Chci se zeptat jestli ho nekdo ma a jake mate zkusenosti s nim.
popripade dejte foto jaky mate system odpruzeni abych vedel o cem je rec.
Chci se zeptat jestli ho nekdo ma a jake mate zkusenosti s nim.
popripade dejte foto jaky mate system odpruzeni abych vedel o cem je rec.
na bottico.cz je test z cykloservisu, ale to vypadá jako reklamní text, není tam ani typ rámu.
Taky by mě to zajímalo, co je zač ta platforma a její regulace.
taky taky protoze cena je super.
No já jsem sice chvíli (asi půl hodiny) na tomto tlumiči jel (Scott spark 35), ale to nebylo dost dlouho, abych mohl vynášet nějaké velké soudy. Tlumič nebyl podle mě tak citlivý, jak píšou v té recenzi, ale pracoval celkem dobře. Tu platformu jsem při jízdě ani moc nezaznamenal, ale je pravda, že se při šlapání nějak zásadně nehoupal. Ten lockout je opravdu naprosto tvrdý, po zamknutí byl ze sparka absolutní pevňák (lock měl spřažen i s vidlicí).
Na druhou stranu je fakt, že zkušeností s jinými tlumiči skoro nemám. Ale jel jsem např. na GF superfly 100 s RP23 s boost valve a to byla jiná pohádka :-)
Text psal můj kámoš Dušan Mihalečko alias MIG…tlumič byl na XC rámu od Yettiho (model neznám…). Každopádně měl sem možnost to projet právě na tom kole a můžu se podepsat pod ten text. Sám o něm uvažuju a to hlavně z toho důvodu, že je možné dokoupit lock z řídítek…
Tam bude zalezet jaky system ma ta zadni stavba. zkus najit ten typ kola na kterem si jel bych alespon vedel co cekat od toho. dik
http://www.ultrasport.cz/…rodukty.html
model AS-R
a jinak je to defacto stejný systém, co používá SUP na F80
model ASR carbon tuším
Ja to mam trusku vice slozitejsi v zadu
Tohle bude klasický tlumák bez nějakého propedálu bo tak něco..asi něco ve stylu manitou radium nebo S-type…bude tam nějaká menší platforma, takže tlumič asi bude citlivější…a ty si ho prostě zamkneš nebo odemkneš…nic mezi…osobně bych se toho nebál…
za ty prachy se tam toho už víc nevešlo. Na crosscountry perfektní. Na delší závody mi tam chybí možnost tlumič přitvrdit a nechat otevřenej i do výjezdu nebo nějaký rychlý kořeny a zároveň mít plně otevřenej tlumič po sjezdy. Prostě dálkový ovládání na FOX RPL. :)
ja ho mam na scote sparku 35 a presne ako sa pise. zatvorene je zatvorene na skalu otvorene je otvorene. ja som nasiel aj medzipolohu, ale len vdaka tomu ze scott ma twinlock uzamykanie a tam ma stelovacie sruby. a nimi si viem lanko tak nastavit, ze tlmic neuzavre celkom. cize chodi ale nieje tvrdy uplne. momentalne ma len mrzi ze som pre zle pocasie siel s nim na cestu a nahanal sa za jednym na cestaku a zamkol som ho na tvrdo (cca 10km zamknute len na zlej ceste som odomykal) a po prichode domou som zistil volu v oku tlmica. po rozobrati sa mi to len potvrdilo a budem menit aj ocko aj valceky. cize poziciu zamknem na skalu pouzivam uz minimalne a nechavam ho pootvoreny.
a jak to takhle pootevřený chodí? Proti tý otevřený poloze.
Takováhle mezipoloha mi přijde jako cesta k tomu něco vevnitř zničit.
chodi to tak ako ked na vidlici vytocis utlm na max. ostane vo zdvihu a chodi tak 3–5mm na tlmici.
ci sa to zvnutra znici alebo nie je mi to jedno, radsej poslat tlmic na repas ako menit sadu lozis na rame kazdy rok. najma ked ocko tlmica s puzdrom vydrzalo tolko, kolko vydrzalo (na giant NRS som to menil po cca 10 000km tlmic fox float fukany na zero sag cize na skalu). neviem si predstavit keby som bol pretekar a do kazdeho prudkeho vyjazdu tlmic zamykal a zjazdu otavaral. spark 30 ma uz tlmic Nude od scottu a ten mozno ma uz inak riesene puzdra. alebo to bol len blby kus a dalsi tam bude na 10 000km . neviem to posudit. uvidime. este mesiac a pojde na servis
Koupil jsem ho na rám SPARK mod.09 na místo RS ARIO a je to někde jinde! Má seřizování komprese zároven z odskokem(čím víc přitáhneš odskok tím tlumič přitvrdíš. Páčka na řídítka je miniaturní,nicméně funguje super.Při uzamčení se roztáhne do celé délky což je dobré v prudkých stoupání,jinak lock je uplně tvrdý…to je můj názor a zkušenost… jinak cena 5500kč včetně dálky a pouzder stojí za uvážení
A v čem je výhoda, že je komprese ovládaná zároveň s odskokem? Z mýho pohledu to není ideální… Odskok si stejně nastavíš jednou a necháš ho tak, ne?
Mám tento tlumič také na Scott Spark. Nemá někdo náhodou tabulku s doporučenými tlaky? Nikde to nemohu najít. Za každou odpověď předem děkuji.
Návod uvádí jen sag:8–11mm.Podle toho nastavíš tlumič přesně podle potřeby(90kg cca 180psi)
OK. Dík. Také foukám dle sagu. Jen jsem chtěl vědět zda existuje tabulka s doporučenými tlaky přímo na model Spark. Ale asi ne…
Mám nově tento tlumič a nějak se mě ho nedaří nafoukat, mam stadartni pumpicku fox, nejake napada?
Chtěl by jsem se zeptat na vaše zkušenosti s tlumičema DT. Dal jsem dohromady kolo na rámu, který ležel docela dost dlouho na balkoně. Abych dal tlumič trochu do kondice, tak jsem alespoň rozdělal vzduchovou komoru a tu vyčistil a namazal sil. vazelínou. Nejhorší je, že si nemůžu vzpomenout, jak se ten tlumič dřív choval DT HVR :-), prostě mě štve, že v tlumiči strašně hlasitě čvachtá, jak je stavba jednočep, tak tlumič furt pumpuje a tím pořád slyším v rytmu čvachtání, což už mě fakt štve. Když jsem tlumič rozdělal, tak negativka trochu vypadala jak zmačkaná rozinka. Spíš se chci zeptat, jestli vám také takhle v tlumiči hlasitě čvachtá, než se rozhodnu pro nákladnější servis v Botticu.