Zdravím,
hodlám investovat kolem 15 tis. Kč do svého závodního kola: http://www.sterba-kola.cz/…g-7-500-2014.
Jak co nejefektivněji uspořit gramy a zároveň udržet/ zvednout kvalitu? Díky
Zdravím,
hodlám investovat kolem 15 tis. Kč do svého závodního kola: http://www.sterba-kola.cz/…g-7-500-2014.
Jak co nejefektivněji uspořit gramy a zároveň udržet/ zvednout kvalitu? Díky
Prodat a koupit nové, na tomhle kole ní čeho se chytit, aby se z toho dalo postavit lepší kolo.
No ty jsi expert. Když prodám tohle kolo, kolik dostanu? 15, 16? K tomu přidáš těch 15 a jsi na 30ti. Vzhledem k tomu že tohle kolo jsem kupoval na jaře 2015 za nějakejch 23… tak myslim že nový kola/ vidlice jsou daleko lepší investice. Ale díky za názor..
Přesně tuhle reakci jsem čekal. Dáš otázku, někdo ti odpoví, ale tobě se tahle odpověď prostě nelíbí. V tom případě nechápu, proč se ptáš, když nechceš slyšet odpověď? Já tě chápu, že chceš kolo vylepšit, ale nasypat do něj 15 je prostě blbost, jak jsi se dozvěděl. Nějakou menší sumu třeba ok. Vyměnit kliky atd, jen tak pro radost. Ale 15 je prostě zbytečných do toho vrážet.
Za tohle kolo 15 tis. zdaleka nedostaneš…Co s tím chceš dělat? Těžký rám, základní ne moc funkční vidlice s tenkýma nohama, kliky ještě na octalink, Alivio náboje a brzdy, těžká kola, šílené pláště… Řadicí sestava chodí, ale to je na přestavbu málo.
Těžko říct, to bychom nejdřív museli to závodní kolo vidět. Takhle naslepo se těžko radí.
Měněný pláště, jinak origo a vidlice už ne uplně dokonale zavírá.
Vrážet do toho kola 15k je nesmysl.
Když už bych koupil bych lehčí kola co jsou použít s Notubes, nové pláště a potom postupně co odejde.
Možná bys ještě hodně hmotnosti ušetřil na klikách a vidlici, ale poměr cena výkon nic moc.
Tyhle kliky by měly mít 735g, to asi moc níž nepůjde. Tuhost je věc druhá
A neni ta hmotnost nahodou bez osy, ktera ma nejakyho ctvrt kila?
Osa + kliky přez jedno kilo,to je váha ,se divím že mu to neutrhne středovou mufnu.
Pripravuju se na zavody :-) tj. Dobra odolna kola, kvalitni obuti,funkcni brzdy,pohon ,,,novy retez kazeta kliky… To mi staci ke stesti
Myslel jsem že bych tam dal novou sadu buď 1×11 nebo 2×11, ale záleží jestli by to nějak pomohlo, když teď mám 3×10… Co si o tom myslíte?
Že si stejně koupíš to, co si usmyslíš, ať tu kdokoli poradí cokoli.
Efektivní vylepšení si představuju jako něco, co tě zrychlí. To jsou třeba kola, tlumení … počet převodů to nebude. Za 15 pořídíš kola i vidli, to poznáš daleko víc.
Kdybych nepotřeboval poradit tak sem nepíšu… teď jde spíš o to, jestli kola + vidlice, nebo převody ( na kterých by se taky dost ubralo na váze)
Myslím že kolo co máš je naprosto dobré tak jak je a nemá smysl na něm zbytečně měnit komponenty, kterým nic nechybí,jen proto, že ti to poradí místní elita.
nesmysl, právě sada je na tom kolo to nejlepší a potenciálně nejmíň problematické. Řadí všechno, ale horší geometrii rámu, nefunkční vidlice nebo špatné brzdy a levné gumy dělají velký rozdíl. Ty musíš vědět co tě limituje.
JJ, komplet do XT, čínský karbon, co se ho tam vejde a jako třešničku na dort síťované sedlo ?:-)
+1 :D
že vyhodíš peníze … to kolo je staré, nevyplatí se do toho investovat – radši šetři, udělej si radost za dva roky a kup si něco v karbonu ;-).
Když si dáš každý rok stranou 20ku a tohle prodáš, tak pak už koupíš něco v CF ;-)