• Kubiczech

    Zdravím,

    s rozpočtem do 9 000,– vybírám vidlici pro svého Monstera (foto 1, „foto2“http://w­ww.bike-forum.cz/uplo­ad/users_lib/2958/f­otogalerie/big/rbnew­dscf5205.jpg, foto3) jako náhradu za upravené Duro FR20. Požadavkem je zdvih 150mm a více a pokud možno váha do 2500g, snižování zdvihu výhodou. Z nových vidlic mým představám vyhovuje upravená RST Storm Air (máte někdo zkušenost?), z bazarových zaujala 36 Talas R 2006. Tady se obracím na vás s prosbou o nápad, jak byste situaci řešili na bajku svém. Nevíte někdo o něčem zajímavém v bazaru či nemáte samy něco na prodej? Je jasné, že s daným rozpočtem si moc vyskakovat nemohu, ale bohužel jsem ho musel podstatně snížit, to je ale zase jiná pohádka. (:

    Děkuji všem, co přispěji k vyřešení.

    Pěkný den

    Jakub

    0 0
    • Kubiczech  

      Oprava druhého odkazu zde.

      0 0
    • Feroman  

      koukni na chainreaction­cycles.com, jestli te tam neco nezaujme, ted tam maji vyprodej vidlic

      0 0
    • goofy  

      Proc nechces to Duro? Talase 36 bych se vyhnul…

      0 0
    • PsychoSX  

      Toho talase bych se nebál, ale pozor, aby neměl vakl ve futrech, u 2006 se mi to stalo, ale u dalších už ne (08 a letošní – vlastně už jen dnes a zítra letošní :)). Pravda, chod těch novějších je o dost lepší, i když určitě míň citlivej. Zkus kouknout na bazarech na 36VAN. Jo a ještě jedno upozornění, u toho talase, respektive u všech 36 staršího data vydání který ještě nemaj rychloupínák na 20mm osu – dobře prohlídnou uchycení pevný osy, spousta jich tam prasklo díky přetažení těch dvou+dvou šroubů – stačí to dotáhnout jen opravdu velmi lehce.

      0 0
      • drtyc  

        Durolux to ma tusim nekde kolem 9–11Nm pokud si dobre vzpominam na manual a nepoplet srouby. Je to trosku vic nez co udela tesko aku sroubovak, ale fakt jen malicko vic.

        0 0
    • jURis_1  

      jenom takový menší dotaz, proč chceš novou vidlici..? na těch fotkách vypadá kolo jako zánovní a pamatuji si že před nějakým tím měsícem si to kolo teprve skládal ne..?!

      0 0
      • Kubiczech  

        Vozil jsem ji už pár měsíců na starém rámu, takže vyloženě zánovní není. Hlavní důvod je váha přes tři kila, přece jenom bych na tom RB rád něco shodil.

        0 0
    • baboon  

      Za mě durolux. Zkušenosti jsou zatím super..:)

      0 0
      • Kubiczech  

        Spíš než Durolux by mě lákalo to RST, kde by tas váhová úspora byla markantní, ale bez nějaké reference do toho jít nehodlám.

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Hnoj  

      RS Domain 318 Coil U-Turn (mírně překračuje hmotnost) by byl k mání kolem 8K

      RS Lyrik (U-Turn, SoloAir nebo 2-step air) zas překračuje o kus cenu, ale vejde se do hmotnosti…

      0 0
    • kali222  

      napisu ti mail vecer,ale necekej zazrak :D

      0 0
    • mr.antik  

      Kdybych nekoupil Lyrika a nechtěl za každou cenu snižování, zkusil bych upravenou RST s tou HS expanzí.

      0 0
    • kesu  

      na tallase bych se vykaslal bych vzal radsi RST.Mrkni ale na CRC treba te tam neco zaujme…

      0 0
    • Baba-Ji  

      Pomalu a jistě se dostávám do stejné situace, jako zakladatel tohohle vlákna. Monster už pomalu chce něco jiného, než Duro FR20.

      Hledám nějakou vidli, řekněme na En ježdění, s tím, že FR jsem se ještě úplně nevzdal. Zdvih 160–180, rozpočet někde kolem 8–12K, dle toho, jak brzo mně dojde trpělivost s Durem.

      Od vidle chci citlivost na drobné nerovnosti(což nejvíc postrádám u Dura) a ne příliš velké propadání do zdvihu při skoku, nebo jen přejíždění nějakého většího teréního schodu.

      Uvažoval jsem o Domainu, Mar. 66, Lyrik(prý má tendence se propadat do zdvihu, což mně netěší), nebo nějaký jetý/slevněný Totem(vím, že na En už je to trochu moc, ale…). Teď jsem viděl i na ChRC nějakou slevněnou Maguru Wotan, která by taky dle po nety zachycených reakcí nemusela chopdit zle.

      0 0
      • pitos  

        Uvažoval bych nad Lyrikem coil na 170mm.

        Zdál se mi oproti starší verzi na vzduchu stabilnější,tedy se nepropadal tolik do zdvihu a celkově se zdvihem při ostřejší jízdě lépe hospodařil.

        Přesto si ale myslím že i starší vzduchový Lyrik je na EN dobrá vidlice která si sáhne na dno až při FR a DH použití(také na tohle neni určena)

        Totem je také volba,ale musíš už počítat s horší obratností při XC využití,přecejenom je určena k něčemu jinému.

        Je to takový kompromis,pokud potřebuješ jezdit hlavně XC a sjezdy jsou až na druhém místě tak nějakou 160ku.Jestli chceš jezdit z kopce bez omezení a zkousneš horší vlastnosti při XC tak klidně Totem.

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Oakey  

        čau, to Duro si měl standardní sériový, nebo poupravený a předělaný na mazání olejem?

        0 0
        • Baba-Ji  

          předevčírem jsem ho předělal na olej a šlape slušně, takže asi spolu ještě chvilku vydržíme :)

          0 0
    • Baba-Ji  

      jen mne tak napadlo, kterou JEDNOKORUNKOVOU vidlici, by jste charakteristikou chodu prirovnali co nejblize k BOXXERu?

      0 0
    • Baba-Ji  

      jen mne tak napadlo, kterou JEDNOKORUNKOVOU vidlici, by jste charakteristikou chodu prirovnali co nejblize k BOXXERu?

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.