• pepe19

    Ahoj,prosím Vážené forum o radu.Chystám se na nový bike a neumím se rozhodnout mezi rámy Duratec Career C14 a Mrazkem BOH MXL LTD.Takže ,prosím o rady a zkušenosti.

    Anketa: Volil bych

    47x
    59%
    23x
    29%
    10x
    13%
    0 0
    • pepe19  

      to andrysska:jak jezdí tobě ten tvůj?

      0 0
    • jakub  

      no to je preci jasne RBečko…

      0 0
      • Nanny  

        ja bych pro tebe měla řešení.Vem si oboji a me věnuj Durateca :-))

        0 0
    • rasputin  

      Já jsme bohužel, ždný ze zmíněných rámu nejezdil, ale vybral bych si nejspíš ten DC. Ikdyž Mrázek je takový neokoukaný, možná bych řekl až umělecké dílo! Duratek je taková klasika, kterou si snad jednou taky pořídím ;-) :)

      0 0
    • Evilcleaner  

      záleží na co ho chceš… duratec bude sportovnější, kdežto mrázek na neztenčovaných trubkách (kalený hliník) je mnohem pohodlnější… mrázci jsou pohodlní, na druhou stranu závodní xc na tom nedává moc smysl. já bych pro sebe pořídil durateca

      jinak co se týká výrobců samotných. stavíme tendemy jak na duratecích (ty nejlepší) a na mrázcích (ty lepší). duratec se chová občas dost ignoračně, občas přijde rám a má ohlou patku, a někteří co si tady obědnávali na bike-foru rám od duratecu si docela počkali (někdo na karbonového rasse snad půl roku), mrázek vychází zákazníkům poměrně vstříc, není problém udělat rám na míru, když stavíme tříkolky tak všechny ty rámy jsou originály, mrázkovi dáš tvar a on ti ho svaří a musím uznat že ty kulaté trubky mají svoje kouzlo.

      0 0
      • Seadat  

        Duratec ja nevim mam k nemu neduveru – proc ne ceskou klasiku RB?? duratec je od nas z plzne nevim takova brousena svinucha a este draha – ee a jejich servis prasklyho ramu co mel znamej – normalka seskabli barvu zavarili prestrikly a tvrdily novej ram – at se de Dufek ****** s duratecem – ale jo touzil sem ponem taky cca ale 7let z5. nojo dozvim se proc ne RB?? mrazek taky ale ocel ale to neni bohuzel zprohybanost ale pekne cesky svarena ocel a tu ja rad- ja teda rad MTB Kovarik ale to sem netaham!

        0 0
        • Seadat  

          mam kamose v touskove ve fabrice – no jak bych rek strasny prasarny – no kdybyste videli tu jejich karbonovou nadheru pri vyrobe nesedli byste si nato :-D me to pripomina eru minulou jak se rozlepovali spojkovany LOOKy nojo ale je to patent bacha!!!

          0 0
        • Vilém  

          Pane boze, kolik si toho s sobe mel? Nejsem schopen pochopit smysl tveho psaneho slova.

          0 0
      • maxtor  

        JJ, ten, kdo čekal půl roku jsem byl já:-)

        Jak píše Evilcleaner – v DC se chovají dost arogantně – volal jsem tam co týden a urgoval dodání rámu (objednával jsem před vánocemi a koncem března – rám měl být koncem února – mě došla trpělivost) pořád jsem slyšel: ano, příští týden, příští týden, rám už je skoro hotový, rám je v pořadníku, máme problém s dodavatelem carbonu, rám je v pořadníku, už je hotový ale lakýrník onemocněl atd. Už jsem to chtěl zabalit, ale nakonec jsem to vydržel a koncem května nebo jak byl rám doma.

        0 0
      • maxtor  

        JJ, ten, kdo čekal půl roku jsem byl já:-)

        Jak píše Evilcleaner – v DC se chovají dost arogantně – volal jsem tam co týden a urgoval dodání rámu (objednával jsem před vánocemi a koncem března – rám měl být koncem února – mě došla trpělivost) pořád jsem slyšel: ano, příští týden, příští týden, rám už je skoro hotový, rám je v pořadníku, máme problém s dodavatelem carbonu, rám je v pořadníku, už je hotový ale lakýrník onemocněl atd. Už jsem to chtěl zabalit, ale nakonec jsem to vydržel a koncem května nebo jak byl rám doma.

        0 0
        • roud  

          To je dost drsný :O( mno hlavně že ses dočkal, Byla aspoň náká sleva za prodlevu ?

          0 0
          • maxtor  

            Dostal jsem místo CC1, kterou jsem objednal, CC2 za cenu CC1, jméno na rám zadara a taky ponožky DC:-)) Vlezl jsem se do dvacky:-))

            0 0
            • roud  

              Mno tak aspoň něco z toho :O)

              0 0
            • jIrI___  

              Jaky je rozdil mezi CC1 a CC2?

              0 0
            • karliner  

              člověče, Ty jsi ale obchodník, dostal jsi objednaný rám o čtvrt roku později, s úplně jinou geometrií, z úplně jinýho materiálu a pusu Ti zavřeli fuseklema zdarma :-))) nechceš ode mne něco koupit?

              0 0
              • maxtor  

                s úplně jinou geometrií, z úplně jinýho materiálu Mám pocit, že tady někdo neví, o čem mluví, viď??:-) Nebo mě snad poučíš??

                0 0
                • kubad  

                  to je fakt – natáhly tě :-)

                  0 0
                  • maxtor  

                    No jóóó, vy dva jste se hledali:-))

                    0 0
                    • přišlapávač  

                      no co, máš úúúplně jiný kolo!

                      0 0
                      • maxtor  

                        Vím, cos chtěl napsat – lepší:-))

                        0 0
                        • kubad  

                          máš Maxbike??? nemáš tak nemůžeš mít pořádné kolo

                          0 0
                          • maxtor  

                            Ne, teď šetřím na nějaké pořádné auto – zatím to vidím na nějaké nové Ferrari – pořádný bike přijde na řadu potom. Rass mi proto musí aspoň do června vydržet:-)

                            0 0
                • karliner  

                  Hele, já nejsem žádnej velkej odborník, tak mě Tvá anabáze zaujala a rozhodl jsem se zjisti co to je za skvost a na stránkách Duratecu jsem se dozvěděl, že zatímco CC 1 (Canner) je hliníkový rám s nějakou karbonovou vyfikundací, tak CC 2 (Rass) je karbonový rám, geometrie se také podle údajů na těchto stránkách dost liší, například délka horní rámové trubky. Možná se to nějak liší cenou – nevím, tu zmiňované stránky přede mnou utajili – fak jsem jí nenašel…

                  0 0
                  • kubad  

                    Maxtor měl objednaného Rasse CC1 modelový rok 2006 a dostal Rasse CC2 modelový rok 2007 takže prakticky stejný rám jen prostě v jiném modelovém roku teoreticky si polepšil.

