Epicon-problemy s ciernymi nohami
Epicon-problemy s ciernymi nohami
co tim chtel basnik rici?
no asi ze uz nejsou cerny…hadam :))
chcem sa spytat ci mas vidlicu sr suntour epicon
luka ma marzochu…ale spis i kdyz tvoji vidli nemame tak vime co se ti s ni deje…a to je spatny, pac by stalo za pokus treba – hledani :))
Tohle se tu probírá pořád dokola. Na ocelových nohách Epicona barva nedrží a každý se dřív nebo později začne odírat. Na funkci to nemá žádný vliv, pouze vizuální problém.
ok
Pokud ti to vadi, tak si je zkus rucne vylestit
Dovolil bych si tedy otázku. Má tedy povrchová úprava vnitřních nohou nějakou funkci? Vždycky jsem předpokládal, že je povrch vnitřních noh je dělán, co nejtvrdší, aby docházel k opotřebení futer, která jsou levná a jdou snadno vyměnit, a né vnitřních nohou.
a co čekáš od vidlice za pár korun?
Bavil jsem se obecně…
Koukl bych se v tomto tvém případě po lepší vidlici, co má vnitřní nohy hliníkové, na tom povrchová úprava drží lépe:) Jen nechápu proč teda Suntour u této vidle nohy nenachromoval-to drží dobře a jako povrchová úprava to není až tak špatné. Co jsem čet, tak příští rok má mít marzocchi většinu modelů s poniklovanými vnitřními-by mě zajímalo jestli to poniklování vydrží. No jinak ta povrchová úprava má teoreticky také nějakou tloušťku-takže při odření vznikne menší vakl a chod by moh být pak ještě s menšími odpory :) Nevím. Mě se z principu odřené vnitřní nohy nelíbí a tak bych šel raději do něčeho jiného. Škoda, že xc pro jsou letos tak těžké.
ta tlouštka povrchové vrstvy je opravdu hodně malá a na funkci to dopad nemá :-) Je fakt že to nevypadá dobře, ale stejný problém je na všech vidlicích co mají černé nohy, třeba Pace to děla taky
tady jen estetickou…pochopil sem ze nohy sou ocelovy, takze tam bude nejaka vrstva oxidu zeleza, ktery samo zadny mechanicky namahani nevydrzi, to uz je lepsi tvrdochrom ale jen do momentu nez se zacne loupat......ja mel kdysi vidli rond WP-suspension a tam byly nohy nerezovy a byl klid......
hlinik je mekky tam je to nutnost uz kvuli tesnenim, a hlavne se da ta oxidicka vrstva vypestovat tlusta o tvrdosti skla.....
Historie, je ti toho hodně.
možná by bylo nejlepší tu barvu odrbat aby ty nohy měly „přírodní odstín“
Asi takhle? ;-)
no to je vono!
jak nebo spis cim jsi to udelal?
Mě by teda spíš zajímalo, jak to bude v zimě s korozí odřených i neodřených míst, tohle by mělo být pečlivě konzervováno olejem. Ale co když se dostane slaná břečka i pod stírák? Docela si pamatuju, jak měl známý na stařičké RS Indy s manžetama a černěnýma nohama vyžraný kroužek nad stírákem (a pěkně do hloubky). Výše zmíněný tvrdochrom na starším Suntouru držel fantasticky, o novější RS Judy co měl kámoš se to říct nedalo, ty nohy rychle zlátly.
Já to řeším v zimě tak, že jezdím v zimě na stařičkym Authoru s pevnou vidlí po bráchovi, co ho dal tátovi a tomu sem ho zabavil já… Myslím, že slaná břečka nesvědší žádné vidli, natož odpružené…
To je sice pravda, ale já používal staré SR s chromovanýma nohama a manžetama a byly v pohodě, zajímá mě jak je na tom tato vidle.
Jasně, rozumím. Tak to fakt netuším, nejsem žel expert…
Jezdím RS Duka celoročně a žádné známky po větším opotřebení vlivem ježdění v zimě.
Ticho! Všechny vás zabiju!