Nevidělste někdo někdy, nebo nevíte jestli se vyráběj Brzdy jako maj např. motorky…Jakože je na každý noze vydlice třmen
Viz obrázek
Nevidělste někdo někdy, nebo nevíte jestli se vyráběj Brzdy jako maj např. motorky…Jakože je na každý noze vydlice třmen
Viz obrázek
není to zbytečné má to akortá husto kruto přísnej look , pokud ti tvá brzdí mála takkup víc pístků , nehledě na to že se nedělaj vidlice a náby na 2 kotouče/třmeny
No krom vzhledu to misí určetě kotel víc brzdit…A Náboje sem taky neviděl…Proto se ptam jesi to náhodou někdo na kole neviděl…
Na co budou na kole 2 kotouče, když ten brzdný moment nejsou schopné přenést vzadu pláště, vpředu přeletíš přes řidítka.
nějaké pokusy se objevily, nechytlo se to je to zbytečné, skus google, nebo počkej třeba ti sem někdo odkazy hodí, mě se to hledat nechce :D
No kouka našel jsem nějaký hybrid…Ale vypadá že bude brzdit hůř něž 1 pořádná brzda.. http://www.commonwheel.org.uk/…mountainbike
Jako myslim že ten brzdnej účinek neni potřeba, ale kdyby to byly hydrauliky, rozumně funkční, tak by se to teoreticky dalo provýst tak, aby vopravdu vobě brzdily. Lanka musíš seřizovat žejo zvlášť, kapalinu bys tam měl jenom jednu, ta by měla ty brzdy udržet vzájemně seřízený(čistě teoreticky).
Hele já mít prachy a kolo navíc, tak si to nechám někde navařit a šel bych do toho, páč nýbrž je to fakt nelidsky krutý a motokros a tak žejo.
stare marzocchi mely na obou nohach ocka pro trmen :)
Možná by to brzdilo dobře, ale podle mně je to zbytečný… Jestli ti nestačí brzdnej účinek, tak si kup pořádný brzdy, velkej kotouč, dobrý destičky, a máš vystaraný :-)
To je mi jasný…Jen mi jde o to jestli to eksiztuje…
To poslední slovo je z jakýho jazyka? =O
No jak tak na to koukám, tak ti ani nevím. :)
Zastavit kolo (myslim to kulatý, ne celý :-)) dokážou v pohodě i véčka, s kotoučem to jde za použití daleko menší síly, dávkování je u dobrejch hydraulik taky dobrý. Takže… Jakej přínos můžou mít dva kotouče? Váha navíc? Cena navíc? Rozhodně se tim nezlepší jízdní vlastnosti. Leda tak zahřejvání, ale to se pořád víc vyplatí investovat do lepších nebo větších kotoučů, takový kopce tu fakt nemáme.
plánovaným přínosem, bylo rovnoměrné zatížení vidlice, větší síla, menší zahřívání.
bylo to na DH samozřejmě plánované :D
Ok, u DH je pravda, že tam alespoň nějaká logika je, byť pořád ne moc velká. Myslim, že DH vidle s tuhostí problém nemaj a nevim, DH jsem nejezdil, ale opravdu můžou někomu nestačit high-end čtyřpístky? nebo co se to na DH dává… Že se dá v nějakym dlouhym sjezdu rozpálit dvoustovka kotouč bych ještě věřil, ale už to musí bejt dost extrém. Ale asi zbytečný to obhajovat, evidentně si toho už všimli, že to je zbytečný :-D.
Gatorbrake vyraba komplet prislusenstvo na zhotovenie tohto systemu. Je to asi tazsie ale rovnomerne to namaha vidlicu a nevyzera zle. Ale na tom bicykli ozaj asi staci aj jedna, aj ked v ramci znizovania hmotnosti sa to raz mozno uchyti – budu stacit mensie kotuce a tiez menej torzne namahana vidlica moze byt lahsia.
=O No tak tohle je ovšem něco. To je gramařská sjezdová motorka, ne?
Ak narazas na tie karbonove kotuce uprostred toho tanku tak asi hej :o)
No ty woe…sík to sem ani neveři že něco takýho je?…To čumim…
DO WANT
No počkej, kde to jako má motor?? :-)
Ten první se mi celkem líbí, jezdí na tom opravdu někdo?
Na motorce se používají dvojitý kotouče, protože tam potřebuješ ubrzdit 300 kilovou motorku z rychlostí 150+, na biku je 200mm kotouč a nějáká slušnější hydraulika až až. Žádnej význam kromě zvýšení rotující hmotnosti by to nemělo.
Jedinej přínos by byl, že by se ti při brždění tolik nekroutila vidlice…
ale lůk jezdí, a to je v tomle případě sakra silnej případ :P K tomu vidlici metr zdvih a pořádnej MX stroj, erotika neuvěřitelná.