                    Žádné zásadní změny se tam neudály – to co tu řešímě je vše se smajlem a jen do něho … :-)

                    0 0
                    • karliner  

                      Tak to vše vysvětluje :-) v tom případě zdarma obdržené stulpny jen zvýraznili jeho obchodnickou zdatnost :-)))

                      0 0
                      • maxtor  

                        No, byl to hnus, to neustálé oddalování dodání a vymlouvání, ale konec dobrý, všechno dobré. Oplatilo se čekat!!

                        0 0
      • drb  

        Nechtel jsem to tu otvirat, dotaz nebyl na TAN, ale kdyz uz jsem to tu objevil … jezdime uz 4. rokem TAN od Mrazka (pretim Bares CrMo) a nemuzeme si stezovat, ram je super, pevny a sexy. Spoluprace s panem Mrazek (z Vrbna p. P.) je naprosto pohodova, sice jsem na zacatku trochu nezvladli komunikaci oheldne polepu, ale to je detail. Kdyz jsme ohli patku, obratem zaslal novou, proste bez potizi. [mimochodem, ma nejakeho jmenovce Mrazka v Huline, tomu se prosim ve vlastnim zajmu obloukem vyhnete]

        0 0
        • Vilém  

          A neprodaval ten jmenovec nahodou taky Mrazky?

          0 0
          • drb  

            To nevim, ale povazoval bych to za mozny. Delal ruzny veci …

            0 0
    • pepe19  

      Ještě bych doplnil-závod jeden v roce.jezdím spíš déle než rychleji.

      0 0
    • Lister  

      ..vyhazovat tolik peněžz za HT rám mi přijde zbytečné, ale když už po tom tolik toužíš – tak Mrázek je podle mě škaredej a díky prohnutí horní trubky i neprakticky řešený – pokud máš dva metry tak pohoda, ale ti co mají k zemi blíže by to mohli nemile pocítit.......tím nechci říct že bych si Durateka koupil – nekoupil :-D

      0 0
    • marapara  

      Tak Mrázka bych třeba nekoupil ani omylem :). Funkčně možná dobrý bajk, ale vzhledově má pro mě silně odpudivý rám :)

      0 0
    • Kubiczech  

      Kdyz rikas, ze jezdis jeden zavod v roce, spis dele nez rychleji – takze asi neupotrebis nejakou DC raketu a muzes si v pohodove jizde uzivat supr Mrazkuv design a svou originalitu… (:

      0 0
    • dancing dog  

      Cube nebo RB

      0 0
    • yetti  

      Kdyz se ptas kterej z tech dvou – tak Duratec, ale ja bych nesel ani do jednoho. Mrazka bych nechtel kvuli konstrukci, ktera podle mne postrada logiku a navic ty ramy jsou tezky jako prase a Durateca proto, ze jsou znacne predrazeny a to co zde psal nekdo vys o tom, ze Duchek ramy, ktere prasknou v zaruce nevymeni, ale pouze opravi mohu potvrdit. Coz mi v tehle cenove kategorii neprijde zrovna seriozni.

      0 0
      • Vilém  

        Tezky jako prase? Vazil jsi ho,nebos to nekde slysel? Ma lehce pres 2kg, coz je dost, ale kdyz jsem kouk na tveho artura, tak ten o moc lehci nebude. Ta pro tebe nelogicka konstrukce je dost promyslena a vysledkem je pohodli o kterem se ti na arturovi, ci jinem Al nebo CrMo ramu, ani nezda. Takze pokud se Ti nelibi, tak proc to nenapises rovnou a pises svoje nicim nepodlozene soudy.

        0 0
        • kubad  

          souhlas, na pohodové toulání na kole idealní rám, pokud vzhledově sedne

          0 0
        • pepe19  

          váhu neřeším,vozím dost navíc,takže to mne nezabije:-)

          0 0
        • yetti  

          Ram na Arturovi co mam v profilu mel take 2kg, ale to je trochu jina cenova kategorie. Asi budu muset trochu updatovat svuj profil, pac ani jedno z tech kol co tam mam uz neexistuje :-)

          0 0
          • roud  

            sem s nima ať je co zdrbnout ;o]

            0 0
            • yetti  

              Tak jsem tam vrazil alespon jednoho bika, aby to bylo alespon trochu aktualni :-)

              0 0
        • yetti  

          Jeste ohledne konstrukce: Ver tomu, ze kdyby mel Marzek s tim tvarem ramu pravdu, tak uz mu to nekdo ze seriovych producentu na 100% ukradl – tak to totiz ve svete chodi :-(

          0 0
          • Vilém  

            Proc by ho kradl? Tyto ramy uz se kdysi delali a nejen od Mrazka. Pro vyrobce je vsak jednodussi a ekonomictejsi delat klasiku, nez nejaky pozohybany trubky, na ketry je vetsi spotreba materialu a tim padem i hmotnost. Jeste k jine cenove hladine, Mrazek stoji 6500, coz si myslim neni prilis, vzhledem k rucni vyrobe, kde si muzes nadiktovat co a jak chces.

            0 0
            • pepe19  

              kdes ho viděl za 6500,–?já našel 9300

              0 0
            • navikin  

              V tom okopírování základní myšlenky – pokud by byla funkční a pro jezdce a trh zajímavá by zcela jistě došlo. Možná ne uplně stejné provedení, ale něco podobného by se určitě dělalo. Tak to je, né že né,…

              0 0
          • MARIN  

            Podobnou konstrukci delal driv Alpinestars a Olpran – pametnici dobre vedi

            0 0
            • Luma  

              I Duratec dělal něco podobného-rok asi 95 a to se ještě menoval Dynamic.V té době jsem si kupoval silniční rám Atentive.

              0 0
            • yetti  

              Dulezity je ten minuly cas, ze to delali, ale dneska uz to snad krome Mrazka nikdo nedela. Mne jako konstrukterovi z toho vychazi, ze to bud byla slepa kolej vyvoje a nebo je Mrazek genius a nikdo jiny ani mezi malovyrobci si neni schopen vyhodu tehle konstrukce uvedomit a zaclenit neco podobneho do programu a neverim tomu, ze by to neudelali kvuli designu, protoze prave malovirobci hledaji cesty jak svuj vyrobek odlisit od konkurence.

