Dobry den chtel bych se zede zkušenějších cyklistu zeptat jestli by melo smysl koupit tuhle vydlici z cyklobazaru..dekuji za pomoc a rady.
Dobry den chtel bych se zede zkušenějších cyklistu zeptat jestli by melo smysl koupit tuhle vydlici z cyklobazaru..dekuji za pomoc a rady.
Nekupoval bych to, má moc najeto, bude to chtít kompletní servis, který se u nás dělá jenom na jednom místě a je drahý.
Kolem 8,5 tisíce se dá koupit nový RS Sid s plnou zárukou a podstatně lehčí…
Základní model bez high speed expanze.
coz je stejne zbytecnost, ze ;-).
Až jsem se divil, jak často se mi aktivuje… Ale uznávám, že u 100mm vidle to neni nezbytný.
A jak poznas ze se ti aktivuje?
:-)
Vydává takovej syčivej zvuk. Teda aspoň myslím, že to je ono, podle situací, kdy to dělá a nedělá, by bejt mělo.
Jj to bude ono :-)
Tak jo nebo ne? Teď jsi mě zmát tim smajlem…
Ber to tak ze podstatny je smajl
Tady píše Mlok totéž. A podle situací, kdy ten zvuk vydává, mi to taky sedí. Sjetí z obrubníku, rychlá jízda po cestě s dírama, přejíždění kořenů atd.
Ja ten zvuk nejak nevnimam pri jizde v terrnu, ale popis prekazek by sedel.
sak to ma nacteny od mloka. samozrejme, ze pri rychle jizde po korenech mas jinaci starosti nez poslouchat jestli si vidlicka nahodou nepsoukne ;-).
U RS co mají HS expanzi to není dle zvuku poznat. U Foxe s FIT patronou taky ne. U Foxek bez FIT patrony je ten zvuk zcela jasný a výrazný a pozná se od low speed expanze zcela okamžitě.
Není na to třeba žádná náročná pasáž s mnoha překážkami (tam je jasné, že jsou jiné starosti než poslouchat zvuk vidlice), ale stačí téměř jakákoliv osamocená překážka, pouze stačí vnímat co ta vidlice dělá.
Okruh HS expanze se v praxi otevře na téměř každé překážce (tedy těsně za ní, když je přední kolo na okamžik ve vzduchu).
Jiná věc, že na těch 100mm zdvihu i když se otevírá HS okruh skoro pořád, že i bez HS expanze není výsledné chování vidlice moc odlišné (při tom menší zdvihu to nějak stíhá i jediná expanze). Tedy samotné časté otevírání okruhu HS expanze ještě nic neznamená.
Na rovný cestě, kde jsou díry, mi přišel slyšitelnej až moc. Navíc je to poznat i když kolo stojí. Když zamáčku vidlici a zůstanu trochu opřenej na řidítkách, tak vyjede pomalejš a neudělá ho, když jí zamáčku a řidítka skoro pustim, tak ho to udělá :-).
Mno nevim jesti to pri zmacknuti a pusteni poznas :-) procti si poradne co Mlok pise,
Nahrál jsem to už i na youtube, ale telefon má na houby mikrofon, tak to je sotva rozeznat, ale fakt tam ten rozdíl je.
Ale pokud ten zvuk je ono, tak to má svojí logiku. High speed expanze se spouští, když je vidlice bez zátěže, což když kolo stojí, tak prakticky je, působí na ní tak akorát řidítka a trochu rám, takový sedlo nebo kliky už naprosto minimálně, takže když se vidlice stlačí a pustí se řidítka, tak je to skoro jakoby přední kolo bylo ve vzduchu.
ja bych ti toho mloka zakazal cist :-)). rvl si taky odfukuje a nic jako hajspid sexpanzi nema ;-).
Já myslel, že tam máš přidaný čidlo, vyvedený na obří display na řidítkách.
