tadyk u nás: kreuzberg.lt
tadyk u nás: kreuzberg.lt
uaaaaaaaaaaa kráása :-)
Ty kraso! Rocky Mountain, ale i Norco Shore a pohled na Nomada…to sou kolecka:)
jen k te fotce kreuzberg.lt/eubike07/pages/image27.html …nevim proc tam mas zvyrazneno ze je to z Pacific Cycles ale to jsou Banshee jiz od zacatku. A dokonce tusim ze jeden z dvou zakladajicich panu firmy Banshee (Pip nebo Casey, ale spis Casey) byl i castecne majitelem teto tovarny ;)
aha tak to sem nevedel, myslel sem, ze puvodne to Pipin rozjel jen na sebe.. dik za upozorneni
Pardubicaci maji sraz, ja sem nachcipanej, musim ucit a jeste se koukat na tohle… No uznejte, ze je to lehce k nasrani.
Starej Zaskar, to je nádhera, to jsem vždycky chtěl: kreuzberg.lt/eubike07/pages/image48.html
Stejnak nechapu proc nezrusi kripl triangl, akorat nabiraj hmotnost.
Je to výrazný designový prvek, to je to hlavní. A funguje to, sice zanedbatelně, ale funguje :)
To je pravda. Patri to ke znacce a image. Jen by me zajimalo jak to funguje- si neumim predstavit.
U klasického HT rámu jsou zadní vzpěry přivařeny natupo plným průřezem k sedlové trubce, takže přenos vibrací jde přímo do ní. GT má vzpěry k sedlové trubce jen „přiťuknuty“ a plným průřezem natupo přivařeny až k horní rámové trubce, do které se tedy přenáší drtivá většina vibrací. Utlumí se tedy o něco málo lépe. Samozřejmě to není srovnatelné ani se softailem a taky to není ani důvod pro zatracení klasického HT. Z vlastní zkušenosti mohu říct, že po přechodu na rám GT jsem zřetelnou změnu zaregistroval, i když byla tak malá, že jsem o ní za chvíli nevěděl. Komponenty jsem přeházel a materiál obou rámů je byl téměř totožný.
Teď koukám, že nemá návarky na ráfkové brzdy – to nebude starý rám, to je asi nějaký výroční model? Bude k dostání? Za kolik? Nemá někdo info? Stál by za hřích :) www.fotos.light-bikes.de/main.php?…
Tady je další nášup.
www.bikebase.cz/article.php?…
nějaký divný lidi + author + jedna silnička … to je jak SportPrague:-P
kolo co vazi 3.3 kg, to by se mi libilo!
Me ne
Mě taky ne, nedá se na tom jezdit.
Co to má bejt za galerii? jen lidi a hnusnej Author, kterej všichni viděli.
To jsi vazne nafotil jenom tohle? Diky bohu za tu predchazejici galerii…
Ach jo, tak jsem si myslel, že ty authorácký designy budou letos snesitelný a zase je mi z toho šoufl. Bodovat u mě už můžou jenom velmi lidovou cenou. Což nepředpokládám.
Vidím dobře!!! 6e Rock Machine tam má celokarbon HT to jsou mi věci!!
…tj starý O:-), to se už tady řešilo O:-)
krásný fota..ale nenašel jsem spešl a intense…vystavovali vůbec?…intense prej snad ani neměl vystavovat ale spešl mě docela zarazil.
Spešl určitě vystavoval, viz fotky z odkazu: www.mtb-news.de/…owthread.php?…
A Intense vidím hned v tom prvním postu na poslední fotce také.
K tomu snad jen to, ze kdyz se chces dosta do stanku Speslu musis ze sebe nejprve udelat trotla, vystat fronticku, vyplnit dotaznik, dostat extra naramek a pak te milostive nechaj vstoupit kontrolnim usekem do stanku.. Big S zrovna u me nerulezz..
Tady další fotka Intense foto.mtbtr.com/eurobike2007/bikes/index8.htm
Tady v té galerii na mtbr toho je vůbec asi nejvíc, snad komplet přehled všech kol, co tam jsou.
A ještě Spešly: foto.mtbtr.com/eurobike2007/bikes/index18.htm
pitch nevypada spatne:)
jop..děkuji mnohokrát :-)
Vždycinky se mě Spešl líbil,ale Stump.2008 je jako vytuněná Liberta.
luxusní galerka !
Pridavam svoje fotky,nejsem zadnej fotograf takze omluvte prosim zhorsenou kvalitu:o) vitak-smrtak.rajce.idnes.cz/Eurobike_2007/
tak tohle je hodne divoly :))) vitak-smrtak.rajce.idnes.cz/Eurobike_2007/#IMG_0026.jpg
divoky :)
Další várka: www.bikebase.cz/article.php?…
víc než pár fotek :-) www.fotos.light-bikes.de/main.php?…
Eurobike 2007: Videos und Fotos
newsletter.mtb-news.de/link.php?M=174127&N=8&L=41 Bergamont newsletter.mtb-news.de/link.php?M=174127&N=8&L=42 Bionicon newsletter.mtb-news.de/link.php?M=174127&N=8&L=8 Cannondale newsletter.mtb-news.de/link.php?M=174127&N=8&L=44 Canyon newsletter.mtb-news.de/link.php?M=174127&N=8&L=43 DT Swiss newsletter.mtb-news.de/link.php?M=174127&N=8&L=40 Endorfin newsletter.mtb-news.de/link.php?M=174127&N=8&L=24 Fusion Bikes newsletter.mtb-news.de/link.php?M=174127&N=8&L=39 Garmin Edge 705 newsletter.mtb-news.de/link.php?M=174127&N=8&L=31 Gary Fisher newsletter.mtb-news.de/link.php?M=174127&N=8&L=38 G-Boxx newsletter.mtb-news.de/link.php?M=174127&N=8&L=37 Giant newsletter.mtb-news.de/link.php?M=174127&N=8&L=36 GT newsletter.mtb-news.de/link.php?M=174127&N=8&L=25 HEAD / RICHI newsletter.mtb-news.de/link.php?M=174127&N=8&L=35 Ironhorse newsletter.mtb-news.de/link.php?M=174127&N=8&L=30 Kona newsletter.mtb-news.de/link.php?M=174127&N=8&L=29 Nicolai newsletter.mtb-news.de/link.php?M=174127&N=8&L=28 Norco newsletter.mtb-news.de/link.php?M=174127&N=8&L=32 Rock Shox newsletter.mtb-news.de/link.php?M=174127&N=8&L=27 Rocky Mountain newsletter.mtb-news.de/link.php?M=174127&N=8&L=34 Scott newsletter.mtb-news.de/link.php?M=174127&N=8&L=33 Specialized newsletter.mtb-news.de/link.php?M=174127&N=8&L=26 Tr!ckstuff newsletter.mtb-news.de/link.php?M=174127&N=8&L=31 Trek