              0 0
          • bo  

            zajimava debata. trochu z hystoryje, V roce 1994 jsme sli na prvni vystavu v LA a v te dobe zrovna hodne vyrobcu hlinikovych ramu nabylo a zajimavost je ze Mrazek tam byl prvni ram z hliniku ktery svou konstrukci daval hlinikovemu ramu jakousi pruznost a tym nejen pohodli ale hlavne odolnost proti razovemu zborceni. V te dobe zadny casopis v US neuznaval a nepodporoval myslenku ze je mozny zdvih skoro 4 cm na ramu bez cepu. Porovnavaly tyhle ramy Mrazek s plechovkou od piva ktera se po par ohybech zlomi. Dnes se na to vyrobci divaji jinak a softridove ramy jsou celkem bezne ale narocne na vyrobu. a co se tyka kopirovani je to podobny pribeh, podivejte se kde a kym se dnes ramy na kola vyrabeji a je vam to asi jasne proc nas nikdo nekopiruje, i kdyz se o to parkrat pokousely. Technologie a naklady jsou narocne a presvetsovat zakazniky o tom ze je to jepsi a proc to tak vypada nikdo z vyrobcu nechce a radeji se drzi klasiky a vyrobou penez. To je vetsi umeni nes svarovat ramy, klobouk dolu. Jsme o to vic vdecni vsem kteri kola vidi nasema ocima a podporuji tym netradicni vyrobce v jejich snaze delat to co maji radi. Ja mam ke kolum svuj postoj protze si pamatuji jak jine fyrmy zacinaly a znam hodne lidi co je zakladaly proto v nich vidim vice ty lidi nez modelove oznaceni. Bo

            0 0
            • pepe19  

              když jsem zakládal toto téma,klaněl jsem se k duratecu,ale teď vede mrazem,tím jak sbírám info.ty kola mají pro mně velké kouzlo.už jsem tě kontaktoval mailem a asi rozšířím řady

              0 0
            • Stancek  

              Kuuurnik tak tohle je opravdu krasavec… Ram je posledni vec, kterou jsem na biku letos nevymenil, jen ze zvedavosti, ted bych na nej nemel, napred se musi zahojit konto v bance, kolik stoji, kolik vazi a jak vypada ve velikosti 20 – 21" Je tahle barva v prodeji, nebo je to jenom vystavni kus? Daly by se ve stejne barve udelat spodni nohy na dodane RS vidli?

              0 0
              • bo  

                Dik za zajem z fora. Ktery ram mas na mysli. ten bily nebo fialivy, oba jsou v programu a delaji se na zakazku, Vahu presne nevim ale zjistim ji zitra. Ceny jsou dnes od 6000kc za lonske modely co jsou v dilne, a nove stoji kolem 9000kc. Ty specialni laky nejsou levne, ale za dvoj lak treba stribrna a cerna tam i vidle je kolem 1500kc. a ty s malovane podle komplikovanosti od 2000kc za ten bily jsm dostal 20 000kc na aljasce.Bo

                0 0
                • Stancek  

                  Ahoj, jo libi se mi ten bilej, ten je fakt luxusni, az skoda na tom jezdit :-) Dekuju za mail, jeste odpovim jak bude vic casu.

                  0 0
        • Lister  

          no ale lehce přes 2 kg je těžký jak prase :-P

          zvlášť za ty peníze.

          O funkci se nebudu vyjadřovat, páč bych psal o něčem, o čem nic nevím, ale jak jsem psal výše zcela neoddiskutovatelná nevýhoda této konstukce je horní trubka prohnutá vzůhu, která zvedá výšku rámu v místě, kde je to nejméně potřeba a tím pádem se stává pro méně vzorstlé lidi v težším terénu nebezpečnou..­.......

          0 0
          • Vilém  

            Ta prohla trubka nehraje vubec zadnou roli. Ram je dost nizky na to,aby tam nic nezavazelo.Koukni ne nektereho, z tech co vlastnim, fota sice nejsou vubec aktualni, ale s tim co povazujes za nevihodu, jsem se za ty roky co je mam, nesetkal.

            0 0
            • Lister  

              no podle vytažení sedlovky tipuju že máš tak 185cm, to pak věřím, že nemáš s výškou kola problém, ale já bych měl obrovský – já mám třeba klasickou 18 – kterou vzhledem k délce potřebuju tak akorát.

              0 0
        • L_i  

          Sry ale něco přz 2 kg ma třeba norco Sasquatch – to je rám kam můžeš dát dvoukorunku… Na Xc je taková váha fakt drzost!

          0 0
          • Vilém  

            To je otazka priorit. Nekdo se holt chce trapit na 1,5kg plechovce, ktera je nepohodlna, tvrda a do 2–3 let praskne a nekdo toho 0,5kg ozeli a dostane krasne pohodlnej ram, kterej zas tak casto nepotka a ktery mu vydrzi na hodne dlouho.Je to kazdyho volba.

            0 0
            • roud  

              Mno nevim zda to že je rám těžší znamená zároveň že je pohodlnější …

              0 0
              • Vilém  

                Az se na nem svezes, pripadne zamyslis nad konstrukci, tak zjistis,ze to pohodli neni dano vahou,ale konstrukci. Ta vaha je dan za pouziti nezeslabovanych trubek, kterych je tam, diky zprohybani a kostrukci o trosku vic, nez na normalnim ramu.

                0 0
                • roud  

                  Mno to cos psal vyznělo všeobecně proto mě to dost zarazilo jinak co se týče mrázka věřim že jeho rámy sou dost promyšlený…

                  0 0
            • MlokCZ  

              Prasknout může vše, ale rozhodně nevidím důvod, proč by 1,5kg rám musel do 2–3 let prasknout. Jezdil jsem kdysi Rock Machine Perfect, kde rám měl také do 1,5kg. Byl to ročník 98 a to kolo jezdí dnes stále kamarád bez problémů dále (a najeto to kolo má celkem minimálně 30tis. km) – tedy spíš jen ten rám, z původního osazení tam už není téměř nic.

              A pohodlnost rámu nesouvisí s váhou, ale s tím, jak je rám konstruovaný. Ale hlavně se mi líbí, jak se u HT řeší pohodlnost rámů. I když tam rozdíly mezi rámy jsou, tak to stejně není nic extrémního a kdo chce pohodlí, tak si nebude přeci kupovat HT.

              0 0
              • Vilém  

                Ano prasknout muze vse,akorat u tech lehcich je pravdepodobnost trosku vetsi.V mem okoli uz prasklo kdeco,ale vetsinou to byly ty lehci ramy.To o pohodli a konstrukci jsem psal o kousek vyse.Nekdo proste FS nechce a jak jsi psal, tak i mezi HT proste rozdily v pohodli jsou.Pokud tebe bavi se stale hrabat v chodu zadnich staveb ap, tak je to tvoje volba, me zase bavi jezdit na kole, ktery proste jede a takovej pocit jsem z zadnyho FS zatim nemel.Takze proto budu resit pohodli v kategorii HT.

