Uvažuji o koupi, na jaký způsob jízdy je vhodné? Nebo si připlatit a koupit Giant Trance? Jak vychází porovnání vahově?
Uvažuji o koupi, na jaký způsob jízdy je vhodné? Nebo si připlatit a koupit Giant Trance? Jak vychází porovnání vahově?
viděl jsem týpka na NRS sjíždět FR trať na Špičáku, ale to asi není to cos chtěl slyšet :)))
Ja na ty fotky prave koukam a kroutil sem hlavou :-)
I toto je určitý druh hodnocení… Mimochodem, ty fotky jsou volně na netu?
Tak se pletu, na tech fotkach to je Spyder, ale vypada to jako NRS :-)
Jsou ty fotky někde na netu?
ja ho jezdil a musím říct, že dle mého názoru to moc na tvrdé ježění není. Pár skoků a čepy lítaly:o) Raději bych šel do Trance, je sise těžší, ale zase už více vydrží a aspoň mně se na něm jelo pépe, více mi seděla geometrie toho kola…
Potřebuji kolo, které pojede i do kopce a dolů už rozumně, větší skoky raději ne :-))
Jezdim na NRS-ku. Rozhodne to neni kolo na FR, proboha, ale XC full, pohodli a nejaky zehleni od neho necekej. Zadni stavba je hodne progresivni, ze sice vydrzi i tvrdsi zachazeni, ale na skakani jsou jiny kategorie biku.
Souhlas s Bullym,je to xc kolo,ezli chceš skákat,vem něco jiného......
Díky všem.
jj, souhlas s vyřčeným! Já z toho kolanijak zvláště odvařený nebyl a navíc se mi zdálo mega krátké!
Uvažuješ o koupi – ale kde? Pokud je mi známo, už se nevyrábí.
Jump Sport ve F-M , mají tam stříbrné NRS. Ještě jsou.
Tak kup – nebudou :) Tady je nějaký povídání i s obrázkama, jak to funguje – bohužel francouzky: giant.nrs.free.fr/nrs/nrs.htm
Jestli nemáš závodní ambice, tak jdi spíš do Trance, je to zábava :)
Díky Načelníku. Jaký je váhový rozdíl mezi NSR a Trance ? Vím, že jsou různé modely NSR1,2,3,4 a Trance také, ale všeobecně, je tam větší rozdíl než 1kg? Asi ne, že?
Mezi NRS a Trancem bude rozdil nekolik kilo. Muj NRS vazi ±10,85 kg komplet i s pedalama, kosikem, Polarem, .. Trance bude takhle komplet vazit tezko pod 13 kg, v realu spis ale tech 14 kilo. Je to dany urcenim kola.
Jak to, že je tak lehké? To máš karbonový rám? Vážili jsme NRS3 s kotoučema a váha přes 13kg.
Má ho v profilu, tak se podívej.
Dík, ještě se tu nevyznám, ale tipnul jsem to na karbon dobře :-))
Koukni na tohle, pod deset kilo: www.light-bikes.com/…eListing.asp?… Nevím ale, proč je v popisu Anthem, když je to NRS.
jasně, tak na maxlitech a alu kazetě toho nažene dost :)
Je tam vidět takový malý blatníček na zadním kole, asi pro zachycení bláta na přepakování a hlavně tlumič. Máte to někdo, jak je to uchyceno?
Na tlumici jsem nemel bahno skoro nikdy, je prece odstinenej ramem. Kam se bahno dostane casto jsou ty zadni loziska u prepakovani hned na stranach toho blatnicku, takze neni moc platnej.
podle váhy co uvádíš (10,85 za kolo) má rám s tlumičem ±2kg, vážně?
trance 2008gr má 2950 Xko 2956gr bez tlumiče. takže při stejných komponentech bude těžší o kilo…
Nevazil jsem to nikdy po jednotlivych komponentech, tak je to mozny. Navic jde o nejmensi velikost, takze 16,5". A s NoTubes, to jsem v profilu jeste neuvedl.
ten muj váží něco přes čtrnáct :)
moje nrs-ko 11,8 a uzivam si ho tretiu sezonu splnilo mi moje poziadavky :o)
Dijck takto zachytil jedno NRS v akcii. Ak ho chces pouzivat takto, ber radsej Trance.
