• Jarda636

    Zdravím, znáte někdo tyto kola DT Swiss TRICON M 1700? Uvažuji o změně kol a mimo Crossmaxů ST mě zaujali i tyto kola.

    http://www.dtswiss.com/…%281%29.aspx

    0 0
    • Jarda636  

      Nikdo nic?

      0 0
      • siafu  

        nevím, spíš by člověk zapletl něco na ráfkách No Tubes + třeba Hope a Sapim Laser – min. designově by to vypadalo líp :)

        0 0
        • Hnoj  

          Ono i CX Ray, by to vyšlo levněji :-D

          0 0
          • Jarda636  

            Byly by vhodné např. náby DT 350 CL (370) 15mm osa, ráfek EX 500 ? Na GT Sensor ježdění do kopce ale i dost z kopce a sem tam i nějakej maraton

            0 0
            • Hnoj  

              DT 370 je vůbec nejobyčejnější nába a funkce neni nijak úžasná.

              DT350 je kopie DT240S, ale vyrábí se na taiwanu a má obyč ocelová ložiska, takže cena je o mnoho nižší. Za mě osobně DT350 určitě ANO.

              Jen mi trošku uniká, proč tam dávat tak těžké a mohutné ráfky jako jsou DT Swiss EX500, které jsou spíš na AM a FR. Na XC zacházení ti na 100% budou stačit XR400 a nebo pokud to chceš vozit bez duše, třeba ZTR Crest nebo Arch.

              0 0
              • fousek  

                I XR400 se daj udelat docela uspokojive bezdusove, samozrejme na UST patku to nema, ale vyhody oproti dusi to ma vsechny.

                Jinak EX500 na Sensora je fakt predimenzovanej rafek (fura lidi je jezdi na DH), ja bych tam klidne soupnul XR350, nebo ty Cresty. Kazdopadne XR400 je takova sazka na jistotu.

                Ale ty Tricony se mi docela libej, primy draty, bezduse samy pozitiva a jistoty akorat ta cena je kapku nadstandartni a servis je taky otazkou, ale to je u vsech tovatnich setu, jenom se obavam ze u tech 1700 maj uvedenou spatne vahu

                0 0
              • Jarda636  

                Takže náby 350 CL, ráfek XR 400, černý špejle,červený ni­ple.

                Šla by zadní nába na 10mm pevnou osu? A má to význam na Sensoru? Aktuálně náby XT ráfky Author helium pro.

                Dá se prosím udělat od tebe nějaký nástřel ceny, do emailu v profilu.

                0 0
                • Hnoj  

                  Tahle nába se dá přehodit na 10mm osu vcelku bez problémů, jsou to stejné koncovky jako na DT240S.

                  0 0
                • Singlespeed  

                  Buď kup Crossmaxy ST, které jsou odolností, použitými technologiemi a taky designem úplně někde jinde, nebo nech původní sestavu. Ráfky Helium pro jsou lehčí než uvedená DéTéčka, tak pokud nejsou rozbité, tak nevidím důvod je měnit.

                  0 0
                  • Hnoj  

                    Myslím, že crossmaxy poněkud přeceňuješ :-D

                    0 0
                    • Singlespeed  

                      Na bajka bez Cmaxů už bych asi nesedl :-) Jediná kola, která mě uvezou a nemusím je furt centrovat ;-) Ale mají taky své mušky, to se ví.

                      0 0
                      • Hnoj  

                        Kolik vážíš?

                        0 0
                        • Singlespeed  

                          Jsem celkem normálně vzrostlý, 87 kg, ale Cmaxy považuju za základ kola. Nevadí mi levná přehazovačka nebo řazení, ale Cmaxy, Ksyria nebo ersisiny prostě musím mít :-)

                          0 0
                          • Hnoj  

                            87kg? LOL, mám o 6kg víc a nemám dojem, že by se pode mnou cokoliv nějak výrazně rozcentrovávalo. Chyba bude někde mezi sedlem a řidítky…

                            0 0
        • Kaco  

          designově mi Tricon připadá dokonalý… ale ta cena

          0 0
    • zLadný Biker  

      Opráším téma, jaké máte skušenosti, nebo názor na kola DT TRICON. Na bazaru se objevují celkem lákavé nabídky, v porovnáním s cenami nových kol od Bottica. Za názory děkuji.

      0 0
      • Člověk a jeho svět  

        Co tě zajímá? DT Swiss Tricon M 1700 mám právě teď rok. Lepší kola jsem neměl. Za ten rok jsem na údržbu ani nesáhl. Rozcentrování žádné. Rychlá kola, když se roztočí, jedou. Akceleraci bych čekal o trochu vyšší – není špatná, ale ne raketová…

        0 0
        • zLadný Biker  

          V nějakém asi rok starém vlákně jsem četl-slepá vývojová ulička, složitá konstrukce, dochází k uvolňování přírub.

          Tak mě zajímá jestli je to pravda. Na svém kole mám kola DT 370 a po 6000km nebylo potřeba na nic šáhnout.

          0 0
          • Člověk a jeho svět  

            Nevím, to jsem nečetl. Na svém kole nějaké uvolňování přírub opravdu nepozoruji, ono to konstrukčně ani moc nejde – když mrkneš na náboj nějakých Tricon kol, tak zjistíš, že bys musel spíš vyrvat výplet, než uvolnit přírubu.

            Nevím, kolik lidí s nimi má takové zkušenosti, že může psát o slepé vývojové uličce apod. Ono to taky může být tím, že když už už jsou ta kola drahá, tak je aspoň pomluvím :)

            Za sebe můžu tato kola jedině doporučit, jedou dobře, a to je fakt nešetřím.

            0 0
            • zLadný Biker  

              jj to je super, mě právě zaráží to že, Bottico chce za M 1700 cca 22000,–kč, konkurence cca 13000,– a na bazaru kolem 10000,–Tak přemýšlím kde je nějaká past.Máš srovnání třeba s Mavicem,…at­d.?dík.

              0 0
              • Člověk a jeho svět  

                Víš co, e-shopy nejsou v podstatě konkurenty Bottica, když to tak vezmu, tak to jsou spíš překupníci několika málo párů kol, třeba demontovaných. Bazar pak logicky musí nabízet cenu nižší než takové e-shopy. Bottico je jediný oficiální distributor, tudíž nemusí být levný.

                0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.