                0 0
    • pilousl  

      V tomhle směru, jsou myslim oba velmi seriózní výrobci rámu. Osobně bych volil Mrázek . Protože na jeho "ohýbánych " trubkach se snoubí účelnost a vzhled který nikdy neomrzí.

      0 0
      • Seadat  

        PS vsem se omlouvam – no moje kritika byla prehnana – Duratec neni tak spatnej jak sem psal touzil sem po nem – ale neporidil bych si ho – no znamej delal na vyvoji toho super locku karbon- hlinik tak vim cca jak to slo a jak se to dostalo – ale pravda sou to drby ze zacatku – asi by neprodavali neco, co neni duveryhodny. jo byl sem na pifku :-D a co? :-D ale vaha bezesporu gramy snim usetrite.

        0 0
        • mountaineer  

          A co?ses tluchuba,pivo te neomlouva,vek mozna ale v 21 bys moh mit rozum.A jestli je tvuj kamos R.Š. tak ten mozna rozumi plastikovym modelum ale ne kompozitu:o)

          0 0
          • Seadat  

            jo to ses ty stim duratecem – no vidis me se tvuj duratek libi jeden z nejhezcich . . . . . . . uprimne :-)

            0 0
            • mountaineer  

              Nemam novy kolo v bikach,ted mam Sonixe,Reba Team,XT08,RF Deusy kliky atd,design Duratec team…takze si snadno muzes domyslet proc si me vcera dost svyma chytrostma nas*al:o)

              0 0
              • Seadat  

                me je to jasny – nojo uznavam pivko me neomlouva, asi sem to s kritikou prehnal ale tak rikal sem jen to, co vim. Ale nemam duvod si vymejslet a hazet na duratec spinu. jen jak je vidam v hannahu sem jich nejak uz prezranej tot asi vsechno!

                0 0
                • roud  

                  Kdyby ti náhodou hráblo a chtěl by ses zbavit Mory mysli na mě ;O]

                  0 0
    • RomanH  

      Mrazek se mi nelibi a u Durateca mi vadi jejich pristup k ceskemu zakaznikovi.

      0 0
      • Andrysska  

        " mi vadí jejich přístup k českému zákazníkovi" – ten je podle tebe špatný v čem?

        0 0
        • Seadat  

          cti vyse . . ale as jak ke komu.

          0 0
          • Andrysska  

            Já jsem se ale ptala na osobní názor RomanaH…

            0 0
            • RomanH  

              Kdyz jsem si stavel nove kolo, rozhodoval jsem se mezi Duratecem a RB (vim, ze maji odlisne geometrie, ale nakonec clovek zjisti, ze kazda ma sva +/-, tak jsem tohle neresil). Chtel jsem kvalitni ram a kdyz uz se takove delaji i v CR, tak jsem nevidel duvod, proc nepodporit ceskou firmu.

              Na pocatku jsem se klonil vice k Duratecu (predsi jen muj predchozi ram byl delsi a z CRX jsem byl na pocatku pri testovaci jizde hodne v rozpacich). Jenze Duratec se v tu dobu zameroval hlavne na vyvoz (a mam pocit, ze se to deje i nyni), byly dlouhe cekaci doby, protoze udajne vyrabeli do Nemecka a sami se chlubili, za jakou cenu tam ramy prodavaji.

              Kdyz jsme u toho, tak do ted u nich zustal zachovat ten podivny pristup s cenikem (stazeno z jejich webu) : // Ceník je uložen v souboru ve formátu PDF a je chráněn heslem proti neautorizovanému otevření a tisku. Toto heslo je možné získat na základě žádosti zaslané e-mailem na adresu duratec@duratec.cz nebo SMS na číslo 608510457. Vážení zákazníci, omlouváme se za složitější proces při otevření heslovaného ceníku výrobků Duratec. Toto je provedeno z důvodu udržení domácích cen a je tím zamezeno porovnávání cen v zahraničí s cenami v Čechách. Děkujeme za pochopení. //

              Za X let se na tomto foru neobjevil zadnej jejich zastupce, pritom si myslim, ze B-F je nejctenejsi server ohledne horske cyklistiky v CR (uz zde jsou davno zastupci ostatnich firem, e-shopu atd…). Podle meho nazoru by takova „garazova“ firma nemela B-F ignorovat.

              Nechci tu ted delat reklamu RB, ale kdyz se zde cokoliv ohledne RBresi, Petr Heinik rychle reaguje, aniz by treba musel, staci se mrknout do historie. U nich mam pocit, ze jsem za sve penize dostal krome ramu i neco navic. V pripade Durateca mi to chybi a nevidim duvod, proc kupovat treba Carrera a nevzit SUPA ci neco za pulku penez z Asie.

              0 0
    • bo  

      Jestli Mrazka nebo Duratec. Podle meho nazoru jsou vsechny kola o dvou kolech ne. Duratec je urcite dobra znacka a delaji slusne kola. Ale na ramech Mrazek neni nic spatneho. Mozna pouze v ocich tech co nemuzou prijit na chut jinemu designu. Ale po technicke strance nemaji chybu. Nejlepsi hlinik co se da v prumyslu najit je zakladem toho na cem vseci co tyhle ramy maji radi muzou bez obav verit. Navic design je unikatni a ma v sobe ucel i nejakou krasu a stalost. Tyhle ramy jsou porad zajimave a radost pohledet i po cele te dobe co se vyrabeji od roku 1991. A za dalsich 20 let to bude stejne. Je v nich neco zajimaveho co jine znacky nanabizeji.Takze zalezi na tobe co si koupis. Podpora od Mrazka bude urcite lepsi nez od ostatnich a budes mit neco pro jezdeni ale i pro dusi. Bo

      0 0
      • yetti  

        Hezky napsane a Tvuj mail v profilu mluvi za vse ;-)

        0 0
      • Vilém  

        Ted jeste aby napsal majitel Duratecu:)

        0 0
        • xentar  

          no, právě takovýhle způsob komunikace s ezákazníkem by pro mě byl důvod k volbě rýmu zn. Mrazek. Ono je to podobné jako s tou ulomenou a špatně vyměněnou patkou na RB. Malý firmy s osobním přístupem k zákazníkovi jsou mi bližší než velký molochy. jen si říkám, že je škoda, že tyhle nuance poznávám půl roku poté, co jsem si koupil nové kolo.

          0 0
      • fluider  

        Na tento rám by sa fantasticky hodil Rohloff Speedhub 14! Škoda, že chcem full :-)

        0 0
        • bo  

          Rohloff 14 patri sem. Bo

          0 0
          • fluider  

            Rohloff Speedhub 14 ma veľmi dobré vlastnosti, je konštruovaný vraj až na 100 000km. Tu je celkom podrobný user test www.sheldonbrown.com/…essions.html.. Neskúsiť niečo také na XC/AM by bol hriech :-).

