Hledám karbonová řidítka na en s cca takovými parametry:
OS, rizer 35–40, šířka 68 a víc, úhly 5°a 9°, hmotnost kolem 200
Třeba tyhle od spešla nevypadají zle, kdyby byly trochu širší…
Dík za vaše názory a zkušenosti.
Hledám karbonová řidítka na en s cca takovými parametry:
OS, rizer 35–40, šířka 68 a víc, úhly 5°a 9°, hmotnost kolem 200
Třeba tyhle od spešla nevypadají zle, kdyby byly trochu širší…
Dík za vaše názory a zkušenosti.
Mám tyto, a dobrý zatím.
Easton EC 70XC Riser. Mám je na Monstru, žádný problém, váha nízká, rozdíly v tuhosti jsem nezaznamenal.
S tou vejškou je to blbý, takhle móda je už (naštěstí:-) pryč. Dal bych vyšší vidlici, případně podložku a trošku zvednutej představec :-))
Ve 20mm zdvihu je výběr mnohem lepší.
Jinač třeba zkusit sehnat starý model Easton Monkeylite DH.
Proč naštěstí?
protože je aspoň větší výběr v těch low-rise vlaštovkách :-))
njn, taky jsem takhle uvažoval, ale to bych nesměl mít, k..ot, uřezanou vidli a ten zvýšenej představec vypadá taky na h..o..kua..:))
Zatím jsem tam mrsknul BBB 40 fr za tři sta od kámoše na vyzkoušení a vypadá to gut..
Ale těch 380g..:)
co třeba answery protaper?
nevis kde by se daly sehnat?
chainreaction? http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx…
nebo k nám to vozí Vokolek
Diky, z toho chainu by to mohlo byt vpohode, je tam do CR doprava zdarma.
jo, nedávno jsem tam bral hliníkový DHčka s představcem
a vsecko vpoho? za jak dlouho ti to doslo?
easton haven a havoc
nádhera, ale jsou jen 20mm vysoký..
..a ty EC70 XC RISER jsou asi hodně slabý na XC/hmotnost jen 155…to je o strach, mám 90kg..:)
Toho bych se nebál. Možná tam negativní roli než váha jezdce může sehrát blbej představec. Já o nich uvažuju, potřebuju taky každej cm nahoru…A pořídil bych k nim asi EA 90 představec v 10° sklonu.
Aby to bylo aspoň AM, tak bych mohl dát ty Haven 711/170g/20mm, k nim ten představec EA 90/10° , a tím bych se snad dostal alespoň na výšku 30…
Nevíš, jestli jsou ty věci Easton někde v Brně k vidění?
nejdřív bych tam dal Lyrika nebo 36Fox a pak bych řešil představec. Nebo je ta DT vidla tak zázračně tuhá?
Proč bych dával na EN s hmotností 11,9 vidli o půl kila těžší?
Ještě přidávám pár reakcí uživatelů LV fóra na německém IBC (z překladače):
//Dobrý den,
Mám EXC 150 od počátku roku 2009 na 301,
Mám zkušenost, že alpské kříž a různé multi-denní turné je následující:
super tuhý a citlivý pro mě dost
velmi snadno a 150 mm zdvih vidlice pro perfektní 301
Zdravím Volker//
Co mě překvapilo nejvíc, je EXM150 tuhost. Při testu pevnosti otáčením v rozšířeném stavu ve srovnání s 170 mm poezii, DT je i brzdy a lepší s torzní , Nejsem, jak se očekávalo, je zřejmě, ale „TorsionBox“ opravdu dobré časy a ne jen marketing blabla.
A zpracování vidlice Fox a ve srovnání s RockShox „Starman“, absolutně kladivo. Se musí při otáčení kolečka nastavení je určen spíše obrátit na drahé hodiny v reálném super drahé a pozornost k detailu, stejně jako nit náprava je již aplikován bílý tuk, připravené pro vložení (v RS nebo Fox jste rádi, když žádné mazací oleje a tlumení je uvnitř). I když trochu, ale láska k podrobnosti, které budou betieben na DT a vůli zákazníka dodat dobrý produkt.
Teď doufám, že mírný 170–180 DT-rozcestí jezdit na kole Freeride na DT mohou být.
//Normální, vidlice super funtkionieren, protože i testovací jezdec má údajně bojovat hmotností 65 kilogramů (Harald Phillip)! Budu také prodat své Talas a šroub mě ne EXM na kolo! //
__________________
No protože i já se svýma o 25kg menšíma kilama požavažuju 32 foxy a rvl za žvejkačky. Ale jak píšu, DT jsem nikdy nejel.
Subjektivně právě přechod na velkou vidlici udělal z mého kola enduro – ne kvůli zdvihu, ale kvůli tuhosti
S vidlí fakt nemám problém.