A syčí to jako proseklej FF nebo víc?
Z proseklýho FF mi chrčelo, jak z toho lítal tmel a nedělej si ze mě srandu, já za to nemoh :-).
máš píchlou vzduchovou patronu.
to snad pozna kazdy. kdyz se nad ranem vzbudim, casto ho mam aktivovanyho :-)).
A taky ti vydává takovej syčivej zvuk jako ostatnim?
jednooky had kupodivu nesyci :-)).
servis ti udělá každý dobrý mechanik a tahle už v záruce není, takže by to do Písku k Cyklošvecovi posílat nemusel
Ano ale ta vidle chce komplet vymenu tesneni stiraku a vseho co by delali u Svece takze to zase o tolik levnejsi nebude. A ja osobne bych tohle nechal udelat tam kde me dokazou dobre posoudit stav vidlice. Teda ja osobne bych to resil uplne jinak a to servis plus tunig v TT :-)
proč by s 2 roky starou Foxkou musel do autorizovanýho servisu???
To takhle z fotky nepoznas a je to risk…záleži, kdo to jezdil…někdo ji dokáže odepsat za půl roku jak někdo za dva roky…
Podle zlodějského střediska Foxe je 6tisíc km už hodně a je nutná kompletní repase cenově těsně pod 2500Kč a to ještě nemáš jistotu po repasi vidle, zda nejsou již načnuté vnitřní nohy.
Takže asi nema smysl ji kupovat
To si spocitej sam jestli je lepsi dat 5 plus cca 2,5 za servis nebo o par korun vic koupit novou Rebu nebo Sida
Zeptat se majitele, jestli byla na nějakých bahnitých závodech a jak se o ní staral, trvat na osobním převzetí a pohlídat škrábance nebo odřeniny na vnitřních nohách, pokud nebudou, tak stejně poslat na repasi. A servis u Foxe není levná záležitost. Pak je ještě možnost jezdit na Galaxy, kde Cyklošvec losuje jednoho, komu dají posezónní servis vidle nebo tlumiče zdarma, takže pokud máš trochu štěstí :-).
třeba na ní dostane ještě slevu,
takze jak tak sleduji tak nekupovat
prej losuje :-)))
Neviděl bych to tak černě, poukázku mám už doma a nevim o tom, že bych u Švece měl nějakou konexi.
No, mě stačilo, jak vloni „losovali“ z účastníků Galaxy série kolo. Zřejmě souhrou náhod ho vyhrálo „hádě“, které startovalo za tým pořadatele :-)))
a jeste k tomu ho prodává Původní cena: 26900kč + vylepšení – rekl bych ze to bude hádě :D
To je krajně podezřelý, to je fakt :-). Ale s těma Foxama bych jim věřil… Anebo to máme zařízený jako tým, že o tom nevim :-D.
to se ho nemusíš ptát.
To ti řeknu i já přestože ho neznám.
Jezdil na ní jenom turisticky 2× za sezonu ji poslal k švecovi, a po každé vyjížďce otíral a mazal silikonem.
a to v dešti a blátě v podstatě nejezdil.
Asi tak
za me – osobni predani, dukladne prohlednout… kdyby bylo vsechno ok tak rict ze to beru pokud nebudou vnitrni hohy chytle, domluvit se ze kdyz je vytahnu a budou ok tak ze ji beru a kdyz ne tak ji dam do puvodniho stavu a neberu
a mas jistotu, a pouzdra a okrouzky nekde sezenes pripadne kdyby s tou vidlou byly problemy tak si to vymenis.
mozna to vidim moc jednoduse ale kdybych kupoval jakoukoliv jetou vidlici tak to resim takhle :)
vidiš to jak hurvínek válku už vidim jak si vyměňuješ poudra hehe…
kolik vidlic jsi mel rozebranych ? :)
ty za tim kamionem jezdis 200, ne 90 :-))
jen 80 :(