            0 0
            • vladaza  

              stránka nenalezena, alespoň z mého PC

              0 0
              • fluider  

                Sorry, priplietla sa mi bodka na koniec url. Aby ste nepovedali, že to číslo 100 000km som vylovil zo svojho hladného brucha, tu je zdroj hubstripping.wor­dpress.com/2007/09­/20/new-rohloff-speedhub-in-2008/ . Citujem vybrané: pre rok 2008… Telo náboja menšie o 20%, hmotnosť zredukujú z 1700g na 1400g. V komentároch pod článkom je jeden „Marco October 27, 2007“ ktorý prekladá nemecký odkaz www.rad-forum.de/showflat.php?… Životnosť znížia zo 100 000km na 50 000km, zmenšia rozmery a znížia hmotnosť. Myslím že Bernhard Rohloff sa vyjadril, že vlastne nevedia aká je životnosť toho náboja, pretože za tie roky sa im ešte ani jeden nevrátil opotrebovaný.

                Ktorá kazeta, reťaz, prehazka a kľuky vydržia aspon 50 000km ? :-)

                0 0
                • Vilém  

                  A myslis, ze na rohloffu retezy, pastorky, prevodniky nemenis? Jinak ale nic proti nemu.

                  0 0
                  • kubad  

                    no měníš :-) ale po kolik km? jeden pastorek jeden talíř jeden řetěz co jede pořád rovně, navíc širší řetěz. Ta životnost bude v násobcích proti klasice

                    0 0
                    • Vilém  

                      Ale tech nasobku zas tolik nebude.Myslel jsem si to o singlovi taky, ale retez treba vytaham za cca stejnou dobu jak na zprevodovanem kole.

                      0 0
                      • fluider  

                        Ale na single-speede jej dávaš podstatne viac zabrať ! A ešte 1 pikoška, Rohloff dáva záruku na svoj Speedhub 14 po sprevodovanie 38/16 a garantuje, že vydrží krút. moment až 150kg na 170mm kľukách.

                        0 0
                        • Vilém  

                          Jo, na singlu mnohem vic silove slapu, ale i tak si myslim, ze to zas tolik nasobku nebude:)

                          0 0
                          • šlapatko  

                            Na SS točím převod 44–16.Po 700km je po smrti.Měrka je na čtvrtém zubu.Vozím řetězy shimano.SS používám do práce a občas si vyjedu do lehkého terénu.Převod mi táhlé kopce nedovolí.

                            0 0
                            • vladaza  

                              to je na singla fakticky celkem těžký převod, já jsem po různých přechodech skončil u jednoho kola na převodu 42–20, a u druhého mám 36–16 a počítám s experimentem 36–17 /což už bude hodně blízko klasice 36–18/. kolo pak využívám jako rovnocenou náhradu za klasické MTB /jasně, že občas slezu a pár desítek metrů tlačím, v okolí Olomouce celkem minimálně/

                              0 0
                              • šlapatko  

                                Jak jsem psal jezdím na něm hlavně do práce.Chtěl jsem kolo bez údržby a SS byla jasná volba.Nemám rád rychlé motání nohama.Jak nejedu alespoň 25km/h po asfaltu,jsem z toho nemocný.Jinak do Olomouce se na podzim stěhuju.Tak doufám že tam najdu partu pohodových lidí na vyjížďky.

                                0 0
                  • fluider  

                    Rohlof k náboju dodáva obojstranne-použiteľný pastorok, jednoducho ho otočíš a valíš ďalšie tisíce km. Samozrejme, že meníš reťaz, prevodník aj pastorok, ale po úplne inej vzdialenosti. Myslím, že tým „prechodom“ na 50 000km životnosť sa dostanú na skvelý a konkurenčný kompromis medzi životnosťou a hmotnosťou. Nevýhoda je trochu, že brzdový kotúč je custom, na 4 diery.

                    0 0
                    • kankrlicek  

                      Na Rohlíkoj mám cca 20.000 km, řetězů asi 5, 1× převodník (dělá gebhardt, orig. stojí moc), 1× pastorek. Každý rok výměna oleje, cca co 2 roky výměna bovdenů. Otočnou rukojeť mám původní, výměnu neplánuju dalších 20.000 km. Brzdicí kotouč mám původní, brzdy Hope, destičky orig. Myslím, že kotouč vydrží min. 20.000 km. Jediné, co bych chtěl, aby bylo jiné, jsou napínací patky na řetěz, ale opravdu jen kvůli vzhledu, funkčně mi to řešení, co mám vyhovuje.

                      0 0
                      • fluider  

                        Super, konečne niekto kto to jazdí zopár rokov!

                        • 1 reťaz / 4.000km. Ja mením po 2.500km …
                        • 1 prevodník / 10.000km.
                        • otočná rukoveť pôvodná ? Neviem koľko vydrží SRAM GripShift, ale určite by to niekto mohol porovnať …
                        0 0
                      • fluider  

                        A nie je zvláštne, že v dnešnom svete, kedy sa obchod musí stále točiť lebo ak sa nevyrába a nepredáva, iné veci idú dole vodou, existuje firma, ktorá vyrába komponenty s vysokou životnosťou. Je to skoro protiklad ku Shimanu a Sramu.

                        0 0
                        • kankrlicek  

                          A to je dobře, mě to moc vyhovuje. Pořád si zvykat na nějaké novoty! :) to tak!

                          0 0
                          • fluider  

                            A keď si uvedomím, koľko bikerov „kategórie Shimano XT/ SRAM X9“ najazdí 50.000km a viac na JEDNOM biku … ? Väčšina z nich vymení komplet celý stroj, jednotlivé komponenty majú tak lacnejšie a napriek tomu sa Rohloff nebojí o prežitie a stále predáva.

                            0 0
                        • MlokCZ  

                          No jak se to vezme. Mě klasika vydrží to samé co jemu Rohloff. Řetězy mění ± stejně jako já na klasice. Kazety běžně vůbec neměním, protože je nastačím ani zlikvidovat, než vyměním kolo (podařilo se mi to jen jednou na jenom kole a to po 20tis. km). Malinko hůře jsem na tom s prostředním převodníkem, ale kdybych koupil jiný než orig. XT, tak to také bude lepší (a možná ten 08 už bude také lepší). Zase nemusím měnit olej. Bowden měním jednou roční k přehazce, k přesmykači jednou za dva roky. Takže mi to přijde ± nastejno.