Snad časem bych nějakou 170, 180 vzal jako druhou…pro setup s FA pláštěma. Různá vahadla (120,140, 160)pro zadní stavbu mi umožňují přizpůsobit geometrii konstrukční výšce vidlice od 150 do 180…
takhle na té fotce je to nastavené 160/150?
Nevím, jaké tam má ten němec vahadlo:), fotku jsem dal kvůli vidli.
Moje kolo dnes vypadá (160vahadlo, vidlice má od stíráku ke korunce 165) viz foto..
Jak by se to celé chovalo s lyrikem, který je bez zatížení o 1cm delší, to nevím. Třeba by se lyrik víc potápěl, k tomu nastavení sagu atd. Výsledkem může nakonec být jen ta vyšší hmotnost bez možnosti snižování atd.
Takhle z fotek, bych tam dal vidlici tak o 2–3cm nizsi.
Ale ja tomu nerozumim. Ja delam do vcel.
vypadá to tak, že by to sneslo víc i míň, ale jak řikáš, závisí to na chodu vidlice, určitě tam nezvedáš řízení kvůli ježdění po rovině. Ty němci to budou vozit asi hodně předkopnutý kvůli sjezdům, myslel jsem že 160mm je maximální výška, vysoký úhel právě pro vysoké vidle.
Jinak podívej Bos Deville, kdyby ti to náhodou vrtalo v hlavě :-))
Každopádně myslim že zvednutý představec plus 20–25mm zdvih vlašťovek bude vypadat líp než tenhle oldschool :-))
A kdybys náhodou chtěl dávat ty Syntace na bazar, tak napiš :-)))
:-)
asi tak
..a když změníš úhel stoupání představce, třeba z 6°na 10°,12°,20°, musíš si na to zvykat? Je to jiný? A jakou délku, nyní mám 75mm? Možná by stačilo 60 a řidítka 710..
Na lepší si zvykneš hned :-)) Já jsem pro, čim kratší, tim lepší, já začínal na 65, pak 60, teď 50.
Takže najít tu nejkratší vhodnou variantu, ideální by to bylo zkusit nanečisto. Asi bych nejdřív koupil jen řidítka a představec až po vyzkoušení.
Ech. Bych potreboval asi preklad i k tomu prekladu. Priste nez do prekladace, tak do stavebnin.
Mám Easton MonkeyLite XC composite už třetí rok,jezdím sice XC ale už schytali celkem dost ran a jsou jak nové,já bych se toho nebál-jinak pocitově (zkoušelo více lidí) jsou tuhžší než Ritchey WSC,Truvativ Team carbon.
Mám Easton MonkeyLite XC composite už třetí rok,jezdím sice XC ale už schytali celkem dost ran a jsou jak nové,já bych se toho nebál-jinak pocitově (zkoušelo více lidí) jsou tuhžší než Ritchey WSC,Truvativ Team carbon.
Monkeylite XC vozí na enduro dost lidí a jsou to v podstatě pořád ta samá řídítka. Haveny jsou snad těžší jen o ty dva centimetry navíc. Poctivě ty ECčka testuju při hmotnosti jezdce kolem 100kg a zatím dobrý. (:
A co tyhle :Mám je 2 roky a super, teda není to full carbon, ale kombinace hliník a carbon, ale váha je super. A cena taky :O)
dobrej vtip :-)
po prozkoumání profilu se obávám, že to nebyl vtip nebyl
jako nic proti těm řidítkům nemám (hmotnosti věřit nemusím), ale jen, že scotyho požadavky nesplňují ani v jednom bodě :-))
Syntace Vector 31.8 Carbon – 680 nebo 740 (dají se zkrátit až na 640 nebo 700)
ok ty mám 680, ale chtěl jsem vyšší. Syntace má rizer jen 10…
Když už jsme u toho … poraďte někdo vlajdy s rise 30mm, šířka 660 – 680mm s co nejmenším úhlem k jezdci.
Nejake nove tipy na 740–760 carbon riditka?
Rise tak okolo 20mm.
Nemeli by ste nekdo levnejsi variantu treba tady k Syntace Vector Carbon 740? Vypadaji skvele, ale na me moc drahy :-(
Easton havoc carbon, 750sirka, 20mm zdvih. Nechaji se z ciziny koupit za neco pres 2000, kdyz budes chvili hledat.
no a co ENVE DH BAR?:)
4100kč teda…
to si vubec nepomuze proti vectorum.. myslim cenove :)
Přesně,vzhledově vectory ideální,740mm taky.Zdvih 10–20mm.Cena šílená.Karbon bych klidně vynechal a zkousl raděj 50g za kus hliníku :)