalco, má vnitřně 17, a z venku 24
Jestli má jen 17mm, tak tam už jsou 2,3jky pláště skoro nebezpečné (už se bude do strany hrozně žvejkat) a pokud dáš nějaký s vnitřní šířkou 23mm a více, tak rozdíl v šířce pláště pak bude velký.
Oprava má 19 a z vnějšku 24, kámoš má ten stejný plášt, ale na ráfcích WTB Speed disc, a ten plášt je dost široký. Tak fakt nevím. A někde jsem našel,že ty WTB, mají vnitřní 17.
Ono je taky dulezite, ze pri sirsim rafku ma plast prirozenejsi tvar a neni nachylny na zvejknuti pri naklonu.
Remerx Super Jumbo
Z extremu do extremu, coz? :-)