                          Takže u mě to určitě není protiklad, asi bych na tom byl s mojím způsobem jízdy u Rohloffu trošku lépe (tím myslím, že bych možná měl delší výdrž všeho než kankrlicek, ale třeba taky ne), ale nic zásadního.

                          0 0
            • fluider  

              Okrem toho použitím Speedhubu na fulle by sa dala zadná stavba vynikajúco vyladiť pre optimálny pedal-kickback. Nevyhodou by bola vyššia „odpružená hmotnosť“

              0 0
              • MlokCZ  

                To s tím poladěním ohledně pedal-kickbacku moc nechápu. To že tam bude pořád převod např. 38/16 stejně nic neřeší. Rozhodující je stejně vždy poměr mezi otočením zadního kola a klik a ten je pořád stejný (pro stejně těžký převod) jak u klasiky tak u Rohloffu. Nebo mi něco u Rohloffu uniká, co by na to mohlo mít vliv?

                A pak ta větší „neodpružená hmotnost“ + přesunutí té hmotnosti na zadní kolo mi přijde jako celkem podstatná nevýhoda. I když zase nejde o tolik gramů.

                0 0
                • Vilém  

                  Asi myslel ten problem,ze by tam musel byt napinak.

                  0 0
                • kubad  

                  cca 700g u té nové odlehčené verze – je to pořád dost

                  0 0
                  • yetti  

                    jj 700g je u neodpruzene hmoty hodne, protoze sily rostou s mocninou hmotnosti. Takze ja bych Rohlofa, i kdyz se mi myslenka prevodu v nabe hodne libi, na celopero nedaval.

                    0 0
                  • MlokCZ  

                    Málo to není, ale když to srovnám, že tak jako tak mám vždy celé zadní kolo neodpružené a že jeho hmotnost včetně kazety, pořádných plášťů (na fulla nepředpokládám žádné 400g pláště), pořádných ráfků, tak ten rozdíl zadního kola s Rohloffem a bez zase není tak tragický.

                    Osobně bych si ho na fulla také nedal.

                    Mě navíc nestačil svojím rozsahem převodů. Pokud vím, tak má rozsah 525%. Já mám s klasikou 44/32/22 – 11/34 rozsah 620% a používám ho úplně celý. Dokonce bych klidně bral převod ještě 22/36 a tím by se rozsah zvětšil až přes 650%. Musel bych tedy mít k Rohloffu dvojplacku a to už by se dost ztrácelo to jeho kouzlo a hmotnost by najednou už byla i v součtu špatná (tedy nejen nárůst neodpružené).

                    0 0
                    • kankrlicek  

                      22/34 – a fakt do kopce nepadáš? Nerejpu, opravdu se jen ptám. Když jedu okolo 4 km/h tak je to na hraně, s lehčím převodem bych jel určitě pomaleji, protože tak točit neumím a to bych velmi rychle skončil a šel pěšky.

                      0 0
                      • MlokCZ  

                        Ne, nepadám a právě bych snesl ještě lehčí když chci jet super pomalu. Já jezdím hodně frekvečně. Na 22/34 jedu klidně 5–7km/h (a nejraději kolem těch 6ti). Pokud mám jet 4, tak se mi jede už blbě. Ale i tak občas 4 jedu, když je to technický úsek a hodně prudký, tak na méně technické části šetřím tou rychlostí síly, abych dokázal na té těžší zrychlit na překážku třeba na těch 8–10.

                        A když si spočítáš ty poměry, že na 22/34 jedu 5–7km/h, tak na tu stejnou frekvenci na 4km/h bych potřeboval úplně šílený převod něco kolem 22/51 (pokud to počítám z 6km/h) :-)

                        0 0
              • Vilém  

                nebyla by ta hmotnost spis neodpruzena?

                0 0
              • fluider  
                • keďže Speedhub má konštantný prevodový pomer medzi prevodníkom a pastorkom ⇒ pedal-kickback nie je ovplyvnený zmenou tohto prevod. pomeru, ale len zmenou vzdialenosti zadnej osi od stredu šlapania ⇒ zadná stavba má len JEDNU JEDINÚ krivku pedal-kickbacku. A to sa už ľahšie ladí podľa preferencií.
                • priznám sa, že neviem aký je hmotnostný rozdiel medzi 9-tkovou kazetou a Speedhubom, ale niekoľko 100g to určite bude. To je tiež hmotnosť, ktorú treba odpružiť, preto si myslím, že je to odpružená hmotnosť.
                0 0
                • soc  

                  Však jsi napsal, že to je hmota, kterou je potřeba odpružit… takže je zatím neodpružená :)

                  0 0
                • MlokCZ  

                  Vždyť ale ten převod uvnitř náboje se stejně projeví. Pružení stavby potřebuje nějaké pootoeční zadního kola, to pootočení zadního kola vyvolá stejný pedal-kickback na klasice jako na Rohloffu, protože i když je tam konstatní převod převodník/pastorek, kak stejně se ten pohyb zadního kola nejprve zpřevoduje přes náboj Rohloffu na ten pastorek.

                  A tedy stejný pohyb otočení zadního kola vyvolaný pružením vyvolá zcela totožný pohyb klik ať tam bude klasika nebo Rohloff.

                  Takže já si nemyslím, že bude mít jedinou křivku, ale úplně stejně to bude záviset na zařazeném převodu jako u klasiky.

                  Pořád mě nenapadá, proč by to u Rohloffu mělo být tak jak píšeš a chovat se to jako kdyby tam byl jen jediný převodu. Není to single speed, to zpřevodování uvnitř Rohloffu tam pořád je a musí se s ním počítat.

                  Nebo snad když se točí zadním kolem proti směru otáčení než je při jízdě, tak se kliky nepohybují v závsilosti na zařazeném převodu uvnitř Rohloffu jako na klasice? Kdyby ne, tak by to nemohlo přeci fungovat ani opačně, tedy nefungovalo by řazení při šlapání a tam by musel být také jediný převod.

                  0 0
                  • bo  

                    necetl jsem ty predesle poznamky ale Rolhoff ma tu vyhodu ze ma jeden prevodnik v predu a tak se da najit perfektni bod pro jednocep. U trech prevodniku je ten nejmensi s kterym je problem. Jinak muj nazor na Rolhoff je ze to je to nejlepsi co kdo udelal na kolo. Neni to potreba protoze i jine systemy pracuji dobre ale zde jsou me plusy. Ucinnost je lepsi nez klasiky z duvodu cisteho oleje v prevodech oproti zablacene klasice, nemyslim tym pouze retez, ale prokluz, problemy s razenim…, dale se da radit bez slapani v klidu porebuji podradit rychle pro prekazku lup a je to tam, vydrzi na veky, ja na rolhoffu stavel elektricke kola s 2000 W motorem a nic jineho na trhu to neni schopne vydrzet. test kola je zde w w w .mrazek.com/rev­x.mov Vaha je skoro stejna jako full XT a na sjezdovem kole to poznat taky nejde, neco vaha asi ovlivnuje ale malo ze to nestoji za to. Ja mam prvniho Rolhoffa us 10 let a bez udrzky porad super,

                    0 0
                    • fluider  

                      Pecka! Keby v mestách jazdili miesto áut takéto žihadlá, tak by to bolo ako v úli :-), alebo nejakom scifi. Mno, testy, ktoré som na Rohloff čítal ukázali efektívnosť prenosu energie o malilinko nižšiu v porovnaní s klasickým sprevodovaním a tiež všade písali, že Rohloff potrebuje niekoľko 100km na zabehnutie, potom by sa mal vymeniť olej a potom by už mal ísť jak víno.