to už snad i rači Reign ne? :)
Alpo ahoj, víš ono je třeba si nejprve zdůvodnit na co chceš kolo používat.Asfalt,šotolina(makadam),traily,freeride. Poté zvol rozumně druh bajku.Chceš-li jezdit nějaké závody tak jedině NRS-je to XC střela. Pokud chceš jezdit na pohodu, ale i pořádným terénem, který přinášejí Beskydy, zvolil bych raději Giant Trance.Rozdíl 2 kil nehraje roli, to ušlapeš. Mi vůbec nevadí že Reign má 15:-) Prostě při srovnání NRS a Trance je Trance daleko pohodlnějším kolem. A víš co, na NRS se zeptej přímo Zbyně-prodejce v Jumpu, ten ho jezdí leta. Samo ti ho bude doporučovat jak ho znám:-)Že ho zdravím lumpa:-) Ps: Systém pružení Maestro (u Trance) je jedním z nej systémů na světě-a mají pravdu-v praxi vyzkoušeno:-)Zkoušel jsem x systémů, ale VPP je prostě supr.I když některé jednočepy(ad RB Monster-zdatně sekundují Reignu:-)) Ps:doporučuju někde obě kola projet – naživo je to nejlepší. Ps2:Možná se mýlím a víc ti sedne NRS-prostě vše je relativní,tak šťastný výběr:-) Ahoj Blackbiker
Můžu srovnat tři kola o kterých je tu řeč. Jezdím na NRS2, spolujezdec č.1 má Trance a spolujezdec č.2 měl Reigna. Jezdíme celodenní terénem kolem 80 km. Proti základu, jak jsem kolo koupil, jsem dal kratší představec, vlajdy se zdvihem a hlavně Rebu (100mm), čímž jsem na jednu stranu xc raketu trochu zprznil, ale na druhou stranu kolo pořád „jede“, přestože je trochu pohodlnější. Co se týká Trance, maestro funguje parádně a nevšiml jsem si, že by NRS jelo výrazně svižněji. Co se týká váhy, tak je na tom moje kolo bledě, má lehce pod 14 kilo (osobní váha). Proti tomu co mám v profilu je tam Reba a Lx hydry. Fakt nevím kde dělám soudruzi chybu :-) Abych nezapomněl na Reigna, je asi jasné, že naše jezdění nebyl vůbec. Kamarád utratil dost peněz, aby ho odlehčil a nakonec koupil další kolo. Abych to shrnul. Pokud máš to NRS za nějakou skvělou cenu a disponuješ omezeným rozpočtem, nebo chceš závodit tak ho klidně vezmi. Jestli peníze zase tak neřešíš, tak bych koupil Trance, už jenom proto, že to je modernější koncept. Já bych si teda vybral Anthena :-))
Jazdil som oba a suhlasim s tymto nazorom. Pokial nemas NRS stavane na vahu tak vahovy rozdiel voci Trance nie je velky.
Okrem toho problem moze byt trvanlivost NRS pre robusnejsich jazdcov (aj pri neagresivnom jazdeni) a 100mm vidla na NRS, pozri: www.bike-forum.cz/…5/forum.html
No jo no, mám 90 kg, ale zase ještě rok záruky :-)
dá se na něm sjet všechno a když ho dobře nastavíš tak je i hezky citlivý a hlavně je hodně rychlý
odvážný tvrzení to první
tak všechno samozřejmě ne :o)
Díky kluci za odpovědi, už je doma, projel jsem ho doladil nastavení výšky sedla řidítek. Teď se budu snažit nastavit pérování. Vidlice je Marzocchi 105 zdvih, tlumič Fox Fload R. Jde mi o nastavení tlumení vzadu. Je na to nějaký fígl?
NRS je „no sag system“. Tj. nafoukat tak, aby se po nasednutí neponořil.
S tym suhlasim, ale s tlakom v tlmici to zas nesmies prehnat. Toto nastavenie odporucam len na sviznu jazdu (preteky). ak chces viac pohodlia, nechaj si tam asi 2–3 mm sag.