Nejlepší bude až konečně někdo na kolo začne dělat brzdy s plovoucím kotoučem a třmenem to bude paráda a po problémech .
Jak vypadá plovoucí třmen? To si vážně nějak nedovedu představit.
Pouziva se to na motorkach, autech. Trmen se muze hybat do stran.
Tak se koukni doma na auto,jen pro představu.
To bohužel zrovna můžu, člověk by ty zmrdy čórkařský postřílel…
To si delas prdel ne? Myslel jsem ze corovani litaku skonciilo nekdy v roce 90:(
17" kola tady bohužel jen tak někdo nemá, navíc na autě bez alarmu… A bohužel neskončilo.
Uprimnou soustrast, jsou to hovada. To normalne nechali padnout na zem?
Jo, normálně z půlky na hlíně, v polovině auta obrubník a pod přednim kotoučem zastrčenej šutr… Normálně bych zlodějům nechal sekat ruce.
Neskončilo, kámošovi taky před 14 dněma odstrojili :-(
Nechápu že se jim to vyplatí, takový práce jenom aby sundali nějáký podřený liťáky za pár šupů… kurvy jsou to
magura gustav
plovoucí kotouče dělá tuším že Hope ne? Akorát jsou cenově trochu jinde než obyčejný :-(
A kombinovat plovoucí kotouče a plovoucí třmany je podle mě blbost, stačí buď jedno, nebo druhý. V kombinaci by to podle mě mohlo dělat neplechu. V autě máš taky kotouč pevnej a volný jsou akorát třmeny…
Blbost to určitě není až to někdo konečně udělá bude malá revoluce . Odpadne spoustu problému s nastavením třmenu, kotouže s nerovnoměrným opotřebením desek atd .
Myslim tez ze to blbost je. Presne to co popisujes resi bud plovouci kotouc, nebo plovouci trmen. Proc kombinovat oboji?
Bude to takovej rozdíl jako když sedneš na Hondu CBR 600 F rv. 94 co má pevnej kotouč a plovoucí třmen .A pak tu samou ale od roku 96 s plovoucím třmenem a kotoučem a spadne ti brada jakej je to rozdíl. A toto samé bude i na kolech při dlouhejch sjezdech a razantním brždění .
A myslis, ze ten rozdil ve funkci brzd je zpusobenej rozdilnym uchycenim trmene? To se mi moc nezda. Spis bych tipnul na nejake jine konstrukcni rozdily. Dalsi vec je, ze na kole by se to asi nechytlo, precijen plovouci trmen by byl tezsi nez klasika.
Samo čím větší kotouč tím lepší brzdný výkon větší kotouč se lépe chladí a nehřeje se tak . Pokud je třmen plovoucí i kotouč tak desky vždy rovně dosedají na kotouč a třou se svou celou plochou . A pokud se brdy zahřejí tak že kotouč se zvlní dokáže plovoucí třmen zvlnění kotouče pohltit a brzdný výkon učinek se skoro nemění .kotouč si neškrtne o třmen . Myslím že to bude posun vpřed zvlášť u sjezdu .
Ted me jeste napadlo, ze takovou kombinaci by sis na kolo dat mohl. Plovouci trmen ma magura gustav, kdyz k tomu das nejakej plovouci kotouc, tak mas svoji vysnenou kombinaci:)
Myslím, že v minulosti už takové brzdy byly a né jednou. Jen tvoje vysněná koncepce nebyla dostatečně prodejná.
Jasně je to vše o prachách každá novinka je strašně drahá ale věřím že toto je skoro zákonitej posun u kotouček na kolech a jednou ho oceníme :):)
Možná s to nepochopil , ale ty tvoje vysněný dobrý brzdy nejsou tak dobrý, aby se v mainstreamu vůbec dělaly. Ty brzdy je dělaly když kotoučovky začínaly.
Bylo vymyšleno již spousta dobrých věcí , ale neznamená to, že bylyjsou a budou úspěšné.
Ale já žádný vysněny brzdy nemám já mám Grimecu S1 model 2001 a pro mě jsou super .Pro většinu starý, těžký k----- atd. A to že někdo něco už někde udělal a nedotáhl to do konce to je věc druhá .
Ale vyráběly jen jeden třmen by tě vyšel asi jako jeden a půl tvého Kellyse.
Používalo se to na extrémní DH a nebylo to zas takový terno. Vidlice Hanebring , Eberminator , Risse , WhiteBrothers , tovární DH motorka HotChili Warp WC, nebo vidlice z motorky s upravenou korunkou. Těžké a drahé.
Nedávno s tím opět přišel Richi
Stejně se postupem zjistilo, že je lepší jedna pořádná brzda než dvě nic moc. Jinak kolo je moc lehká věc a jesli sis nevšiml, tak dvou kotoučová přední se více či méně na motorkách do terénu nepoužívá.