                      0 0
                    • fluider  

                      Koľko zubov má ten prevodník ?

                      0 0
      • karliner  

        To kolo je nádherný.

        0 0
      • Archer  

        Dizajn BOH FX velice dobre hodi na „belt drive“.

        bp2.blogger.com/_4×E­IktBAlOg/R90Jld1W­QyI/AAAAAAAAAG­g/dUX07z8BDCQ/s1600-h/DSCF2877.jpg bp3.blogger.com/_4×E­IktBAlOg/R90Jlt1W­QzI/AAAAAAAAA­Go/KY-X2QptDUs/s1600-h/DSCF2878.jpg

        © blog.taiwanedi­torial.com/

        Nicolai musil vymyslet dropout s dirou, ale BOH FX je na to jako staveny :)

        Remen, Shimano Alfine nebo Rohloff – a bude z toho paradni kolo! Anebo singlspeed.

        0 0
      • honza.biker  

        Moooc pekny bike… ale jak muzes jezdit bez presmyku??:)

        0 0
        • bo  

          Normalne jezdim Rohloff takze presmyk nepotrebuji ale take jezdim single speed a taky vse co je mezi tym, Ale i na tenhle ram se da dat presmyk montovany na BB nebo na hrazdicku ktera se na ram montuje, Mam rad jednoduchost a tak tam neni co zrovna nepotrebuji. Bo

          0 0
      • soc  

        Mít ten rám celou sedlovou trubku, tak by asi patřil k těm nejhezčím, jaké znám. Já vím, ztratila by smysl ta koncepce, ale mě by to asi vyhovovalo víc…

        0 0
        • bo  

          Delaji se i se sedlovkou durch, je to podle vkusu, ale ten ram i bez ni je hodne hodne tuhy tam kde ma byt, a pritom pohodlny, a presmyk na nej jde v pohode namontovat i bez te sedlove trubky. Bo

          0 0
          • honza.biker  

            Kolik by stal ten ram i s touhle barvou?? Je nekde na netu geometrie? diky..

            0 0
          • roud  

            Kurnik ten rám je moc hezkej :O) na kolik přijde a jak je na tom váhově neni li to tajemství ? :O)

            0 0
          • Lowrider  

            Ten je krásnej… Tvůj? Proč není v Našich bikách? :-P

            0 0
            • Vilém  

              Precti si jeho profil a zjistis ze je to spis autor dila, nez vlastnik:)

              0 0
              • Lowrider  

                Joj, profil sem viděl. Já právě myslel, že když ho má vyfocenýho i v profilu, že to bude i jeho.. jako opravdu jeho.

                0 0
          • Vlado Jekyll  

            Pán Mrázek, Tvoje rámy sú super, veľmi sa mi páčia, mám strojársku vášku, takže niečo viem aj o konštrukcii, o to viac sa skláňam… Akurát by som trocha popracoval na oficiálnej webovej stránke.

            0 0
      • kankrlicek  

        Horáka doufám nebudu řešit, ale silnička je nádherná. Ale v dohledné době (koukal jsem se na ceny :)) to nebude… :(

        0 0
    • Pekáček  

      První rám od Durateka (Vagrant) jsem si pořídil v roce 2OO2, slouží dodnes. Po 2 letech jsem si ho nechal přestříkat a opravit závity stř. složení a poškození zadní vidlice od opakovaného zasukování řetězu. Výsledek práce naprosto předčil moje očekávání a popravdě jsem si myslel, že mám úplně nový rám. Viz foto: www.bike-forum.cz/…/big/196.jpg Po nějaké době jsem chtěl lepší rám a tak opět padla volba na osvědčený Duratec, tentokrát lehčí Carrer (2005). Trochu mě zarazilo, že geometrie není shodná se starším Vagrantem, i když měla být. Rám sloužil dobře do doby, než se začalo při jízdě ozývat nepříjemné praskání. Po mailové korespondenci jsem měl rám poslat na opravu, při které byla poškozena barva. www.bike-forum.cz/…15234734.jpg Přestříkání bylo možné, avšak na moje náklady. Nakonec výrobce rám přestříkal zdarma, ale rám opět na několik týdnů putoval do Plzně. Po ujetí téměř přesně 2000km rám praskl. www.bike-forum.cz/…13072103.jpg Reklamace byla uznána, rám opraven a přestříkán. Osobně jsem byl velmi zklamán, čekal jsem, že rám bude vyměněn a ne opakovaně opravován. Někteří dovozci sériově vyrobených rámů řeší reklamace výměnou kus za kus. Firma co staví rámy na zakázku a zakládá si na individuálním přístupu by mohla za vyšší cenu nabídnout něco navíc. V současnosti ještě používám Career 2006, jeho geometrie je podobnější starému Vagrantu 2002. S Careerem 2006 a Vagrantem 2002 jsem maximálně spokojený, Career 2005 se asi tak trochu nepovedl a nemám už v něj moc důvěru. Rozhodně si ale myslím, že spokojených zákazníků jezdících Durateky je hodně, nechci nikoho odradit od pořízení rámu od této firmy, která v oboru patří ke špičce. Vagrant 02: www.bike-forum.cz/…se_biky.html?… Career 05: www.bike-forum.cz/…se_biky.html?… Career 06: www.bike-forum.cz/…se_biky.html?…

      0 0
    • friblos  

      me se sice mrazek nikdy nelibil ale ted kdybych kupoval pevnaka tak by bylo tezky se rozhodnout mezi RB a MRAZKEM(mozna by to vyhral)hlavne proto ze ho moc lidi nema a je to origos za cos DURATEC vubec nepovazu.

      0 0
      • pepe19  

        já už se rozhod…a vítězem je MRAZEK a už se ho nemůžu dočkat

        0 0
        • Seadat  

          jo supr taky bych ho bral radsi. je to original.

          0 0
          • vladaza  

            myslím, že vstup p. Mrázka do zdejší diskuze mu udělal docela dobrou reklamu, právě jsem mu poslal dotaz na rám taky, todle, myslím, p. „Durateca“ ještě nenapadlo, podívat se mezi prostý lid a poslechnout si jeho názory a stesky a přitom je to jednoduché a dělá to dobrý dojem

            0 0
            • pepe19  

              můžu říct,že jeho přístup je SUPER.Odpoví ochotně na mail.Mám to do Vrbna kousek a rám,barvu vše pořešíme na místě.až bude hotovo,určitě se pochlubím:-)

              0 0
            • Pekáček  

              No lidi dělající v Durateku jsou taky cyklisti a čtou BF.

              0 0
              • pepe19  

                vůbec nehaním Duratec a ty co tam makaj.dlouho jsem se na něho chystal,ale pro moje ježdění bude lepší mrazek.jen je teď vidím všude,to neznamená,že v duratecu neumějí kola.Umí!!!

                0 0
        • xentar  

          gratuluju, navěs sem pak fotky, jakej to vůbec bude rám, ten, co je na aukru?

          0 0
        • Vilém  

          Dobra volba:) Vitej mezi nas

          0 0
          • vladaza  

            dotaz do fora – není tu čirou náhodou někdo, kdo by měl „mrázka“ na 29"? já pořád kolem toho /velkých kol/ čmuchám a nějak se nemůžu rozhoupat, který rám vybrat / a že jich zase tak moc není/ třeba by tu mohl být i majitel zeleného mrázka z obrázku

            0 0
            • kubad  

              je tu stačí hledat: www.bike-forum.cz/…se_biky.html?…

              0 0
            • mrazzik  

              Přeju příjemný večer, trošku jsem se bavil debatou MRAZEK ano či ne a potěšila mne fotka mojeho bajka u kaple sv. Barbory na Buchlově. Na tomto snímku má moje kolečko přesně jeden den, byla to moje první vyjížďka na kole, které mi Bohuš Mrázek udělal přesně podle mojeho návrhu a mých představ a vytunil jsem si ho jako drásalovec do klubových barev. Pokud by jsi chtěl nějaké info ohledně 29, rád se podělím, jezdím velká kola již 5 let, tak už mám něco najeto i napadáno. Zraví Tě Mrazík od drásalů. Posílám jedno foto ze závodů v Polsku, kde rover kolorovy v Beskidech jel i v tvrdých podmímkách naprosto bez problémů.

              0 0
              • vladaza  

                fotku Tvého kola mi poslal pan Mrázek mladší . příjemně mně překvapilo, že se ke kolu našel i majitel. s panem Mrázkem o rámu již jednám a Tobě rozhodně napíšu mejla. zde je vidět v praxi síla BF a komunikace po netu všeobecně. ahoj z předpůlnoční Olomouce

                0 0
            • sorak  

              ja mam Mrazka v 29" ;-)))

              sorry za pozdni odpoved – nejakou dobu jsem BF necetl…

              0 0
    • HeyJoe  

      Možná se o tom tady psalo, je tu 100 příspěvků, takže sry, všechny sem nečet, ale na kolik přijde Duratec?

      0 0
    • sorak  

      cau, jsem rad, ze ses pridal do nasich rad… ;-)

      pokud bys chtel udelat setkani (=spolecny vylet) tak dej vedet, v okoli Ostravy, resp. na cele severni morave potkam podobne kolo jen veeeelmi zridka… ;-)))

      (naposledy to bylo na zavode a ten clovek byl z jineho koutu republiky)

      0 0
      • pepe19  

        to sorak:domluvit se můžem,ale ještě to bude chvilku trvat…dneska jsem byl u mrázků…rám je domluvený a o postupu budu tady informovat.jinak parádní jednání…VELKÁ POKLONA DO VRBNA

        0 0
        • sorak  

          mohl bys mi napsat kontakt na mail co mam v profilu? je to takovy flexibilnejsi nez tady pres BF…

          jinak souhlas – s p.Mrazkem je vynikajici domluva, ja jsem si strasne vymyslel – chtel jsem upravu ramu pro 29" kola, aby se tam vlezly pneumatiky 2,4" siroky, aby tam byla jen zakladni barva bez nalepek a laku, protoze jsem na to jeste nechaval delat airbrush… a vsecko slo… ;-)

          0 0
      • bo  

        Sraz to zni zajimave, neco by slo udelat, nejake napady ? bo

        0 0
        • sorak  

          zdravim mistra!

          krome meho mrazka vim jeste o 3 – Vilem z Rajce a jeho pritelkyne + 1 clovek, ktereho jsem potkal uz 2× na zavodech v superskem okrese (mam na nej kontakt), pepe je 4. clovek…

          urcite jich bude vic, ale nevim o nich, kazdopadne by to bylo zajimave – hned 6 a vice mrazku pohromade, to by byla hezka podivana…

          0 0
    • šlapatko  

      Tenhle kousek by tu neměl chybět.Tyhle rámy se mi líbí víc a víc.

      0 0
      • Vevoda  

        Kde to má přesmyk?

        0 0
        • kubad  

          nemá :-) ale nic nebrání tomu dát ta E-type

           
          0 0
          • Vilém  

            No trosku tomu brani to, ze nevim kudy bys tahl lanko. Leda spodni tah a ten nevim zda se v e provedeni dela a lanka spodem by taky byly trosku orisek.

            0 0
            • kubad  

              XTR 07 je dual pul – ale jak je na to připravený rám nevím, vycházím z toho že to tu psal někde p.Mrázek že se to takhle řeší

              0 0
              • kubad  

                kus nahoře to psal :

                Delaji se i se sedlovkou durch, je to podle vkusu, ale ten ram i bez ni je hodne hodne tuhy tam kde ma byt, a pritom pohodlny, a presmyk na nej jde v pohode namontovat i bez te sedlove trubky. Bo

                0 0
                • Vevoda  

                  Kčemu tam teda je trojtác? Manualní přehazování přes prsty?

                  0 0
                  • kubad  

                    mě se neptej – nejsem majitel :-)

                    jen sem napsal jak se řeší  montáž smyku

                    0 0
              • Vilém  

                Pokud je i se spodnim tahem, tak pak by to resitelny bylo. Do spodni trubky by asi navrtal jemi pouzivane prichytky a na stredovou trubku skluzavku ze silnicky

                0 0
    • pepe19  

      tak už pomalu hodnotím mrázka,najeto lehce přes 1000km.super tahá do kopce(i přes mou váhu:-)  )mám pocit ,že jsem všude rychlejší,jak výjezdy,sjezdy i roviny.v pohodě taky tech. pasáže.

      takže děkuji všem,kteří ovlivnili mou volbu pro tento rám

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.